Ωραίος αγώνας με ενδιαφέρον και αρκετές εναλλαγές θέσεων, sorry αλλά το προσπέρασμα του φερναντεζ στον μαρινι έπρεπε να τιμωρηθεί από την στιγμή που έφαγε χθες ποινή ο μαρκ για παρόμοιο προσπέρασμα
Ωραίος αγώνας με ενδιαφέρον και αρκετές εναλλαγές θέσεων, sorry αλλά το προσπέρασμα του φερναντεζ στον μαρινι έπρεπε να τιμωρηθεί από την στιγμή που έφαγε χθες ποινή ο μαρκ για παρόμοιο προσπέρασμα
Του ποζερα η μάνα δεν έκλαψε ποτέ
O Bezz είδε οτι έκανε πάλι κακή εκκίνηση, και σου λέει "δεν είμαστε τώρα πάλι για επανάληψη του χθεσινού και να μου βγει η ψυχή", οπότε αγχώθηκε και θέλησε να περάσει μπροστά όσο πιο γρήγορα γινόταν, με αποτέλεσμα να γίνει το λάθος.
Ο Μάρκος τυχερός μέσα στην ατυχία του. Φανταστείτε αυτό να γινόταν πχ στον προηγούμενο αγώνα!! Σιγά μην το έπαιρνε τόσο χαλαρά το συμβάν όσο σήμερα. Θα είχαμε δράματα...
Acosta φοβερός! Κράτησε με νύχια και με δόντια την 2η θέση. Ήταν εμφανώς πιο αργός στο σύνολο του αγώνα, μιας και ήταν με μεσαία λάστιχα, όταν όλοι σχεδόν οι υπόλοιποι ήταν με μαλακά. Για αυτό εξάλλου δημιουργήθηκε αυτό το τρελό τραινάκι, λες και βλέπαμε Μοτο3. Τουλάχιστον χορτάσαμε θέαμα!! Μπράβο του πάντως που άντεξε, μέχρι το σημείο, που τα μεσαία άρχισαν να δίνουν το πλεονέκτημα. Φαίνεται οτι τελικά, είναι μια τακτική που πρέπει να ακολουθεί με το KTM, καθώς πάντα είχε θέμα με τη διαχείριση των ελαστικών.
Aldeguer, εντάξει, σε άλλον αγώνα. Έσωσε την Ducati αυτό το Σ/Κ.
Marini έκπληξη αυτό το Σ/Κ. Χθες έφαγε ποινή, αλλά ήταν σε καλή θέση, και σήμερα μπορούσε ακόμα καλύτερα αν δεν γινόταν η φάση με τον Fernadez.
PECOOOO.... τι γίνεται ρε φουκαρά;;; Μέχρι και ο Chantra να σε έχει για πλάκα;;;;
Τελευταία τροποποίηση από Sorath; 05/10/2025 στις 21:53.
Ο Μάρκος λέει ο Ταρτοζι έσπασε ώμο..
''Εμείς τις βόλτες τις κάνουμε ταξίδια..!!
Ωραία εξήγηση απο Hodgson
https://www.facebook.com/share/v/1CuRyrvpYz/
εμενα μου αρεσε πολυ ο ακοστα που δεν το παρατησε και βγηκε δευτερος.Επισης πολυ καλη η χοντα με τον μαρινι,αν δεν τον πεταγαν εξω,χτυπαγε βαθρο.Αυτο με τα μεσαια λαστιχα που δουλεψαν στο τελος για την κτμ,εχει και την εξηγηση στην 4η θεση του μπιντερ
37.12.07n
22.47.01.e
τα on-of φορανε ακτινες,τα αλλα ειναι μπασταρδα
το χειμερινο μπανιο αναζοωγονει μυαλο και σωμα,το καλοκαιρινο τα καιει
Αυτό το σ/κ φάνηκε ότι η χοντα έχει αρχίσει να βρίσκεται προς στην σωστή κατεύθυνση εξέλιξης, παραλίγο και βάθρο θα ειχε ,πολυ καλος ο Λουκα .Η γιαμαχα με τον Ριντ τα πήγε όχι και τόσο καλά. Για το ατυχο συμβαν με τους Μαρκεθ και Μπεζεκι ευτυχώς που είχε προλάβει και το πήρε γιατι θα ηταν αδικία, ιδια περίπου εξοδο με τον Μάρτιν. Συγχαρητήρια και στον Φερμιν και στον Πεδρο και στον Αλεξ,η κυρά Ναντια έχει πολύ καλή ομάδα και τα ντουκατι τους!
Για τον Πεκο τι να πω δεν ξέρω, πάντως στο Μοτεγκι πήγαινε σφεντόνα.
Μια ενδιαφέρουσα ανάλυση/απολογισμός των φλέγοντων γεγονότων από τον Mat Oxley.
https://www.motorsportmagazine.com/a...l-is-revealed/
Εεε....
Πολύ μπλα μπλα για να μην πει τίποτα τελικά.
αν δεν κοιτας εκει που πας...θα πας εκει που κοιτας!
Πέτρο, ο Μat Oxley είναι δημοσιογράφος από τους παλιούς και σεβαστούς, με πολλές επαφές στο paddock. Δεν είναι μηχανικός να μιλήσει με τον Dall'Igna, να του πει τι έκαναν και να βγάλει συμπέρασμα για το τι φταίει. Στην τελική αν διάβασες λέει ότι τα περισσότερα από αυτά που τους λένε δεν μπορούν να τα μοιραστούν (The meeting — me, plus two other old-timer MotoGP journos — is off the record. This means we are here to get answers to our questions, rather than record direct quotes from the engineers. (In fact, pretty much all the best intel we gather in the MotoGP paddock is off the record.).
Τουλάχιστον ξέρουμε από επίσημη πηγή κάποια πράγματα, είτε τους πιστεύουμε είτε όχι:
1) Ο κινητήρας της GP25 είναι ο ίδιος με της GP24 τουλάχιστον όσον αφορά την συμπεριφορά - αίσθηση που δίνει στον αναβάτη, με εξαίρεση μικρές «εσωτερικές τροποποιήσεις» για βελτίωση της απόδοσης και της αξιοπιστίας που δεν επηρεάζουν το οδηγικό κομμάτι.
2) Η ride height device της GP25 είναι διαφορετική από της GP24 και ίσως συμπεριφέρεται διαφορετικά κατά το φρενάρισμα σε σχέση με τις προηγούμενες χρονιές. Αυτό χαλάει την αίσθηση του Pecco κατά το φρενάρισμα, συνεπώς του αφαιρεί το δυνατό του σημείο.
Επιπλέον, αναφέρει ότι ο Pecco είναι ο μόνος που προτιμά το κοντό «πιρούνι» της Ohlins και ότι ίσως έπαιξαν ρόλο και τα ελαστικά για υψηλές θερμοκρασίες που είχαν σε αυτή την πίστα, με τα οποία δυσκολεύτηκαν όλες οι Ducati. Ακόμα και ο ΜΜ δεν πετούσε όπως στους περισσότερους αγώνες φέτος.
Προσωπικά πιστεύω ότι και αυτά που είπε μαζί με τις υποθέσεις που έκανε είναι πάρα πολλά. Δεν πρόκειται να μάθουμε ακριβώς τι φταίει και από αξιόπιστη πηγή. Οι θεωρίες συνωμοσίας είναι να 'χαμε να λέγαμε.
Άρη το διάβασα το άρθρο με τον βαρυγδουπο τίτλο!
Και περίμενα διαβάζοντας να μάθω κάτι ουσιαστικό.
Ξεκινάω και λέω καλά το πάει κάτι θα μάθουμε αλλά στο τέλος πάλι υποθέσεις.
Προσωπικά δεν καλύφθηκα και δεν έμαθα κάτι καινούργιο εκτός από το ride hight device που και αν δούλεψε στην μια πίστα τον πάτωσε στην επόμενη ΙΣΩς λόγο τον ελαστικών.
αν δεν κοιτας εκει που πας...θα πας εκει που κοιτας!