Ποια μηχανη μου προτινετε για χρηση ταξιδιου και μονο.
Κατι που να εχει μια σκετικα καλη προστασια,δυναμη (1000),αλλα να μη κοστιζει και μια περιουσια
(FJR,BMW RT,PANEUROPIAN αποκλειονται λογο κοστους)
Ποια μηχανη μου προτινετε για χρηση ταξιδιου και μονο.
Κατι που να εχει μια σκετικα καλη προστασια,δυναμη (1000),αλλα να μη κοστιζει και μια περιουσια
(FJR,BMW RT,PANEUROPIAN αποκλειονται λογο κοστους)
ποσα διαθετεις δλδ????? FJR kai BMW ΜΕ 10000Ε........πιο λιγα ??
νομιζω ειναι απο τα καλυτερα μοντελα για τουρινγκ......
Μαλλον μιλας για μεταχειρισμενα,θελω καινουργιο με 10000-12000 ΕΑρχικά δημιουργήθηκε από zolotas
ποσα διαθετεις δλδ????? FJR kai BMW ΜΕ 10000Ε........πιο λιγα ??
νομιζω ειναι απο τα καλυτερα μοντελατουρινγκ......
caponord.........varadero.......klv 1000,kawasaki...........ktm950.......v-srtrom1000.........tiger955(triumph).......fazer1000...........αυτα ειναι στα λεφτα σου.
εγω θα παιρνα ktm η fazer
μεταξυ ολων αυτων μου αρεσει το fazer αλλα δεν ξερω απο προστασια τι κανει...Αρχικά δημιουργήθηκε από zolotas
caponord.........varadero.......klv 1000,kawasaki...........ktm950.......v-srtrom1000.........tiger955(triumph).......fazer1000...........αυτα ειναι στα λεφτα σου.
εγω θα παιρνα ktm η fazer
Ρίξε μια ματιά και στο CBF1000 .![]()
9500 χωρίς ABS
10200 με ABS.
![]()
δεν κοίτας και το TDM? είναι κρυφό ταλέντο!(με χαμηλό κόστος)
triumph sprint st?
hayabusa?
bmw 1200 gs με 4500 χλμ και €13200? (ελληνικης αντιπροσωπειας, με abs)?
fazer 1000 με ολοσωμο φαιρινγκ?
(πωλειται ως εξτρα απο την yamaha)
νομιζω οτι και τα τεσσερα θα σε ικανοποιησουν απολυτα!
Αν σκέφτεσαι και για on-off εκτός από sport touring η Triumph έχει προσφορά το Tiger 955 με πολλά αξεσουάρ βαλίτσες κλπ. (λόγω έλευσης του νέου στο τέλος του χρόνου) στα 10.990.
Μην ξεχνάς και την απόσυρση γλιτώνεις τουλάχιστον 500? στην τελική τιμή και τα τέλη κυκλοφορίας για πέντε χρόνια.
Επίσης προσωπική μου άποψη είναι να αποφύγεις το ABS. Καλή επιλογή.![]()
Triple 1050![]()
ευχαριστω ολα τα παιδια για τις απαντησεις τους.
νομιζω τελικα δεν θα αποφυγω τις αρχικες μου επιλογες. FJR Η RT 1200 (μαλλον το FJR)αν και στο ερωτημα τα ειχα αποκλεισει λογω κοστους.....
τελικα για χρηση touring ειναι μονοδρομος
οτιδιποτε αλλο νομιζω θελει πολλες υποχωρησεις...
Φίλε m1ke γιατί λες να αποφεύγεται το ABS
Είχες προσωπικά κάποια κακή εμπειρία με αυτό ή το έχεις διαβάσει
κάπου?
Δεν έχω οδηγήσει ποτέ με ABS και το έχω απορία
to pc997
κατα αρχας καλες αγορες
κατα δευτερον το FJR το θεωρω ΚΟΡΥΦΑΙΟ γι αυτο που το θες και εχει 16700 με τις βαλιτσες καινουριο
αν απο τα 10000€ που ελεγες αρχικα τα 6000€ διαφορα για σενα, μιας και το FJR εχει 16000€ , ειναι optional (οπως λεει και ενας φιλος) τοτε πες το απο την αρχη ρε φιλε να μην παιδευομαστε
φιλικα
για το ABS
εγω ψηφιζω με ABS
εξαλλου ενας λογος παραπανω αν το θελει μονο για ταξιδια
δε μπορω να καταλαβω τη λογικη μην παρεις με ABS οταν δεν το εχεις οδηγησει σε πληρη συνθηκες
και να δεχθω οτι μεσα στην πολη μερικοι λενε πως δε χρειαζεται
αλλα οταν ειναι μονο για ταξιδια εγω το θεωρω απαραιτητο
εμενα με εχει βοηθησει και με εχει βγαλει απο δυσκολη κατασταση
Όταν η πόλη κοιμάται.......