Σελίδα 1 από 2 12 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 1 έως 15 από 23

Θέμα: QJMOTOR SRV 600V

  1. #1
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της patsavour
    Εγγραφή
    07/01/2006
    Μηνύματα
    4.578

    QJMOTOR SRV 600V

    QJMOTOR SRV 600V – Νέα άφιξη στην Ελλάδα

    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	QJ.jpg 
Προβολές:	118 
Μέγεθος:	32,4 KB 
ID:	465915

    Κλασική αισθητική, V4 τεχνολογία και προσιτή τιμή

    Η νέα QJMOTOR SRV 600V έρχεται στην Ελλάδα, συνδυάζοντας retro σχεδίαση με σύγχρονη V4 τεχνολογία και κορυφαίο εξοπλισμό — όλα σε προσιτή τιμή 6.795€, αλλάζοντας τα δεδομένα στην κατηγορία cruiser


    Η νέα QJMOTOR SRV 600V εκφράζει την τεχνολογική υπεροχή και τη σχεδιαστική ωριμότητα της εταιρείας, συνδυάζοντας μυώδη, διαχρονική εμφάνιση με την τεχνολογία ενός σύγχρονου V4 κινητήρα.

    Με 69,4 ίππους και 53 Nm ροπής, η SRV 600V προσφέρει γεμάτη επιτάχυνση, ραφιναρισμένη λειτουργία και χαρακτηριστικό ήχο που αποκαλύπτει τον ξεχωριστό της χαρακτήρα. Ο 90° V4 κινητήρας, 16βάλβιδος με δύο εκκεντροφόρους επικεφαλής (DOHC) ανά ζεύγος κυλίνδρων, αποδίδει ισχύ με γραμμικό τρόπο, εξασφαλίζοντας άψογη ισορροπία ανάμεσα σε δύναμη και έλεγχο.

    Το 6τάχυτο κιβώτιο, ο υγρός πολύδισκος συμπλέκτης και η τελική μετάδοση με ιμάντα συνθέτουν ένα σύστημα μετάδοσης που λειτουργεί με ακρίβεια και αξιοπιστία. Με κατανάλωση 4,8 λ./100 χλμ. (WMTC3) και ρεζερβουάρ 16 λίτρων εξασφαλίζει υψηλή αυτονομία.

    Αίσθηση και Έλεγχος
    Η SRV 600V εστιάζει στην οδηγική αίσθηση και την ασφάλεια. Το ανεστραμμένο (USD) πιρούνι Marzocchi διαμέτρου 41 mm και διαδρομής 120 mm προσφέρει ρυθμίσεις απόσβεσης επαναφοράς για εξατομικευμένη συμπεριφορά. Στο πίσω μέρος, δύο ρυθμιζόμενα αμορτισέρ επιτρέπουν την προσαρμογή προφόρτισης ανάλογα με τις συνθήκες και το φορτίο.

    Η πέδηση ανατίθεται σε δύο δίσκους 300 mm εμπρός με τετραπίστονες ακτινικές δαγκάνες, και δίσκο 260 mm πίσω με δαγκάνα μονού εμβόλου, σε συνεργασία με δικάναλο ABS για ισχυρή και προβλέψιμη επιβράδυνση. Το απενεργοποιούμενο σύστημα TCS (Traction Control System) συμβάλλει στον έλεγχο πρόσφυσης σε ολισθηρές επιφάνειες, προσφέροντας επιπλέον επίπεδο ασφάλειας και σιγουριάς στον αναβάτη.

    Τεχνολογία & Πληροφόρηση
    Η TFT στρογγυλή οθόνη συνδυάζει την κλασική αισθητική με τη σύγχρονη λειτουργικότητα. Προβάλλει καθαρά όλες τις πληροφορίες — ταχύτητα, στροφές, θερμοκρασία, στάθμη καυσίμου, ώρα — και υποστηρίζει Bluetooth & WiFi συνδεσιμότητα, ειδοποιήσεις κλήσεων, καθώς και πλοήγηση turn-by-turn μέσω εφαρμογής. Ενσωματώνει επίσης TPMS για συνεχή παρακολούθηση πίεσης και θερμοκρασίας ελαστικών.

    Στο τιμόνι, τα εργονομικά χειριστήρια επιτρέπουν εύκολη πρόσβαση σε όλες τις λειτουργίες, με ξεχωριστό διακόπτη για το TCS. Για μεγαλύτερη πρακτικότητα, υπάρχει διπλή θύρα USB (Type A & Type C) κοντά στο ρεζερβουάρ για φόρτιση συσκευών εν κινήσει.
    https://2wo.gr/news/14492:qjmotor-sr...elliniki-agora
    Τελευταία τροποποίηση από harris_x; 14/10/2025 στις 11:49.

  2. #2
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της peterTHErider
    Εγγραφή
    16/12/2008
    Μηνύματα
    2.115
    Ενδιαφέρον,
    αλλά γιατί το βάζεις στο Κίνα vs all και δεν ανοιγεις ένα νέο θέμα στα νέα μοντέλα σαν νέο μοντέλο που είναι?
    αν δεν κοιτας εκει που πας...θα πας εκει που κοιτας!

  3. #3
    Lock up the wolves Το avatar του/της harris_x
    Administrator
    Εγγραφή
    27/03/2008
    Μηνύματα
    12.143
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από patsavour Προβολή μηνύματος
    QJMOTOR SRV 600V – Νέα άφιξη στην Ελλάδα

    https://2wo.gr/news/14492:qjmotor-sr...elliniki-agora
    Παναγιώτη, αν θέλεις τα ποστ σου να μη διαγράφονται, γιατι θα διαγράφονται στο εξής, σε παρακαλώ ακολούθησε το παρακάτω πρότυπο:

    https://www.moto.gr/forums/showthrea...=1#post3267852

  4. #4
    270° firing order Το avatar του/της katsar
    Εγγραφή
    16/12/2017
    Μηνύματα
    2.713
    και τροχούς 16 ιντσών, η SRV 600V προσφέρει σταθερότητα και ακρίβεια.

    Ρε τους κερατάδες παπά που πουλάνε
    when life gets complicated i ride.

  5. #5
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της peterTHErider
    Εγγραφή
    16/12/2008
    Μηνύματα
    2.115
    δεν ειναι λαθος αυτο.
    δεν ξερω αν ειναι ακομα αλλα παλια τα motogp τρεχανε με τροχους 16.5.
    αν δεν κοιτας εκει που πας...θα πας εκει που κοιτας!

  6. #6
    Σιδεροφαγος... Το avatar του/της DoctoR_k6
    Εγγραφή
    18/09/2006
    Μηνύματα
    4.414
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από peterTHErider Προβολή μηνύματος
    δεν ειναι λαθος αυτο.
    δεν ξερω αν ειναι ακομα αλλα παλια τα motogp τρεχανε με τροχους 16.5.
    Οταν ανελαβε η Michelin πηγανε σε 17αρηδες.
    Ride(s) the wind of change...

  7. #7
    270° firing order Το avatar του/της katsar
    Εγγραφή
    16/12/2017
    Μηνύματα
    2.713
    Επειδή έχω συνυπάρξει με σπορ μοτοσυκλέτες της εποχής 400,600 και 1000 κε με 16ρες ροδίτσες έχω άλλη άποψη.
    Επίσης φίλε -αν μου επιτρέπεις -:Peter τα μοτοgp τα οδηγάει ο Ντουχαν και ο Ροσσι.
    Για κάποιο λόγο οι υπερσπορ μοτοσυκλέτες σας έχουν πλέον 17" κ δεν είναι θέμα μαρκετινγκ
    when life gets complicated i ride.

  8. #8
    Lock up the wolves Το avatar του/της harris_x
    Administrator
    Εγγραφή
    27/03/2008
    Μηνύματα
    12.143
    Κάτσε βρε Νίκο, δηλαδή η παραπάνω μαούνα της QJ είναι υπερσπορ και θα τις κόψει δυνατότητες ο 16αρις τροχός;
    Αυτό για να στρίψει θα πρέπει να έχεις κάνει τάμα...

  9. #9
    270° firing order Το avatar του/της katsar
    Εγγραφή
    16/12/2017
    Μηνύματα
    2.713
    Χεχε,όχι,με το προμοσιον απόρησα που έχει στην ίδια πρόταση το 16",το σταθερότητα και το ακρίβεια,έκανα paste ποιο πάνω πως το πλασάρουν
    when life gets complicated i ride.

  10. #10
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της peterTHErider
    Εγγραφή
    16/12/2008
    Μηνύματα
    2.115
    Ας μας πει και ο Χάρης την γνώμη του που από τα σχολεία ξέρει για τέτοια πράγματακια παραπάνω από μας.
    Έχω την εντύπωση πάντως πως όσο μικρότερος ο τροχός προσδίδει σταθερότητα και ευελιξία.
    Μικρότερο γυροσκοπικο των τροχών και πιθανά μικρότερο βάρος λόγο μεγέθους.
    Εκεί που σίγουρα χάνει είναι στην απορρόφηση και στην διαχείριση των ανωμαλιών του δρόμου.
    Για αυτό στα χωμάτινα βάζουν 21' αλλά χάνουν σε ακρίβεια και ακτίνα στροφής.
    Το 17(ιδανικά 19) είναι ένα καλός συμβιβασμός στο σπορ και στις λακούβες.
    Νομίζω πως σε ιδανικές συνθήκες ασφάλτου ο 16αρης δεν υστερεί.ισα ίσα.
    Τελευταία τροποποίηση από peterTHErider; 14/10/2025 στις 14:46.
    αν δεν κοιτας εκει που πας...θα πας εκει που κοιτας!

  11. #11
    Νέο μέλος
    Εγγραφή
    30/10/2024
    Μηνύματα
    31
    Θα έλεγα άλλο ένα αδιάφορο Κρουζερ, αλλά θα το έκανα τεστ ντραιβ μόνο για τον V4. Όταν όλοι φοράνε τα δικυλινδρα εν σειρά να ένα μοτέρ που διαφέρει και ίσως το δούμε και σε άλλες μηχανές.

    εργοστασιο ξέρουμε ή ειναι κοινοπραξία?

  12. #12
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της thunder ace
    Εγγραφή
    07/02/2013
    Μηνύματα
    2.640
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από katsar Προβολή μηνύματος
    Επειδή έχω συνυπάρξει με σπορ μοτοσυκλέτες της εποχής 400,600 και 1000 κε με 16ρες ροδίτσες έχω άλλη άποψη.
    Επίσης φίλε -αν μου επιτρέπεις -:Peter τα μοτοgp τα οδηγάει ο Ντουχαν και ο Ροσσι.
    Για κάποιο λόγο οι υπερσπορ μοτοσυκλέτες σας έχουν πλέον 17" κ δεν είναι θέμα μαρκετινγκ
    Και 750 φιλε

  13. #13
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της PortisHead
    Εγγραφή
    25/05/2006
    Μηνύματα
    2.723
    Φανταζομαι κινεζο, με πετσινο καφε αμανικο γιλέκο και "Rising Sun Riders" ραμμενο στην πλατη.

    Get your motor runnin'
    Head out on the highway
    Looking for adventure (το μόνο σιγουράκι )
    In whatever comes our way

  14. #14
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από PortisHead Προβολή μηνύματος
    Φανταζομαι κινεζο, με πετσινο καφε αμανικο γιλέκο και "Rising Sun Riders" ραμμενο στην πλατη.

    ������ Get your motor runnin'
    Head out on the highway
    Looking for adventure (το μόνο σιγουράκι )
    In whatever comes our way ������

    Πιο γραφικοί κι απο σοκάκι στη Μύκονο.
    Πάντως είναι ψιλοόμορφο αν και οπως ορθά είπε ο Χάρης αυτά θέλουν τάμα να τα στρίψεις

  15. #15
    hercooligan Το avatar του/της doctoras
    Εγγραφή
    10/10/2007
    Μηνύματα
    5.193
    Σταθερότητα και ευελιξία είναι δύο εκ διαμέτρου αντίθετες έννοιες για το γυροσκοπικο

    Όσο πιο μεγάλη η διάμετρος προσδίδει σταθερότητα, όσο πιο μικρή ευελιξία όπως και τα αντίθετα μειονεκτήματα τους

    Τα bobber είθιστε να φοράνε 16ριδες για να μπορούν να βάλουν φαρδύτερο λάστιχο για το λουκ και ψιλό προφίλ για να ενισχύσουν τις αποσβέσεις λόγω περιορισμένων διαδρομών αναρτήσεων.

    Τα μοτέρ με την συχνότητα που παράγονται θα είναι αδύνατο να τα υποστηρίξουν, αν σκεφτούμε στην εξέλιξη των κινητήρων μοτοσικλετών οι κατασκευαστές προτιμούν ένα μοτέρ το οποίο θα μπαίνει σε διάφορα μοντέλα και θα το βελτιώνουν στα σημεία

Σελίδα 1 από 2 12 ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. Λάστιχα για tranaslp 600V
    από g0ng στο forum Ανταλλακτικά, βελτιώσεις & aftermarket
    Απαντήσεις: 9
    Τελευταίο μήνυμα: 12/05/2007, 20:42

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF