Σελίδα 5 από 12 ΠρώτοΠρώτο 12345678910 ... ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 61 έως 75 από 169

Θέμα: Fazer 1000 2006

  1. #61
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της THEOD
    Εγγραφή
    12/04/2003
    Μηνύματα
    2.219
    Αρχικά δημιουργήθηκε από GST
    απο τα εξ οψεως ...

    βαλτε ρε ενα υδραυλικο συμπλεκτη στο μηχανακι


    επισεις η εξατμηση δεν βλεπετε ....

    και ενα τελευταιο ....για πιο λογο δεν φορεσανε τις δαγκανες του r1;
    ελπιζω οτι θα ειναι αρκετα τα φρενα

    κατα τα αλλα ωραιο!
    Τον υδραυλικό συμπλέκτη δεν ξέρω αν τον χρειάζεται....Θα το δούμε στην πράξη...
    Η εμπειρία μου πάντως από τον υδραυλικό συμπλέκτη στο προηγούμενο μηχανάκι μου (V-STROM 1000) ήταν μικτή....
    Παρ' όλο που ήταν υδραυλικός ήταν πιο σκληρός από αυτόν που είχε πχ το προ-προηγούμενο Φέιζερ600 μου !!!, και κούραζε αρκετά στην πόλη σε συνδυασμό με τα σκόρτσα του μεγάλου δικύλινδρου που απαιτούσαν την συχνή χρήση του.
    Από την άλλη, το καλό ήταν ότι στον σχεδόν ένα χρόνο που κράτησα το μηχανάκι δεν ασχολήθηκα καθόλου με ρύθμιση, μπόσικα κλπ....


    Παραδόξως η εξάτμιση που στις φωτό φαίνονταν "κάπως", από κοντά όταν την είδα δεν με ενόχλησε. Δεν είναι ότι καλύτερο έχω δεί, αλλά δεν με χάλασε κιόλας. Έχει απλά την δική της άποψη... Να μην σου πώ ότι σιγά-σιγά αρχίζει και μ 'αρέσει !
    Μάλιστα σε ένα γυμνό που την άκουσα είχε ένα πολύ ωραίο-μπάσο ήχο χωρίς φυσικά να είναι δυνατός...


    Αν πρόσεξες το καινούργιο χιλιάρι φοράει τις τετραπίστονες Sumitomo που φοράνε οι προηγούμενες γενιές R1, τα tdm, το προηγούμενο FZS1000, και το 98-03 FZS6000, και μάλιστα με διαφορετική στήριξη και σε μεγαλύτερης διαμέτρου δίσκους....Αν τύχει να φρενάρεις με κάποιο από τα μηχανάκια που ανέφερα θα καταλάβεις ότι για το μόνο που δεν πρέπει να έχεις ενδοιασμούς είναι για την δύναμη των φρένων....Κάποια από τα ανωτέρω μάλιστα έφερναν σε πολύ δύσκολη θέση το (ασθενικό τους) εμπρός πηρούνι λόγω ακριβώς αυτής της τεράστιας δύναμης πέδησης που έπρεπε αυτό να διαχειριστεί....

    Τα υπόλοιπα θα τα δούμε στην πράξη....

  2. #62
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    02/11/2004
    Μηνύματα
    216
    Αρχικά δημιουργήθηκε από jinks
    Η ΘΕΣΗ ΟΔΗΓΗΣΗΣ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΚΑΚΗ!

    ΤΑ ΓΟΝΑΤΑ ΕΡΧΟΝΤΑΙ ΠΟΛΥ ΕΠΑΝΩ , ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΤΟ ΝΤΕΠΟΖΙΤΟ ΚΑΙ ΣΟΥ ΔΕΙΝΕΙ ΤΗΝ ΑΙΣΘΗΣΗ ΟΤΙ ΚΡΑΤΙΕΣΕ ΜΟΝΟ ΑΠΟ ΤΟ ΤΙΜΟΝΙ!!
    ΠΕΡΙΕΡΓΟ ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑ.

    ΟΥΤΕ ΚΑΙ ΙΔΙΑΙΤΕΡΑ ΟΜΟΡΦΟ ΕΙΝΑΙ ,ΑΝΤΙΘΕΤΑ ΠΙΣΤΕΥΩ ΟΤΙ ΟΙ ΦΩΤΟ ΤΟ ΚΟΛΑΚΕΥΟΥΝ, ΤΟ ΔΕΙΧΝΟΥΝ ΠΙΟ ΜΑΤΣΟ!

    ΑΛΛΑ ΜΟΝΟ ΕΠΕΙΔΗ ΓΡΑΦΕΙ FZ-1 ΕΙΝΑΙ ΩΡΑΙΟ ΚΑΙ ΚΑΛΟ ΚΛΠ.

    πηγα μια βολτα παλι σημερα απο τη εκθεση.....πραγματικα τι υψος εχεις?????τι εννοεις πανω απο το τεποζιτο μπορεις να γινεις πιο συγκεκριμενος???

  3. #63
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της advblack
    Εγγραφή
    13/05/2005
    Μηνύματα
    147

    Τεστ ....

    ...εκανα στην Εκθεση το γυμνο. Εχω υψος 1,83 και η θεση οδηγησης δεν με προβληματισε καθολου. Τα γονατα ερχονται σχετικα ψηλα και ο κορμος μπροστα αρκετα κοντα στο τιμονι. Μου θυμισε την θεση του μικροτερου FZ6. Αν και πολλη σφιχτη η διαδρομη που ειχαν χαραξει στο αεροδρομιο καποια στιγμη που βρηκα ενα ανοιγμα και ημουν με δευτερα ανοιξα αποτομα το γκαζι και ενοιωσα μια μικρη υστερηση στην επιταχυνση. Κατα τα αλλα μου φανηκε πολυ ανετο και πολυ ομορφο , ειδικα το γυμνο.

  4. #64
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    08/11/2005
    Μηνύματα
    200
    Όντως πάρα πολύ σφιχτή διαδρομή. Σε πολλές στροφές δεν φαινόταν η ακριβή της χάραξη με αποτέλεσμα να μην μπορείς να προδιαγράψεις την γραμμή που θα ακολουθήσεις. Εκτός αυτού, μπαίναν πολλέ ςμηχανές μαζί, και με τέτοια κίνηση, δεν μπορείς να κάνεις και πολλά.

    Το μόνα στοιχεία που έλαβα απο την οδήγηση στην πίστα της έκθεσης ήταν για την θέση οδήγησης, το κιβώτιο και πολύ λίγο για τα φρένα. Σίγουρα για να δημιουρήσεις μια ολοκληρωμένη άποψη για κάποια μηχανή χρειάζεσαι κάτι περισσότερο.

  5. #65
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    22/11/2005
    Μηνύματα
    337
    Αρχικά δημιουργήθηκε από sotosfz6
    πηγα μια βολτα παλι σημερα απο τη λεσχη.....πραγματικα τι υψος εχεις?????τι εννοεις πανω απο το τεποζιτο μπορεις να γινεις πιο συγκεκριμενος???
    egw pantws to odigisa stin ekthesi, kai apo tin mikri volta pou ekana (den boreis fusika na axiologiseis pragmatika tin mihani etsi) mou fanike aneto, polu euelikto kai gluko to gazi (an kai gia na katalaveis ena 1000ari 4kylindro thelei perissotero hwro). h exatmisi einai ontws scooteroeides. gia mesa stin poli prepei na einai polu kalo me tin karatimona kai tin thesi odigisis, oti prepei gia paihnidi.

    aa kai eimai 1.90, 95 kila opote.......

  6. #66
    @THEOD,
    έλα, εσένα περιμένω!

    Τι έγινε, πήρες ταμπέλα? εεεεε πινακίδα ήθελα να πω...

    Α, περιμένω να μας τη "ποστάρεις" και φωτό...

  7. #67
    Μαυρομιχάλης. .. Το avatar του/της stavrobeis
    Εγγραφή
    14/05/2003
    Μηνύματα
    150
    Ena kalo Review, poy tha entharinei ipopsifious agoarastes...
    Kai ego thelo alla exo to FZ6 mono 1 xrono...kai poy lefta...

    Yamaha Fazer – 110kW street-blaster


    The original Yamaha FZS1000 Fazer combined a detuned R1 engine and budget running gear to create a naked street bike with blistering mid-range performance but rather idiosyncratic handling.

    Since then the concept has morphed into a remarkably sophisticated all-rounder; most of the major components are still hand-me-downs but it's all top-drawer stuff.

    The world launch of the 2006 Fazer and its naked brother the FZ1 were held at the weekend on the mountain passes and superb open roads of South Africa's Western Cape where biking scribes had ample opportunity to thrash these "street bikes" and, being mostly ex- or current racers, they did
    Yamaha claims peak torque of 106Nm at 8000rpm and 110.3kW at 11 000 revs
    .

    I followed at a more sedate pace.

    As before, the 998cc engine is based on that of Yamaha's R1 sports flagship, retuned for more torque and better mid-range response. The crankshaft's inertial mass (flywheel to you, Cyril) has been increased by 40 percent to improve torque and temper slightly the R1's hyperactive throttle response.

    The compression ration has been dropped from 12.4:1 to 11.5:1 with a thicker head gasket and new camshafts with milder profiles have been fitted. Electronic fuel-injection with four-hole, plate-type nozzles and secondary throttle valves operated by a 32-bit ECU replaces the Mikuni BSR37 of the current FZR1000.

    The result is a superbly flexible engine that will pull gently but without complaint from 2500rpm and come on strong from 5000
    At low revs the change is gritty and downshifts in particular embarrassingly vocal
    . There's no distinct power band but, as the engine begins to howl past the torque peak at 8000rpm, the graph gets a whole lot steeper and you'd better have plenty of clear road ahead.

    There's a patch of secondary vibration around 6000rpm that recurs at the top of the power curve but, in general, the Fazer's engine runs remarkably smoothly given that it is a fully stressed frame member.

    Yamaha claims peak torque of 106Nm at 8000 and 110.3kW at 11 000rpm – enough to push the Fazer to about 260km/h and pick up the front wheel almost automatically in the first two gears. The increased inertial mass smoothes out the clutch action and makes it more user-friendly but the gearbox is a typical R-series unit – notchy to a fault.

    Project leader Kunihiko Miwa's brilliant idea of turning the first R1's gearbox on end has allowed Yamaha to build some of the most compact four-cylinder motorcycle engines on the planet but places the shift mechanism in the worst possible place – on top.
    Unsympathetic noises

    That said, shifts are short and light but, at low revs, the change is gritty and downshifts in particular embarrassingly vocal. Once on the ride I stopped in third and had to resort to feathering the clutch to get the bike down to first, accompanied by some deeply unsympathetic mechanical noises.

    Above 5000, however, the action becomes smoother.

    Driveline snatch is almost zero despite the long swing-arm (and therefore chain) that is the cornerstone of Yamaha's design philosophy. A Fazer will make a decent commuter given that and the engine's well-mannered bottom-end power delivery.

    Narrower frame

    The engine is mounted in a one-piece frame that's 89mm narrower than that of the previous Fazer to give maximum rigidity in a compact structure. A curved radiator and two fans have allowed the engine to be moved 21mm further forward without fouling the front wheel for a 51/49 percent forward weight bias.

    The new truss-type swing-arm is 45mm longer at 624mm than that of the previous model and the wheelbase has been reduced to a tight 1460mm for extra agility.

    The front of the bike rides on 43mm upside-downies with compression damping in one leg and rebound in the other, a system pioneered by Marzocchi on its M1R racing forks in the 1980's and currently used on Yamaha's World championship-winning MotoGP bike.

    Swing-arm travel is modulated by a more conventional adjustable monoshock and linkage.

    Class-leading brakes

    The front brakes have class-leading Sumitomo one-piece callipers on 320mm discs. They are this bike's outstanding feature – hugely powerful and with instantaneous, fierce bite. It's possible to dive deep into corners, turning in with the brakes hard on and steering with the brake lever, GP-style.

    The 18-litre fuel tank has been shortened to made the saddle longer and encourage the rider to sit well forward to keep the front-biased weight distribution. The flat, drag-style handlebars do the same so when the riding becomes intense you wind up hunched over the steering head, exactly where Yamaha wants you for maximum rider input and seriously quick steering.

    Totally different styling

    The engine, chassis and running gear of the two versions are identical yet their styling is so different they could be from different brands. The more touring-orientated Fazer has a neat, crisply-styled and very slim half fairing with two huge cat's-eye headlights.

    The tip-tilted screen is 17mm taller than that of the previous model and Yamaha claims a big improvement to the rider's comfort. I can only say that the fairing provides protection out of all proportion to its size.

    The bike will be available in metallic red, blue or silver.

    Yamaha had one example on display (not for riding) fitted with a pre-production full fairing. Hard luggage, available as an option, turned the bike into very nice light tourer.

    Discreet elements

    The FZ1, however, has nothing but a blocky single headlight, deliberately sculpted as a discreet element to look like an afterthought, with the instrument pod mounted above, echoing its V-shaped upper edge.

    The instruments are the same for each bike: an analogue rev-counter and an LCD screen with displays for speed and total distance as well as two trip data meters, temperature gauge and a bar-graph for remaining fuel...

    The FZ1's tail has been bobbed and the grab rails omitted but a body-coloured cover can replace the rear seat.

    The naked bike will be offered in metallic silver, glossy black and a wild yellow with black accents that just screams attitude. The engine of the naked version is painted black while that of the Fazer is finished in silver (except for the red ones, for some reason).

    Fidgety steering

    As different as they are in looks, so the two models are to ride. The Fazer steers slightly more deliberately due partly to the 5kg extra weight of the fairing but is stable beyond 220km/h' the FZ1 becomes fidgety as the rider begins to get buffeted around 180km/h. You can ride through it, but it's unsettling.

    The riding position on each bike is a nice compromise between touring slouch and sporting crouch, with the rider's feet well tucked in under the hip point; the footpegs are 16mm higher and 27mm further back than on the previous Fazer.

