τι λες τώρα ρε Alexo με τρέλανες ....Αρχικά δημιουργήθηκε από alexo
μετα ομως..ξεανγχωθηκαμε εγω και ο πετρος (ο αλλος με το cbr600 που απηχε 8 χρονια απο τοτε εως τωρα, απο καθε ειδους διτροχο, και επανηλθε οπως εχω πει στον nktR) και κατασκηνωσαμε...![]()
είναι πραγματικά συγκινητικές στιγμές και τρομερό φωτογραφικό αρχείο.
Πρέπει να τα πούμε από κοντά.![]()
πω πω!!!!! τα μεγαρα με φρεσκια ασφαλτο!!!!!!!!!!!!
τι λες τωρα!!!!!μακαρι να ειχα την τυχη να εβλεπα την πιστα στην παρθενικη της κατασταση!!!!!!!
πιστευω πως η απολαυση των τοτε γυρων δεν συγκρινεται με την σημερινη????
και συνοψιζοντας εχω να πω οτι εκτος απο την διασκεδαση που αποκομησα ολες αυτες τις στιγμες ,επεκτεινα τα ορια μου ωστε στον δρομο κινουμαι οχι πιο γρηγορα αλλα πιο "ανετα" .
Και ετσι δεν "ξοδευω" προσπαθεια και προσοχη που σε εναν κiνδuνο θα οδηγηθω σε πανικο αν ειμαι συνεχεια στην "τσιτα"
Να λοιπον το πραγματικο οφελος...
Keith Code...
fast & safe
στην διαθεση σας παντα και απο κοντα και απο μακρυα![]()
fast & safe
πάρε και μία εκκίνηση αγώνα, ο τρίτος είναι φίλος που κάναμε προπονήσεις μαζί κόκκινο NSR 250 sp 1.07.380....ο πρώτος Τσαούσης Aprilia RS250 στο 1.07.200, ο δεύτερος Παργινός Aprilia RS 250 1.07.320 απίστευτα μοτό και ο τέταρτος Μεγαρίτης ιδιώτης παρακαλώ με Honda RVF 400 1.07.900....
τρομερό θέαμα κατηγορίας...όποιος άφηνε τα φρένα περνούσε μπροστά...
![]()
MEGARA CIRQUIT
MOTO GP IN MEGARA
LIVE TABLE Driver Time Laps
1 C. Stoner (AUS) Honda LCR 1:55.683
2 L. Capirossi (ITA) Ducati 1:55.721
3 A. Elias (ESP) Honda 1:55.735
4 N. Hayden (USA) Honda 1:55.793
5 D. Pedrosa (ESP) Honda 1:56.008
6 VALE (TO) DINO na (IΔ) ROSSI (ITA) Yamaha 1:56.076
7 S. Gibernau (ESP) Ducati 1:56.177
8 C. Edwards (USA) Yamaha 1:56.230
9 S. Nakano (JPN) Kawasaki 1:56.237
10 K. Roberts (USA) KR Honda 1:56.272
11 C. Vermeulen (AUS) Suzuki 1:56.358
12 M. Melandri (ITA) Honda 1:56.822
13 J. Hopkins (USA) Suzuki 1:56.901
14 M. Tamada (JPN) Honda 1:57.091
15 C. Checa (ESP) Yamaha 1:57.299
16 R. De Puniet (FRA) Kawasaki 1:57.822
17 J. Ellison (ENG) Yamaha 1:58.674
18 A. Hofmann (GER) Ducati 1:59.591
19 J. Cardoso (ESP) Ducati 1:59.733
Michelin = Miss Elen
MEGARA FROM SATELITE
με βλέπετε ρεεεεεεε εκεί κάτω είμαι και σας χαιρετάω ρεεεεεε....![]()
![]()
συχωραμε αλλα δεν θυμαμαι τα "μπαλωματα" σε ποια θεση ειναι και αν υπαρχουν μεσα στο κομματι κ3-κ4, εκτος αν εννοεις την ραφη της ασφαλτου που αν δεν κανω λαθος υπαρχει στην εξοδο της Κ4 πανω στην γραμμη.Αρχικά δημιουργήθηκε από vader56
τρομερά ενδιαφέρον το ποστ.. δίνει τροφή για προβληματισμό και εικονικούς γύρους (στο γραφείο) μέχρι το επόμενο TD...
Συμφωνώ με τους προλαλήσαντες όσον αφορά τα φρένα στα Μέγαρα. Πολύ σημαντικό κομμάτι , και πολύ επίπονο τόσο για τον αναβάτη, όσο και για τη μηχανή. Iδίως για μας τους πατσοκοίλιες είναι τρομερά κουράστικο μετά από λιγο... βγαίνω στην ευθεία και σκέφτομαι... που να το σπάω τώρα...
Για πες για τη γραμμή που ακολουθείς στο σπάσιμο της 3-4....
Νομίζω ότι χονδρικά υπάρχουν 2 περάσματα. πάνω από το μπάλωμα και ξυστά δίπλα από το μπάλωμα. Δεν έχω καταφέρει μέχρι στιγμής να βγάλω συμπέρασμα ποιο είναι το πιο σωστό.
Αργώντας να το ρίξω στη στροφή, μπορώ πολύ ομαλά να περάσω ξυστά από το μπάλωμα. Η μηχανή αντιδρά καλύτερα στα φρένα που ακολουθούν για την κλειστή δεξιά, με βγάζει όμως λίγο πιο ανοιχτά απ'όσο θα ήθελα
Σημαδεύοντας τη μέση του μπαλώματος κερδίζω αρκετά μέτρα και μάλλον η μηχανή φτάνει ποιο ίσια στο (δικό μου) σημείο εισόδου της δεξιάς. Όμως, κοπανάει γερά οπότε μάλλον ασυναίσθητα δεν μπαίνω τόσο γρήγορα.
αυτά... συζήτηση να γίνεται δηλαδή...![]()
Ομως παραθετω το σημειο απο το πρωτο ποστ μου οπου εξηγω πολυ περιληπτικα:
"....οτι το κομματι κ3-κ4 το περνανε οσο πιο "ισια" γινεται φρεναροντας μεσα σαυτο,αλλαζοντας κλιση απο τερμα αριστερα σε τερμα δεξια ,κατεβαζοντας και μια (αυτοι που εχουν μακρυ γραναζι)για να μπουν στην
κ4 με την μεγαλυτερη δυνατη κλιση ωστε να μην "χαθει" καθολου ταχυτητα που πρεπει να μεταφερθει οσο γινεται περισσοτερο στην "ευθειουλα απο κ4-κ5."
Καταλαβαινω οτι απο την περιγραφη αυτη δεν "βγαινει " συγκεκριμενη γραμμη αλλα καταλαβαινεις οτι μια τετοια λεπτομερεια η στο χαρτι η επι τοπου εξηγειται....
ισως μπορουσαμε να συννενοηθουμε
καλυτερα αν θυμομουν που ειναι τα μπαλωματα... αλλα εχω μπει παχη μονο τεσσερις φορες, τα τελευταια δυο χρονια, ενω παλια ηξερα και το ονομα της καθε πετρας....
fast & safe
O 3ος ειναι ο Γιαννης ο Κοντιζας.πάρε και μία εκκίνηση αγώνα, ο τρίτος είναι φίλος που κάναμε προπονήσεις μαζί κόκκινο NSR 250 sp 1.07.380....ο πρώτος Τσαούσης Aprilia RS250 στο 1.07.200, ο δεύτερος Παργινός Aprilia RS 250 1.07.320 απίστευτα μοτό και ο τέταρτος Μεγαρίτης ιδιώτης παρακαλώ με Honda RVF 400 1.07.900....
Απο που τον ξερεις nktR?
Ετρεξε ενα δυο αγωνες περυσι ηταν στην εξαδα αλλα φετος λογο απουσια χορηγων και λογω τεκνου δεν το βλεπω να ξανακατεβει.
Ειναι χερας ο ατιμος....
Που τον ξέρω.....ο παιδικός μου φίλος και μηχανικός άπιαστος με τρελλή κατάρτιση και απίστευτες εφαρμογές "πιάνουν τα χέρια του", γνώστης από τα πάντα και εξοπλισμό και χειρισμό τόρνου, αμμοβολής κλπ.Αρχικά δημιουργήθηκε από amatsaka
O 3ος ειναι ο Γιαννης ο Κοντιζας.
Απο που τον ξερεις nktR?
Ετρεξε ενα δυο αγωνες περυσι ηταν στην εξαδα αλλα φετος λογο απουσια χορηγων και λογω τεκνου δεν το βλεπω να ξανακατεβει.
Ειναι χερας ο ατιμος....
Μαζί κάναμε προπονήσεις στην Πάχη και Σέρρες και σε αγώνες του έχω πάει μαζί.....πολλά. Και πολύ καλό παιδί.
Μίλαγα μαζί του πριν από 5 λεπτά !!!!
Εσύ ποιός είσαι ? Δεν υπάρχει περίπτωση να μην σε ξέρω
nktR σου στειλα ΠΜ
'' και κατάφερα με ένα VFR 400 να γυρίσω 1.07.6 ''
nktR, περιττό να σου πώ ότι είσαι ο ανθρωπός μου, χε χε χε...
με nc30 ε; φαντάζομαι, με τι τρελλές φόρες πρέπει να έμπαινες στις στροφές για να βγάλεις τέτοιο χρόνο και με τι προσεγμένο vfr πρέπει να ήσουν.
Εγώ σε μια πρώτη μου προσπάθεια τον αύγουστο του 2005, με ένα VFR400nc30 που είχε 2 μήνες να δουλέψει πριν το trackday, με λάστιχα 2 ετών, με μπουζί τελειωμένα που έχαναν σπινθήρες και το μοτέρ δεν δούλευε σωστά, με ένα φίλτρο αέρα λες και είχες σκουπίζει το χώμα με αυτό....
Με ένα τέτοιο vfr γύρναγα 1.23, και φόραγα και μια τουριστική φόρμα για χειμώνα που δεν με άφηνε να κουνηθώ πάνω στο μηχανάκι...
θα μου πεις γιατί μπήκες με τόσο απροετοίμαστο μηχανάκι... Με CBR600F4 είχα σκοπό να μπώ, πάω να το ετοιμάσω το προηγούμενο απόγευμα και βλέπω μια πρόκα ΝΑ στο πίσω λάστιχο.... Οπότε έπρεπε να μπώ με το ''μουλάρι''...
Παρόλο που το VFR δεν δούλευε σωστά, στην αρχή του δεύτερου πανώ Renault που είχα βάλει για σημάδι και άρχιζα τα φρένα της μεγάλης ευθείας, έβλεπα 160 κοντερίσια...
Μου προκαλεί μεγάλη απορία το λοιπόν ο kinhsh που λέει ότι έβλεπε με το ZX10 185. Είναι δυνατόν; Σίγουρα ή κάτι δεν κατάλαβα καλά ή δεν διάβασα καλά ή υπάρχει κάποιο τυπογραφικό λάθος...
Το ZX10 με 185 , όταν το προβληματικό μοτέρ με σκασίματα μέχρι τις 10000 στροφές του VFR εκείνη την ημέρα το έφτανε μέχρι τα 160;;;;;;;;
Ρε συ kinhsh τι γίνεται εδώ;
Πολυμηχανε οταν εγω ειχα δει τα 185 στην ευθεια δεν νομιζω να ειχα χρησιμοποιησει πανω απο το 70% της ισχυος και εκοψα το γκαζι αρκετα πριν το σημειο που φρεναρουν.
Δεν με νοιαζει ο χρονος που κανω γιατι ξερω οτι το zx10 εχει τετοιες δυνατοτητες αν το πιεσει κανεις που θα τριβει τα ματια του ο οδηγος με τον χρονο που θα φερει.Αλλα θα εχει αρπαξει και μια τρομαρα που προτιμω την ησυχια μου.
Μια φορα στην εξοδο απο την κ1 ανοιξα το γκαζι και κατι φειζερ,cbr600f φαινοταν οτι ειχαν βαλει οπισθεν .