:rotflmao: :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao:![]()
Το να μαζεψεις το μηχανακι απο drift(με γκαζι) ειναι δυσκολο αν δεν ξερεις...
Αν προσπαθησεις να κανεις ντριφτ με γκαζι και δωσεις παραπανω απ'αυτο που χρειαζεται και γλιστρισει περισσοτερο απ'αυτο πουθες δεν πρεπει να κανεις το λαθος που κανουν ολοι...
1ον δεν πρεπει να σκεφτεις πως θα πεσεις...Αν το σκεφτεις,επεσες,ειναι σιγουρο...
2ον και βασικοτερο λαθος που κανουν οι περισσοτεροιειναι οτι δεν πρεπει να κλεισες το γκαζι τελιως...και εκει ειναι που την πατανε ολοι...απ'τον πανικο τους το κλεινουν τελειως...Κατα την διαρκεια του ντριφτ η μοτοσυκλετα βρησκεται σε μια κατασταση ισοροπιας η οποια δεν πρεπει να διαταραχτει....Οταν κλεισεις το γκαζι απο εκει που η μοτοσυκλετα δεν εχει προσφυση ξαφνικα αποκτα αποτομα...οταν γινει αυτο ειναι σα να καβαλας ταυρο σε υαλοπωλειο...γι'αυτο οταν θεν να διακοψεις το ντριφτ πρεπει σταδιακα να ελατωσεις το γκαζι...
Και καλο ειναι οποιος θελει να τα δοκιμασει αυτα να τα κανει με κανενα μονοκυληνδρο,οχι με οτι εχει
ευχαριστω για την απάντηση. Εγραψα αυτό το θέμα με αφορμή το http://www.moto.gr/forums/showthread.php?threadid=14346Αρχικά δημιουργήθηκε από ΓκαζοφωνιΞ
Το να μαζεψεις το μηχανακι απο drift(με γκαζι) ειναι δυσκολο αν δεν ξερεις...
Αν προσπαθησεις να κανεις ντριφτ με γκαζι και δωσεις παραπανω απ'αυτο που χρειαζεται και γλιστρισει περισσοτερο απ'αυτο πουθες δεν πρεπει να κανεις το λαθος που κανουν ολοι...
1ον δεν πρεπει να σκεφτεις πως θα πεσεις...Αν το σκεφτεις,επεσες,ειναι σιγουρο...
2ον και βασικοτερο λαθος που κανουν οι περισσοτεροιειναι οτι δεν πρεπει να κλεισες το γκαζι τελιως...και εκει ειναι που την πατανε ολοι...απ'τον πανικο τους το κλεινουν τελειως...Κατα την διαρκεια του ντριφτ η μοτοσυκλετα βρησκεται σε μια κατασταση ισοροπιας η οποια δεν πρεπει να διαταραχτει....Οταν κλεισεις το γκαζι απο εκει που η μοτοσυκλετα δεν εχει προσφυση ξαφνικα αποκτα αποτομα...οταν γινει αυτο ειναι σα να καβαλας ταυρο σε υαλοπωλειο...γι'αυτο οταν θεν να διακοψεις το ντριφτ πρεπει σταδιακα να ελατωσεις το γκαζι...
3. Και καλο ειναι οποιος θελει να τα δοκιμασει αυτα να τα κανει με κανενα μονοκυληνδρο,οχι με οτι εχει
όπου θα δεις ότι ισχύουν και τα τρία που γράφεις. Γι αυτό τα πήρα, γιατί αγόρασα οικόπεδο και δεν έμαθα τίποτα....![]()
OKΑρχικά δημιουργήθηκε από johnpan
ευχαριστω για την απάντηση. Εγραψα αυτό το θέμα με αφορμή το http://www.moto.gr/forums/showthread.php?threadid=14346
όπου θα δεις ότι ισχύουν και τα τρία που γράφεις. Γι αυτό τα πήρα, γιατί αγόρασα οικόπεδο και δεν έμαθα τίποτα....![]()
![]()
Ego mpainontas sth strofh patao arketa to mprostino freno kai xaidevo to piso meta katevazo mia h dio taxytites analoga thn periptosh. Me to mprostino freno kataferno na metafero to baros mprosta me apotelesma to drift na ginete pio efkola, katevazontas taxytita se syndiasmo me to piso freno ksekolao thn roda apo thn asfalto kai otan parei thn thn gonia pou thelo anoigo to gkazi terma kai vgeno apo thn strofh. To mystiko einai h mprostinhna koitaei thn strofh kanonika alios eise sto patoma.Genika oso megalyterh taxytita exeis se mia strofh toso pio eykola driftareis alla einai kai pio epikindina. Opote dokimaste se kamia strofh 90 moires se diastayrosh me oratothta kai kata protimhsh glisterh asfalto.
Elpizo na edosa mia genikh eikona an kai afto doulevei gia mena mia xara.
kai go thelo na kano polla ,alla pada me kanoun na ta kano....kapoia ufo pou odigoun,kati oi dromoi...ouf,,,fadasia na exoume....ase pou meta tin plaka erxetai kapoiaaaaaa stigmi pou ontos de tha ginei plaka alla ...ma////kia..lololol
καλά δεν πειράζει ο καθένας με τα γούστα του! Εγώ δε θέλω να μάθω να ντριφτάρω ήθελα να μάθω να το μαζεύω ΑΝ ντριφτάρει. Μπροστινό φρένο μέσα στη στροφή.... καλά οκ![]()
Ευχαριστώ παντως για την καλή πρόθεση!![]()
pados me mprostino freno mesa stin strofi den paizei..prin kane oti thes.....
διαβαζω τοση ωρα και εχω δει πολυ σωστες αποψεις και αλλες πολυ λαθος!
drift στα φρενα:
Αρχιζουμε κατεβασμα ετσι ωστε να υπολογιζουμε να βρεθουμε σε μεσαιο οριο στροφων και κατι παραπανω.Αν ο δρομος ειναι λιωμα το να αφησουμε ψιλο αποτομα τον συμπλεκτη μεχρι την μεση της διαδρομης θα μας επιστρεψει να γλιστρησει ο πισω τροχος και στην πορεια οδηγουμε το slide με πληρως αφημενο συμπλεκτη μεχρι το σημειο που βλεπουμε οτι παει να μας παρει πιο πολυ απο οτι θελουμε οποτε παταμε λιγο συμπλεκτη για να κερδισουμε λιγο προσφυση μιας και αυτο που κανει τον τροχο να γλιστραει ειναι η δυναμη της μηχανης που λειτουργει ως φρενο!Αν η ασφαλτος ειναι καλη βοηθουμε το γλιστριμα και το χασιμο της προσφυσης με το πισω φρενο!Πρωτα πισω φρενο να ξεκολισει ο τροχος και μετα αφηνουμε συμπλεκτη
Εκει λοιπον που γλιστραμε βλεπουμε οτι παει να μας παρει παραπανω.Τι κανουμε?
Παταμε συμπλεκτη!
Σωστα!
Αλλα πως παταμε συμπλεκτη?Δεν το ακουσα απο κανεναν!(εκτος αν δεν το ειδα!)
Τον παταμε οσο πιο μαλακα(πανω στο γλιστριμα και στον πανικο μας) μπορουμε και ποτε τερμα!Το να αφησουμε τελειως τον συμπλεκτη θα εχει ως αποτελεσμα
1.Την αποτομη μεταφορα του κεντρου βαρους
2.Το αποτομα πιασιμο του ελαστικου μιας και δεν θα υπαρχει πανω του η δυναμη του κινητηρα που θα τον ωθει να γλιστρισει με αποτελεσμα την αποτομη μεταφορα της ουρας σε ορθη θεση (αυτο που νομιζουμε εμεις οτι και καλα παει η ουρα προς την αντιθετη)
3.Εμας και την μηχανη μας με γρατζουνιες
Οι κινησεις μας πρεπει να ειναι οσο πιο γλυκες γινετε!Ενας καλος τροπος να μαζεψουμε ειναι να πατησουμε οσο πιοο γλυκα μπορουμε τον συμπλεκτη (δεν λεω οτι ειναι ευκολο) μεχρι το σημειο που βλεπουμε οτι αποκτα την προσφυση του και στην πορεια ειτε να την επαναφερουμε πατωντας κι αλλο ειτε συνεχιζοντας το slide αφηνοντας παλι λιγο συμπλεκτη!
power slide:
Εδω αυτο που μας κανει να γλιστραμε ειναι το γκαζι μας!
Οσο πιο πολυ τοσο πιο μεγαλα φιδια θα φτιαξουμε!
Για να φερουμε την ουρα μας πισω σε ενα slide κλεινουμε ΓΛΥΚΑ το γκαζι μας και οχι αποτομα (για τους γνωστους λογους) ειτε παταμε οσο πιο απαλα γινετε συμπλεκτη για να περιορισουμε την δυναμη που δινει η μηχανη (επικινυνο μιας και η μηχανη μπορει να βρεθει σε μεγαλο οριο στροφων )
Επισης πολυ καλη λυση μετα απο πολυ προσπαθεια ειναι το πισω φρενο μας σε συνεργασια με το γκαζι!
Ελαφρο κλεισιμο γκαζιου τοσο ωστε η μηχανη ακομα να μας επιταχυνει και πατημα του πισω φρενου.Αυτο μας βοηθαει να κρατησουμε την αλυσιδα τεντωμενη και να μιωσουμε με το φρενο ομαλα την δυναμη που παιρνει ο πισω τροχος!
ΣΕ ΟΛΑ ΤΑ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΟΥΜΕ ΟΤΙ ΠΟΛΥ ΜΕΓΑΛΗ ΣΗΜΑΣΙΑ ΕΧΕΙ Ο ΑΝΑΒΑΤΗΣ ΚΑΙ ΤΟ ΠΩΣ ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΖΕΤΕ ΤΟ ΙΔΙΟ ΤΟΥ ΤΟ ΒΑΡΟΣ ΣΕ ΚΑΘΕ ΕΝΕΡΓΕΙΑ ΠΟΥ ΚΑΝΕΙ!