    The suspension is firm and the front end feels well planted; you can load the front suspension and turn it in with confidence although once again the Fazer seemed the more composed of the two even though Yamaha's technical crew said they were the same.

    All-rounder

    Yamaha's Fazer is no longer a traffic light GP budget blaster – it's a praiseworthy attempt at a genuine all-rounder with a high-tech chassis, top-drawer suspension, world-class brakes and about as much power as anyone this side of sanity can use.
    Χ

    (δε ξέρω να υπογράφω)

    www.xristopistoi.tk

  8. #68
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της THEOD
    Εγγραφή
    12/04/2003
    Μηνύματα
    2.219
    Αρχικά δημιουργήθηκε από savvas
    @THEOD,
    έλα, εσένα περιμένω!

    Τι έγινε, πήρες ταμπέλα? εεεεε πινακίδα ήθελα να πω...

    Α, περιμένω να μας τη "ποστάρεις" και φωτό...

    Ντεν έχει έρτει ακόμη καρντιά μου.....


    Σε τηλ. επικοινωνία μου με την Μοτοδυναμική μου είπαν ότι το καράβι θα έρθει στα μέσα της άλλης εβδομάδας δηλ. κάπου μεταξύ 28-30 Μαρτίου...
    Αυτό σημαίνει ότι κατά πάσα πιθανότητα θα το παραλάβω 1-3 Απριλίου......


    Εγώ όμως το θέλω....Τ Ω Ρ Α

  9. #69
    Το βαπόρι απ΄τη Περσία...

    (Εφαγε πολύ αλμύρα )

    γμτ, δεν βγαίνει η φωτό suprise

  10. #70
    Αρχικά δημιουργήθηκε από savvas
    Το βαπόρι απ΄τη Περσία...

    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	fz1 01.jpg 
Προβολές:	287 
Μέγεθος:	61,5 KB 
ID:	42048

  11. #71
    Αρχαίο Μέλος Το avatar του/της ZETARAS
    Εγγραφή
    15/11/2005
    Μηνύματα
    93
    ΑΝΤΕ THEOD ΠΑΡΤΟ ΓΙΑ ΝΑ ΠΑΙΡΝΟΥΜΕ ΚΑΙ ΕΜΕΙΣ ΣΕΙΡΑ ΑΝΤΕΕΕΕΕΕ!!!!!!!!!!!!

    ΓΙΑΤΙ ΜΑΣ ΤΡΕΧΟΥΝ ΤΑ


  12. #72
    Υποπτεύομαι ότι ο THEOD τώρα κολυμπάει για να συναντήσει το καράβι… χεχεχε :a029:

    Αύριο θα φέρω το «ταψί» (με γρηγορόσημο), και το λαδωτήρι, για να ρίξω λάδι στη φωτιά… χεχεχε :a29:

    (είμαι κακο_οός?)

  13. #73
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της THEOD
    Εγγραφή
    12/04/2003
    Μηνύματα
    2.219
    Τον φάγαμε τον γάιδαρο....Η ουρά έμεινε....

    Λίιιιιιιιγες μερούλες υπομονή και θα σας το ποστάρω πρώτη μούρη από όλες τις πιθανές γωνίες λήψης.....

    Ετοιμαστείτε για Δελέαρ με κάθε επισημότητα....




    Παρακαλω μην ξεχαστεί το κόκκινο χαλί, η μπάντα, η σαμπάνια και τα σχετικά.....

  14. #74
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της THEOD
    Εγγραφή
    12/04/2003
    Μηνύματα
    2.219
    Αρχικά δημιουργήθηκε από savvas
    Το βαπόρι απ΄τη Περσία...

    (Εφαγε πολύ αλμύρα )

    γμτ, δεν βγαίνει η φωτό suprise

    Δουλεύεις που δουλεύεις Photoshop, δεν το έβαφες στο μπλέ να σαλτάριζα εντελώς ??? :smilea:

  15. #75
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    08/11/2005
    Μηνύματα
    200
    Ήταν όντως μια μικρή λεπτομέρια. :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao:

    Καλά είσαι συ. Τι να πούμε και μερικοί που περιμένουμε πρώτα να δώσουμε το δικό μας για να πάρουμε το νέο μοτόρι.

Σελίδα 5 από 12 ΠρώτοΠρώτο 12345678910 ... ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. Απορια προς κατοχους FAZER 1000
    από Viagra_650 στο forum Off topic
    Απαντήσεις: 11
    Τελευταίο μήνυμα: 21/04/2004, 23:51
  2. Fazer 1000
    από Θάνος στο forum Off topic
    Απαντήσεις: 3
    Τελευταίο μήνυμα: 27/11/2003, 23:52

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι OFF
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF