μου φαινεται οτι θα βαλω χερι και στον κουμπαρα))))))))))
μου φαινεται οτι θα βαλω χερι και στον κουμπαρα))))))))))
να ειστε παντα καλα!!!
Δηλαδη ρε παιδια να ρωτησω και εγω.
Να παρω το 750? Δεν θα με τρομαξουν τα γκαζια του? Γιατι αν ειναι να το δωσω μολις το παρω απο την τρομαρα μου δεν λεει.
Εγω εμπειρια με ss δεν ειχα ποτε. Ουτε με γυμνο ουτε με τιποτα.
Εσεις τι λετε? 600 ή 750?
Ειχα
100 cc παπια
crm250
ktm640
..........
![]()
kαλα ακομα να παρεις μηχανη εσυΑρχικά δημιουργήθηκε από ktm640lc4
Δηλαδη ρε παιδια να ρωτησω και εγω.
Να παρω το 750? Δεν θα με τρομαξουν τα γκαζια του? Γιατι αν ειναι να το δωσω μολις το παρω απο την τρομαρα μου δεν λεει.
Εγω εμπειρια με ss δεν ειχα ποτε. Ουτε με γυμνο ουτε με τιποτα.
Εσεις τι λετε? 600 ή 750?
Ειχα
100 cc παπια
crm250
ktm640
..........
![]()
![]()
ποια γκαζια να σε τρομαξουν εδω ολοι οι κουλοι οδηγανε busa
Αντε ξεκολα εγω σκουτερ σου λεω ειχα 50
Εχω δει κατι hamburgerοαναθρεμενα αγορακια με ss1000 να φαν το ματι σου....Αρχικά δημιουργήθηκε από MOZART
kαλα ακομα να παρεις μηχανη εσυ![]()
ποια γκαζια να σε τρομαξουν εδω ολοι οι κουλοι οδηγανε busa
Αντε ξεκολα εγω σκουτερ σου λεω ειχα 50
Παρ'το μην κολλας, ολα στο μυαλο ειναι, ο παππους με το πορσικο ξερει να το παει?
Έχοντας το 750 Κ5 εννοείται ότι ήταν το πρώτο μηχανάκι που πήγα να δω στην έκθεση.
Μόλις το είδα εντυπωσιάστηκα!
Το χάζεψα ώρα, το κοίταξα από δω το κοίταξα από κει, από κάτω από πάνω...
Και το καβάλησα!
Τώρα άμα πω ότι ψιλοξενέρωσα θα με κυνηγάτε; Αρχικά σε σχέση με το δικό μου, μου φάνηκε πολύ όρθιο. Σε βαθμό ξενέρας δηλαδή... Κατεβάστε τα clipons ρεεεεεεεεεεεεεε!!
Το τεπόζιτο ανέβαινε πολύ ψηλά στην κοιλιά και δεν είχε την απαιτούμενη ανατομία για να κουμπώνει το πόδι... Δεν μου άρεσε!
Sorry ρε παιδιά αλλά ανέβηκα διαδοχικά μετά στο R1, στο R6, σε όλα τα ZX και στο απόλυτο RSV1000 που είχε μακράν την ανώτερη θέση οδήγησης σε σημείο εθισμού που να μην θέλεις να κατέβεις!
Μετά από το Mille την καλύτερη θέση είχε το R6, R1 και τα kawasakiα! Tα suzukiα ρε γαμώτο είχαν τη χειρότερη...
Η καινούργια μόδα με τις design-άτες εξατμίσεις δεν μ'αρέσει καθόλου. Πάντα πίστευα ότι ένα από τα πιο χαρακτηριστικά και όμορφα σημεία μιας μοτοσυκλέτας είναι η εξάτμιση. Γι'αυτό και θα έπρεπε να φαίνεται. Ωστόσο άλλο να τη χώσεις κάτω από τη σέλα και να την εξαφανίσεις και άλλο να την μετατρέψεις σε υπόθετο που θυμίζει φθηνή πλαστική προέκταση του fairing. Δεν μου άρεσε! Ούτε το τεράστιο καζανάκι από κάτω μου άρεσε.
Τελικά διαπιστώνω ότι παρά την πολύ εντυπωσιακή όψη που έχει ως καινούργιο μοντέλο, προσέχοντας τις λεπτομέρειες καταλήγω ότι το ΔΙΚΟ ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΟΜΟΡΦΟΤΕΡΟ!
![]()
![]()
![]()
Θάνος..
φιλε θανο βλεπεις ομως τι ωραιο και μαζεμενο που ειναι το μηχανακι χωρις να εχει την κουμουτσα στο πλαι!!!!!!!!!!
δειχνει πολυ ποιο μαζεμενο και λεπτο!!!!!!!!!
και συγουρα οσο ποιο μαζεμενο τοσο ποιο σταθερο διοτι δεν χαλαει την αεροδυναμικη της μηχανης!!!!!!!!!!!
να ειστε παντα καλα!!!
Ε σιγά μην τρελαθώ που χαλάει την αεροδυναμική. Άμα ήταν έτσι και στα motogp θα τις χώνανε κάτω από τη σέλα.Αρχικά δημιουργήθηκε από sakisp
φιλε θανο βλεπεις ομως τι ωραιο και μαζεμενο που ειναι το μηχανακι χωρις να εχει την κουμουτσα στο πλαι!!!!!!!!!!
δειχνει πολυ ποιο μαζεμενο και λεπτο!!!!!!!!!
και συγουρα οσο ποιο μαζεμενο τοσο ποιο σταθερο διοτι δεν χαλαει την αεροδυναμικη της μηχανης!!!!!!!!!!!
Ωστόσο αυτά είναι γούστα. Εγώ όχι μόνο γκουμούτσα δεν τη βρίσκω την εξάτμιση, αλλά τη θεωρώ και κόσμημα πάνω στη μηχανή. Πρέπει να είναι όμορφη και εμφανής! Αλλιώς ας την κάνουμε όλη πλαστικό να μη φαίνεται τίποτα...
Μία yoshimura στο πλάι ή μία acrapovich ομορφαίνει το σύνολο! Όχι επειδή την είδανε τώρα μόδα να υποχρεωθούμε να μας αρέσει κιόλας!
Θα δεις ότι πάλι με τον καιρό, πάλι θα τις εμφανίσουνε!
Θάνος..
Αρχικά δημιουργήθηκε από ktm640lc4
Δηλαδη ρε παιδια να ρωτησω και εγω.
Να παρω το 750? Δεν θα με τρομαξουν τα γκαζια του? Γιατι αν ειναι να το δωσω μολις το παρω απο την τρομαρα μου δεν λεει.
Εγω εμπειρια με ss δεν ειχα ποτε. Ουτε με γυμνο ουτε με τιποτα.
Εσεις τι λετε? 600 ή 750?
Ειχα
100 cc παπια
crm250
ktm640
..........
να το παρεις χωρις δευτερη σκεψη!!!
και μενα η πρωτη μου μηχανη ηταν το 750 και ουδεποτε με τρομαξε...
το αντιθετο μαλιστα, με βοηθησε σε αρκετες περιπτωσεις που το 600 θα αδυνατουσε!
χρειαζεται πολυ κουβεντα για να σου αναλυσει καποιος ολα τα πλεονεκτηματα του 750, ενα ειναι ομως σιγουρο: δεν υπαρχει ουτε ενας λογος για να αγορασεις 600...
(και ο φιλος μου που αγορασε το 750 οταν το πουλησα, παλι η πρωτη του μηχανη ηταν, και δεν τον εχει δυσκολεψει πουθενα)
αντε, ελατε δελεαρ, να τα αναλυσουμε απο κοντα!
![]()
Θάνο welcome to the club των RSV1000-χτυπημένων! Προς το παρόν είμαστε 3, εγώ, ο After, ο nikosrr και λίιιιγο και ο Dr.Evil. Αλλά αυξανόμαστε αργά αλλά σταθερά......!
Για την εξάτμιση να συμφωνήσω μαζί σου όσον αφορά το καζανάκι, δεν μου άρεσε καθόλου. Αλλά προτιμάω να είναι συγκεντρωμένος ο όγκος εκεί. Πάντως ένα είναι το σίγουρο:
Τα δικά μας είναι καλύτερα και πιο όμορφα!!!!!![]()
![]()
![]()
Όσον αφορά την θέση οδήγησης, πιστεύω οτι τα νέα GSX-R βρίσκονται στην κορυφή. Καταρχήν η σέλα έχει ιδανικό σχήμα αλλά και σκληρότητα (ούε πολύ μαλακή, ούτε κούτσουρο όπως στα Ducati). To ρεζερβουάρ είναι αρκετά στενό ωστε να κλειδώνουν εύκολ ατα πόδια ενώ και το ύψος του σου δίνει τον απαραίτητο χώρο να κρυφτείς πίσω απο την ζελατίνα.
Το τιμάνι φαίνεται απίστευτα εργονομικό και είμαι 100% σίγουρος οτι θα είναι πολύ άνετο στην οδήγηση. βέβαια δεν τα έχω οδηγήσει ακόμα, αλλά έχωντας κάτσει στην σέλα όλων των υπόλοιπων supersport, πιστεύω οτι δεν πάεφτω πολύ έξω.
Το οτι τα κλιπ-ον δεν βρίκσονρται υπερβολικά χαμηλά το θεωρώ μεγάλο πλεονέκτημα καθώς ακόμα λιγότερο βάρος θα πέφτει πάνω στα χέρια που σημαίνει οτι θα κουράζονται πιο δύσκολα.
Τώρα γι ατα υπόλοιπα της κατηγορίας, κορυφαίο είναι επίσης το R1 αλλά και το R6 (πολύ ανώτερο το R1) καθώς και τα Kawasaki (κάτι που μου έκανε εντύπωση καθώς δεν το περίμενα). Τα Honda, δεν με βόλεψαν, το 675 ήταν αρκετά άβολο επίσης ενώ τα Ducati ήταν ένα αίσχος. Νόμιζα οτι το ρεζερβουάρ θα μπεί στο στομάχι μου.
Δε λέω, καλή μια ετοιμοπόλεμη θεση οδήγησης (βλέπε RSV, Daytona 675, 999) αλλά δε νομίζω πως κανένας μας έχει την πολυτέλεια να βρίκεται κάθε μέρα στην πίστα και να μην του καιγεται καρφί έστω και για υποτυπώδη άνεση. Έτσι βλέπω τα νέα GSX-R σαν την ιδανική λύση.
Τώρα όσον αφορά την εξάτμιση, είναι θέμα γούστου. Κατά τον Ιούνιο-Ιουλιο του 2005, όταν πρωτοπαρουσιάστηκε το ER-6n, έπαθα πλάκα με την εξάτμισή του και είπα στον εαυτό μου, οτι η επόμενη μηχανή που θ πάρω, αν δεν έχει το τελικό κάτω απο το κινητήρα, δεν αποτελεί επιλογή. Και 2 μήνες μετά παρουσιάστηκαν τα Κ6 με το απίστευτο και πανέμορφο αυτό τελικό.
Αρχικά δημιουργήθηκε από mirrorofsorrow
Και 2 μήνες μετά παρουσιάστηκαν τα Κ6 με το απίστευτο και πανέμορφο αυτό τελικό.
Aλλα αμα θες να την αλλαξεις θα σε χαλασει. Εμενα αυτο με ενοχλει μονο στο μηχανακι.
Καλά το θέμα της αισθητικής είναι γούστο του καθενός. Προσωπικά βρίσκω την εξάτμιση του Κ6 άθλια ενώ την aftermarket gp-evo ούτε καν χάλια δεν μπορώ να πω ότι είναι... Ο μοχλός ταχυτήτων του punto μου είναι πιο όμορφος!Αρχικά δημιουργήθηκε από mirrorofsorrow
Τώρα όσον αφορά την εξάτμιση, είναι θέμα γούστου. Κατά τον Ιούνιο-Ιουλιο του 2005, όταν πρωτοπαρουσιάστηκε το ER-6n, έπαθα πλάκα με την εξάτμισή του και είπα στον εαυτό μου, οτι η επόμενη μηχανή που θ πάρω, αν δεν έχει το τελικό κάτω απο το κινητήρα, δεν αποτελεί επιλογή. Και 2 μήνες μετά παρουσιάστηκαν τα Κ6 με το απίστευτο και πανέμορφο αυτό τελικό.
Στα υπόλοιπα όμως σε βρίσκω λίγο αποπροσανατολισμένο!
Η καλή θέση οδήγησης στα SS δεν κρίνεται από το υλικό της σέλας. Σκοπός της σέλας είναι να σε φιλοξενήσει για κανένα μισάωρο συνεχόμενο στην πίστα και μετά βγαίνεις γιατί πριν αρχίσει ο κώλος σου να κουράζεται θα κουραστούν άλλα περιφερειακά με πρώτα πρώτα τα λάστιχα... Το υλικό της σέλας λοιπόν έχει τον τελευταίο λόγο, άσε που με ένα καβάλημα στην έκθεση είναι φύσει αδύνατο να το κρινες μαλακό ή σκληρό. Όσο για το σχήμα, μόνο στην πίστα θα μπορέσεις να το κρίνεις από το πόσο σε βολεύει στις μετακινήσεις!Αρχικά δημιουργήθηκε από mirrorofsorrow
Όσον αφορά την θέση οδήγησης, πιστεύω οτι τα νέα GSX-R βρίσκονται στην κορυφή. Καταρχήν η σέλα έχει ιδανικό σχήμα αλλά και σκληρότητα (ούε πολύ μαλακή, ούτε κούτσουρο όπως στα Ducati). To ρεζερβουάρ είναι αρκετά στενό ωστε να κλειδώνουν εύκολ ατα πόδια ενώ και το ύψος του σου δίνει τον απαραίτητο χώρο να κρυφτείς πίσω απο την ζελατίνα.
Το κλείδωμα των ποδιών στο ρεζερβουάρ κατά πρώτο λόγο εξαρτάται από την ανατομία του που θα σου επιτρέψει να το σφηνώσεις από κάτω και όχι τόσο από το πλάτος του. Το δε ύψος του είναι ιδιαίτερα μεγάλο σε σχέση με το μοντέλο του 2005 και αυτό μειώνει το χώρο που υπήρχε για να μπεις κάτω από τη ζελατίνα. Αν πάλι το συγκρίνουμε με τα άλλα μοντέλα, εκεί είναι που υστερεί αισθητά.
Πως κρίνεις το απίστευτα εργονομικό και με 100% σιγουριά ειδικά χωρίς να το έχεις οδηγήσει;Αρχικά δημιουργήθηκε από mirrorofsorrow
Το τιμάνι φαίνεται απίστευτα εργονομικό και είμαι 100% σίγουρος οτι θα είναι πολύ άνετο στην οδήγηση. βέβαια δεν τα έχω οδηγήσει ακόμα, αλλά έχωντας κάτσει στην σέλα όλων των υπόλοιπων supersport, πιστεύω οτι δεν πάεφτω πολύ έξω.
Το οτι τα κλιπ-ον δεν βρίκσονρται υπερβολικά χαμηλά το θεωρώ μεγάλο πλεονέκτημα καθώς ακόμα λιγότερο βάρος θα πέφτει πάνω στα χέρια που σημαίνει οτι θα κουράζονται πιο δύσκολα.
Τα clipons είναι απαράδεκτα ψηλά! Όταν το μηχανάκι αυτό βρίσκεται στο φυσικό του περιβάλλον, το βάρος δεν πέφτει στα χέρια όσο χαμηλά και να είναι (κάθεσαι πίσω, είσαι συνήθως αρκετά σκυφτός και στηρίζεσαι στα πόδια ακόμα και στα πιο δυνατά φρένα). Το βάρος στα χέρια πέφτει μόνο μέσα στην πόλη όπου έτσι κι αλλιώς κάνεις συμβιβασμό με τα ss. Τα clipons πρέπει να είναι πιο χαμηλά για sport καταστάσεις!
Κριτήρια δεν είναι η οικονομική κατάσταση εκείνου που θα το πάρει που θέλει μηχανάκι για όλες τις δουλειές...
Άμα μιλάμε για SS θα πρέπει το μηχανάκι να είναι ετοιμοπόλεμο. Αν είναι να απευθύνεται σε όσους θέλουν να πηγαίνουν μ'αυτό εκδρομές, τότε ας το κάνουμε sportouring, αλλά κι εκεί υπάρχουν καλύτερα μηχανάκια για την κατηγορία!
Σημειωτέον ότι έχω το 750 του 2005 και πρώτος απ'όλους θέλω το καινούργιο μοντέλο να είναι κορυφαίο... αλλά δυστυχώς... ΔΕΝ ΜΕ ΑΡΕΣΕ!
Όλες οι αντιρρήσεις δεκτές...![]()
Θάνος..
εσεις οι υπολοιποι που δεν σας αρεσε η θεση και τα κλιπον κτλ κτλ., τα εχετε οδηγησει????![]()
Οι εντυπώσεις που έχουμε σχηματίσει μεχρι στιγμής είναι με την μηχανή σε ακινησία. Η διαφορά μας είναι οτι ο Θάνος έχει οδηγήσει το 750 2005 ενώ εγώ, και αρκετοί άλλοι, όχι. Δεν αμφισβητώ λοιπόν τις παρατηρήσεις σου όσον αφορά τις διαφορές των 2 μοντέλων, αλλά βασίζομαι στην αίσθηση που μου δημιουργήθηκε καβαλώντας την μηχανή, αλλά και σε γνώμες δημοσιογράφων, οι οποίοι μιλούν για την απολύτως φιλόξενη θέση οδήγησης στην κατηγορία.
Δεν είπα ποτέ οτι καλή θέση οδήγησης=καλή σελα. Απλά είδα οτι η σέλα των Κ6 με βόλεψε πάρα πολύ και μου φάνηκε πολύ καλύτερη απο αρκετά άλλα μοντέλα της κατηγορίας που καβάλησα.
Δεν ξέρω αν πιάνοντας το τιμόνι, ή τα κλιπ-ον μιας μηχανής είπες ποτέ με την μία, ώπα , αυτά είναι λάθος, δεν με βολεύουν. Ή το ακριβώς αντίθετο.... Στα Κ6 όλα τα στοιχέια που έχουν να κάνουν με την θέση οδήγησης, μου φάνηκαν ιδανικά (όχι μόνο σε αυτά τα μοντέλα φυσικά, αλλά αυτά είναι που με ενδιαφέρουν).
Προς το παρόν, οι εντυπώσεις που δημιούργησα με την μηχανή σε στάση, είναι το μόνο που έχω. Σε λίγες μέρες που θα τα οδηγήσω, θα δώ ποσο μέσα είχα πέσει. Τίποτα περισσότερο.
Κι αυτό σχετικό είναι. Τα τεστ drive τύπου "πάρε τη μηχανή και κάνε ένα πάνω κάτω τη Συγγρού" δεν λένε τίποτα για ένα SS. Αν δεν το οδηγήσεις σε στριφτερό δρόμο ή πίστα τι να καταλάβεις......Προς το παρόν, οι εντυπώσεις που δημιούργησα με την μηχανή σε στάση, είναι το μόνο που έχω. Σε λίγες μέρες που θα τα οδηγήσω, θα δώ ποσο μέσα είχα πέσει. Τίποτα περισσότερο. [/B]
Γνώμη μου, ίσως κάνω και λάθος.............