[QUOTE=taisteal;3267561]Αυτο το αγόρασε φίλος και ήρθε και test ride ενα σε χρυσαφί χρώμα,απο Δευτέρα θα το οδηγήσουμε.
165 κιλά.
Σε ποιο πλανήτη?
[QUOTE=taisteal;3267561]Αυτο το αγόρασε φίλος και ήρθε και test ride ενα σε χρυσαφί χρώμα,απο Δευτέρα θα το οδηγήσουμε.
165 κιλά.
Σε ποιο πλανήτη?
το πρώτο KOVE 800 Pro που πουλήθηκε στην Ελλάδα το έχει πάρει πολύ καλός μου φίλος. Σήμερα μετά από 20000 δεν του έχει παρουσιασεί τίποτα, έχουμε βγει Αγραφα 5-6 φόρες με σκληρές διαδρομές και στην άσφαλτο το σκίζει.
Αλλος φίλος, επίσης καλός, τράκαρε χοντρά και η μηχανή φτιάχτηκε πριν γίνει αυτός καλά αφού τα ανταλλακτικά υπήρχαν όλα.
Αυτή την στιγμή στν ΑγραφοΠαρέα την ημιχωματινη έχουμε 3 KOVE 800 Pro
Ο μοναδικός στην Ελλάδα που έχει κάνει backflip με ΒΜW R1200GS, με μάρτυρες.
ΠΟΝΕΣΕ ΟΜΩΣ ΜΕΤΑ ΠΟΛΥ!!!!
-ΘΩΜΑ ΕΙΣΑΙ ΣΠΙΤΙ;
-Ο ΘΩΜΑΣ ΣΠΙΤΙ ΕΙΝΑΙ...ΕΜΕΙΣ ΓΥΡΙΖΟΥΜΕ ΣΑΝ ΤΟΥΣ Μ@Λ@ΚΕΣ ΟΛΗ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ (ταδε εφη trooper)
Μανο...το τσιπουρο σε περιμενει ρε φιλε σπιτι μου...
ΤΗΝ ΜΑΛΑΚΙΑ ΠΟΛΛΟΙ ΑΓΑΠΗΣΑΝ. ΤΟΝ ΜΑΛΑΚΑ ΚΑΝΕΙΣ!!
Καλά όλα, αλλά το όνομα του αντιπροσώπου δε με πείθει
Όταν ενώνουμε τις δυνάμεις μας, μπορούμε να πετύχουμε το ακατόρθωτο - Γιαννάκης
Never say never, because limits, like fears, are often just an illusion - Jordan
Τα μηχανακια, με τα δικα μου κριτηρια, δεν δοκιμαζονται (στην αντοχη τουλαχιστον) στην καταπόνηση για την οποια εχουν φτιαχτει.
Μπορει 2 Κυριακες το μηνα στο βουνο να δινει ρέστα, κιαν το εχει παρει καποιος γιαυτο και μονο καλως.
Οι υπολοιποι που θα το λιωνουν πανω-κατω στον Κηφισο και την Πατησιων με 40αρια και το μοτερ να λιωνει απο
τις θερμοκρασιες, εκει με ενδιαφερει πως θα τα παει.Ηλεκτρικά και μεταλα, ποσο ζόρι θα αντεξουν.
Ειναι σαν ενα φιλο που ειχα που ορκιζοταν για το KTM του, εσταζε λαδια απολες τις τσιμουχες, ηθελε καθε χρονο νεα κυλινδροπιστονα,
αλλα για 2 ωρες βολτα καθε 2ο ΣΚ μεχρι την Επιδαυρο και πισω ηταν τουμπανο.
Εστριβε φρεναρε επιταχυνε και τις υπολοιπες 28 μερες, toyota corolla και scooter Honda forza.
Ετσι ξερω κι εγω.
Προσωπικά για τα kove και κάθε kove, αν ήταν να αγοράσω και να σκέφτομαι μη πετάξει καμία μ@λακια η ecu του και πρέπει να απευθυνθώ στο όποιο νεοφερμένο δίκτυο τεχνική υποστήριξης τους, καλύτερα να πάω σε ιταλικό που εμφανισιακά ειναι κ@υλα τα περισσότερα, ακόμη και αν χρειάζεται να το στέλνω Ιταλία για τις συντηρήσεις του.
"ελλαδα ειναι η χωρα οπου ο λαζοπουλος κανει σατιρα και ο αρκας προπαγανδα....(!)"
https://www.instagram.com/reel/DO1I6...Z3b2NnOTU5eTQz
Πάντως γίνεται πολύ χαμηλό
Ειχα πετυχει κι ενα αλλο βιντεο που ελεγε για σπασμενο μοχλικο σε μηχανη 3.000 χλμ. Δεν ξερω αν ειναι αυτη η περιπτωση αλλα οπως και να ειναι , δεν ειναι λογικο να σπασει μοχλικο με οσα χιλιομετρα
Γενικα το προβλημα για μενα με τα κινεζικα δεν ειναι τα ιδια τα μηχανακια, αλλα οι εισαγωγεις τους.
Δυστυχως εχουμε μόνο εισαγωγεις - εμπόρους.
Εκει τελειωνει και η συνεργασία.
Το after sales και το τεχνικο κομματι ειναι εντελως τυπικό.
Ο μοναδικός στην Ελλάδα που έχει κάνει backflip με ΒΜW R1200GS, με μάρτυρες.
ΠΟΝΕΣΕ ΟΜΩΣ ΜΕΤΑ ΠΟΛΥ!!!!
-ΘΩΜΑ ΕΙΣΑΙ ΣΠΙΤΙ;
-Ο ΘΩΜΑΣ ΣΠΙΤΙ ΕΙΝΑΙ...ΕΜΕΙΣ ΓΥΡΙΖΟΥΜΕ ΣΑΝ ΤΟΥΣ Μ@Λ@ΚΕΣ ΟΛΗ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ (ταδε εφη trooper)
Μανο...το τσιπουρο σε περιμενει ρε φιλε σπιτι μου...
ΤΗΝ ΜΑΛΑΚΙΑ ΠΟΛΛΟΙ ΑΓΑΠΗΣΑΝ. ΤΟΝ ΜΑΛΑΚΑ ΚΑΝΕΙΣ!!
Κανω κι εγω μια μινι ερευναρωτωντας καθημερινα κατόχους στο δρομο με κινεζικα.
Ολοι μου απαντανε με ενα χαμογελο μεχρι τ'αυτια.
Ειδικα σημερα ενας κυριος σε ενα κουκλι μαυρο 700 MT μου ειπε χαρακτηριστικα, με την τιμή του και για αυτα που κανει, ειναι σα να κλέβω εκκλησια.