Σελίδα 6 από 18 ΠρώτοΠρώτο 123456789101116 ... ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 76 έως 90 από 263

Θέμα: Θόρυβος από το μπροστινό του v-strom 650 (5 threads in one)

  1. #76

    Re: Παντως....

    Αρχικά δημιουργήθηκε από advblack
    ....φιλοι ΒεΣτρομιτες, οδηγησα ενα 650 φιλου στο οποιο ειχε σφιξει τα ρουλεμαν λαιμου. Ανεβαινοντας λοιπον κατ ευθειαν απ το δικο μου στο δικο του (οχι, δεν το κανα εν κινησει! ) η διαφορα ηταν μεγαλη. Το μηχανακι το νοιωθα πιο δεμενο και το φαινομενο του ΓΚΝΤΟΥΠ ανεπαισθητο. Προσανατολιζομαι λοιπον στο να το κανω και εγω
    Μαλλον επειδη ενιωθες πιο σφιχτο το τιμονι!

  2. #77
    Υιοθετημένο... ...μέλος Το avatar του/της athandim
    Εγγραφή
    21/04/2003
    Μηνύματα
    489

    Re: Παντως....

    Αρχικά δημιουργήθηκε από advblack
    ....φιλοι ΒεΣτρομιτες, οδηγησα ενα 650 φιλου στο οποιο ειχε σφιξει τα ρουλεμαν λαιμου. Ανεβαινοντας λοιπον κατ ευθειαν απ το δικο μου στο δικο του (οχι, δεν το κανα εν κινησει! ) η διαφορα ηταν μεγαλη. Το μηχανακι το νοιωθα πιο δεμενο και το φαινομενο του ΓΚΝΤΟΥΠ ανεπαισθητο. Προσανατολιζομαι λοιπον στο να το κανω και εγω
    Να ξέρεις όμως οτι θα είναι προσωρινή λύση....

    Mετά από κάποια χιλιόμετρα θα ξαναθέλουν σφίξιμο (γύρω στα 500, σύμφωνα με ανάλογη περίπτωση στην ενότητα με τα Suzuki V2, από τον gcrook...Αλλά και εδώ, τα έσφιξε ο markos_gr και ο Μάντης του είπε να ξαναπεράσει, μετά από κάποιο διάστημα)

    Τα σχετικά post περί ρουλεμάν:

    http://www.moto.gr/forums/showthread.php?threadid=9376

    http://www.moto.gr/forums/showthread.php?threadid=14915


    Κάτσε όμως πρώτα να δούμε τί λέει και ο φίλος για το πηρούνι.....μπας και επιτέλους βγάλουμε άκρη ( ρε λες;;; )

    'Ενα Jameson με πάγο...

  3. #78
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της makaronachis
    Εγγραφή
    09/04/2005
    Μηνύματα
    200
    Παιδάκια γειά σας.06-04 του 2005.Το γκαπ έχει επανέλθει και μάλιστα μου φαίνεται χειρότερο από πριν.Το τιμόνι δεν έχει επανέλθει.Εξακολουθεί να είναι βαρύ.
    Τρώω άρα υπάρχω.Τρώω περισσότερο,υπάρχω περισσότερο.

  4. #79
    Νέο μέλος
    Εγγραφή
    05/02/2006
    Μηνύματα
    9
    Από τη στιγμή που θα νιώσεις το τιμόνι να βαραίνει, σφίγγοντας τα ρουλεμάν, να ξέρεις ότι έχεις αρχίσει την καταπόνησή τους και αργά ή γρήγορα θα χρειαστείς σφίξιμο ξανά ή και αλλαγή τους. Το πολύ σφίξιμο όπως και το χαλαρό σφίξιμο, προκαλούν φθορές. Οι φίλοι που τα έχουν σφίξει περισσότερο από την εταιρεία, πιθανόν μετά από κάποια χιλιόμετρα να νιώσουν το τιμόνι τους να κολλάει σε κάποιες θέσεις, εκεί ακριβώς είναι το τέλος της ζωής των ρουλεμάν.

  5. #80
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της advblack
    Εγγραφή
    13/05/2005
    Μηνύματα
    147

    Οκ...

    ....με πείσατε ! Δεν κανω τιποτα. Αλλωστε το μηχανακι δεν παρουσιαζει προβλημα στην συμπεριφορα του. Ισα ισα θα λεγα οτι ειναι εξαιρετικο .

  6. #81
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της THEOD
    Εγγραφή
    12/04/2003
    Μηνύματα
    2.219
    Αρχικά δημιουργήθηκε από Sv1eps
    Από τη στιγμή που θα νιώσεις το τιμόνι να βαραίνει, σφίγγοντας τα ρουλεμάν, να ξέρεις ότι έχεις αρχίσει την καταπόνησή τους και αργά ή γρήγορα θα χρειαστείς σφίξιμο ξανά ή και αλλαγή τους. Το πολύ σφίξιμο όπως και το χαλαρό σφίξιμο, προκαλούν φθορές. Οι φίλοι που τα έχουν σφίξει περισσότερο από την εταιρεία, πιθανόν μετά από κάποια χιλιόμετρα να νιώσουν το τιμόνι τους να κολλάει σε κάποιες θέσεις, εκεί ακριβώς είναι το τέλος της ζωής των ρουλεμάν.
    συμφωνώ....
    το υπερβολικό σφίξιμο των ρουλεμάν είναι ο πιο σύντομος και σίγουρος τρόπος να τα αχρηστεύσετε, εκτός αν αυτά είναι κωνικά....σε κάποια αλλαγή ρουλεμάν τσεκάρετε τις διαστάσεις της πατούρας και αν βρείτε κωνικά που να μπαίνουν μην διστάσετε ούτε στιγμή...
    Το ίδιο είχα κάνει παλιά σε ένα Τράνσαλπ650 και το μηχανάκι μεταμορφώθηκε όσο αφορά την αίσθηση του μπροστινού...Δεν θα τα ξαναλλάξετε ποτέ και το μόνο που θα χρειαστεί θα είναι ένα ελαφρύ σφίξιμο όταν και όποτε λασκάρουν....

    Τώρα για τον θόρυβο....Προσωπικά όσο είχα το 1000 δεν το είχε κάνει ποτέ, οπότε δεν μπορώ να ξέρω που οφείλεται....Αν όμως είναι θέμα τερματίσματος λόγω της απότομης επαναφοράς όπως αναφέρει ο φίλος, τότε η γιατρειά είναι στην αύξηση της απόσβεσης επαναφοράς, πράγμα που στο μη ρυθμιζόμενο πηρούνι μπορεί να επιτευχθεί μόνο με χρήση λαδιού με μεγαλύτερο ιξώδες....

  7. #82
    Εγώ παιδιά απλώς θα σας παρουσιάσω την αντιστοιχη σελίδα του manual και εσείς θα κάνετε τα υπόλοιπα. Το όλο πρόβλημα είναι απλά μία βίδα..


    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	db.jpg 
Προβολές:	414 
Μέγεθος:	43,2 KB 
ID:	43814
    ΛΗΛΑΣ ΟΛΕ πέρσι . Λήλας Καπούτ ΦΕΤΟΣ.

  8. #83
    Υιοθετημένο... ...μέλος Το avatar του/της athandim
    Εγγραφή
    21/04/2003
    Μηνύματα
    489
    Αρχικά δημιουργήθηκε από dvavoul
    Εγώ παιδιά απλώς θα σας παρουσιάσω την αντιστοιχη σελίδα του manual και εσείς θα κάνετε τα υπόλοιπα. Το όλο πρόβλημα είναι απλά μία βίδα..
    Συνονόματε μήπως μπορείς να κόψεις και να τα ξαναρίξεις, για μας που κοπήκαμε στο λόουερ

    Δεν με πειράζει να εξήγήσει και άλλος φίλος..


    Και κάνοντας αυτό δηλαδή... δεν θα κοπανάει στις λακούβες;

    Η ρύθμιση προφόρτισης μπροστά έχει καμία σχέση ή απλά είναι στην ίδια σελίδα;

    Αν υποθέσω οτι σφίγγουμε την συγκεκριμένη βίδα...οι ενδείξεις σε Nm σημαίνουν οτι χρειάζεται ροπόκλειδο (ή όπως λέγεται.. );;


    Προς το παρόν καλύτερα να περιμένω και να μην κάνω υποθέσεις.....
    'Ενα Jameson με πάγο...

  9. #84
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της THEOD
    Εγγραφή
    12/04/2003
    Μηνύματα
    2.219
    Μην μπερδεύεστε....

    ΑΛΛΟ πράγμα η αύξηση της προφόρτισης, και ΑΛΛΟ πράγμα η αύξηση της απόσβεσης που έγραψα πιο πάνω...

  10. #85
    Από το εργοστάσιο η ρύθμιση είναι στο 3. Απλά γυρίστε την βίδα στο 4 (σφύξιμο) μετά κάντε το γνωστό LAKOUVATEST στις λακούβες που σας ενοχλούν και γράψτε τα αποτελέσματα.

    Φίλε athandim εδώ μαθαίνει η αρκούδα χορό και η μαϊμού να κλέβει, δέ θα μάθουμε εμείς εγγλέζικα;;; Τι είμαστε άρρωστοι;;;


  11. #86
    Η θέση "0" δίνει την maximum απόδοση στην ανάρτηση και η θέση "5" την minimum.
    Δηλαδή από το εργαστάσιο μας την δίνουν λίγο χαρχάλα οι φίλοι μας οι Ιάπωνες διότι αυτοί δέν έχουν LAKOUVA PROBLEMS.


  12. #87
    Υιοθετημένο... ...μέλος Το avatar του/της athandim
    Εγγραφή
    21/04/2003
    Μηνύματα
    489
    Αρχικά δημιουργήθηκε από dvavoul
    Η θέση "0" δίνει την maximum απόδοση στην ανάρτηση και η θέση "5" την minimum.
    Οκ το πιασα...

    Να είσαι καλά (Και δεν χρειάζεται και μετάφραση αφού η διαδικασία περιγράφεται και στο ελληνικό έχγειρίδιο χρήσης, σελ.25). Άρα τα 3 πάνω σχήματα δεν χρειάζονται...μόνο η ρύθμιση της προφόρτισης (το κάτω-κάτω σχεδιάκι)

    Κάτι τελευταίο....η θέση ¨0¨σκληραίνει ή μαλακώνει την ανάρτηση; ( Μου αρέσει η σφιχτή αίσθηση της ανάρτησης και στο πίσω το έχω τερματίσει: φαίνονται οι 5 γραμμές ...)



    Σημ: Το ξέρω....μερικές φορές είμαι τελείως ¨στράαατα-στρατούλα¨.... :rotflmao:
    'Ενα Jameson με πάγο...

  13. #88
    athandim το ελληνικό εγχειρίδιο χρήσης δέν μου το έχουν στείλει ακόμη από τα κεντρικά του Σφακιανάκη και δέν γνωρίζω ούτε τι χρώμα έχει. Η μηχανούλα μου είναι 17 ημερών μόνο.
    Η θέση "0" είναι η ποιό μαλακή ανάρτηση και η "5" η ποιό σκληρή.
    Κάνε ρύθμιση και πές μου εντυπώσεις. Γνώμη μου, μήν την βάλεις στο 5 γιατί θα γίνει "κούτσουρο".
    Εσύ αποφασίζεις.


    ΠΑΙΔΙΑ ΚΕΡΝΑΩ

    Η ΜΥΤΙΛΗΝΙΑ ΕΙΝΑΙ ΕΓΚΥΟΣ.
    ΩΕΩ. θα τρελαθώ τελείως.

  14. #89
    Νέο μέλος
    Εγγραφή
    05/02/2006
    Μηνύματα
    9
    Φίλε αφού είναι τόσο καινούργιο, φρόντισε να προστατεύσεις τα καλάμια σου αν έχεις σκοπό να βγείς εθνική, γιατί η Suzuki μερίμνησε να τα αφήσει ακάλυπτα και απροστάτευτα στις τυχόν κρούσεις με πετραδάκια από τα προπορευόμενα οχήματα. Επίσης αν δεις σκουριές στους 2 πολλαπλασιαστές ή στο υποπλαίσιο φωτισμού, σπεύσε στην αντιπροσωπεία να στα αλλάξουν, είναι υποχρεωμένοι. Καλά χιλιόμετρα.

    Υ.Γ. : Το ρυθμιστικό του καλαμιού, σκληραίνει την ανάρτηση όσο πιο πολύ το βιδώνεις. Άρα αν το θες σφιχτό, βίδωσε το ρυθμιστικό έως την τελευταία γραμμή.

  15. #90
    Υιοθετημένο... ...μέλος Το avatar του/της athandim
    Εγγραφή
    21/04/2003
    Μηνύματα
    489
    Αρχικά δημιουργήθηκε από dvavoul
    ΠΑΙΔΙΑ ΚΕΡΝΑΩ
    ...........
    Η ΜΥΤΙΛΗΝΙΑ ΕΙΝΑΙ ΕΓΚΥΟΣ.
    ΩΕΩ. θα τρελαθώ τελείως.
    Αυτά είναι τα ωραία!!!! Συγχαρητήρια φίλε μου
    'Ενα Jameson με πάγο...

Σελίδα 6 από 18 ΠρώτοΠρώτο 123456789101116 ... ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. ΤΡΙΞΙΜΟ ΑΠΟ ΤΟ ΤΑΜΠΛΟ ΣΕ V-strom 650 κ7.
    από snatch στο forum Suzuki V-Strom series
    Απαντήσεις: 23
    Τελευταίο μήνυμα: 01/02/2008, 12:13
  2. γνώμες για το ABS του V-Strom 650
    από Skakinen στο forum Suzuki V-Strom series
    Απαντήσεις: 19
    Τελευταίο μήνυμα: 08/11/2007, 11:43
  3. Απαντήσεις: 19
    Τελευταίο μήνυμα: 17/09/2006, 01:24
  4. Honda Innova θορυβος απο το φαναρι
    από ioannou_b στο forum Τεχνικά θέματα: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 19
    Τελευταίο μήνυμα: 19/06/2006, 20:03
  5. Επιστροφή από το χωριό του Λεωνίδα
    από afrotwin στο forum Συναντήσεις & βόλτες
    Απαντήσεις: 4
    Τελευταίο μήνυμα: 24/05/2004, 12:51

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF