Λεκουόνα
Πρωτότυπο κανονικό το μηχάνημα της Ντουκατι πανέμορφο και 1 δευτερόλεπτο πιο γρήγορο.Τα τεστ βέβαια δεν έχουν και καμια σχέση με το μετα αλλα εδώ εγινε δουλίτσα.
απο φβ
https://www.facebook.com/Mmracingblogger
Γιατί όταν έρχεται ένα φαινόμενο στην ομάδα η μοτοσικλέτα γίνεται «χειρότερη» για τους άλλους αναβάτες; Αυτή η σκέψη από τον Casey Stoner μας βοηθάει να καταλάβουμε αυτό: "Όταν ήμουν στη Ducati οι συμπαίκτες μου δοκίμαζαν μέρη, δίνοντας τη γνώμη τους, αλλά ούτε καν κοντά στο επίπεδο μου οι απόψεις τους δεν μου ήταν χρήσιμες και δεν ήταν χρήσιμες για την ανάπτυξη της μοτοσικλέτας. ” Αυτό, φίλοι μου, είναι ό,τι συνέβη στη Ducati. Το επίπεδο του Marc είναι τόσο ξεκάθαρα υψηλότερο από του Pecco που στο τέλος ο Marc «έφτιαξε» τη δική του μηχανή που είναι διαφορετική (και το ξέραμε ήδη) από αυτή του Pecco, όχι καλύτερη με την απόλυτη έννοια, αλλά διαφορετική και προσαρμοσμένη στις ανάγκες του. Το έργο του Marc έχει κατευθύνει (και ίσως μπέρδεψε για άλλους) την ανάπτυξη του GP25 και το πλήρωσε ο Pecco. Κανένα μποϊκοτάζ ή προτίμηση από την Ducati, απλή συνέπεια. Ώστε ο Marc είναι απαίσιος ελεγκτής; Δεν μπορεί να αναπτύξει μια μοτοσικλέτα; Τουλάχιστον! Ο Marc είναι ένας μεγάλος δοκιμαστής, ευαισθησία και αναλυτικές δεξιότητες! Είναι απλά ένας μεγάλος δοκιμαστής του εαυτού του! Τα δεδομένα του, ισότιμα με του Stoner's, είναι άχρηστα αν δεν οδηγείς σαν αυτόν. Η τωρινή κατάσταση μου θυμίζει την κατάσταση του Μελάνδρι ως σύντροφος του Stoner το 2008, ο Marco φαινόταν να έχει ξεχάσει πώς να οδηγεί μοτοσικλέτα! Ο Μελάνδρι έκλεισε τις τελευταίες 5 αγωνιστικές P19, P13, P16, P16 και P16 πριν εγκαταλείψει (της επιλογής του) την Ducati, οι τοποθετήσεις του φαίνεται να αναπληρώνουν τις τοποθετήσεις του Pecco (αποκλεισμένη η Ιαπωνία) την τελευταία περίοδο. Η ποινή του Stoner είναι από τη βιογραφία του.
Εδικα ο Μελαντρι οταν εβλεπε τις θερμοκρασιες απο το πισινο λαστιχο του Κεησι στα δεδομενα ...
ratamahatta![]()
Τελευταία τροποποίηση από GIOTIS750; Χθες στις 12:50.
Για μενα το παραξενο ειναι γιατι η Ντουκατι προτιμα
να αφηνει τον εναν οδηγο της να εξευτελιζεται
και δεν του δινει τα πραγματα που θελει κ τον βολευουν
και πρεπει ντε και καλα να οδηγει την ιδια μοτοσυκλετα
με αυτη του ΜΜ
Δλδ τι το κακο θα ηταν να παρει ο ΜΜ αυτα που θελει
και παει αεροπορια και καλα κανουν φυσικα και του τα δινουν
και ο Πεκο(ή οποιος αλλος ηταν 2ος αναβατης)
να παιρνει οτι βολευει εκεινον ωστε να αποδιδει οσο μπορει(που ολοι οσοι δεν ειμαστε κολλημενοι βλεπουμε οτι οι δυνατοτητες του δεν ειναι για να κανει τον κομπαρσο)
TNT Sports Bikes
Ducati has confirmed that WorldSBK runner-up Nicolo Bulega will get a spin on the MotoGP machine at Jerez ������After the test, they will evaluate if he will replace Marc Marquez for the final two rounds of the season
https://www.facebook.com/TNTSportsBikes
Για να θυμούνται οι παλιοί και να μαθαίνουν οι νέοι…
Ride(s) the wind of change...
Μήπως βγάζουμε εύκολα συμπεράσματα αναφορικά με την εξέλιξη και για το αν ο Marc «καταστρέφει» τις ομάδες για τις οποίες οδηγεί; Μήπως εν τέλει δεν είναι τόσο εύκολο να κατασκευάσεις ένα κορυφαίο μηχανάκι MotoGP, ειδικά τα τελευταία χρόνια που έχουν γίνει τόσο πολύπλοκα; Ας το δούμε κατά περιπτώσεις:
Ο Dall 'Igna πήγε το 2013 στη Ducati και το μηχανάκι άρχισε να γίνεται κυρίαρχο σχεδόν 10 χρόνια μετά, το 2022. Είχαν δυο καλές χρονιές το 2017 και το 2018 αλλά όσο συμπαθής και να είναι, συγγνώμη, αλλά με Dovi δεν γ***** ποτέ κανείς. Αν ήταν ο ΜΜ τότε στην Duc, το 2017 και το 2018 θα είχε εξασφαλίσει το πρωτάθλημα στην μέση της χρονιάς.
Η Honda που τα τελευταία 25 χρόνια έχει πάρει σχεδόν τα μισά πρωταθλήματα (11) ήξερε από τα μέσα του 2023 ότι θα φύγει ο MM. Σε λίγο τελειώνει το 2025 και ιδιαίτερη πρόοδο δεν έχουν κάνει, παρά τη δυνατότητα που έχουν για πολλές δοκιμές εξέλιξης λόγω concessions. Η Honda ήδη από το 2015 φαίνεται να έχει μέτριο μηχανάκι που όσο πήγαινε γινόταν και χειρότερο, αλλιώς θα έπαιρνε αέρα το πρωτάθλημα ο MM όπως και το 2014. Για αυτό ο Dovi διεκδίκησε μέχρι τον τελευταίο αγώνα το πρωτάθλημα το 2017 και αναβάτες όπως ο Pedrosa και ο Lorenzo πιο μετά πάτωσαν.
Στα ίδια και η Yamaha που έχει πάρει 9 πρωταθλήματα τα τελευταία 25 χρόνια. Σοβαρό μηχανάκι έχει να δώσει από το 2015. Ακόμα και το 2021 στο νήμα πήρε πρωτάθλημα ο Fabio με αντίπαλο τον Pecco.
Άρα γιατί δυο ομάδες που τα τελευταία 25 χρόνια κέρδισαν 20 πρωταθλήματα ουσιαστικά εξευτελίζονται; Μάλλον δεν είναι τόσο εύκολο να φτιάξεις κορυφαίο μηχανάκι. Αν προσέξατε στους τελευταίους 2-3 αγώνες γενικά δεν είναι τόσο κυρίαρχη η Ducati όσο ήταν στην αρχή της χρονιάς, ακόμα και ο Alex με το GP24 έχει «ψιλοχαθεί» τώρα τελευταία. Εγώ θεωρώ ότι οι υπόλοιποι και ειδικά η Aprillia έχουν κάνει βήματα μπροστά και αυτό σε συνδυασμό με την απουσία του MM φαίνεται ακόμα περισσότερο.
Τελευταία τροποποίηση από aris19; Χθες στις 18:09.
Θα το πω απλά γιατί δεν το έχω με τα σεντόνια.
Η μεγάλη διαφορά είναι ο αναβάτης.
Η ντουκατι έχει το καλύτερο μηχανάκι από το 2018-2019.αλλα με Ντόβι είχε ταβάνι.απλα μετά εξελίχθηκε και άλλο και ο Μαρκ τραυματίστηκε και η χοντα έχασε τα αυγά και τα πασχαλια.
Και τώρα μια χαρά είναι το Χόντα.αναβατες για πρωτάθλημα δεν έχει.
Αν και είμαι ροσσικος θεωρώ πως ο αποφασισμένος, υγιής και πιο ώριμος Μαρκ θα επερνε πρωταθλήμα φέτος και με Χόντα και με Απρίλια.ισως και με κτμ.
αν δεν κοιτας εκει που πας...θα πας εκει που κοιτας!