I'm diagonally parked in a parallel universe.
https://www.facebook.com/panagiotis.hatzis.9
https://www.youtube.com/watch?v=rB6OlJqV1rQ
Δώδεκα και μισή. Γρήγορα πέρασεν η ώρα απ' τες εννιά που άναψα την λάμπα,Δώδεκα και μισή. Πως πέρασεν η ώρα,και τα χρόνια.
KTM και FANTIC εκτός EICMA 2025: Για διαφορετικούς λόγους και με άλλο μήνυμα η κάθε απουσία https://www.motomag.gr/news/epikairo...-allo-minyma-i
[...]
Η απουσία της KTM από την φετινή Έκθεση είναι απόλυτα δικαιολογημένη, όχι μόνο γιατί πέρασε την μεγαλύτερη κρίση της σύγχρονης ιστορίας της από τις αρχές της δεκαετίας του ΄90 όταν ανέλαβε ο Pierer, αλλά κυρίως γιατί όλα τα νέα μοντέλα της χρονιάς, τα έχει ήδη δείξει στην EICMA 2024!
Με ναυαρχίδα την σειρά 1390 που ξεκινά τώρα την εμπορική της πορεία, έναν χρόνο μετά και ενώ έχει ήδη ανακοινώσει από καιρό την αλλαγή του σε μοντέλο 2026, η KTM δεν θα είχε να δείξει κάτι νέο πηγαίνοντας στην EICMA. Δεσμεύτηκε όμως να επιστρέψει το 2026 που θα έχει νέα μοντέλα να μας δείξει.
[...]
η απουσία της FANTIC οφείλεται σε αυτά που τώρα αντιμετωπίζει.
Η Ιταλική εταιρεία που λειτουργούσε ως η χωμάτινη πλευρά της YAMAHA, κατά κύριο λόγο, είχε πέρσι μία έντονη παρουσία στην EICMA δεσμεύοντας μάλιστα και χώρο συνεδριάσεων όπου παρουσίασε σειρά νέων μοντέλων σε αντιπροσώπους και δημοσιογράφους. Ένα πρόσθετο δηλαδή έξοδο για την παρουσίαση των νέων μοντέλων του 2025 καθώς είχε και δικό της περίπτερο.
Τα πράγματα δεν πηγαίνουν καλά για την FANTIC και παρόλο που υπάρχει αισιοδοξία για το μέλλον
[...]
Τελευταία τροποποίηση από harris_x; 14/10/2025 στις 09:37. Αιτία: διόρθωση link και παράθεση μέρους του δημοσιευματος
Πηγή: https://www.autosport.com/motogp/new...-hit/10772361/
απο το στομα του ιδιου ουτε νεου ιδιοκτητη
Bajaj Auto has revealed plans to cut workforce by over 50% across several areas at KTM, including motorsport, as it inches closer to completing a takeover of the Austrian manufacturer.
Bajaj’s managing director Rajiv Bajaj stated in an interview that it intends to halve expenses across various departments in a move that will directly affect KTM and Tech3’s MotoGP teams.
“This is really low-hanging fruit. We observe an opportunity to reduce overheads by more than 50%, including R&D, marketing (including racing), operations, and general administration,” Bajaj told CNBC TV18.
“The previous management has already reduced headcount from 6,000 to 4,000, which is still considered too high.
“Interestingly, of these 4,000, only about 1,000 are blue-collar; 3,000 are white-collar, which is perplexing because the blue-collar employees make the motorcycles.
“Future volume shifts will impact blue-collar employees relatively lightly; the issue will be with expensive white-collar headcount.
“It reminds me of Mark Zuckerberg's words about managers managing managers managing managers who manage the people who do the work. The management overhead and bureaucracy in this otherwise excellent organisation were astonishing.”
[...]
“This is a problem not caused by 99% of KTM employees. This is a problem of the erstwhile top management of KTM, and most of them are gone,” he said.
“What we have now in place is a wonderful new team that I personally feel very confident about.
“The entire team is already in place, barring one vacancy, which will be filled in the coming months. It’s a combination of some of our older colleagues, who are still very passionate and committed to KTM, particularly in areas like product planning, R&D, and legal, and some outstanding new colleagues, led by our new CFO and new CHRO.”
Τελευταία τροποποίηση από harris_x; 31/10/2025 στις 08:07.
moto.gr on Instagram: https://www.instagram.com/motogrforum/
moto.gr on Facebook: https://www.facebook.com/groups/1800...3?locale=el_GR
Οδηγήστε έξυπνα και με ασφάλεια
Οδηγήστε έξυπνα και με ασφάλεια 2
είναι καλύτερα να το κάνεις όπως διόρθωσα το post σου
moto.gr on Instagram: https://www.instagram.com/motogrforum/
moto.gr on Facebook: https://www.facebook.com/groups/1800...3?locale=el_GR
Οδηγήστε έξυπνα και με ασφάλεια
Οδηγήστε έξυπνα και με ασφάλεια 2
Κι άμα δεν χωράει η αντιγραφή όλου του κειμένου;;;
Ποιο είναι το κακό στο να βάλουμε το Link. Υπάρχει κάποιος συγκεκριμένος λόγος;
Αφού γράψουμε από πάνω του σε τι αφορα
moto.gr on Instagram: https://www.instagram.com/motogrforum/
moto.gr on Facebook: https://www.facebook.com/groups/1800...3?locale=el_GR
Οδηγήστε έξυπνα και με ασφάλεια
Οδηγήστε έξυπνα και με ασφάλεια 2