moto.gr on Instagram: https://www.instagram.com/motogrforum/
moto.gr on Facebook: https://www.facebook.com/groups/1800...3?locale=el_GR
Οδηγήστε έξυπνα και με ασφάλεια
Οδηγήστε έξυπνα και με ασφάλεια 2
moto.gr on Instagram: https://www.instagram.com/motogrforum/
moto.gr on Facebook: https://www.facebook.com/groups/1800...3?locale=el_GR
Οδηγήστε έξυπνα και με ασφάλεια
Οδηγήστε έξυπνα και με ασφάλεια 2
Συνέχεια στη χωματερή, εχμ... στον καφενέ ήθελα να γραψω: https://www.moto.gr/forums/showthrea...=1#post3268179
moto.gr on Instagram: https://www.instagram.com/motogrforum/
moto.gr on Facebook: https://www.facebook.com/groups/1800...3?locale=el_GR
Οδηγήστε έξυπνα και με ασφάλεια
Οδηγήστε έξυπνα και με ασφάλεια 2
Δεν ειναι ΚΑΘΟΛΟΥ κακη.
Βλεποντας 1000ρια που ειναι ιδια εδω και οχτακοσα χρονια και παιζουν πανω απο 20 χιλιαρικα, εγω προσωπικα περιμενα το ΚΤΜ να εχει παραπανω...
Και μη ξεχναμε, εδω οι βεσπες οι 560ρες και τα ορθια τα αφρικα εχουν ξεπερασει τα 16 χιλιαρικα, και λιγο που το δινουν οι αΣτριακοι![]()
Οσο και να την τιναξεις, η τελευταια σταγονα θα μεινει στο σωβρακο.....
Ωραιο το ατιμο!! Οπως το περιεγραψε...mini MotoGp.
Ride(s) the wind of change...
Δεν θα σε καλύψει.
Είδα προσεκτικά της παρουσίαση του chris του Άγγλου.
Ναι έχουν δώσει πολύ έμφαση σε λεπτομέρειες ναι είναι όμορφο ναι ναι.
Και πολύ καλό σαν road bike αλλά πολύ flat engine χωρίς τίποτα ψηλά και γενικά κανένας τομέας που να εντυπωσιάσει.
Γενικά ένα καλό σύνολο.
Δεν μου κάνει κάτι διαφορετικό από r9 και υποδεέστερο από ducati.
Πάρε v4s.
Η track version μπορεί να κάνει το κλικ παραπάνω αλλά να τη δούμε πρώτα.
αν δεν κοιτας εκει που πας...θα πας εκει που κοιτας!
Κοιτα, είμαι ακόμα σε πολυ πρώιμο στάδιο του χόμπι (6 Trackdays) και απλά θέλω ένα πιο ασφαλές μηχανάκι από αυτό που έχω που δεν έχει ίχνος ηλεκτρονικών!
Επίσης οι πίστες που πάω κατά κύριο λόγο είναι στην Γαλλία όποτε θεωρώ ότι εκεί θα έχει το πλεονέκτημα το ΚΤΜ γιατί έχει ροπή και οι πίστες είναι μικρές και τεχνικές…
Κοίταξε,όλα είναι σχετικά και το τι θέλουμε ακόμα περισσότερο.
Αλλά το v4s είναι 187 κιλά ενώ το κτμ 184 και τα 2 χωρίς καύσιμα.
Η διαφορά αυτή δεν μου κάνει κάτι σπουδαίο για να κερδίσει σε ευελιξία ιδιαίτερα καθώς το ducati φοράει και forged wheels που βοηθάνε πολύ.
Αντίθετα το v2s που είναι 176 κιλά και με λιγότερα κυβικά άρα μικρότερη μάζα στρόφαλου κλπ θα έχει πολύ καλύτερη ευελιξια σε κλειστές πίστες.
Άλλωστε το είπε και ο chris που τα οδήγησε όλα σε αυτή την πίστα.
Το ducati ξεχώριζε για την αστραπιαίες αλλαγές κατεύθυνσης.
Το r9 για το φανταστικό μπροστινό.
Το κτμ σε τίποτα!![]()
αν δεν κοιτας εκει που πας...θα πας εκει που κοιτας!
NdGT: "A great challenge of life: Knowing enough to think you're doing it right, but not enough to know you're doing it wrong"Το'χω πάθει και στις Σέρρες
riding coach του πληκτρολογίου
μικρη σημασια εχουν τα ηλεκτρονικα αν ειναι track bike. θες να πας πιο γρηγορα η να μαθεις? αν εχεις πολυ χρημα παιρνεις οτι σου αρεσει, αφου ολα ειναι καλυτερα απο σενα. αν ομως δεν θες να πετας λεφτα παιρνεις ενα μηχανακι των 10κ και χτιζεις πανω του. κριμα να σπασεις ακομα και ενα κτμ των 16κ, ποσο μαλλον ενα v4s
Peter: ναι απλά το V4 (7gen) μου φαίνεται υπερβολή, ειδικά αμα βάλεις τα αναλώσιμα… απ την άλλη θα μου πεις ότι δεν χάνει την αξία του… θα το δούμε γιατί το cost of entry είναι τρομακτικό…
Rage: μου το εσείς πει αλλά δεν ξέρω κατά ποσο θα ήθελα να δώσω χρήματα που δούλεψα για να πάρω χοντα και ειδικά το 600 που είναι ουσιαστικά μηχανάκι του 13! Μιλάμε για 13-15 χιλιάρικα!
Βασίλη: Έχω ήδη αγωνιστικό το οποίο είναι "χτισμένο" με Ohlins cartridges,TTX GP, ολόσωμη και πρόγραμμα και 10κ χλμ. Το πήρα 4κ ενώ τα εξτρα του κάνουν πάνω από 4… οικονομοτεχνικά δεν αξίζει να φτιάξεις το δικό σου μηχανάκι, πας σε κάτι έτοιμο που έχασε ο άλλος ήδη λεφτά!
Δεν καταλαβαίνω αυτή την αυταπάτη ότι τα ηλεκτρονικά έχουν μικρή σημασία στα trackbikes! Έχουν τεράστια σημασία γιατί το να σπάσεις μια κλείδα από ένα highside που μπορούσε να αποφευχθεί και να χάσεις την δουλειά σου γιατί ήσουν 3 μήνες εκτός και είτε έμεινες απλήρωτος (extreme sport -δεν σε καλύπτει η άδεια ατυχήματος) είτε έκανες ασφαλιστική απάτη (είχες ατύχημα με ποδήλατο) το κόστος είναι ΠΟΛΥ μεγαλύτερο από V4R (σε οποίο απ τα δυο παραδείγματα)