Σελίδα 2 από 2 ΠρώτοΠρώτο 12
Προβολή αποτελεσμάτων 16 έως 21 από 21

Θέμα: Can-Am Pulse & Origin

  1. #16
    Lock up the wolves Το avatar του/της harris_x
    Administrator
    Εγγραφή
    27/03/2008
    Μηνύματα
    12.138
    Πολύ ωραία είναι και τα δύο!

    Η αυτονομία και οι δυνατότητες φόρτισης είναι το ζήτημα.

    50min για να φορτίσεις απο το 20% στο 80% δεν είναι λίγο.

    Και για την περίπτωση του Adventure, στο βουνό πού θα βρεις φορτιστή;

  2. #17
    ...και καλη τυχη μάγκες Το avatar του/της bulmont
    Moderator
    Εγγραφή
    06/09/2010
    Μηνύματα
    4.561
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από harris_x Προβολή μηνύματος

    Και για την περίπτωση του Adventure, στο βουνό πού θα βρεις φορτιστή;


    Kατω από καμμιά ανεμογεννήτρια...........
    "ελλαδα ειναι η χωρα οπου ο λαζοπουλος κανει σατιρα και ο αρκας προπαγανδα....(!)"

  3. #18
    Το χεις??το χωωω.. Το avatar του/της o teos
    Moderator
    Εγγραφή
    11/11/2009
    Μηνύματα
    3.701
    Βλεπω το ονομα στο θρεντ λεω επαθε εγκεφαλικο........μερικα ποστ μετα ειμαι σιγουρος οτι χαζεψε.....μια λεξη


    ΑΗΔΙΕΣ
    Throttle that mysterious friend of ours

  4. #19
    O Γαμωbowler Το avatar του/της Bowleno
    Moderator
    Εγγραφή
    29/12/2009
    Μηνύματα
    7.090
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από o teos Προβολή μηνύματος
    Βλεπω το ονομα στο θρεντ λεω επαθε εγκεφαλικο........μερικα ποστ μετα ειμαι σιγουρος οτι χαζεψε.....μια λεξη


    ΑΗΔΙΕΣ
    Επιτέλους το είπε κάποιος...

    Ηλεκτρικά μΕχανάκια, μόνο για delivery και μόνο με μπαταρία τύπου κασέτα για να εναλλάσσονται.
    Οτιδήποτε άλλο είναι π@παριές....
    εγώ άθεος; ισα-ισα, εχω τρεις: το μυαλό μου, τα χέρια μου και τα πόδια μου

  5. #20
    Lock up the wolves Το avatar του/της harris_x
    Administrator
    Εγγραφή
    27/03/2008
    Μηνύματα
    12.138
    Η Πέτρος Πετρόπουλος ΑΕΒΕ, αντιπροσωπεία της BRP και της Can-Am στην χώρα μας, μας παρουσίασε τις νέες Pulse και Origin στην πίστα των Μεγάρων, στα πλαίσια μίας ευρύτερης εκδήλωσης γνωριμίας με τα μοντέλα. Μετά τα τυπικά της παρουσίασης, είχαμε και την ευκαιρία να τις οδηγήσουμε και να σχηματίσουμε τις πρώτες μας εντυπώσεις – την στιγμή που οι δύο μοτοσυκλέτες είναι ήδη έτοιμες για την αγορά μας.

    Πότε θα είναι διαθέσιμες – Ποια είναι η τιμή τους

    Οι νέες Can-Am Pulse και Origin έχουν ήδη φτάσει στην χώρα μας και οι παραγγελίες είναι ανοικτές ήδη, ενώ μάλιστα ορισμένα κομμάτια είναι και ετοιμοπαράδοτα, με περισσότερες παραλαβές να αναμένονται στο τέλος του χρόνου.

    Μετά από επικοινωνία μας με την αντιπροσωπεία, πληροφορηθήκαμε ότι οι Προτεινόμενες Τιμές Λιανικής των μοντέλων έχουν ως εξής: Για το Pulse, από 14.000 €, ενώ για το Origin από τα 15.000 €, ανάλογα και με την έκδοση και τον εξοπλισμό που θα επιλέξει ο εκάστοτε αγοραστής.

    Μία ηλεκτρική εμπειρία στην πίστα

    Και εδώ, μπορείς να μην χρησιμοποιήσεις εισαγωγικά! Οι Pulse και Origin είναι ηλεκτροκίνητες, είναι εκπρόσωποι της «νέας γενιάς» μοτοσυκλετών που, προς το παρόν, ψάχνει τα πατήματα της στις αγορές. Τα ζητήματα που έχουν να λυθούν, πάντως, είναι σε έναν αποδεκτό βαθμό ανεξάρτητα από την οδηγική εμπειρία, που μπορούν να προσφέρουν οι ηλεκτρικές μοτοσυκλέτες. Και οι Pulse και Origin, μας απέδειξαν ότι είναι στον σωστό δρόμο, τουλάχιστον όσον αφορά την οδηγική τους αίσθηση, την συμπεριφορά τους, την ποιότητα τους και τον δικό τους χαρακτήρα.

    Στην πρώτη επαφή με τις μοτοσυκλέτες, αντιλαμβάνεσαι άμεσα την υψηλή ποιότητα κατασκευής τους. Πολύ προσεγμένα τα υλικά που έχουν χρησιμοποιηθεί, το φινίρισμα και οι βαφές και, ανεβαίνοντας στις μοτοσυκλέτες, αντιλαμβάνεσαι το ίδιο από την στιβαρή αίσθηση που αποπνέουν. Προφανώς μικρότερες σε μέγεθος και βάρος από την «μέση» εμπορική μοτοσυκλέτα, και η Pulse αλλά και η Origin δίνουν την εντύπωση καλοζυγισμένων οχημάτων . Η σχεδίαση τους, που είναι μάλιστα και βραβευμένη με το βραβείο iF Design Award , αφήνει ωραία εντύπωση στο μυαλό σου, χωρίς να υπερβάλλει για να «επιδείξει» την «ριζοσπαστική» ηλεκτρική ταυτότητα, αλλά με την μπαταρία να τονίζεται σε κίτρινο χρώμα σε όλες τις εκδόσεις των μοτοσυκλετών. Εν γένει, πάντως, προσωπικά μου άρεσε το οπτικό αποτέλεσμα, που έχει σαφή τον φουτουρισμό και την «αίσθηση κατεύθυνσης», αλλά δεν τολμά περισσότερο – κάτι που μπορεί να γυρίσει μπούμερανγκ.

    Η τεράστια οθόνη των 10,25 ιντσών είναι ίσως το μόνο σημείο που μπορείς να χαρακτηρίσεις ελαφρώς «παράταιρο» λόγω του πλάτους της οθόνης, όμως οι πολλαπλές δυνατότητες μέσα από συνδεσιμότητα με smartphone εξηγούν την επιλογή. Αρκετούς αναβάτες θα ικανοποιήσει οπτικά, το «μονόμπρατσο» της πίσω ανάρτησης, με το ψαλίδι να φιλοξενεί και την αλυσίδα μετάδοσης της κίνησης, όπως και να στηρίζει το πίσω φρένο.

    Οι μοτοσυκλέτες φέρουν αναρτήσεις από την KYB και φρένα της J.Juan, ενώ ο ηλεκτροκινητήρας της Rotax βρίσκεται κεντρικά, πίσω από την μπαταρία. Το βάρος των μοντέλων ανακοινώνεται ως εκτιμώμενο, στα 177 κιλά για την Pulse και τα τα 187 κιλά για την Origin.

    Η Pulse έρχεται σε δύο εκδόσεις, με απόδοση 11 και 35 kW, δηλαδή 15 και 47,6 ίππων – που είναι αντίστοιχα κατάλληλες, για δίπλωμα A1 ή αυτοκινήτου και δίπλωμα Α2. Η Origin έρχεται αποκλειστικά με ισχύ 35 kW – 47,6 ίππων, ενώ η ροπή των μοντέλων αγγίζει τα 72 Nm από τις 0 έως τις 4.600 στροφές.

    Η μπαταρία τους, έχει χωρητικότητα 8,9 kWh και μπορεί να επαναφορτιστεί από το 20-80% σε 50 λεπτά, ενώ προσφέρει αυτονομία της τάξης των 160 χιλιομέτρων (εντός πόλης) για το Pulse και των 145 χλμ. για το Origin - και πάλι σε αστικό κύκλο. Παράλληλα, και οι δύο μοτοσυκλέτες έχουν σύστημα ανάκτησης ενέργειας, που επιστρέφει ηλεκτρικό ρεύμα στην μπαταρία, κατά την επιβράδυνση και με κλειστό γκάζι.
    Απο το BIKEIT!

  6. #21
    Lock up the wolves Το avatar του/της harris_x
    Administrator
    Εγγραφή
    27/03/2008
    Μηνύματα
    12.138
    Τι μας άρεσε περισσότερο

    Σίγουρα, η σύντομη οδηγική επαφή που είχαμε με τις μοτοσυκλέτες δεν επαρκεί για να εξερευνήσεις τον οδηγικό τους χαρακτήρα – αλλά για να τον γνωρίσεις. Για εμάς, η πρώτη προφανής εντύπωση και από τις δύο μοτοσυκλέτες, ήταν η ποιότητα κύλισης τους και το πώς τις νιώθεις εν κινήσεις, ως «ένα κομμάτι». Η Pulse, η αμιγώς «δρομίσια» πρόταση έχει ισχυρότερο αυτό το χαρακτηριστικό εμφανίζοντας μία ιδιαίτερα στιβαρή αίσθηση ακόμη και στις χαμηλές ταχύτητες. Η πιο «περιπετειώδης» Origin με το δραστικά διαφορετικό στήσιμο, φαντάζει πιο «ψηλόβαρη» μεν, αλλά πιο παιχνιδιάρα και πρόθυμη, δε.

    Το άλλο σημείο που σε εντυπωσιάζει είναι η λειτουργία των ηλεκτροκινητήρων. Δεν ακούγεται... τίποτα, παρά μόνο αισθάνεσαι την απόδοση, με τα μοτέρ των Pulse και Origin να είναι μεταξύ των πλέον αθόρυβων που έχουμε δει σε ανάλογα μοντέλα. Η άμεσα διαθέσιμη ροπή τους σε οποιαδήποτε ταχύτητα είναι σήμα κατατεθέν τους – δεν έχει μείνει τυχαία σε χρήση, η φράση «αποδίδει σαν ηλεκτρικό»! Προφανώς, οι μοτοσυκλέτες με τον ισχυρότερο κινητήρα των 47,6 ίππων είναι και αυτές που θα σε ενθουσιάσουν περισσότερο – δηλαδή, οι Origin και η Pulse με την ισχύ για Α2.

    Με μπόλικο το γκαζάκι, γρήγορα εξοικειώνεσαι με την ενδιαφέρουσα πίστα καρτ των Μεγάρων και διασκεδάζεις, πολύ, καθώς λόγω μήκους και πλάτους είναι σαφώς καταλληλότερη για μικρότερες μοτό, από ότι η «μεγάλη» πίστα των 2,1 χιλιομέτρων. Η αλλαγή κατεύθυνσης γίνεται εύκολα και με γενναίες δόσεις αυτοπεποίθησης λόγω της στιβαρής συμπεριφοράς των μοτοσυκλετών, ενώ αξιόλογα απέδωσαν αναρτήσεις και φρένα – που όμως, αξίζει να σημειωθεί, ήταν σαφώς «άστρωτα», άρα στην πράξη θα λειτουργούν ακόμη καλύτερα.

    Αυτό που πέτυχε η οδηγική μας εμπειρία, ήταν να μας κάνει να θέλουμε να οδηγήσουμε ξανά τις μοτοσυκλέτες και στα πλαίσια εκτενέστερης δοκιμής. Το Pulse, προσανατολισμένο στην πόλη και στον δρόμο, αναμένεται το ίδιο εύκολο ή/και ακόμη πιο διασκεδαστικό, σε περιβάλλον δρόμου και όχι στα «όρια» μίας πίστας, ενώ μάλιστα έχει έναν πρακτικό αποθηκευτικό χώρο που λείπει από το Origin.

    Από την άλλη, η Origin είναι μία μεγαλύτερη σε όλα μοτοσυκλέτα, μία πιο παιχνιδιάρικη κατασκευή που συμπεριφέρεται γνώριμα, για τα δεδομένα των dual sport μοτοσυκλετών. Και επειδή στην Ελλάδα έχουμε μία αγάπη σε αυτές τις μεγαλύτερες μοτοσυκλέτες ακόμη και για κάθε μέρα, είναι τελικά μία πρόταση με έντονο ενδιαφέρον.

    Αντί επιλόγου

    Σίγουρα, η Can-Am έχει επενδύσει σημαντικούς πόρους έρευνας και ανάπτυξης στα δύο μοντέλα της, καθώς οι Pulse και Origin έχουν την επιθυμητή εντύπωση δύο ολοκληρωμένων προϊόντων – όχι πρωτότυπων, που προσπαθούν να εντυπωσιάσουν. Η ηλεκτροκίνηση έχει δρόμο ακόμη μέχρι να αναδειχθεί σε πραγματικότητα, μας ικανοποιεί όταν βλέπουμε εταιρείες να παίρνουν στα σοβαρά την ανάπτυξη ανάλογων μοντέλων, και όχι να το κάνουν επειδή πρέπει ή... για την αρπαχτή. Φαίνεται λοιπόν ότι τα νέα Can-Am Origin και Pulse είναι στον σωστό δρόμο.
    Απο το BIKEIT!

Σελίδα 2 από 2 ΠρώτοΠρώτο 12

Παρόμοια θέματα

  1. Ανάκληση ATV Can-Am Commander
    από McGyver στο forum Ανακλήσεις
    Απαντήσεις: 1
    Τελευταίο μήνυμα: 15/04/2013, 14:06
  2. Ανάκληση Can-Am Spyder GS/RS/RT
    από McGyver στο forum Ανακλήσεις
    Απαντήσεις: 1
    Τελευταίο μήνυμα: 12/03/2013, 14:29
  3. Ανάκληση Can-Am Spyder GS/RS
    από McGyver στο forum Ανακλήσεις
    Απαντήσεις: 1
    Τελευταίο μήνυμα: 12/03/2013, 14:29
  4. Ανάκληση μοτοσικλετών CAN-AM
    από McGyver στο forum Ανακλήσεις
    Απαντήσεις: 0
    Τελευταίο μήνυμα: 31/05/2012, 18:22

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF