Την έβγαλε χωρίς πρόβλημα, 1 μέρα έμεινε ακόμα.
Στην Λήμνο ζοριστηκε λίγο,, φορτωμένο και δικαβαλο με το πολύ μακρύ γραναζομα σε ανηφόρες πέταξε 2-3 φορές ταχύτητα, και ένιωθα να κλοτσαει,ζοριζεται,σκορτσαρει ελαφρά ακόμα και με 2ρα η πρώτη,, δλδ ένιωθα ότι το πρώτο που θα παραδώσει θα είναι το σασμάν, όμως όλα καλά,, όταν ξεφόρτωσε Σαμοθράκη κινούταν μια χαρά όπως παλιά,,, επίσης έκαψε πολύ γρήγορα το ντεπόζιτο στην Λήμνο.. μέσα σε μια μέρα,ενώ ούτε το μισό σε 4 μέρες ξεφορτωμένο Σαμοθράκη.
Να μια βλάβη που δεν έχω ξαναδεί,,,
Όταν ετρωγε βροχή και πατούσες πίσω φρένο έκανε έναν ήχο σαν σφιριγμα και σαν κάτι να κολλούσε και χτυπούσε μέσα για ένα sec,,, μετά από λίγα φρεναρίσματα έστρωνε,, μέχρι που σε ένα φρενάρισμα μετα από βροχή έκανε μια μπαμ και τα έκοψε όλα,,, ο άξονας που συνδέει ταμπούρο με ποδοφρενο έσπασε και στραφωσε,, το λαμακι που δένει το ταμπούρο με το ψαλίδι κ αυτό έφυγε,, όλα γυρνούσαν μαζί με την ρόδα,,,
Μπήκε μια άλλη ζάντα που είχα,, αφού άλλαξα 6 σπασμένες ακτίνες και έκανα ακτινολογιση,,,
Για να δούμε αν θα αντέξει,, νομίζω βγήκε σχετικά ισια..
Το μαμά honda Κάρτερ επισκευαστικέ στα σπειρώματα για τα πατάκια, helocoil και περιμενω επισκευή ενως στρόφαλου 49,5mm για να αρχίσω να δένω το μαμά μοτέρ για να υπάρχει στην άκρη.
Τελευταία τροποποίηση από kostaskk; 04/10/2025 στις 21:46.
Πήρα τον στρόφαλο από συνεργείο,,
Αλλαγή μπιελας japan και εργασία 45€
Είχα βρει και έναν καινούριο για 30€ wstandard αλλά με τα μεταφορικά μάλλον τα ίδια θα έβγαινε.
Λίγο παιδεμα με τις ροδελες σασμάν.. μπήκε 4ρη σασμάν.
Έβγαλα το κομπλερ από το βολάν για να γίνει ποιο ελαφρύ.
Αλλά ακόμα δεν ξέρω αν θα χρησιμοποιήσω κανονικό σαν lifan
Η του μιζατου glx.
Τα Κάρτερ είναι ανοιγμένα, νομίζω παίρνει μέχρι 57 κύλινδρο έτσι.
Θα το κάνω 100-110 κυβικά λογικά, 49,5 πρέπει να είναι η διαδρομή στροφαλου
Τελευταία τροποποίηση από kostaskk; Χθες στις 23:19.