Σελίδα 2 από 2 ΠρώτοΠρώτο 12
Προβολή αποτελεσμάτων 16 έως 29 από 29

Θέμα: Triumph Trident 800

  1. #16
    Lock up the wolves Το avatar του/της harris_x
    Administrator
    Εγγραφή
    27/03/2008
    Μηνύματα
    12.207
    Όλοι όσοι κρίνετε με αυστηρά κριτήρια, θα πρέπει να γνωρίζετε/κρατάτε κατα νου, ότι οι αναρτήσεις και τα ελατήρια υπολογίζονται και τοποθετούνται βάσει των κιλών του μέσου αναβάτη, 75kg.
    Αν είστε παραπάνω ή λιγότερο, θα πρέπει να επέμβετε.

  2. #17
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της peterTHErider
    Εγγραφή
    16/12/2008
    Μηνύματα
    2.129
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από harris_x Προβολή μηνύματος
    Όλοι όσοι κρίνετε με αυστηρά κριτήρια, θα πρέπει να γνωρίζετε/κρατάτε κατα νου, ότι οι αναρτήσεις και τα ελατήρια υπολογίζονται και τοποθετούνται βάσει των κιλών του μέσου αναβάτη, 75kg.
    Αν είστε παραπάνω ή λιγότερο, θα πρέπει να επέμβετε.
    Νομίζω πρέπει να το αναθεωρησουν αυτό.
    Ο μέσος Ευρωπαίος και Αμερικανός με εξοπλισμό είναι σίγουρα 85-90 kg.
    75 ίσως να είναι ο μεσος Ασιάτης αλλά μεγάλες μοτοαυκλετες πουλάνε κυρίως Ευρώπη και Αμερική.
    αν δεν κοιτας εκει που πας...θα πας εκει που κοιτας!

  3. #18
    Συντονιστής Το avatar του/της Volpad
    Moderator
    Εγγραφή
    28/03/2019
    Μηνύματα
    1.583
    Ο μέσος αναβάτης είμαι εγώ.
    Όλοι οι άλλοι είστε χοντροί...

    Τα ελατήρια σε όλες τις μηχανές, μία χαρά είναι.

  4. #19
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της devil's animal
    Εγγραφή
    05/01/2005
    Μηνύματα
    12.019
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Volpad Προβολή μηνύματος
    Ο μέσος αναβάτης είμαι εγώ.
    Όλοι οι άλλοι είστε χοντροί...

    Τα ελατήρια σε όλες τις μηχανές, μία χαρά είναι.

  5. #20
    Σιδεροφαγος... Το avatar του/της DoctoR_k6
    Εγγραφή
    18/09/2006
    Μηνύματα
    4.422
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Volpad Προβολή μηνύματος
    Ο μέσος αναβάτης είμαι εγώ.
    Όλοι οι άλλοι είστε χοντροί...

    Τα ελατήρια σε όλες τις μηχανές, μία χαρά είναι.
    Εσυ εισαι αδυνατος ρε.
    Που θα μας πεις χοντρους.
    Παρε καλα κιλο να πουμε, θα σε παρει ο αερας καμια μερα και θα σε ψαχνουμε σαν τους χαρταετους την Καθαρα Δευτερα!!

    Καλα οι Ιαπωνες ξεραμε οτι σεταρουν με τα δικα τους στανταρ σε αυτοκινητα και μοτοσυκλετες.
    Ευρωπαιοι ευκολα 10 κιλα πανω θα επρεπε να ειναι το στανταρ.
    Ride(s) the wind of change...

  6. #21
    χιλιομετροφάγος! Το avatar του/της pektis
    Champion 2ης Βουνίσιας
    Εγγραφή
    26/02/2008
    Μηνύματα
    3.231
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Volpad Προβολή μηνύματος
    Ο μέσος αναβάτης είμαι εγώ.
    Όλοι οι άλλοι είστε χοντροί...

    Τα ελατήρια σε όλες τις μηχανές, μία χαρά είναι.
    προσέχουμε για να έχουμε!...

  7. #22
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από harris_x Προβολή μηνύματος
    Αληθεια κάνεις αυτή τη σύγκριση;;;
    Όχι, καμία σύγκριση δεν κάνω με το 765 RS. Όσοι το έχουν οδηγήσει ξέρουν ότι είναι ένα πραγματικό διαμάντι σε όλα, απλά χωρίς fairing.
    Μην συγκρίνουμε ανόμοια πράγματα
    Αυτό που είπα είναι η επαφή μου με το νέο Tiger 800 και τι δεν μου άρεσε πάνω του.
    Αν αυτά τα μεταφέρουν αυτούσια (σχεδόν) στο Trident 800, πέρα από την ομορφιά, δεν θα είναι κάτι ιδιαίτερο σαν μοτοσικλέτα.
    Για μένα το μοτέρ θα είναι το ίδιο με του Tiger, άρα χρειάζεται μια βελτίωση στη γραμμικότητα , κατά τη γνώμη μου φυσικά. Αυτά τα λέω βλέποντας το δικό μου μοτέρ, που είναι μικρότερο. Παρ’ όλα αυτά, το μοτέρ του 800 είναι δυνατό .
    Ακόμα, από ό,τι βλέπω στις φωτογραφίες του Trident 800, απουσιάζει η προφόρτιση μπροστά — δεν τη βλέπω χαμηλά στη μπότα. Αν τα ελατήρια μοιάζουν με του Tiger αλλά με μικρότερη διαδρομή (λόγω χαρακτήρα της μοτοσικλέτας), τότε δεν θα έχει νόημα. Το ίδιο ισχύει και για το πίσω.
    Τα φρένα, προφανώς, είναι καλά για τον χαρακτήρα της μηχανής , πιθανότατα με μια καλύτερη τρόμπα να δουλεύουν ακόμη καλύτερα.
    Ακόμα, συγγνώμη, αλλά το τρώμε το φαΐ μας όλο!
    Dankannn

    CBR 600F THE BEST

  8. #23
    Lock up the wolves Το avatar του/της harris_x
    Administrator
    Εγγραφή
    27/03/2008
    Μηνύματα
    12.207
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από dankannn Προβολή μηνύματος
    Όχι, καμία σύγκριση δεν κάνω με το 765 RS. Όσοι το έχουν οδηγήσει ξέρουν ότι είναι ένα πραγματικό διαμάντι σε όλα, απλά χωρίς fairing.
    Μην συγκρίνουμε ανόμοια πράγματα

  9. #24
    Lock up the wolves Το avatar του/της harris_x
    Administrator
    Εγγραφή
    27/03/2008
    Μηνύματα
    12.207
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από dankannn Προβολή μηνύματος
    Αυτό που είπα είναι η επαφή μου με το νέο Tiger 800 και τι δεν μου άρεσε πάνω του.
    Αν αυτά τα μεταφέρουν αυτούσια (σχεδόν) στο Trident 800, πέρα από την ομορφιά, δεν θα είναι κάτι ιδιαίτερο σαν μοτοσικλέτα.
    Για μένα το μοτέρ θα είναι το ίδιο με του Tiger, άρα χρειάζεται μια βελτίωση στη γραμμικότητα , κατά τη γνώμη μου φυσικά. Αυτά τα λέω βλέποντας το δικό μου μοτέρ, που είναι μικρότερο. Παρ’ όλα αυτά, το μοτέρ του 800 είναι δυνατό .
    Ακόμα, από ό,τι βλέπω στις φωτογραφίες του Trident 800, απουσιάζει η προφόρτιση μπροστά — δεν τη βλέπω χαμηλά στη μπότα. Αν τα ελατήρια μοιάζουν με του Tiger αλλά με μικρότερη διαδρομή (λόγω χαρακτήρα της μοτοσικλέτας), τότε δεν θα έχει νόημα. Το ίδιο ισχύει και για το πίσω.
    Τα φρένα, προφανώς, είναι καλά για τον χαρακτήρα της μηχανής , πιθανότατα με μια καλύτερη τρόμπα να δουλεύουν ακόμη καλύτερα.
    Ακόμα, συγγνώμη, αλλά το τρώμε το φαΐ μας όλο!
    Το Trident δεν απευθύνεται στο κοινό που απευθύνεται το 765 (πιο μάχιμο), οπότε το να αύξαναν το κόστος της μοτοσυκλέτας με καλύτερες αναρτήσεις θα ήταν αχρείαστο για τον κόσμο και θα το έβγαζε εκτός αγοράς.

  10. #25
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από harris_x Προβολή μηνύματος
    Το Trident δεν απευθύνεται στο κοινό που απευθύνεται το 765 (πιο μάχιμο), οπότε το να αύξαναν το κόστος της μοτοσυκλέτας με καλύτερες αναρτήσεις θα ήταν αχρείαστο για τον κόσμο και θα το έβγαζε εκτός αγοράς.
    Φυσικά ,και συμφωνώ απόλυτα μαζί σου και εννοείτε ότι είναι πανέμορφο μπροστα σε κάτι mt
    Dankannn

    CBR 600F THE BEST

  11. #26
    Ο πρώην Γαμωbowler Το avatar του/της Bowleno
    Moderator
    Εγγραφή
    30/12/2009
    Μηνύματα
    7.156
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Volpad Προβολή μηνύματος
    Ο μέσος αναβάτης είμαι εγώ.
    Όλοι οι άλλοι είστε χοντροί...

    Τα ελατήρια σε όλες τις μηχανές, μία χαρά είναι.

    Ο Τσιλιβίθρας και ο Τιραμόλα είναι χοντροί εν συγκρίσει με σένα ρε συ....

    Ζήσε την κάθε σου μέρα σαν να ήταν η τελευταία! Κάποια στιγμή θα το καταφέρεις....

  12. #27
    Συντονιστής Το avatar του/της Volpad
    Moderator
    Εγγραφή
    28/03/2019
    Μηνύματα
    1.583
    Δες το αλλιώς..
    Εχω τουλάχιστον +10 αλογα απο όλους σας, ανεξάρτητα του τι καβαλαω....

  13. #28
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    02/04/2008
    Μηνύματα
    4.628
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από harris_x Προβολή μηνύματος
    Όλοι όσοι κρίνετε με αυστηρά κριτήρια, θα πρέπει να γνωρίζετε/κρατάτε κατα νου, ότι οι αναρτήσεις και τα ελατήρια υπολογίζονται και τοποθετούνται βάσει των κιλών του μέσου αναβάτη, 75kg.
    Αν είστε παραπάνω ή λιγότερο, θα πρέπει να επέμβετε.
    παιζει να μην γνωριζω ουτε εναν αντρα που να οδηγαει μηχανη και να ειναι 75 κιλα εκτος απο εμενα (πριν 2 χρονια).

  14. #29
    Μέλος
    Εγγραφή
    30/05/2022
    Μηνύματα
    209
    66kg antrrrá

Σελίδα 2 από 2 ΠρώτοΠρώτο 12

Παρόμοια θέματα

  1. Ανάκληση Triumph Tiger 800 και Tiger 800 XC
    από Anty12 στο forum Ανακλήσεις
    Απαντήσεις: 0
    Τελευταίο μήνυμα: 15/11/2011, 14:48
  2. Triumph Tiger 800 vs BMW F800GS
    από golis στο forum Αντιπαραθέσεις
    Απαντήσεις: 209
    Τελευταίο μήνυμα: 10/10/2011, 18:01
  3. triumph tiger 800
    από jp7rgv στο forum Νέα
    Απαντήσεις: 3
    Τελευταίο μήνυμα: 02/11/2010, 23:21

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF