Να μην τα πολυλογώ, μου έδωσε ο "μαστορας" ρουλεμάν τα οποία δεν ειναι C3 (τα οποία έχουν παραπάνω απο το κανονικό διάκενο για θερμική διαστολή.)
Τα πάω πίσω ή μαλακιες λεω και τα βάζω πάνω και δεν δημιουργείται κανενα θέμα;
Να μην τα πολυλογώ, μου έδωσε ο "μαστορας" ρουλεμάν τα οποία δεν ειναι C3 (τα οποία έχουν παραπάνω απο το κανονικό διάκενο για θερμική διαστολή.)
Τα πάω πίσω ή μαλακιες λεω και τα βάζω πάνω και δεν δημιουργείται κανενα θέμα;
NdGT: "A great challenge of life: Knowing enough to think you're doing it right, but not enough to know you're doing it wrong"Το'χω πάθει και στις Σέρρες
riding coach του πληκτρολογίου
Εγω θα τα εβαζα.Αν ηταν τιποτα ρουλεμαν στροφαλου τοτε αλλαζει το πραμα και θα τα πηγαινα πισω.Τι σου εδωσε? C4?
NdGT: "A great challenge of life: Knowing enough to think you're doing it right, but not enough to know you're doing it wrong"Το'χω πάθει και στις Σέρρες
riding coach του πληκτρολογίου
Εαν δεν καιγεσαι να τα αλλαξεις αυριο ας πουμε,παρε τα σωστα μονο και μονο για το ψυχολογικο κομματι να εισαι ησυχος.Αν και δεν νομιζω να εχει και τεραστια διαφορα
Δεν έχω την εμπειρία να κρίνω ανάμεσα τους, όπως τα λες είναι, CN ή C0 το "νορμαλ" για χρήση χαμηλών στροφών και κάθε C3, C4 έχουν μεγαλύτερο διάκενο πριν φορτιστούν.
Η διαφορά που μας ενδιαφέρει είναι στις μεγάλες ταχύτητες (του ρουλεμαν) και στην διαχείριση της θερμοκρασίας.
Τα C3 θα κολλήσουν πολύ πιο δύσκολα από τα CN αν καταφέρεις να τα επιβαρύνεις τόσο με θερμοκρασία και ταχύτητα.
μέχρι εδώ είμαι εγώ..
Τελευταία τροποποίηση από doctor_john; Χθες στις 18:44. Αιτία: Thanks BillyKa
CN ειναι το νορμαλ,το επομενο με μεγαλυτερο διακενο ειναι το C3.Το C2 εχει μικροτερο διακενο απο το CN.Δηλαδη απο το μικροτερο διακενο στο μεγαλυτερο παει ως εξης,C1,C2,CN,C3,C4
χρησιμοποιώ γενικά ρουλεμαν στο επαγγελμά μου. εχω ασχοληθεί με το θέμα εκτος των σεμιναρίων και σε καθημερινή εφαρμογη.και μιλάω από γκάμα 6201-22328 και ισια και κωνικά (EK Ή CCK). εχουν μπει σε αργές εφαρμογές όπως φράκτες αέρος ως και σε πολύστροφες οπως ανεμιστήρες (3000-4500rpm). πουθενά δεν είδα θέμα διάκενου .σκέψου οτι τα κωνικα με σφιγκτηρα δηλαδη απαντουν και σε πολυστροφες εφαρμογες οπότε το χέρι που σφίγγει το παξιμαδι ΚΜ είναι διαφορετικο και συχνα το εργαλείο συσφιξης ειναι σφυρί και κατσαβίδι και όχι πάντα με φίλλερ. ειδικα του κλιστού τυπου που μπαίνουν στους τροχούς (2rs) δεν εχω δει πουθενα να χυπούν λόγω διάκενου.
απο την άλλη θα σου πώ οτι ο τύπος κυρίως με ενδιαφέρει όπως έχω πει ξανα από το πόσο χρονοβόρα είναι η δουλειά. αν δηλαδη ανοίγεις κινητήρα-μειωτήρα με πολλές βαθμίδες κλπ βάζεις τα δικά του ρουλεμαν. θεωρώ οτι ο τροχός εχει καλό αερισμο και ετσι οι θερμοκρασίες εργασίες του ρουλεμάν δεν ειναι απαγορευτικές
..without engineers, science is just philosophy..
Σε ενδεχόμενη 300αρα (κατα λάθος και χωρίς να το καταλάβω) δεν θα ειναι απασχολημένος ο εγκέφαλος με την πιθανότητα φρακαρισματος των ρουλεμάν?
Πιθανότατα...
Αλλα δεν μας ενδιαφέρει αυτό.
(Οπότε επιστρεφονται. Ευχαριστώ!)
Υγ: εννοείται σε ελεγχόμενο περιβάλλον,κλειστό δρομο,πίστα,autobanh κτλ ,οκ?
Τελευταία τροποποίηση από RaGe_Raptor; Σήμερα στις 10:26.
NdGT: "A great challenge of life: Knowing enough to think you're doing it right, but not enough to know you're doing it wrong"Το'χω πάθει και στις Σέρρες
riding coach του πληκτρολογίου
βαλε μας αν θέλεις και το ρουλεμαν, εννοω τον τύπο του
..without engineers, science is just philosophy..
Αν θυμάμαι καλά Koyo 60/28 2RS1 GA2 χωρις C designation το οποίο σημαίνει normal clearance.
NdGT: "A great challenge of life: Knowing enough to think you're doing it right, but not enough to know you're doing it wrong"Το'χω πάθει και στις Σέρρες
riding coach του πληκτρολογίου
NdGT: "A great challenge of life: Knowing enough to think you're doing it right, but not enough to know you're doing it wrong"Το'χω πάθει και στις Σέρρες
riding coach του πληκτρολογίου
Επισημο της Σουζουκι εννοεις?
Αυτα σου εδωσε?
Ride(s) the wind of change...