Φανταστικές φωτό των εργοστασιακών MotoGP![]()
Λεπτομέρειες που δεν είχατε δεί ποτε!
Enjoy!!!
http://www.motomummy.com/Forum/showthread.php?t=13356
Φανταστικές φωτό των εργοστασιακών MotoGP![]()
Λεπτομέρειες που δεν είχατε δεί ποτε!
Enjoy!!!
http://www.motomummy.com/Forum/showthread.php?t=13356
sapila racing team
bimota SB6 1995
Hornet 900 2005
Yamaha SR500 1981
BMW R75/6 1975
BMW R26 1957
Να προσθέσω ότι είναι το RCV211 και το GSVR του 2005 και όχι τα φετεινά.
Πάντως δεν έχω ξαναδεί τόσο καλές φωτό.
Ελπίζω να σας άρεσαν![]()
sapila racing team
bimota SB6 1995
Hornet 900 2005
Yamaha SR500 1981
BMW R75/6 1975
BMW R26 1957
πολύ καλές φότο
μπράβο
![]()
![]()
![]()
Common Sense is not that COMMON after all!!!!
Λογικά πρέπει να χρησιμεύει για επιλογή διαφορετικού χάρτη τροφοδοσίας (η και ανάφλεξης?) κατά τη διάρκεια του αγώνα.
Οταν στο τέλος του αγώνα, τα λάστιχα τελειώνουν επιλέγει έναν πιο ήπιο χάρτη για να έχει καλύτερη πρόσφυση.
Απ οτι βλέπεις έχει ενα διακόπτη με θέσεις 1 και 2 και δύο κουμπιά (up-down) οπότε φαίνεται να έχει αρκετές επιλογές και όχι μόνο 2.
Αν λάβουμε υπ όψιν τον καινούριο κανονισμό (περσινό, όπως και οι μοτο στις φωτό) περί βροχής, μάλλον εξηγείται το πράγμα.
Οταν αρχίσει βροχή κατά τη διάρκεια του αγώνα, είναι στην κρίση του αναβάτη αν θα μπεί στα πιτς να αλλάξει λάστιχα η και μηχανή, η αν θα μείνει στον αγώνα.
Αν μείνει στον αγώνα θα χρειαστεί πολύ πιο ήπια ρύθμιση κινητήρα για να μπορεί να ανοίξει το γκάζι στις εξόδους.
![]()
sapila racing team
bimota SB6 1995
Hornet 900 2005
Yamaha SR500 1981
BMW R75/6 1975
BMW R26 1957
Το χόντα φαίνετα να είναι πιο μερακλίδικη δουλειά. Το σουζούκι δείχνει πιο ερασιτεχνική δουλειά.
Ευχαριστώ τους Ιάπωνες για τα γαμηστερά εν σειρά τετρακύλινδρα που απλόχερα προσέφεραν στον πτωχό και ταπεινό τούτο πλανήτη.