Σελίδα 2 από 2 ΠρώτοΠρώτο 12
Προβολή αποτελεσμάτων 16 έως 23 από 23

Θέμα: QJMOTOR SRV 600V

  1. #16
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της patsavour
    Εγγραφή
    07/01/2006
    Μηνύματα
    4.586
    Μια χαρά,χαμηλό κέντρο βάρους,γρήγορο στριψιμο λόγω διαμετρου τροχων,και ευελιξια.
    Όπως είναι όλα αυτά σ'αυτην την κατηγορία.
    Αρκεί και τα υπόλοιπα να είναι ποιοτικα.
    Ακρως ενδιαφέρων ο V4, που έχει να εμφανιστει πολλά χρόνια σ'αυτην την κατηγορία, και σε τόσο μικρό κυβισμο.
    Όσοι πιστοί,προσελθετε.
    Σε πολύ καλή για τον κινητήρα,και την κατηγορία τιμή.
    Η μόνη μου ένταση,η αντιπροσωπεια της στην Ελλάδα,η οποία όμως είναι Leader της αγορας,πάρα όλα όσα γενικώς ακουγονται.

  2. #17
    270° firing order Το avatar του/της katsar
    Εγγραφή
    16/12/2017
    Μηνύματα
    2.714
    Σαν όχημα με αρέσει αυτό το στυλ,πιο συγκεκριμένα ένα
    που έβγαλε η Morini είναι πολύ κ@υλα.

    Edit Calibro bagger
    when life gets complicated i ride.

  3. #18
    Συντονιστής Το avatar του/της Volpad
    Moderator
    Εγγραφή
    28/03/2019
    Μηνύματα
    1.576
    Ρε παιδιά ποιά ευελιξία και γρήγορο στρίψιμο με γωνία κάστερ 179°???
    Δε πά να έχει και ζάντες απο καρότσι σούπερ μάρκετ?

  4. #19
    Νέο μέλος
    Εγγραφή
    30/10/2024
    Μηνύματα
    31
    Μη λες τέτοια κινεζε κατασκοπε μας ακούνε

  5. #20
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της PortisHead
    Εγγραφή
    25/05/2006
    Μηνύματα
    2.728
    Αυτο παλι, που μολις ειναι να σχολιασετε καποιοι μηχανακι, το πρωτο κριτηριο, "δεν στριβει" (σαν την yamaha m1)
    Λες και ολα τα μηχανακια που βγαινουν στην αγορα εχουν αποτερο στοχο και μεγα καημο να στριβουν σαν motogp και να ζυγιζουν 122 κιλα.
    Αφου βγαζουν εννοειται τουλαχιστον 195 αλογα.

  6. #21
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από PortisHead Προβολή μηνύματος
    Αυτο παλι, που μολις ειναι να σχολιασετε καποιοι μηχανακι, το πρωτο κριτηριο, "δεν στριβει" (σαν την yamaha m1) ������
    Λες και ολα τα μηχανακια που βγαινουν στην αγορα εχουν αποτερο στοχο και μεγα καημο να στριβουν σαν motogp και να ζυγιζουν 122 κιλα.
    Αφου βγαζουν εννοειται τουλαχιστον 195 αλογα.
    αυτοί το ξεκίνησαν

    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	Screenshot 2025-10-14 221722.jpg 
Προβολές:	55 
Μέγεθος:	37,8 KB 
ID:	465922
    NdGT: "A great challenge of life: Knowing enough to think you're doing it right, but not enough to know you're doing it wrong"Το'χω πάθει και στις Σέρρες
    riding coach του πληκτρολογίου

  7. #22
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της patsavour
    Εγγραφή
    07/01/2006
    Μηνύματα
    4.586
    Το άρθρο καλά τα λέει,στηριζομενο στις απαιτησεις των αναβατων σ αυτή την κατηγορία.
    Και όπως το βλέπω,-αν και δεν είμαι οπαδός αυτης της κατηγορίες ,ούτε πότε είχα τετοιου είδους μηχανακια- και όμορφο είναι,και κυρίως στοχευει σε πωλησεις,σ'αυτους που επιζητουν ένα συγχρονο όμορφο,και κυρίως διαφορετικό λόγω V4 κινητήρα, μηχανακι ,που σίγουρα θα εχει και βελουδινη λειτουργία λόγω αυτου..Ενα ήσυχο , μικρό,και χρήστικο ,γι' αυτους μηχανακι,με λογική τιμή .
    Μην κρινετε λοιπόν κάποιοι με κριτηρια , ικανότητας σε πιστα.
    Υπάρχουν και άλλα γούστα.

  8. #23
    Νέο μέλος
    Εγγραφή
    30/10/2024
    Μηνύματα
    31
    Μια χαρά εργαλείο είναι για την κατηγορία. Δεν υπάρχει κάτι αντίστοιχο σε κρουζερ, ας βγάζει και κανένας κάτι διαφορετικό αλλιώς rebel αλλά 10 χρονακια(σε 2-3 θα βάλει ιμάντα). Τιμή σουπερ. τώρα περί αξιοπιστίας όσοι πιστοί..

Σελίδα 2 από 2 ΠρώτοΠρώτο 12

Παρόμοια θέματα

  1. Λάστιχα για tranaslp 600V
    από g0ng στο forum Ανταλλακτικά, βελτιώσεις & aftermarket
    Απαντήσεις: 9
    Τελευταίο μήνυμα: 12/05/2007, 20:42

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF