Σελίδα 5 από 5 ΠρώτοΠρώτο 12345
Προβολή αποτελεσμάτων 61 έως 65 από 65

Θέμα: ΣΩΣΤΟ ΦΡΕΝΑΡΙΣΜΑ ΑΝΑΓΚΗΣ?

  1. #61
    μα αν πηγαίνεις με 80-90 και 2α, απλώς κλείνοντας το γκάζι θα πετύχεις το φρενάρισμα του μοτέρ, δεν χρειάζεται να κατεβάσεις...

  2. #62
    Μαυρομιχάλης. .. Το avatar του/της stavrobeis
    Εγγραφή
    14/05/2003
    Μηνύματα
    150
    Ναι, δεν διαφωνω, σαν παράδειγμα το εφερα...

    Αυτο που θελω να πω ειναι οτι αν το κατεβασμα γινει σωστα, και το φρεναρισμα (αναγκης, γιατι ετσι ξεκινησε το Post) επιτυνχανεται, και ο τροχος δε μπλοκαρει...
    Χ

    (δε ξέρω να υπογράφω)

    www.xristopistoi.tk

  3. #63
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    07/12/2005
    Μηνύματα
    360
    'η αν εχεις συμπλεκτη ολισθισης
    ΕΙΜΑΣΤΕ ΟΙ ΕΜΠΕΙΡΙΕΣ ΜΑΣ

  4. #64
    Αρχικά δημιουργήθηκε από gdevelek
    Δηλαδή με ίδια ποιότητα ελαστικού και ασφάλτου, είτε πατάει λίγο είτε πολύ, η τριβή είναι ίδια;;;;

    τα λάστιχα Φ1 θα μπορούσαν, λοιπόν, να είναι σε μέγεθος και 150άρια σαν του Seicento;;;;

    Χμμμ...

    μήπως το μέγεθος της επιφάνειας επαφής υπεισέρχεται στη φόρμουλα που γράφεις μέσω του συντελεστή τριβής;;; (λέω εγώ τώρα...)
    To φαρδυ ελαστικο στην φορμουλα 1 και γενικα στα αυτοκινητα βοηθαει στο να μην διπλωνει το ελαστικο στις μεγαλες πλευρικες δυναμεισ που δεχετε και να παταει η επιφανεια που ειναι σχεδιασμενη να ερχετε σε επαφη με το δρομο!Επισης επειδη δεν ειναι στο δρομο τα πραγματα τελεια οπως στην φυσικη το ελαστικο το φαρδυ μπορει να πατησει σε περισσοτερο καθαρο σημειο (ασφαλτο) οταν υπαρχει σκονη η λακουβες στο δρομο η και το αντιθετο να παγιδευσει σκονη η νερο σε περισσοτερο απο το πελμα του με αποτελεσμα να χασει την προσφιση!(γι αυτο στο νερο και το χιονι χρισιμοποιουν λαστιχα με πολυ μικρη επιφανεια πελματος)
    Παντα δεν εχει σημασια το ποσο φαρδυ ειναι ενα ελαστικο αλλα ποση επιφανεια του ερχετε σε επαφη με το δρομο!
    Δηλ ενα 255 ελαστικο βροχινο εχει μικροτερη επιφανεια επαφης με την ασφαλτο απο ενα 185 σλικ!

    Αυτα στην καθημερινοτητα γιατι αποδεδιγμενα στην πραξη ενα ελαστικο με μεγαλη επιφανεια επαφης με την ασφαλτο και ενα με μικρη επιφανεια στο ιδιο οχημα και με ιδιο υλικο κατασκευης (βαρος-κατανομη βαρους) εχουν την ιδια προσφυση με την ασφαλτο!

  5. #65

Σελίδα 5 από 5 ΠρώτοΠρώτο 12345

Παρόμοια θέματα

  1. Ο "ειδικός τύπος" και το σωστό παράδειγμα
    από SF στο forum Στραβά κι ανάποδα
    Απαντήσεις: 25
    Τελευταίο μήνυμα: 04/08/2005, 16:43
  2. Για Σωστο Μαυρισμα
    από kalgeorge στο forum Ανέκδοτα & χιούμορ
    Απαντήσεις: 7
    Τελευταίο μήνυμα: 25/06/2005, 08:30
  3. Ειναι Σωστο...
    από XTMPAM στο forum Τεχνικά θέματα: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 6
    Τελευταίο μήνυμα: 03/11/2003, 14:57

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF