Σελίδα 1 από 2 12 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 1 έως 15 από 25

Θέμα: ΣΤΡΩΣΙΜΟ!!

  1. #1

    ΣΤΡΩΣΙΜΟ!!

    Καλημερα παιδια!
    Έχω ενα vstrom 650 με 2500 km!
    Χτες βαρκιζα δεν αντεξα σε ενα φαναρι αναμεσα σε 2 S2000 και κατι saxoralla που ακολουθουσαν και τις ανοιξα ολες κοφτες!
    Φυσικα με εβγαλε ασπρο προσωπο το stromaki αφηνοντας πισω ολα τα κουτακια και με καλη διαφορα!


    Ερωτηση?
    1)Στα ποσα χιλιομετρα θα δω τον κινητηρα μου να ανηγει κανονικα?
    2)Μηπως ειναι νωρις απο θεμα χιλιομετρων να κανω τετοια ανοιγματα?
    Μεχρι τα ποσα χιλιομετρα θα πρεπει να αποφευγω τετοια ανοιγματα?


    Βοηθηστε με παιδια γιατι με εχουν πιασει οι τυψεις μου!Μηπως βιαστηκα να την ανοιξω?

  2. #2
    Καλή ερώτηση,
    Βασικά η απάντηση που θα σου δώσω είναι γενική και όχι για το Vstrom αλλά λογικά δεν έχει διαφορές.

    Αυτό που γνωρίζω εγώ είναι ότι μετά τα 1500 μπορείς να το ανοίγεις σταδιακά και όχι απότομα για λίγα χιλιόμετρα ακόμα μετά μπορείς να το "καις" όποτε θέλεις εσύ.

    Εάν έχω λάθος ας με διόρθωση κάποιος.


  3. #3
    Αρχικά δημιουργήθηκε από braingd
    Καλή ερώτηση,
    Βασικά η απάντηση που θα σου δώσω είναι γενική και όχι για το Vstrom αλλά λογικά δεν έχει διαφορές.

    Αυτό που γνωρίζω εγώ είναι ότι μετά τα 1500 μπορείς να το ανοίγεις σταδιακά και όχι απότομα για λίγα χιλιόμετρα ακόμα μετά μπορείς να το "καις" όποτε θέλεις εσύ.

    Εάν έχω λάθος ας με διόρθωση κάποιος.


    Χθες ειχα αφηνιασει δεν καταλαβαινα τιποτα!
    Ακουσα και τους κοφτες κανα δυο τρεεις με δευτερα και τριτη!
    Τι θελω και κατεβαινω λιμανακια αφου με ξερω οτι ειμαι μ@@@κας και δεν μπορω να συγκρατηθω!
    Σημερα με εχουν πιασει οι ενοχες μου!

  4. #4
    Υιοθετημένο... ...μέλος Το avatar του/της athandim
    Εγγραφή
    21/04/2003
    Μηνύματα
    489
    Αυτό που έκανες δεν απαγορεύεται από το manual...άρα δεν υπάρχει λόγος να νιώθεις τύψεις.

    Για μένα πολύ βασικό είναι να προθερμαίνω πάντα τον κινητήρα : στο ρελαντί μέχρι την πρώτη παύλα και στη συνέχεια σε χαμηλές στοφές ( εν κινήσει), μέχρι να βγουν και οι τρεις....

    Υπάρχουν μερικά πολύ καλά post στο θέμα μας που αξίζουν (και από κατόχους V-strom) :

    http://www.moto.gr/forums/showthread...2A%F3%E9%EC%EF

    http://www.moto.gr/forums/showthread...2A%F3%E9%EC%EF

    'Ενα Jameson με πάγο...

  5. #5
    Αρχικά δημιουργήθηκε από athandim
    Αυτό που έκανες δεν απαγορεύεται από το manual...άρα δεν υπάρχει λόγος να νιώθεις τύψεις.

    Για μένα πολύ βασικό είναι να προθερμαίνω πάντα τον κινητήρα : στο ρελαντί μέχρι την πρώτη παύλα και στη συνέχεια σε χαμηλές στοφές ( εν κινήσει), μέχρι να βγουν και οι τρεις....

    Υπάρχουν μερικά πολύ καλά post στο θέμα μας που αξίζουν (και από κατόχους V-strom) :

    http://www.moto.gr/forums/showthread...2A%F3%E9%EC%EF

    http://www.moto.gr/forums/showthread...2A%F3%E9%EC%EF

    Αν δεν πιασει δευτερη γραμμη στο ρελαντι δεν ξεκιναω ποτε!
    ΠΟλλες φορες κατεβαινω απο το σπιτι την βαζω μπροστα την αφηνω να ζεστενετε ανεβαινω και ετοιμαζομαι σιγα σιγα και οταν ξανακατεβω να ξεκινησω ειναι στις τρεις!
    Αυτο στανταρ και οσο χιλιομετρα να χει θα το κανω
    Απλα ρωταω για το αν επρεπε αποτα 2500 να την σκισω η επρεπε να συγκρατηθω λιγακι ακομα!
    Τωρα οσο για το μανουαλ εγω δεν το εμπιστευομαι!

  6. #6
    Υιοθετημένο... ...μέλος Το avatar του/της athandim
    Εγγραφή
    21/04/2003
    Μηνύματα
    489
    Αρχικά δημιουργήθηκε από costas81
    Απλα ρωταω για το αν επρεπε αποτα 2500 να την σκισω η επρεπε να συγκρατηθω λιγακι ακομα!
    Στο τεύχος 330 του ΜΟΤΟ υπάρχει ένα τεχνικό για το στρώσιμο του κινήτηρα...

    Εκεί λοιπόν γράφει οτι αν ζορίσεις τον κινήτηρα στα κόκκινα μια-δυο φορές στη διάρκεια του στρωσίματος απλά διακόπτεις τη διαδικασία του στρωσίματος, χωρίς παρενέργειες (και τη συνεχίζεις μετά). Άρα δεν υπάρχει πρόβλημα, αφού δεν χτυπάς κόκκινα συνέχεια...


    Σημ: Το συγκεκριμένο τεύχος το θεωρώ από τα (ελάχιστα) πολύ καλά τεύχη...Έχει το mega test on-off (από Όλυμπο σε Τσουμέρκα) και το τεχνικό περί στρωσίματος με φθορές μετάλων, λάδια και άλλα χρήσιμα...Αξίζει να το ζητήσεις από το no-limits
    'Ενα Jameson με πάγο...

  7. #7
    It seems to me that Το avatar του/της OldMan
    Moderator
    Εγγραφή
    24/11/2004
    Μηνύματα
    17.696
    Αρχικά δημιουργήθηκε από athandim
    αν ζορίσεις τον κινήτηρα στα κόκκινα μια-δυο φορές στη διάρκεια του στρωσίματος απλά διακόπτεις τη διαδικασία του στρωσίματος, χωρίς παρενέργειες (και τη συνεχίζεις μετά).


    Άσχημο ζήτημα άνοιξες...!!!

    Το παραπάνω ισχύει ΜΟΝΟ αν στο μοτέρ έχεις Ορυκτέλαιο (ούτε καν Ημισυνθετικό), για λόγους που δεν είναι του παρόντος !!

    Το θέμα είναι ΠΟΣΟΙ (και ποιοι) από τους κατασκευαστές (και τους αντιπροσώπους - εισαγωγείς) βάζουν ορυκτέλαιο στο "πρώτο" λάδι τους ...???
    Όμορφα παιδιά, η περιπέτεια πέθανε...

  8. #8
    OldMan στο πρώτο service στα 1500km αλλάζουν λαδάκια κατά βούληση του ιδιοκτήτη.

    οπότε ο κώστας μπορεί να σου απαντήσει τι έβαλε.

    πάντως εμένα γενικά το θέμα δεν μου φαίνεται υπερβολικό (με 2500km γραμμένα να πάει κόφτες και ειδικά αν όπως λέει το προσέχει πάντα και το ζεσταίνει πριν ξεκινήσει πράγμα εξίσου σημαντικό) χωρίς αυτό να σημαίνει ότι προληπτικά τουλάχιστον θα το έκανα ποτέ αυτό.
    "Γιατί ο δρόμος είναι αλήθεια, χίλια κι ένα παραμύθια
    είναι το σπίτι μας, δεν έχει τέλος"


    iMix

  9. #9
    Μια γενικότερη ερώτηση περι στρωσίματος.

    Παλιότερα (τα χρόνια εκείνα τα παλιά... ), το στρώσιμο του κινητήρα είχε το νόημα να "τριφτούν" μεταξύ τους τα μέταλα, να φύγουν οι - όποιες - ανοχές και, κυρίως, να καθαριστούν από ρινίσματα-υπολείματα τηε κατασκευής. Εξ' ου και η αλλαγή των πρώτων λαδιών (που αν δεν κάνω λάθος έχουν και άλλο ιξώδες).

    Αυτό είχε να κάνει με το γεγονός οτι η κοπή των μετάλων δεν είχε την ακρίβεια που έχει σήμερα.

    Οι cnc τόρνοι που δουλεύουν με λέιζερ έχουν τόση ακρίβεια ωστε δεν αφήνουν κατάλοιπα.

    Άρα, έχει ακόμα νόημα το "στρώσιμο";

    Στα αυτοκίνητα πχ, έχει - πρακτικά - καταργηθεί.



    71°1′8″N 25°47′50″E
    48°07'01.6"N 1°27'50.9"W

    Le Servonais

  10. #10
    Αρχικά δημιουργήθηκε από Innersense
    OldMan στο πρώτο service στα 1500km αλλάζουν λαδάκια κατά βούληση του ιδιοκτήτη.

    οπότε ο κώστας μπορεί να σου απαντήσει τι έβαλε.

    πάντως εμένα γενικά το θέμα δεν μου φαίνεται υπερβολικό (με 2500km γραμμένα να πάει κόφτες και ειδικά αν όπως λέει το προσέχει πάντα και το ζεσταίνει πριν ξεκινήσει πράγμα εξίσου σημαντικό) χωρίς αυτό να σημαίνει ότι προληπτικά τουλάχιστον θα το έκανα ποτέ αυτό.
    Στα 1150 τα αλλαξα τα λαδακια και εβαλα ημισυνθετικα της motul αυτα που προτινει η suzuki!
    Την πραγματικη αποδοση του κινητηρα στα ποσα χιλιομετρα την περιμενουμε?

    Το εφαγα φιλαρακια χθες του αλλαξα τα φωτα!
    Αλλα δεν μπορουσα να κρατηθω ημουνα αναμεσα στα s2000 και ενας φιλος του απο διπλα με saxo του φωναζε ''ΦΥΓΕ ΠΙΤΑ ΠΑΤΑ ΤΗΝ ΚΑΤΩ ΤΗΝ ΜΗΧΑΝΗ!!!''
    Τρελαθηκα!!!
    Λεω εδω θα το καψω αλλα δεν θα με περασετε!
    Εφυγα σηκωμενος και με το που πατησε κατω η μουρη εσκασα την δευτερα τριτη και μην τον ειδατε τον παναγί!

    Σταματησα στο επομενο φαναρι ολο περηφανια και καμαρι!Το λεω και χτυπαει η κλαρδια μου σαν πουτ^%@να!

  11. #11
    It seems to me that Το avatar του/της OldMan
    Moderator
    Εγγραφή
    24/11/2004
    Μηνύματα
    17.696
    Αρχικά δημιουργήθηκε από Cpt. Haddock
    Μια γενικότερη ερώτηση περι στρωσίματος.
    ........................................................................
    Άρα, έχει ακόμα νόημα το "στρώσιμο";
    Ναι ρε φιλαράκι, ωραιος είσαι !!!

    Εσύ να χαζεύεις τι θα γίνει με τους κώλους και μεις να σοτ απαντάμε περί στρωσίματος μετάλλων και περί "ορέων και κοιλάδων" !!!

    Έτσι την πάτησα με τον KaTaNa και έχασα τις φωτό !!!



    Όμορφα παιδιά, η περιπέτεια πέθανε...

  12. #12
    Αυτοί με τα κουτιά νομίζουν ότι μπορούν αν περάσουν μια μηχανή στην εκκίνηση αλλά σχεδόν πάντα τρώνε σκόνη.

    :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao:

  13. #13
    Αρχικά δημιουργήθηκε από OldMan
    Ναι ρε φιλαράκι, ωραιος είσαι !!!

    Εσύ να χαζεύεις τι θα γίνει με τους κώλους και μεις να σοτ απαντάμε περί στρωσίματος μετάλλων και περί "ορέων και κοιλάδων" !!!

    Έτσι την πάτησα με τον KaTaNa και έχασα τις φωτό !!!



    Αφού είμαι multi tasking (sic) λέμεεεεε !!!

    για πες τώρα....



    κι εγώ τις έχασα πάντως...


    :rotflmao: :rotflmao:
    71°1′8″N 25°47′50″E
    48°07'01.6"N 1°27'50.9"W

    Le Servonais

  14. #14
    V-Stromοπαρμένος Το avatar του/της Reignman
    Εγγραφή
    03/12/2004
    Μηνύματα
    89
    Σε συζητήσεις που έχω κάνει με φίλους (μηχανικούς και μη) έχω βγάλει το εξής συμπέρασμα. Προσοχή κατά το στρώσιμο (μέχρι τα 1800 χλμ για το δικό μας αν θυμάμαι καλά) και μετά μπορείς να το "σκίσεις" ελεύθερα. Προσωπικά δεν το κάνω, αλλά από τη στιγμή που τα μέταλλα έχουν πατήσει μεταξύ τους δεν υπάρχει πρόβλημα. Στην τελική δεν το συνηθίζεις και το μηχανάκι σου δεν ήταν κρύο, οπότε όλα καλά. Τώρα για το πότε ανοίγει το μηχανάκι... Ο κολλητός μου είπε πως το δικό του άνοιξε μετά τις 20000 χλμ. και δεν έχω λόγους να μην τον πιστέψω...

  15. #15
    αχ...και να χα μοτόρι! Το avatar του/της Tropeas
    Εγγραφή
    06/05/2005
    Μηνύματα
    4.983
    Αρχικά δημιουργήθηκε από Reignman
    Σε συζητήσεις που έχω κάνει με φίλους (μηχανικούς και μη) έχω βγάλει το εξής συμπέρασμα. Προσοχή κατά το στρώσιμο (μέχρι τα 1800 χλμ για το δικό μας αν θυμάμαι καλά) και μετά μπορείς να το "σκίσεις" ελεύθερα. Προσωπικά δεν το κάνω, αλλά από τη στιγμή που τα μέταλλα έχουν πατήσει μεταξύ τους δεν υπάρχει πρόβλημα. Στην τελική δεν το συνηθίζεις και το μηχανάκι σου δεν ήταν κρύο, οπότε όλα καλά. Τώρα για το πότε ανοίγει το μηχανάκι... Ο κολλητός μου είπε πως το δικό του άνοιξε μετά τις 20000 χλμ. και δεν έχω λόγους να μην τον πιστέψω...
    Εξαρτάται την χρήση,
    καταρχάς ακολουθήστε ευλαβικά τι λέει ο κατασκευαστής ,
    δηλαδή,
    μέχρι τα 800χλμ έως 5000στροφές
    μέχρι τα 1000χλμ έως 7500στροφές
    και μετά έως 10500στροφές όπου ξεκινάνε και τα κόκκινα και στις 11500 αρχίζει ο κόφτης.
    εγω το ακολούθησα αυτό είδα το μηχανάκι απο την αρχή 2500-3000 χλμ και αντποκρινόταν πολλή όμορφα και όσοι το δοκιμάσαν μου χαν πει τότε ότι έχει ανοίξει καλά ο κινητήρας ,
    και τελικά άνοιξε τελείως στα 31900χλμ που :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao:

    ...με λίγα λόγια ακολουθάτε τις συμβουλές κατασκευαστή μέχρι την λήξει της εγγύησης, μετά...

    Η ουσία είναι πως το κάνεις το στρώσιμο,
    θέλει συνεχή εναλλαγή στροφών , προοδευτικά με το πέρας των χιλιομέτρων, και ποτέ στην αρχή απότομα...
    αργότερα μετά τα 1000 χιλιόμετρα, λίγο πιο απότομα που και που μέχρι την πρώτη σκάλα, αφου πλέον έχουν ανέβει οι στροφές του στρωσίματος στις 7500, και τέλος ομαλά και αργότερα πιο απότομα ανοίγματα στα ρεπρίζ...

    Αν κάνω κάνα λάθος ευχαρίστως διορθώστε με...

Σελίδα 1 από 2 12 ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. Στρώσιμο Aprilia RS 125
    από thewhiteowl στο forum Aprilia
    Απαντήσεις: 7
    Τελευταίο μήνυμα: 22/08/2007, 09:31
  2. Ξερει Κανεισ Απο Στρωσιμο???
    από tzanismille στο forum Οδήγηση: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 13
    Τελευταίο μήνυμα: 16/09/2006, 20:36
  3. Οδηγίες για καλό στρώσιμο ...
    από WWW στο forum Τεχνικά θέματα: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 32
    Τελευταίο μήνυμα: 15/10/2004, 16:23
  4. Απαντήσεις: 14
    Τελευταίο μήνυμα: 08/09/2004, 14:58
  5. Στρωσιμο
    από THEOD στο forum Τεχνικά θέματα: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 13
    Τελευταίο μήνυμα: 07/07/2004, 06:35

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF