ψαχνω να παρω ενα κρανος με βαση την ΚΑΛΗ ΑΕΡΟΔΥΝΑΜΙΚΗ του σε γυμνη μοτοσυκλετα.Τωρα εχω ενα uvex helix rs full carbon,πολυ καλο ελαφρυ και σχετικα αθορυβο αλλα μετα τα 150 σηκωνεται και με πνιγει.Δεν αντεχεται στο ταξιδι.ΠΟΙΟ ΜΟΥ ΠΡΟΤΕΙΝΕΤΑΙ?
ψαχνω να παρω ενα κρανος με βαση την ΚΑΛΗ ΑΕΡΟΔΥΝΑΜΙΚΗ του σε γυμνη μοτοσυκλετα.Τωρα εχω ενα uvex helix rs full carbon,πολυ καλο ελαφρυ και σχετικα αθορυβο αλλα μετα τα 150 σηκωνεται και με πνιγει.Δεν αντεχεται στο ταξιδι.ΠΟΙΟ ΜΟΥ ΠΡΟΤΕΙΝΕΤΑΙ?
Παρόμοιο πρόβλημα είχα και γώ.
Πήρα ένα Arai RX7 Και ξέμπλεξα μια και καλή.
νομιζω οτι το βασικότερο και αυτο που πρεπει να ψαξεις ειναι οχι τοσο η αεροδυναμική αλλα η τελεια εφαρμογή! να μη "παιζει" το κεφαλι σου μεσα στο κρανος
και να ερχεται "γαντι"!(αρα προσεξε και στην επιλογη του μεγεθους. παρε το στενοτερο που αντεχει το κεφαλι σου)
τα ARAI δεν "ανοίγουν" αρα ειναι πολυ καλη επιλογή
Ενα Kiwi Κ500 Goldline που εχω ειναι μια χαρα μεχρι τα 190-200. Κανει πολυ καλη εφαρμογη και αρκετα ελαφρυ . . .
Moto Metalheads Club \m/
Τωρα και MotoGP Αγωνες!!
Unified Network Systems
WebHosting/ Mailhosting / Δικτυα /IT Support
Με το CB και μέχρι τα 180, το X-Lite 901/902 ειναι πολύ καλό. Και υποψιάζομαι όλη η σειρά 8xx/9xx είναι πολύ καλή για head-on αέρα.
---
Προσέχουμε για να τρέχουμε
ΤΟ UVEX που εχω μαλλον επρεπε να το παρω λιγω μικροτερο,στην αρχη καλο αλλα τωρα εχει λιγα μποσικα δεξια αριστερα,για τα arai ηξερα οτι ειναι κορυφη απο ασφαλεια,στο ματι δεν φαινονται και για τα πιο αεροδυναμικα(χωρις να λεω οτι δεν ειναι).αυτα που εχω προσεξει για πιο αεροδυναμικα μου μοιαζουν τα ogk και 1 uvex με φτερακι πισω σε χρωματα κυψελης,ειναι ομως?η να παω σε κατι πιο καταξιομενο τυπυ arai?
Eχω την εντπωση οτι φτερα, λασπωτηρες αεροτομεςκαι τα ρεστα σε κρανη και ειδικα για γυμνο μηχανακι φερνει αντιθετα αποτελεσματα απο τα αναμενομενα . . .
Moto Metalheads Club \m/
Τωρα και MotoGP Αγωνες!!
Unified Network Systems
WebHosting/ Mailhosting / Δικτυα /IT Support
Εγω είχα το 80χ της Χ-lite αρκετά καλό αλλά το 90χ πολύ καλύτερο!!!
Shark Rsf -Vision
Πολύ καλό ακόμα και με 200+
τα ARAI ΔΕΝ ειναι αεροδυναμικα.... νομιζω οτι ειναι σαφες οτι ειπα ΕΧΟΥΝ ΚΑΛΗ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ....Αρχικά δημιουργήθηκε από doken
...δεν φαινονται και για τα πιο αεροδυναμικα(χωρις να λεω οτι δεν ειναι)....
και θεωρεις οτι η καλη εφαρμογη είναι σημαντικοτερη απο την αεροδυναμικη σε μια γυμνη μοτοσυκλέτα?γιατι αυτο προκυπτει απο αυτα που ειπες ?ρωταω απλα?
Αεροδυναμικη δεν εχεις οτι και να κανεις, οποτε κοιτας την εφαρμογη . . .
Αν εχεις πχ το καινουργιο Fazer ολογυμνο
που καταφερνει τρελλο στροβιλισμο λογω της θεσης των οργανων τι να σου κανει και η αεροδυναμικη . .. ? ? ?![]()
Moto Metalheads Club \m/
Τωρα και MotoGP Αγωνες!!
Unified Network Systems
WebHosting/ Mailhosting / Δικτυα /IT Support
Αρχικά δημιουργήθηκε από doken
ΤΟ UVEX για πιο αεροδυναμικα μου μοιαζουν τα ogk
ΓΙΑ ΔΟΚΙΜΑΣΕ ΤΟ OGK FF4 H' TO AEROBLADE II
ΕΧΟΥΝ ΕΞΙΣΟΥ ΚΑΛΗ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΜΕ ΤΑ ARAI, ΠΟΛΥ ΚΑΛΗ ΑΕΡΟΔΥΝΑΜΙΚΗ (ΑΠΟ ΚΟΣΤΟΣ, ΓΥΡΩ ΣΤΑ 500+)!!!
ΤΕΛΟΣ
αυτο εχω ,το ολογυμνο, και μετα τα 150 το κρανος απογειωνεται γιαυτο σκευτομαι για καποιο πιο αεροδυναμικο
Εχει ενας φιλος ακριβως το ιδιο, '05 μοντελο. Το προβλημα στο μηχανακι αυτο δεν ειναι η αεροδυναμικη, αλλα ο στροβιλισμος απο τα οργανα που δεν ειναι στο κεντρο και η κατασκευη τους δεν βοηθαει την αεροδυναμικη.
Η γνωμη μου ειναι να βαλεις μια ζελατινα, aftermarket κατα προτιμηση, γιατι οι μαμισιες ειναι χαλια
http://www.barracudamoto.it/Dettagli...CAT=20&LANG=EN
http://www.optima-production.com/fin...96&language=en
Πιο φτηνο απο κρανος και θα κανουν σιγουρα δουλεια.
Moto Metalheads Club \m/
Τωρα και MotoGP Αγωνες!!
Unified Network Systems
WebHosting/ Mailhosting / Δικτυα /IT Support