μα αν πηγαίνεις με 80-90 και 2α, απλώς κλείνοντας το γκάζι θα πετύχεις το φρενάρισμα του μοτέρ, δεν χρειάζεται να κατεβάσεις...
μα αν πηγαίνεις με 80-90 και 2α, απλώς κλείνοντας το γκάζι θα πετύχεις το φρενάρισμα του μοτέρ, δεν χρειάζεται να κατεβάσεις...
Ναι, δεν διαφωνω, σαν παράδειγμα το εφερα...
Αυτο που θελω να πω ειναι οτι αν το κατεβασμα γινει σωστα, και το φρεναρισμα (αναγκης, γιατι ετσι ξεκινησε το Post) επιτυνχανεται, και ο τροχος δε μπλοκαρει...
'η αν εχεις συμπλεκτη ολισθισης
ΕΙΜΑΣΤΕ ΟΙ ΕΜΠΕΙΡΙΕΣ ΜΑΣ
To φαρδυ ελαστικο στην φορμουλα 1 και γενικα στα αυτοκινητα βοηθαει στο να μην διπλωνει το ελαστικο στις μεγαλες πλευρικες δυναμεισ που δεχετε και να παταει η επιφανεια που ειναι σχεδιασμενη να ερχετε σε επαφη με το δρομο!Επισης επειδη δεν ειναι στο δρομο τα πραγματα τελεια οπως στην φυσικη το ελαστικο το φαρδυ μπορει να πατησει σε περισσοτερο καθαρο σημειο (ασφαλτο) οταν υπαρχει σκονη η λακουβες στο δρομο η και το αντιθετο να παγιδευσει σκονη η νερο σε περισσοτερο απο το πελμα του με αποτελεσμα να χασει την προσφιση!(γι αυτο στο νερο και το χιονι χρισιμοποιουν λαστιχα με πολυ μικρη επιφανεια πελματος)Αρχικά δημιουργήθηκε από gdevelek
Δηλαδή με ίδια ποιότητα ελαστικού και ασφάλτου, είτε πατάει λίγο είτε πολύ, η τριβή είναι ίδια;;;;
τα λάστιχα Φ1 θα μπορούσαν, λοιπόν, να είναι σε μέγεθος και 150άρια σαν του Seicento;;;;
Χμμμ...
μήπως το μέγεθος της επιφάνειας επαφής υπεισέρχεται στη φόρμουλα που γράφεις μέσω του συντελεστή τριβής;;; (λέω εγώ τώρα...)
Παντα δεν εχει σημασια το ποσο φαρδυ ειναι ενα ελαστικο αλλα ποση επιφανεια του ερχετε σε επαφη με το δρομο!
Δηλ ενα 255 ελαστικο βροχινο εχει μικροτερη επιφανεια επαφης με την ασφαλτο απο ενα 185 σλικ!
Αυτα στην καθημερινοτητα γιατι αποδεδιγμενα στην πραξη ενα ελαστικο με μεγαλη επιφανεια επαφης με την ασφαλτο και ενα με μικρη επιφανεια στο ιδιο οχημα και με ιδιο υλικο κατασκευης (βαρος-κατανομη βαρους) εχουν την ιδια προσφυση με την ασφαλτο!
Μην ενοχλείσθε, περαστικός είμαι, 2-3 γνωστά links:
http://www.sportrider.com/ride/146_9...e_panic_stops/
http://www.sportrider.com/ride/RSS/1..._downshifting/
http://www.sportrider.com/ride/RSS/1..._braking_tips/
Από το:
http://www.sportrider.com/ride/RSS/
![]()