Σελίδα 5 από 6 ΠρώτοΠρώτο 123456 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 61 έως 75 από 76

Θέμα: KTM 990 RC R.. 2025

  1. #61
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    01/02/2024
    Μηνύματα
    627
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από harris_x Προβολή μηνύματος
    Το rs660 ειναι κάμποσες κατηγορίες κάτω.
    Δε συγκρίνονται τα δύο μοντέλα σε καμία περίπτωση.
    No shit Sherloεεε Χάρη…
    Η τιμή είναι ΜΠΟΜΠΑ ακόμα και για την Ελλάδα που όπως είπε και ο μπλιτζερ δεν είναι χαζοί οι αντιπρόσωποι!
    Άντε να δούμε το track only!

  2. #62
    Lock up the wolves Το avatar του/της harris_x
    Administrator
    Εγγραφή
    27/03/2008
    Μηνύματα
    12.202
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από TheRegulator Προβολή μηνύματος
    No shit Sherloεεε Χάρη…
    Η τιμή είναι ΜΠΟΜΠΑ ακόμα και για την Ελλάδα που όπως είπε και ο μπλιτζερ δεν είναι χαζοί οι αντιπρόσωποι!
    Άντε να δούμε το track only!
    Έχουμε πει σε αλλο θεμα πώς βγαίνουν οι τιμές.

    Ίσως αρκεί να συγκρίνεις τις τιμές των παραπάνω μήλων και πορτοκαλιών σε τιμές Ελβετίας

  3. #63
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    01/02/2024
    Μηνύματα
    627
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από harris_x Προβολή μηνύματος
    Έχουμε πει σε αλλο θεμα πώς βγαίνουν οι τιμές.

    Ίσως αρκεί να συγκρίνεις τις τιμές των παραπάνω μήλων και πορτοκαλιών σε τιμές Ελβετίας
    Ο εισαγωγέας γλείφει το δάχτυλο του το σηκώνει στον αέρα και βλέπει από ποια μεριά φυσάει?

  4. #64
    Lock up the wolves Το avatar του/της harris_x
    Administrator
    Εγγραφή
    27/03/2008
    Μηνύματα
    12.202
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από TheRegulator Προβολή μηνύματος
    Ο εισαγωγέας γλείφει το δάχτυλο του το σηκώνει στον αέρα και βλέπει από ποια μεριά φυσάει?
    Αυτο το κάνουν όσοι κρίνουν τις τιμές χωρίς να έχουν ιδέα, σίγουρα όχι οι εισαγωγείς και τα εργοστάσια που θέλουν να κάνουν πωλήσεις

  5. #65

  6. #66
    Ο πυγολαμπιδας! Το avatar του/της ΟΚΤΑΝΙΟ
    Εγγραφή
    14/07/2005
    Μηνύματα
    1.257
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από peterTHErider Προβολή μηνύματος
    Η τιμή τηρουμένων των αναλογιών δεν είναι κακή...
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από harris_x Προβολή μηνύματος
    Θα συμφωνήσω


    Δεν ειναι ΚΑΘΟΛΟΥ κακη.

    Βλεποντας 1000ρια που ειναι ιδια εδω και οχτακοσα χρονια και παιζουν πανω απο 20 χιλιαρικα, εγω προσωπικα περιμενα το ΚΤΜ να εχει παραπανω...

    Και μη ξεχναμε, εδω οι βεσπες οι 560ρες και τα ορθια τα αφρικα εχουν ξεπερασει τα 16 χιλιαρικα, και λιγο που το δινουν οι αΣτριακοι
    Οσο και να την τιναξεις, η τελευταια σταγονα θα μεινει στο σωβρακο.....

  7. #67
    Σιδεροφαγος... Το avatar του/της DoctoR_k6
    Εγγραφή
    18/09/2006
    Μηνύματα
    4.417


    Ωραιο το ατιμο!! Οπως το περιεγραψε...mini MotoGp.
    Ride(s) the wind of change...

  8. #68
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    01/02/2024
    Μηνύματα
    627
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από DoctoR_k6 Προβολή μηνύματος


    Ωραιο το ατιμο!! Οπως το περιεγραψε...mini MotoGp.
    Δεν έχω σταματήσει να γκουγκλάρω από χθες!
    Πραγματικά σκεφτόμουν να πάω σε M1/V4S(ιδανικα R) λόγω ηλεκτρονικών, μολις τελειώσω με το χρηματοδοτικό της μηχανης και του Μ2, αλλά το συγκεκριμένο είναι πολυ πιο λογική λύση για το επίπεδο μου!

  9. #69
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    01/02/2024
    Μηνύματα
    627

  10. #70
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της peterTHErider
    Εγγραφή
    16/12/2008
    Μηνύματα
    2.112
    Δεν θα σε καλύψει.
    Είδα προσεκτικά της παρουσίαση του chris του Άγγλου.
    Ναι έχουν δώσει πολύ έμφαση σε λεπτομέρειες ναι είναι όμορφο ναι ναι.
    Και πολύ καλό σαν road bike αλλά πολύ flat engine χωρίς τίποτα ψηλά και γενικά κανένας τομέας που να εντυπωσιάσει.
    Γενικά ένα καλό σύνολο.
    Δεν μου κάνει κάτι διαφορετικό από r9 και υποδεέστερο από ducati.
    Πάρε v4s.

    Η track version μπορεί να κάνει το κλικ παραπάνω αλλά να τη δούμε πρώτα.
    αν δεν κοιτας εκει που πας...θα πας εκει που κοιτας!

  11. #71
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    01/02/2024
    Μηνύματα
    627
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από peterTHErider Προβολή μηνύματος
    Δεν θα σε καλύψει.
    Είδα προσεκτικά της παρουσίαση του chris του Άγγλου.
    Ναι έχουν δώσει πολύ έμφαση σε λεπτομέρειες ναι είναι όμορφο ναι ναι.
    Και πολύ καλό σαν road bike αλλά πολύ flat engine χωρίς τίποτα ψηλά και γενικά κανένας τομέας που να εντυπωσιάσει.
    Γενικά ένα καλό σύνολο.
    Δεν μου κάνει κάτι διαφορετικό από r9 και υποδεέστερο από ducati.
    Πάρε v4s.

    Η track version μπορεί να κάνει το κλικ παραπάνω αλλά να τη δούμε πρώτα.
    Κοιτα, είμαι ακόμα σε πολυ πρώιμο στάδιο του χόμπι (6 Trackdays) και απλά θέλω ένα πιο ασφαλές μηχανάκι από αυτό που έχω που δεν έχει ίχνος ηλεκτρονικών!
    Επίσης οι πίστες που πάω κατά κύριο λόγο είναι στην Γαλλία όποτε θεωρώ ότι εκεί θα έχει το πλεονέκτημα το ΚΤΜ γιατί έχει ροπή και οι πίστες είναι μικρές και τεχνικές…

  12. #72
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της peterTHErider
    Εγγραφή
    16/12/2008
    Μηνύματα
    2.112
    Κοίταξε,όλα είναι σχετικά και το τι θέλουμε ακόμα περισσότερο.
    Αλλά το v4s είναι 187 κιλά ενώ το κτμ 184 και τα 2 χωρίς καύσιμα.
    Η διαφορά αυτή δεν μου κάνει κάτι σπουδαίο για να κερδίσει σε ευελιξία ιδιαίτερα καθώς το ducati φοράει και forged wheels που βοηθάνε πολύ.
    Αντίθετα το v2s που είναι 176 κιλά και με λιγότερα κυβικά άρα μικρότερη μάζα στρόφαλου κλπ θα έχει πολύ καλύτερη ευελιξια σε κλειστές πίστες.
    Άλλωστε το είπε και ο chris που τα οδήγησε όλα σε αυτή την πίστα.
    Το ducati ξεχώριζε για την αστραπιαίες αλλαγές κατεύθυνσης.
    Το r9 για το φανταστικό μπροστινό.
    Το κτμ σε τίποτα!
    αν δεν κοιτας εκει που πας...θα πας εκει που κοιτας!

  13. #73
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από peterTHErider Προβολή μηνύματος
    Κοίταξε,όλα είναι σχετικά και το τι θέλουμε ακόμα περισσότερο.
    Αλλά το v4s είναι 187 κιλά ενώ το κτμ 184 και τα 2 χωρίς καύσιμα.
    Η διαφορά αυτή δεν μου κάνει κάτι σπουδαίο για να κερδίσει σε ευελιξία ιδιαίτερα καθώς το ducati φοράει και forged wheels που βοηθάνε πολύ.
    Αντίθετα το v2s που είναι 176 κιλά και με λιγότερα κυβικά άρα μικρότερη μάζα στρόφαλου κλπ θα έχει πολύ καλύτερη ευελιξια σε κλειστές πίστες.
    Άλλωστε το είπε και ο chris που τα οδήγησε όλα σε αυτή την πίστα.
    Το ducati ξεχώριζε για την αστραπιαίες αλλαγές κατεύθυνσης.
    Το r9 για το φανταστικό μπροστινό.
    Το κτμ σε τίποτα!
    Εγώ του λέω να πάει σε cbr600rr ορθόδοξο με την imu. Τουλάχιστον σαν μεταβατικό.
    NdGT: "A great challenge of life: Knowing enough to think you're doing it right, but not enough to know you're doing it wrong"Το'χω πάθει και στις Σέρρες
    riding coach του πληκτρολογίου

  14. #74
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    02/04/2008
    Μηνύματα
    4.608
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από TheRegulator Προβολή μηνύματος
    Κοιτα, είμαι ακόμα σε πολυ πρώιμο στάδιο του χόμπι (6 Trackdays) και απλά θέλω ένα πιο ασφαλές μηχανάκι από αυτό που έχω που δεν έχει ίχνος ηλεκτρονικών!
    Επίσης οι πίστες που πάω κατά κύριο λόγο είναι στην Γαλλία όποτε θεωρώ ότι εκεί θα έχει το πλεονέκτημα το ΚΤΜ γιατί έχει ροπή και οι πίστες είναι μικρές και τεχνικές…
    μικρη σημασια εχουν τα ηλεκτρονικα αν ειναι track bike. θες να πας πιο γρηγορα η να μαθεις? αν εχεις πολυ χρημα παιρνεις οτι σου αρεσει, αφου ολα ειναι καλυτερα απο σενα. αν ομως δεν θες να πετας λεφτα παιρνεις ενα μηχανακι των 10κ και χτιζεις πανω του. κριμα να σπασεις ακομα και ενα κτμ των 16κ, ποσο μαλλον ενα v4s

  15. #75
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    01/02/2024
    Μηνύματα
    627
    Peter: ναι απλά το V4 (7gen) μου φαίνεται υπερβολή, ειδικά αμα βάλεις τα αναλώσιμα… απ την άλλη θα μου πεις ότι δεν χάνει την αξία του… θα το δούμε γιατί το cost of entry είναι τρομακτικό…

    Rage: μου το εσείς πει αλλά δεν ξέρω κατά ποσο θα ήθελα να δώσω χρήματα που δούλεψα για να πάρω χοντα και ειδικά το 600 που είναι ουσιαστικά μηχανάκι του 13! Μιλάμε για 13-15 χιλιάρικα!

    Βασίλη: Έχω ήδη αγωνιστικό το οποίο είναι "χτισμένο" με Ohlins cartridges,TTX GP, ολόσωμη και πρόγραμμα και 10κ χλμ. Το πήρα 4κ ενώ τα εξτρα του κάνουν πάνω από 4… οικονομοτεχνικά δεν αξίζει να φτιάξεις το δικό σου μηχανάκι, πας σε κάτι έτοιμο που έχασε ο άλλος ήδη λεφτά!

    Δεν καταλαβαίνω αυτή την αυταπάτη ότι τα ηλεκτρονικά έχουν μικρή σημασία στα trackbikes! Έχουν τεράστια σημασία γιατί το να σπάσεις μια κλείδα από ένα highside που μπορούσε να αποφευχθεί και να χάσεις την δουλειά σου γιατί ήσουν 3 μήνες εκτός και είτε έμεινες απλήρωτος (extreme sport -δεν σε καλύπτει η άδεια ατυχήματος) είτε έκανες ασφαλιστική απάτη (είχες ατύχημα με ποδήλατο) το κόστος είναι ΠΟΛΥ μεγαλύτερο από V4R (σε οποίο απ τα δυο παραδείγματα)

Σελίδα 5 από 6 ΠρώτοΠρώτο 123456 ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. KTM 990 Adventure VS R1200GS Adventure
    από Spike στο forum Όλα τα μοντέλα χωρίς δική τους κατηγορία...
    Απαντήσεις: 79
    Τελευταίο μήνυμα: 25/06/2009, 23:18
  2. BMW R1200GS ή KTM 990 Adventure
    από MikeG στο forum Όλα τα μοντέλα χωρίς δική τους κατηγορία...
    Απαντήσεις: 17
    Τελευταίο μήνυμα: 29/11/2006, 14:36
  3. KTM 990 ή ΒΜW 1200 Adventure?
    από panther78 στο forum Όλα τα μοντέλα χωρίς δική τους κατηγορία...
    Απαντήσεις: 56
    Τελευταίο μήνυμα: 31/08/2006, 12:21
  4. KTM 990 Adventure vs. KTM 950 Adventure
    από Nik0s στο forum Αντιπαραθέσεις
    Απαντήσεις: 67
    Τελευταίο μήνυμα: 13/01/2006, 02:07
  5. Ktm 990 Adventure Fotos & 950 Mx
    από DUKASII στο forum KTM
    Απαντήσεις: 20
    Τελευταίο μήνυμα: 21/11/2005, 10:47

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF