Σελίδα 4 από 4 ΠρώτοΠρώτο 1234
Προβολή αποτελεσμάτων 46 έως 55 από 55

Θέμα: Moto Guzzi Stelvio (2024)

  1. #46
    Ο πρώην Γαμωbowler Το avatar του/της Bowleno
    Moderator
    Εγγραφή
    29/12/2009
    Μηνύματα
    7.131
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Nomand Προβολή μηνύματος
    Πάντως η συζηγος το λάτρεψε, ποτε θα το πάρουμε μου λέει να έρχομαι και εγω στις βόλτες
    Ωχ....το νού σου!!!

    εγώ άθεος; ισα-ισα, εχω τρεις: το μυαλό μου, τα χέρια μου και τα πόδια μου

  2. #47
    ...και καλη τυχη μάγκες Το avatar του/της bulmont
    Moderator
    Εγγραφή
    06/09/2010
    Μηνύματα
    4.571
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Bowleno Προβολή μηνύματος
    Ωχ....το νού σου!!!...μην ξεχάσεις να πάρεις μπαγκαζιέρα!!!!

    "ελλαδα ειναι η χωρα οπου ο λαζοπουλος κανει σατιρα και ο αρκας προπαγανδα....(!)"

  3. #48
    custom freak Το avatar του/της doctor_john
    Εγγραφή
    06/08/2019
    Μηνύματα
    4.762
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από rex4539 Προβολή μηνύματος
    Το έκανα test ride κι εγώ στο adventure weekend στο Λαύριο.

    Όταν κουμπώνεις πρώτη τινάζεται όλο το μηχανάκι.

    Το ταρακούνημα του boxer είναι γελοίο.

    Σέλα μέτρια, δεν τρελάθηκα.

    Απίστευτα βαρύ μηχανάκι.

    Εξωφρενική ζέστη κινητήρα.

    Για να στρίψει πρέπει να κάνει τεμενέδες.

    Ότι χειρότερο έχω οδηγήσει στη ζωή μου.

    Sorry Moto Guzzi fans!
    Κανένα πρόβλημα ρε συ, σιγά.
    Θέλω να σε ρωτήσω για ποιο λόγο ήθελες να το δοκιμάσεις, τι σε τραβηξε κ.λπ.

  4. #49
    Ο Σκηνοθέτης Το avatar του/της rex4539
    Εγγραφή
    09/02/2023
    Μηνύματα
    201
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από doctor_john Προβολή μηνύματος
    Κανένα πρόβλημα ρε συ, σιγά.
    Θέλω να σε ρωτήσω για ποιο λόγο ήθελες να το δοκιμάσεις, τι σε τραβηξε κ.λπ.
    Η γυναίκα δεν την παλεύει στην πίσω σέλα του MT-07. Την έχω φτιάξει στο ΜΟΤΟΚ, δεν είναι θέμα σκληρότητας πια αλλά μεγέθους (ακούστηκε κάπως αυτό )

    Οπότε κάνω διαφορετικά μηχανάκια test ride για να τσεκάρω μελλοντική "αναβάθμιση".

    Στο adventure weekend δοκίμασα:

    Suzuki GSX-S 1000GX (το αγαπημένο της συζύγου αλλά πολύ βαρύ και βγάζει θερμοκρασία κινητήρα)

    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	IMG_5842.jpg 
Προβολές:	109 
Μέγεθος:	109,8 KB 
ID:	465880

    Moto Guzzi Stelvio Duecento Tributo (μακριά από μένα)

    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	IMG_5858.jpg 
Προβολές:	109 
Μέγεθος:	105,8 KB 
ID:	465881

    Yamaha Tracer 9 GT (μου άρεσε περισσότερο από τα τέσσερα αλλά θέλει ΜΟΤΟΚ από την πρώτη μέρα)

    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	IMG_5846.jpg 
Προβολές:	109 
Μέγεθος:	103,1 KB 
ID:	465882

    Yamaha Tracer 7 GT (απογοήτευση γιατί είχα προσδοκίες αγοράς)

    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	IMG_5855.jpg 
Προβολές:	109 
Μέγεθος:	109,5 KB 
ID:	465883

    Πάντως το MT-07 δεν το πουλάω (famous last words). Αν θα πάρω, θα πάρω άλλο σαν δεύτερο.
    Τελευταία τροποποίηση από rex4539; 12/10/2025 στις 10:56.

  5. #50
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της Tsber
    Εγγραφή
    13/06/2019
    Μηνύματα
    2.154
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από rex4539 Προβολή μηνύματος
    Το έκανα test ride κι εγώ στο adventure weekend στο Λαύριο.

    Όταν κουμπώνεις πρώτη τινάζεται όλο το μηχανάκι.

    Το ταρακούνημα του boxer είναι γελοίο.

    Σέλα μέτρια, δεν τρελάθηκα.

    Απίστευτα βαρύ μηχανάκι.

    Εξωφρενική ζέστη κινητήρα.

    Για να στρίψει πρέπει να κάνει τεμενέδες.

    Ότι χειρότερο έχω οδηγήσει στη ζωή μου.

    Sorry Moto Guzzi fans!

    Τι σόρυ αδερφέ, ίσα - ίσα που τους "έφτιαξες", τέτοια θέλουν να ακούνε αυτοί

  6. #51
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    18/08/2021
    Μηνύματα
    621
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Bowleno Προβολή μηνύματος
    Ωχ....το νού σου!!!

    Αυτή μέχρι και μουστάκι θα σε βάλει να ξυρίσεις!!!!
    Το βλεπω να το τρωει η μαρμάγκα το xsr

  7. #52
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της STF
    Εγγραφή
    30/01/2014
    Μηνύματα
    2.026
    Πριν ξεκινήσω να γράψω τα σχόλια μου να ξεκαθαρίσω πως δεν έχω και δεν είχα ποτέ κάποια Moto Guzzi. Δε θα κρύψω όμως πως η εταιρεία μου είναι συμπαθής, κυρίως για την ιστορικότητα της και προσωπικά δεν θα είχα καμία αναστολή στο να αποκτήσω μια από τις τρεις που μου αρέσουν (V85TT B' 2024, STELVIO και MANDELLO B' 2024). Σίγουρα δεν ανήκω στην κατηγορία Moto Guzzi fans με τον εδραιωμένο τρόπο. Το θέμα με τις Moto Guzzi είναι πως σε πολλούς αρέσουν αλλά δύσκολα καταλήγεις τελικά στο ταμείο. Για πολλούς και διαφορετικούς λόγους αλλά το συμπέρασμα παραμένει πέρα για πέρα... αληθινό.

    Είχα κάνει test ride το πορτοκαλί Stelvio όταν πρωτοήρθε και μάλιστα ασχολήθηκα λεπτομέρως μαζί του. Σε πολλά από αυτά που διαβάζω διαφωνώ αλλού λιγότερο αλλού περισσότερο αλλά καταλαβαίνω πως κάτι το διαφορετικό μπορεί να αντιμετωπίζεται είτε λανθασμένα είτε με κάποια επιφύλαξη. Κάποια πράγματα "φουσκώνονται" ενώ είναι απολύτως φυσιολογικά για τέτοιες μοτοσυκλέτες. Δεν θέλω να φωτογραφίσω κανέναν συγκεκριμένα, δεν θέλω να προσβάλλω κανέναν, είναι απλώς η άποψη μου και την καταθέτω αφήνοντας πάντα το περιθώριο να κάνω λάθος και εγώ. Είναι όμως και κάπως αστείο να βαφτίζεται εντελώς λανθασμένα ένας κινητήρας και μετά να περιμένεις σωστή κριτική για την απόδοση του (όχι την επίδοση του).

    Άσχετα από το επίπεδο εμπειρίας που έχει ο καθέ ένας από εμάς παραμένει εντυπωσιακό το πόσο διαφορετικές μπορούν να είναι προσλαμβάνουσες για κάθε αναβάτη, που σημαίνει πως όταν σε ενδιαφέρει μια μοτοσυκλέτα καλό είναι να την κάνεις βόλτα ο ίδιος για να έχεις τις δικές σου εντυπώσεις - ξαναγράφω άσχετα από το εππίπεδο εμπειρίας σου- και να μην βασίζεσαι σε αυτά που γράφουν άλλοι. Η μοτοσυκλέτα θα γίνει πιθανά δική σου άρα έχει σημασία να αρέσει ή να μην αρέσει σε εσένα ακόμη και αν δεν μπορείς να καταλάβεις γιατί συμβαίνει αυτό.

    Από αυτά που γράφτηκαν συμπεραίνω ότι το κιβώτιο σίγουρα μπορεί να σεταριστεί σωστά και να είναι σχεδόν τέλειο. Να σημειώσω για όσους δεν γνωρίζουν πως από το Stelvio και μετά έχει επανασχεδιαστεί εσωτερικά ο άξονας (σε σύγκριση με το Mandello πρώτης γενιάς) και αλλάχθηκαν τα γρανάζια στις δυο πρώτες σχέσεις του κιβωτίου, ακριβώς για να γλυκάνει το κιβώτιο. Αυτό εφαρμόστηκε και στα Mandell V100 που παράχθηκαν από το Β' εξάμηνο του 2024 και μετά (οπότε αν κάποιος αγοράσει Mandello και τον απασχολεί πολύ το θέμα των "κλανκ" στις αλλαγές ταχυτήτων καλό θα είναι να το ψάξει πριν προβεί στην αγορά). Το Stelvio που οδήγησα εγώ (από τον Αρμακόλα) είχε άψογο κιβώτιο. Ναι η πρώτη κούμπωνε με ένα χαρακτηριστικό ήχο πάντα και ναι υπάρχει μια κίνηση των τροχών κατά το κούμπωμα 1 με 2 εκατοστά και συμβαίνει λόγω του άξονα μετάδοσης. Το φαινόμενο το συναντάς και σε BMW με άξονα, δεν είναι κάτι περίεργο αρκεί να ξέρεις ότι συμβαίνει για να μην σε παραξενεύει. Όλε οι υπόλοιπες ταχύτητες κούμπωναν γλυκήτατα χωρίς περίεργους θορύβους και με σαφήνεια. Συμπεραίνω λοιπόν ότι πρέπει απλά να ασχοληθείς και να ρυθμίσεις σωστά τον υδραυλικό συμπλέκτη (που κάποιος λαμπρός μηχανικός σε ένα από τα καταστήματα του Λυμπερόπουλου μου είπε πως "δεν" ρυθμίζετε γιατί είναι υδραυλικός... δε θα επεκταθώ καθώς δεν είναι της παρούσης). Τότε δοκίμαζα ένα Mandello 1ης γενιάς.

    Αισθητοί κραδασμοί υπάρχουν μόνο στατικά και στο ρελαντί, άπαξ και τσούλησε η μοτοσυκλέτα δεν υπάρχει τίποτα. Μηδέν. Εκτός αν κάποιος είναι τόσο υπερευαίσθητος ώστε να αντιλαμβάνετε κραδασμούς ακόμη και σε 4Κ κατά την κίνηση του σε χαμηλές ταχύτητες. Αλλά εκεί πάμε σε πολύ ιδιαίτερες καταστάσεις. Εδώ μιλάμε με όρους γενικότητας και οι κραδασμοί δεν υπάρχουν εφ' όσον η μοτοσυκλέτα τσουλάει. Αφήνω πάλι ένα παράθυρο λάθους από μέρους μου ανοικτό, αλλά δεν θυμάμαι κάτι τέτοιο και το συγκεκριμένο test ride το είχα κυριολεκτικά ξεψειρίσει διεξοδικά.

    Το θέμα ζέστης έχει να κάνει και με το ύψος μας και την γωνία που παίρνουν τα πόδια μας τοποθετημένα στα μαρσπιέ. Όσο και αν φαίνεται περίεργο 1-2 εκτοστά διαφορετικής γωνίας κάνουν διαφορά στο πώς αντιλαμβάνεσαι τη ζέστη όπως και το ποιες είναι οι αντοχές του καθενός μας. Φυσικά όπως όλα τα euro 5 & euro 5+ οι εξατμίσεις παράγουν ζέστη αναμφισβήτητα. Ξανα γράφω... αν σας ενδιαφέρει οδηγήστε την για να ξέρετε ποιο είναι το αποτύπωμα που αφήνει σε εσας.

    Η σέλα για εμένα ήταν μια από τις καλύτερες που έχω δοκιμάσει αλλά ποτέ δε μπορείς να ξέρεις αν δεν κάνεις ένα συνεχόμενο ταξίδι τουλάχιστον 2 ωρών. Πάντως και φίλος που μπήκε στη θέση του συνεπιβάτη ένιωσε πολύ καλά με την σέλα.

    Δεν μου αρέσουν οι μοτοσυκλέτες που όταν τις καβαλές είσαι "μέσα" και αν και με το Stelvio είσαι σχετικά μέσα, από εμένα παίρνει την καλύτερη βαθμολογία σε σχέση με όσες μοτοσυκλέτες έχω καβαλήσει και έχουν αυτό το χαρακτηριστικό. Εργονομικά για το ύψος μου (1.80) είναι πολύ σωστή.

    Έχει μια πανέμορφη εξάτμιση που δεν έχει καμία σχέση με όσα αίσχη βλέπουμε τα τελευταία χρόνια από τις περισσότερες εταιρείες (εξαιρείται και η Ducati). Επίσης το μοτέρ -και η εξάτμιση- παράγει έναν υπέροχο ήχο, πραγματικά υπέροχο.

    Αυτά από εμένα σε σχέση με το Stelvio.

  8. #53
    hercooligan Το avatar του/της doctoras
    Εγγραφή
    10/10/2007
    Μηνύματα
    5.193
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από rex4539 Προβολή μηνύματος
    Yamaha Tracer 7 GT (απογοήτευση γιατί είχα προσδοκίες αγοράς)

    Αν θέλεις την αποψη σου σε αυτό γιατί έχεις το ίδιο μηχανάκι και το tracer 7 '25 ειναι το πιο ολοκληρωμένο απο ποτε τόσο σαν εξοπλισμός - περιφερειακά όσο και αισθητικά
    you rise you fall you're down then you rise again

  9. #54
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της telegonos
    Εγγραφή
    18/03/2015
    Μηνύματα
    3.129
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από rex4539 Προβολή μηνύματος
    Το ταρακούνημα του boxer είναι γελοίο.
    Δεν είναι boxer διάταξη, V διάταξη ειναι, κατά τα άλλα όπως τα λες.
    Έχω ζάλη, ζάλη στο κεφάλι, έχω ζούρλα στο μυαλό,
    παίζουν βιφόρια και αρβιεφίδια, γραναζιωτικό σκοπό

  10. #55
    Ο Σκηνοθέτης Το avatar του/της rex4539
    Εγγραφή
    09/02/2023
    Μηνύματα
    201
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από doctoras Προβολή μηνύματος
    Αν θέλεις την αποψη σου σε αυτό γιατί έχεις το ίδιο μηχανάκι και το tracer 7 '25 ειναι το πιο ολοκληρωμένο απο ποτε τόσο σαν εξοπλισμός - περιφερειακά όσο και αισθητικά
    Χρήστο, γρήγορα η άποψή μου γιατί είμαστε σε νήμα για το Stelvio.

    Παρότι το Tracer 7 έχει το ίδιο μοτέρ με το MT-07, το δούλεμα είναι ΤΕΛΕΙΩΣ διαφορετικό. Το MT-07 είναι άγριο και ωμό, το Tracer 7 είναι βούτυρο και βελούδο. Εμένα δυστυχώς μου φάνηκε λίγο ψόφιο το δούλεμα. Επίσης δεν έχει καθόλου φρένο κινητήρα ακόμα και στο sport mode, οπότε είναι σαν να οδηγείς scooter, κάτι το οποίο με ξενέρωσε. Βέβαια, όποιος ΨΑΧΝΕΙ βελούδινο, βουτυρένιο δούλεμα για ταξίδια, τότε μάλλον θα του αρέσει.

    Και το τεράστιο αρνητικό για μένα, που λογικά έχει να κάνει με το ύψος μου στο 1.86, είναι ότι είχα πάρα πολύ buffeting στο Shoei NXR2 λόγω της ζελατίνας. Στο γυμνό δεν έχω κανένα θέμα.

    Κλείνει το γρήγορο review.

Σελίδα 4 από 4 ΠρώτοΠρώτο 1234

Παρόμοια θέματα

  1. τελικα, ειμαστε ...αρκετοι με moto guzzi stelvio?
    από billts στο forum Όλα τα μοντέλα χωρίς δική τους κατηγορία...
    Απαντήσεις: 4
    Τελευταίο μήνυμα: 12/03/2009, 10:09
  2. moto guzzi stelvio
    από sotosfz6 στο forum Όλα τα μοντέλα χωρίς δική τους κατηγορία...
    Απαντήσεις: 32
    Τελευταίο μήνυμα: 02/12/2008, 20:10
  3. Moto Guzzi Stelvio
    από nakedorange στο forum Νέα
    Απαντήσεις: 23
    Τελευταίο μήνυμα: 11/01/2008, 07:08
  4. Moto Guzzi Stelvio
    από ashton στο forum Νέα
    Απαντήσεις: 18
    Τελευταίο μήνυμα: 20/06/2007, 11:21

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF