Για την Ετήσια βόλτα μας φέτος είχα τη χαρά να οδηγώ το MV Agusta Tourismo Veloce Lusso SCS.
800κ.εκ, και 110 αλογάκια ήταν ικανά να με κάνουν να χαμογελάω σε όλη τη διάρκεια της βόλτας
Το μηχανάκι στρίβει με τη σκέψη, έχει πολύ ωραίο κινητήρα με δύναμη παντού, η ανεμοκάλυψη εξαιρετική, η σέλα πολύ άνετη και το quickshifter λειτουργεί υποδειγματικά… γενικά ένα ερωτεύσιμο μηχανάκι τόσο για την εμφάνισή του όσο για τη λειτουργία του![]()
SCS είναι τα αρχικά του “Smart Clutch System” ένα σύστημα ημιαυτόματου συμπλέκτη που σου επιτρέπει ενώ είσαι σε στάση, να βάζεις πρώτη και να ξεκινάς χωρίς τη χρήση του συμπλέκτη, και όταν φτάσεις σε φανάρι απλά να σταματάς, ξανά χωρίς να τραβάς τον συμπλέκτη.
Το σύστημα αυτό είναι ιδιαίτερα απολαυστικό, ειδικά στα διόδια που είσαι σε κατάσταση σταμάτα-ξεκίνα![]()
Φυσικά το ίδιο ισχύει και μέσα στην πόλη που απλά δεν ακουμπάς συμπλέκτη για κανέναν λόγο.
Θα μου πείτε, γιατί έχει το συμπλέκτη τότε;
Ο συμπλέκτης θα σας χρειαστεί αν όταν σταματήσετε στο φανάρι δεν έχετε κατεβάσει από πριν οπότε θα χρειαστεί να κατεβάσετε πρώτη.
Λόγω αυτού του συστήματος βέβαια, παρουσιάστηκε η ανάγκη για ποδόφρενο. Όπως καταλαβαίνετε, όταν το σβήσεις ακόμα και πρώτη να έχει το κιβώτιο, το μηχανάκι τσουλάει.
Το “πρόβλημα” λύθηκε με ένα επιπλέον πεντάλ που κρατάει αυτό του πίσω φρένου, πατημένο.
![]()