Να σου πω κάτι ρε φιλε?
Οι Κινέζοι βγάζουν και κάλτσες, οι οποίες ειναι και αυτές φτιαγμένες από κινεζιο. Τις φοράς 2 φορές και βρωμάνε τα πόδια σου,τα λάστιχα τους χαλάνε στο 2ο πλύσιμο και οι πρώτες τρύπες εμφανίζονται μετά από το πρώτο φόρεμα.
Τις πουλάνε 5€ τα 10 ζευγάρια στη λαϊκή, ενώ εμείς πουλάμε 7.90 το ζευγάρι.
Εκείνοι πουλάνε κοντεινερ κάλτσες στις λαικες, ενω εμείς πουλάμε 100 χιλιάδες το χρόνο (πχ)σε διαφορα καταστήματα...
Το πόσα τεμάχια πουλάνε οι Κινέζοι, δεν μου λέει τίποτα....
Τελευταία τροποποίηση από Volpad; 08/10/2025 στις 19:36.
Έχεις απόλυτο δικιο.
Όμως δεν υποχρεωσαν κανένα να τις αγορασει.
Αυτος που έχει και ξέρει σίγουρα θα πάρει απ' τις δικιες σας με τα 7,90 ,που δεν βρωμανε και δεν χαλανε.
Όμως δυστυχώς η ευτυχώς,δεν έχουν όλοι τα 7,90, για 1 ζευγάρι,
Κι έτσι ζουνε και οι λαικατζιδες.Ευτυχως.
C'est la vie ,που λένε και οι κουτοφραγκοι.
Και αν σου λεει,η αν δεν σου λέει κάτι αυτό όπως προανεφερες,στους κινεζους να δεις ,αν τους λέει κάτι η όχι.
Ναι, η διαφορά όμως είναι ότι εγώ πήρα μια 6αδα πριν 10 χρόνια και τις εχω ακόμη, ενω για 10 χρόνια θα έπρεπε να αγοράζω 10 ζεύγη τη βδομάδα από τη λαϊκή...
Και θα βρωμάγανε και τα πόδια μου...
Γι' αυτό πουλας ακόμα,γι' αυτή την διαφορά.Ομως σιγά σιγά όπως και στις μοτο έτσι και στις κάλτσες η διαφορά σιγά σιγά κλείνει.Και στο λέω εγώ που έχω πατούσα 48 και βλέπω και εκεί διαφορα από χρόνο σε χρόνο,αφού έχω ψωνισει αρκετές φορές κάλτσες από ΤΕΜU,αλλά και από τις δικές σου των 7,90.
Έχω ζάλη, ζάλη στο κεφάλι, έχω ζούρλα στο μυαλό,
παίζουν βιφόρια και αρβιεφίδια, γραναζιωτικό σκοπό
Παιδιά να είμαστε λίγο σοβαροί.
Όταν οι Γιαπωνέζοι ανακοινώνουν joint venture κάθε λίγο και λιγάκι με τον οποιανδήποτε Κινέζο, και γεμίζουν "κλώνους" τις αγορές ,
οι Ευρωπαίοι μετακομίζουν την παραγωγή στην Κίνα ,βάζουν τη φίρμα τους σε μηχανάκια φτιαγμένα στην Κίνα,
όταν πιά έχουν φαλιρίσει όλοι οι παραδοσιακά σοβαροί Ευρωπαίοι υποκατασκευαστές επειδή τα εργαστάσια της Ευρώπης επιλέγουν Κινέζους συνεργάτες,
συζητάμε για ποιότητα που πηγάζει από την ΚΑΤΑΓΩΓΗ?
Όταν τα αφεντικά της ΚΤΜ διατηρούν και μερίδια στη cf και αντίστροφα και οι σχεδιαστικοί οίκοι "μας" σχεδιάζουν Κινέζικες μοτοσυκλέτες?
Ναι σίγουρα μια Ελληνική κάλτσα που κάνει Χ είναι καλύτερη από αυτή του JUMBO.
Αλλά στην περίπτωση της μοτοβιομηχανίας όλα με τον ένα ή τον άλλο τρόπο από το JUMBO είναι.
Αν υπάρχουν εξαιρέσεις στα παραπάνω είναι για να επιβεβαιώσουν τον κανόνα.
Έτσι μου φαίνεται και εμένα.
Τώρα όσον αφορά τις "κάλτσες", η παραγωγή μιας ελληνικής βιοτεχνίας έχει μέγεθος που απορροφάται στο δυτικό κόσμο.
Αυτό που χρειάζεται παραπάνω από την καλή ποιότητα, είναι αυτό που στην ουσία προσφέρουν τα κινέζικα χωρίς ιδιαίτερη ποιότητα.
Επένδυση στην υπεραξία του σχεδιασμού. Σε πολύ μεγάλο ποσοστό, οι αγορές που κάνουμε σε δευτερεύοντα - γκατζετ - αξεσουάρ κ.λπ.
οδηγούνται από το σχεδιασμό και πολλές φορές κάνουμε συμβιβασμούς γι' αυτόν.
Κινεζικές μοτοσυκλέτες για 500 ευρώ: Η αθόρυβη επανάσταση της Μεσογείου
Από τις αγορές της Τουρκίας μέχρι τα Βαλκάνια, φθηνά δίκυκλα αλλάζουν τη μετακίνηση των λαών. Θα φτάσει το κύμα και στην Ελλάδα;
Στα λιμάνια της Αλεξάνδρειας, στα σοκάκια της Κωνσταντινούπολης και στους δρόμους των Σκοπίων, κάτι αλλάζει αθόρυβα. Δεν πρόκειται για κάποια νέα τάση μόδας ή πολιτική πρωτοβουλία, αλλά για μια ανατροπή που ξεκινά από τις γραμμές παραγωγής της Κίνας
Δεκάδες μικρές εταιρείες διοχετεύουν μαζικά φθηνές μοτοσυκλέτες 125 κυβικών στις αγορές της Μεσογείου, προσφέροντας ένα νέο είδος ελευθερίας – με κόστος μικρότερο από ένα σύγχρονο smartphone.
Πηγή
Όταν ενώνουμε τις δυνάμεις μας, μπορούμε να πετύχουμε το ακατόρθωτο - Γιαννάκης
Never say never, because limits, like fears, are often just an illusion - Jordan
Εμείς είμαστε ευρωπέη ρε, τι δουλειά έχουμε με τους τριτοκοσμικούς......
![]()
"ελλαδα ειναι η χωρα οπου ο λαζοπουλος κανει σατιρα και ο αρκας προπαγανδα....(!)"
Αυτό το άρθρο για τις μοτο των 500€,είναι από ιταλικό σάιτ...