
Δημοσιεύθηκε αρχικά από
dankannn
Όμορφο μηχανάκι, όπως όλα της Triumph τα τελευταία χρόνια. Ποιοτικό φινίρισμα, προσεγμένες λεπτομέρειες και εκείνη η γνώριμη βρετανική αισθητική που δύσκολα δεν θα σου τραβήξει το βλέμμα.
Το θέμα είναι ότι έχω το Tiger 800 Sport εδώ και μία εβδομάδα στην κατοχή μου και το οδηγώ καθημερινά , test ride.
Αν με ρωτάτε, αν το νέο Trident 800 έχει τις ίδιες αναρτήσεις (ως προς ρυθμίσεις και χαρτογράφηση) με το Tiger 800 Sport, τότε, προσωπικά, δε θα μου αρέσει καθόλου.
Παρατηρήσεις που έχω κάνει στο Tiger 800 Sport, σε σύγκριση με το Street Triple 765 RS που διαθέτω:
Τεράστια διαφορά στα φρένα (λογικό).
Είμαι 95 κιλά, την μπροστινή ανάρτηση την έχω ρυθμίσει στο τέρμα ως προς τη συμπίεση και την επαναφορά αρκετά πάνω από τη μέση για να λειτουργεί σωστά και πάλι δεν έχω να πω τα καλύτερα. προφόρτιση, δεν διαθέτει καθόλου.
Το πίσω αμορτισέρ, για τα δικά μου δεδομένα, είναι μάλλον μέτριο προς κακο.
Το μηχανάκι έχει δύναμη, αλλά δε μου αρέσει η γραμμικότητα του γκαζιού,μου αρέσει πολύ περισσότερο η απόκριση του 765 RS που εχω.
Συνοψίζοντας, αν δεν αλλάξουν αυτά τα σημεία στο νέο Trident 800, κατά τη γνώμη μου, δε θα αξίζει την αγορά του.
Και μιας και μιλάμε για νέα μοντέλα, όποιος ψάχνει κάτι όμορφο και ρετρό, θα στραφεί λογικά προς το Kawasaki Z900 RS, που παραμένει πραγματική κούκλα.
Όσο για το νέο Honda CB1000F, είμαστε ακόμη σε αναμονή , αν και κατά τη γνώμη μου, έκαναν λάθος βάζοντας TFT display, κάτι που αφαιρεί λίγη από τη ρετρό γοητεία του και το κάνει να δείχνει μέτριο.