Προβολή αποτελεσμάτων 1 έως 15 από 15

Θέμα: Ρουλεμάν τροχών και προδιαγραφές

  1. #1

    Ρουλεμάν τροχών και προδιαγραφές

    Να μην τα πολυλογώ, μου έδωσε ο "μαστορας" ρουλεμάν τα οποία δεν ειναι C3 (τα οποία έχουν παραπάνω απο το κανονικό διάκενο για θερμική διαστολή.)

    Τα πάω πίσω ή μαλακιες λεω και τα βάζω πάνω και δεν δημιουργείται κανενα θέμα;
    NdGT: "A great challenge of life: Knowing enough to think you're doing it right, but not enough to know you're doing it wrong"Το'χω πάθει και στις Σέρρες
    riding coach του πληκτρολογίου

  2. #2
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της billyka
    Εγγραφή
    30/04/2018
    Μηνύματα
    971
    Εγω θα τα εβαζα.Αν ηταν τιποτα ρουλεμαν στροφαλου τοτε αλλαζει το πραμα και θα τα πηγαινα πισω.Τι σου εδωσε? C4?

  3. #3
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από billyka Προβολή μηνύματος
    Εγω θα τα εβαζα.Αν ηταν τιποτα ρουλεμαν στροφαλου τοτε αλλαζει το πραμα και θα τα πηγαινα πισω.Τι σου εδωσε? C4?
    Είναι χωρίς c designation το οποίο,απ'οσο έψαξα, ειναι cn δηλαδή normal internal clearance.
    NdGT: "A great challenge of life: Knowing enough to think you're doing it right, but not enough to know you're doing it wrong"Το'χω πάθει και στις Σέρρες
    riding coach του πληκτρολογίου

  4. #4
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της billyka
    Εγγραφή
    30/04/2018
    Μηνύματα
    971
    Εαν δεν καιγεσαι να τα αλλαξεις αυριο ας πουμε,παρε τα σωστα μονο και μονο για το ψυχολογικο κομματι να εισαι ησυχος.Αν και δεν νομιζω να εχει και τεραστια διαφορα

  5. #5
    custom freak Το avatar του/της doctor_john
    Εγγραφή
    06/08/2019
    Μηνύματα
    4.755
    Δεν έχω την εμπειρία να κρίνω ανάμεσα τους, όπως τα λες είναι, CN ή C0 το "νορμαλ" για χρήση χαμηλών στροφών και κάθε C3, C4 έχουν μεγαλύτερο διάκενο πριν φορτιστούν.

    Η διαφορά που μας ενδιαφέρει είναι στις μεγάλες ταχύτητες (του ρουλεμαν) και στην διαχείριση της θερμοκρασίας.
    Τα C3 θα κολλήσουν πολύ πιο δύσκολα από τα CN αν καταφέρεις να τα επιβαρύνεις τόσο με θερμοκρασία και ταχύτητα.

    μέχρι εδώ είμαι εγώ..
    Τελευταία τροποποίηση από doctor_john; Χθες στις 18:44. Αιτία: Thanks BillyKa

  6. #6
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της billyka
    Εγγραφή
    30/04/2018
    Μηνύματα
    971
    CN ειναι το νορμαλ,το επομενο με μεγαλυτερο διακενο ειναι το C3.Το C2 εχει μικροτερο διακενο απο το CN.Δηλαδη απο το μικροτερο διακενο στο μεγαλυτερο παει ως εξης,C1,C2,CN,C3,C4

  7. #7
    ..nice flight.. Το avatar του/της airmav
    Εγγραφή
    29/08/2012
    Μηνύματα
    686
    χρησιμοποιώ γενικά ρουλεμαν στο επαγγελμά μου. εχω ασχοληθεί με το θέμα εκτος των σεμιναρίων και σε καθημερινή εφαρμογη.και μιλάω από γκάμα 6201-22328 και ισια και κωνικά (EK Ή CCK). εχουν μπει σε αργές εφαρμογές όπως φράκτες αέρος ως και σε πολύστροφες οπως ανεμιστήρες (3000-4500rpm). πουθενά δεν είδα θέμα διάκενου .σκέψου οτι τα κωνικα με σφιγκτηρα δηλαδη απαντουν και σε πολυστροφες εφαρμογες οπότε το χέρι που σφίγγει το παξιμαδι ΚΜ είναι διαφορετικο και συχνα το εργαλείο συσφιξης ειναι σφυρί και κατσαβίδι και όχι πάντα με φίλλερ. ειδικα του κλιστού τυπου που μπαίνουν στους τροχούς (2rs) δεν εχω δει πουθενα να χυπούν λόγω διάκενου.
    απο την άλλη θα σου πώ οτι ο τύπος κυρίως με ενδιαφέρει όπως έχω πει ξανα από το πόσο χρονοβόρα είναι η δουλειά. αν δηλαδη ανοίγεις κινητήρα-μειωτήρα με πολλές βαθμίδες κλπ βάζεις τα δικά του ρουλεμαν. θεωρώ οτι ο τροχός εχει καλό αερισμο και ετσι οι θερμοκρασίες εργασίες του ρουλεμάν δεν ειναι απαγορευτικές
    ..without engineers, science is just philosophy..

  8. #8
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από airmav Προβολή μηνύματος
    χρησιμοποιώ γενικά ρουλεμαν στο επαγγελμά μου. εχω ασχοληθεί με το θέμα εκτος των σεμιναρίων και σε καθημερινή εφαρμογη.και μιλάω από γκάμα 6201-22328 και ισια και κωνικά (EK Ή CCK). εχουν μπει σε αργές εφαρμογές όπως φράκτες αέρος ως και σε πολύστροφες οπως ανεμιστήρες (3000-4500rpm). πουθενά δεν είδα θέμα διάκενου .σκέψου οτι τα κωνικα με σφιγκτηρα δηλαδη απαντουν και σε πολυστροφες εφαρμογες οπότε το χέρι που σφίγγει το παξιμαδι ΚΜ είναι διαφορετικο και συχνα το εργαλείο συσφιξης ειναι σφυρί και κατσαβίδι και όχι πάντα με φίλλερ. ειδικα του κλιστού τυπου που μπαίνουν στους τροχούς (2rs) δεν εχω δει πουθενα να χυπούν λόγω διάκενου.
    απο την άλλη θα σου πώ οτι ο τύπος κυρίως με ενδιαφέρει όπως έχω πει ξανα από το πόσο χρονοβόρα είναι η δουλειά. αν δηλαδη ανοίγεις κινητήρα-μειωτήρα με πολλές βαθμίδες κλπ βάζεις τα δικά του ρουλεμαν. θεωρώ οτι ο τροχός εχει καλό αερισμο και ετσι οι θερμοκρασίες εργασίες του ρουλεμάν δεν ειναι απαγορευτικές
    Σε ενδεχόμενη 300αρα (κατα λάθος και χωρίς να το καταλάβω) δεν θα ειναι απασχολημένος ο εγκέφαλος με την πιθανότητα φρακαρισματος των ρουλεμάν?
    Πιθανότατα...

    Αλλα δεν μας ενδιαφέρει αυτό.

    (Οπότε επιστρεφονται. Ευχαριστώ!)


    Υγ: εννοείται σε ελεγχόμενο περιβάλλον,κλειστό δρομο,πίστα,autobanh κτλ ,οκ?
    Τελευταία τροποποίηση από RaGe_Raptor; Σήμερα στις 10:26.
    NdGT: "A great challenge of life: Knowing enough to think you're doing it right, but not enough to know you're doing it wrong"Το'χω πάθει και στις Σέρρες
    riding coach του πληκτρολογίου

  9. #9
    ..nice flight.. Το avatar του/της airmav
    Εγγραφή
    29/08/2012
    Μηνύματα
    686
    βαλε μας αν θέλεις και το ρουλεμαν, εννοω τον τύπο του
    ..without engineers, science is just philosophy..

  10. #10
    Αν θυμάμαι καλά Koyo 60/28 2RS1 GA2 χωρις C designation το οποίο σημαίνει normal clearance.
    NdGT: "A great challenge of life: Knowing enough to think you're doing it right, but not enough to know you're doing it wrong"Το'χω πάθει και στις Σέρρες
    riding coach του πληκτρολογίου

  11. #11
    Σιδεροφαγος... Το avatar του/της DoctoR_k6
    Εγγραφή
    18/09/2006
    Μηνύματα
    4.416
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από RaGe_Raptor Προβολή μηνύματος
    Αν θυμάμαι καλά Koyo 60/28 2RS1 GA2 χωρις C designation το οποίο σημαίνει normal clearance.
    Πισω θα αλλαξεις μονο?
    Ride(s) the wind of change...

  12. #12
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από DoctoR_k6 Προβολή μηνύματος
    Πισω θα αλλαξεις μονο?
    Τα είχα αλλάξει ολα πέρσι αλλα πισω ειχα βάλει εντελώς ανοιχτά μιας και δεν είχα βρει rs . Ε τώρα είπα να το "διορθώσω " αλλα μου την έφερε ο επίσημος
    NdGT: "A great challenge of life: Knowing enough to think you're doing it right, but not enough to know you're doing it wrong"Το'χω πάθει και στις Σέρρες
    riding coach του πληκτρολογίου

  13. #13
    Σιδεροφαγος... Το avatar του/της DoctoR_k6
    Εγγραφή
    18/09/2006
    Μηνύματα
    4.416
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από RaGe_Raptor Προβολή μηνύματος
    Τα είχα αλλάξει ολα πέρσι αλλα πισω ειχα βάλει εντελώς ανοιχτά μιας και δεν είχα βρει rs . Ε τώρα είπα να το "διορθώσω " αλλα μου την έφερε ο επίσημος
    Επισημο της Σουζουκι εννοεις?
    Αυτα σου εδωσε?
    Ride(s) the wind of change...

  14. #14
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από DoctoR_k6 Προβολή μηνύματος
    Επισημο της Σουζουκι εννοεις?
    Αυτα σου εδωσε?
    Εμ οχι, θα ημουν κομπλέ αν μου ειχε δώσει αυτά...
    NdGT: "A great challenge of life: Knowing enough to think you're doing it right, but not enough to know you're doing it wrong"Το'χω πάθει και στις Σέρρες
    riding coach του πληκτρολογίου

  15. #15
    Σιδεροφαγος... Το avatar του/της DoctoR_k6
    Εγγραφή
    18/09/2006
    Μηνύματα
    4.416
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από RaGe_Raptor Προβολή μηνύματος
    Εμ οχι, θα ημουν κομπλέ αν μου ειχε δώσει αυτά...
    Λογικα δεν κοστισαν πολλα.
    Οποτε παρε τα σωστα να εχεις το κεφαλι σου ησυχο.
    Ride(s) the wind of change...

Παρόμοια θέματα

  1. Αλλαγή ρουλεμάν τροχών και περίεργος θόρυβος
    από MadMar στο forum Τεχνικά θέματα: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 27
    Τελευταίο μήνυμα: 07/07/2014, 14:06
  2. Ρουλεμάν τροχού και λακούβα
    από peter86 στο forum Suzuki Bandit
    Απαντήσεις: 6
    Τελευταίο μήνυμα: 07/08/2009, 07:54
  3. Ρουλεμάν τροχών στο ΧΤ660
    από kaps στο forum Yamaha XT series
    Απαντήσεις: 7
    Τελευταίο μήνυμα: 04/04/2008, 08:52
  4. Προστασίες πλατης/γονατων κοκ και προδιαγραφές...
    από modeerf στο forum Εξοπλισμός και αξεσουάρ αναβάτη
    Απαντήσεις: 2
    Τελευταίο μήνυμα: 03/04/2006, 12:19
  5. Aφαιρεση ρουλεμαν λαιμου και αντικατασταση τους..
    από n1k3man στο forum Τεχνικά θέματα: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 43
    Τελευταίο μήνυμα: 27/07/2005, 18:52

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF