Σελίδα 21 από 21 ΠρώτοΠρώτο ... 11161718192021
Προβολή αποτελεσμάτων 301 έως 308 από 308

Θέμα: Κίνα VS ALL!

  1. #301
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της stefanos
    Εγγραφή
    16/06/2002
    Μηνύματα
    6.123
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από motojojo Προβολή μηνύματος
    Ναι αλλά αυτό αφορά τις euro5 προδιαγραφές;
    Ναι abs obd2 Το ερώτημα είναι τα MX μηχανάκια έχουν COC?

  2. #302
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της peterTHErider
    Εγγραφή
    16/12/2008
    Μηνύματα
    2.103
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από motojojo Προβολή μηνύματος
    Ναι αλλά αυτό αφορά τις euro5 προδιαγραφές;
    Οι προδιαγραφές έχουν πολλές λεπτομέρειες και κάποια πράγματα ναι μπορούν να διορθωθούν από τον Σαρακάκη.
    Όπως πχ να εχει επώνυμα ελαστικά, αποστάσεις στα φλας, καταλύτη.abs από 125 και πανω.
    Δεν θα νοιάζει αν χαθει απόδοση από τον κινητήρα με τον καταλύτη και δεν χρειάζεται να διορθωθούν παρα πολλά σε ένα παπί.
    Τα κομμάτια σε παπιά που πωλούνται στην Ευρώπη τα κάνει ένα μαγαζί σε μια επαρχιακή πόλη της Ινδίας.ευκολα.
    αν δεν κοιτας εκει που πας...θα πας εκει που κοιτας!

  3. #303
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της stefanos
    Εγγραφή
    16/06/2002
    Μηνύματα
    6.123
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από peterTHErider Προβολή μηνύματος
    Οι προδιαγραφές έχουν πολλές λεπτομέρειες και κάποια πράγματα ναι μπορούν να διορθωθούν από τον Σαρακάκη.
    Όπως πχ να εχει επώνυμα ελαστικά, αποστάσεις στα φλας, καταλύτη.abs από 125 και πανω.
    Δεν θα νοιάζει αν χαθει απόδοση από τον κινητήρα με τον καταλύτη και δεν χρειάζεται να διορθωθούν παρα πολλά σε ένα παπί.
    Τα κομμάτια σε παπιά που πωλούνται στην Ευρώπη τα κάνει ένα μαγαζί σε μια επαρχιακή πόλη της Ινδίας.ευκολα.
    Όχι παραδοσιακά επειδή ήμασταν μεγάλη αγορά βγαίναν honda παπιά "Ελληνικά" από το εργοστάσιο στην Ιαπωνία.
    https://en.impex-jp.com/catalogs/mot...other/c50.html
    Τα εργοστάσια εξετάζουν εάν και εφόσον αξίζει τον κόπο να ασχοληθούν με την αγορά σου.
    Από εκεί και πέρα καμία honda δεν πρόκειται ποτέ να επιτρέψει σε κανένα Σαρακάκη να πειράξει οτιδήποτε σε μηχανάκι της.
    Στην Αμερική και στην Αυστραλία πουλάνε αερόψυκτα καρμπυρατεράτα χωρίς abs ακόμα και τώρα, XR650L DR650 επειδή επιτρέπεται.
    Στην Αυστραλία για να πουλήσουν KLX 300 χωρίς abs, βάλανε αναρτήσεις 30 cm στο μηχανάκι γιατί έτσι ορίζει ο νόμος στην Αυστραλία τα εκτός δρόμου που επιτρέπεται να μην έχουν ABS.
    Στην Ευρώπη πάρτε cb500 και καλά είστε.

  4. #304
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της peterTHErider
    Εγγραφή
    16/12/2008
    Μηνύματα
    2.103
    Δεν ξέρω τι γίνεται στην Αυστραλία.
    Λέω τι γίνεται εδώ.και όχι πάντα αλλά τα από euro 4-5 και μετά.μεχρι πριν ήταν πρακτικά ίδια τα μηχανάκια εδώ και στην Ασία.
    Αν παρατηρήσετε το astra πίσω έχει στο κωλοφαναρο με ενσωματομενα φλας.στην Ελλάδα κοτσαρουν φλας πάνω στον λασπωτηρα για να είναι με τις προδιαγραφές.
    Τα νούμερα των παπιων είναι αστεία και στην Ευρώπη πουλάνε μόνο στην Ελλάδα.
    Και ο σαρακάκης δεν πήρε καν από την επίσημη Χόντα τα παπάκια.τoν στείλανε σε dealer της ταυλανδης να τα πάρει.οταν είπε για πόσα κομμάτια ενδιαφέρεται γελάσανε.
    Και για αυτό από 1800-2000 που κόστιζαν πήγανε στα 3000.
    Και οι πληροφορίες που έχω που δεν ξέρω αν το μεταφερω σωστά και πως είναι γραφειοκρατικά,
    Αλλά τα εισάγουνε κανονικα ως ανταλλακτικά και βγάζουν από το 0 εδώ έγκριση τύπου.
    Και να ξέρετε πως το ίδιο κάνανε και για το yamaha.και από του χρόνου το πιθανότερο είναι να μην υπάρχουν ΚΑΝ παπιά.
    Χέστηκε η Χόντα για τα 1000παπακια στην Ελλάδα,
    Στο σάιτ της Χόντα δεν υπαρχουν πουθενά τα παπιά που λέμε.γιατι είναι μια μεσοβεζικη κατάσταση.
    Τελευταία τροποποίηση από peterTHErider; 11/10/2025 στις 18:10.
    αν δεν κοιτας εκει που πας...θα πας εκει που κοιτας!

  5. #305
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    30/01/2020
    Μηνύματα
    969
    Αντί να τα παίρνει η Ντόχα,και η Γιακλάπα,καλύτερα,να τα παίρνει ο Κορκόλης.

  6. #306
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της stefanos
    Εγγραφή
    16/06/2002
    Μηνύματα
    6.123
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από peterTHErider Προβολή μηνύματος
    Δεν ξέρω τι γίνεται στην Αυστραλία.
    Λέω τι γίνεται εδώ.και όχι πάντα αλλά τα από euro 4-5 και μετά.μεχρι πριν ήταν πρακτικά ίδια τα μηχανάκια εδώ και στην Ασία.
    Αν παρατηρήσετε το astra πίσω έχει στο κωλοφαναρο με ενσωματομενα φλας.στην Ελλάδα κοτσαρουν φλας πάνω στον λασπωτηρα για να είναι με τις προδιαγραφές.
    Τα νούμερα των παπιων είναι αστεία και στην Ευρώπη πουλάνε μόνο στην Ελλάδα.
    Και ο σαρακάκης δεν πήρε καν από την επίσημη Χόντα τα παπάκια.τoν στείλανε σε dealer της ταυλανδης να τα πάρει.οταν είπε για πόσα κομμάτια ενδιαφέρεται γελάσανε.
    Και για αυτό από 1800-2000 που κόστιζαν πήγανε στα 3000.
    Και οι πληροφορίες που έχω που δεν ξέρω αν το μεταφερω σωστά και πως είναι γραφειοκρατικά,
    Αλλά τα εισάγουνε κανονικα ως ανταλλακτικά και βγάζουν από το 0 εδώ έγκριση τύπου.
    Και να ξέρετε πως το ίδιο κάνανε και για το yamaha.και από του χρόνου το πιθανότερο είναι να μην υπάρχουν ΚΑΝ παπιά.
    Χέστηκε η Χόντα για τα 1000παπακια στην Ελλάδα,
    Στο σάιτ της Χόντα δεν υπαρχουν πουθενά τα παπιά που λέμε.γιατι είναι μια μεσοβεζικη κατάσταση.
    Παπιά έχουν χρόνια να έρθουν Ελλάδα ,αλλά και τα περισσότερα μηχανάκια από την ταιλάνδη πρέπει να έρχονται.
    Και ενδεχομένως εάν κάποιο μοντέλο εισάγεται μόνο στην Ελλάδα την έγκριση τύπου θα την πάρει αυτός που θα το φέρει πρώτος.
    Δηλαδή θα προωθήσει τα χαρτιά του εργοστασίου στις υπηρεσίες και μετά ισχύει για όλη την Ευρώπη.
    Αλλά δεν είναι honda italia που θα βγάλει έγκριση τύπου για τα σκούτερ που φτιάχνουν εκεί ειδικά για την Ευρωπαϊκή αγορά.
    Δεν μπορεί δηλαδή να δηλώσει ότι κατανάλωση ή οι ρύποι είναι "X" όπως βεβαιώνει ένα εργοστάσιο αφού κάνει δοκιμές στις εγκαταστάσεις του, πρέπει να πληρώσει ειδικά πιστοποιημένα γι αυτό τον σκοπό κέντρα που παίρνουν πολύ χρήμα.

  7. #307
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της peterTHErider
    Εγγραφή
    16/12/2008
    Μηνύματα
    2.103
    Είχαν χρόνια να έρθουν λόγο των προβλημάτων των euro.και κάνανε μετά ολόκληρη διαδικασία ώστε να τα φέρουν.και δεν θα το ξανακάνουνε.
    Όταν λέω ταυλανδη δεν εννοώ τα εργοστάσια ταυλανδης.τους παρέπεμψαν σε dealer της ταυλανδης.
    Πόσα θέλετε?2-3 χιλιάδες κομμάτια?ε πάτε σε ένα μαγαζί να τα πάρετε.καπως έτσι.
    Βγάζουν που λες έγκριση τύπου κανονικά.και για κάθε μοντέλο είναι πολλές 10δες χιλιάδες ευρώ.
    Εγώ λεω τι γίνεται.τωρα λεπτομέρειες νομικές δεν γνωρίζω.
    Στα παπακια η επίσημη Χόντα δεν ασχολείται με euro γιατί δεν αγοράζει κανείς άλλος στην Ευρώπη και για τόσα λίγα μηχανάκια δεν θα σηκώσει ούτε το τηλέφωνο.ποσο μάλλον να οργανώσει γραμμή να τα μετατρέψει και να βγάλει πιστοποιητικά.
    Εδώ που είχαν ενδιαφέρον κάνανε κάποιες ανάλογες διαδικασίες.
    Και δεν ξέρω αν είναι επίσημα ο σαρακάκης που τα κάνει ή κάποιος ενδιάμεσος συνεργάτης του.
    Τελευταία τροποποίηση από peterTHErider; 12/10/2025 στις 07:49.
    αν δεν κοιτας εκει που πας...θα πας εκει που κοιτας!

  8. #308
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της patsavour
    Εγγραφή
    07/01/2006
    Μηνύματα
    4.540
    QJMOTOR SRV 600V – Νέα άφιξη στην Ελλάδα https://share.google/DONPEJN7G9JK8xMy7

Σελίδα 21 από 21 ΠρώτοΠρώτο ... 11161718192021

Παρόμοια θέματα

  1. reinmeister vs all (regarding rc51)
    από reinmeister στο forum Αντιπαραθέσεις
    Απαντήσεις: 385
    Τελευταίο μήνυμα: 28/04/2012, 16:32
  2. Rossi Vs all... εν ενεργεία και μη
    από red_monster στο forum Αντιπαραθέσεις
    Απαντήσεις: 1
    Τελευταίο μήνυμα: 04/11/2008, 02:11
  3. DUKE III vs ALL
    από devil's animal στο forum Αντιπαραθέσεις
    Απαντήσεις: 219
    Τελευταίο μήνυμα: 27/03/2008, 23:53

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF