Φίλε, κάτι ανάλογο είχες και εσύ στο μυαλό σου ως λύση στο γ@μ*%νο το κοπάνημα;;Αρχικά δημιουργήθηκε από Sv1eps
.......
![]()
Φίλε, κάτι ανάλογο είχες και εσύ στο μυαλό σου ως λύση στο γ@μ*%νο το κοπάνημα;;Αρχικά δημιουργήθηκε από Sv1eps
.......
![]()
'Ενα Jameson με πάγο...
Sv1eps σε ευχαριστώ πολύ. Άν θυμάμαι καλά είχες παρουσιάσει και ένα γράμμα με τα προβλήματα της V-Strom, λίγο παλαιότερα.
Όλα αυτά που λές τα έχω υπ΄ όψιν μου και είναι υπό παρακολούθηση γιατί βγαίνω εθνική καθημερινά λόγω εργασίας. Πάντως είναι καλή μηχανή.
Από ατελής ανθρώπους μήν ζητάς τελειότητα.
Εμείς εδώ έχομαι LAKOUVA PROBLEM και οι Ιάπωνες ΓΙΕΝ PROBLEM.
Πάντως όλοι έχομαι problem.
athandim ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ, και στα δικά σου.
![]()
![]()
![]()
Λοιπόν Μητσάρα και λοιποί φίλοι.....Αρχικά δημιουργήθηκε από dvavoul
athandim...η θέση "0" είναι η ποιό μαλακή ανάρτηση και η "5" η ποιό σκληρή. Κάνε ρύθμιση και πές μου εντυπώσεις.
Σήμερα ρύθμισα τις μπροστινές αναρτήσεις στο 5 (σκληρότερο) και πήγα βόλτα να ελέγξω το κοπάνημα...
Να πω πριν, οτι και την πίσω ανάρτηση την έχω στο σκληρότερο, γιατί μου αρέσει να μην 'κάθεται' η μηχανή με ένα ή δυο άτομα....
Πάμε στο προκείμενο τώρα.....
Δυστυχώς δεν μπόρεσα να βγάλω 100% ασφαλή συμπεράσματα, αφού σήμερα στο νησί φυσούσε τόσο πολύ που κουνιούνταν ακόμα και οι λεσβίες:rotflmao:και δεν πήγα νορμάλ βόλτα.
Όμως, από τη μισάωρη βολτίτσα, μου φαίνεται οτι το γνωστό 666 'γκτουπ' εξαφανίστηκε!!!....
Κρατάω κάποιες επιφυλάξεις, μιας και πριν δεν κοπανούσε πάντα, ενώ και η διάρκεια της βόλτας ήταν μικρή. Ίσως να ήταν και η ιδέα μου δηλαδή. Θα δείξει σύντομα....
Περιμένω εντυπώσεις και από άλλους φίλους που θα κάνουν αυτή τη μικρή ρύθμιση. Αν καταφέρω δε εγώ να το τσεκάρω 100% σε κανονική βόλτα, φυσικά θα ενημερώσω....
dvavoulέτσι κι αλλιώς φίλε, αφού και το γκτουπ να μην έφυγε, μου αρέσει πολύ αυτή η ρυθμίση στο μπροστινό. Α...και δεν έγινε και "κούτσουρο"...
'Ενα Jameson με πάγο...
athandim μιά ερώτηση:
Έίπες ότι την διαδικασία την έχει και το ελληνικό εγχειρίδιο χρήσης. Εγώ έχω το αγγλικό αλλά δέν είδα να αναφέρει την διαδικασία που παράθεσα από το manual, απλά έχει την διαδικασία ρύθμισης από πάνω, δεξιά και αριστερά του διακόπτη. Η ρύθμιση γίνεται αν πρόσεξες καλά, απο κάτω στο σταυρό δεξιά και αριστερά από τα καλάμια.
Εσύ τί ρύθμισες τα πάνω ή τα κάτω;;;;
[QUOTE]Αρχικά δημιουργήθηκε από athandim
[B]Λοιπόν Μητσάρα και λοιποί φίλοι.....
Σήμερα ρύθμισα τις μπροστινές αναρτήσεις στο 5 (σκληρότερο) και πήγα βόλτα να ελέγξω το κοπάνημα...
Να πω πριν, οτι και την πίσω ανάρτηση την έχω στο σκληρότερο, γιατί μου αρέσει να μην 'κάθεται' η μηχανή με ένα ή δυο άτομα....
Πάμε στο προκείμενο τώρα.....
Δυστυχώς δεν μπόρεσα να βγάλω 100% ασφαλή συμπεράσματα, αφού σήμερα στο νησί φυσούσε τόσο πολύ που κουνιούνταν ακόμα και οι λεσβίες:rotflmao:και δεν πήγα νορμάλ βόλτα.
Όμως, από τη μισάωρη βολτίτσα, μου φαίνεται οτι το γνωστό 666 'γκτουπ' εξαφανίστηκε!!!....
Κρατάω κάποιες επιφυλάξεις, μιας και πριν δεν κοπανούσε πάντα, ενώ και η διάρκεια της βόλτας ήταν μικρή. Ίσως να ήταν και η ιδέα μου δηλαδή. Θα δείξει σύντομα....
Περιμένω εντυπώσεις και από άλλους φίλους που θα κάνουν αυτή τη μικρή ρύθμιση. Αν καταφέρω δε εγώ να το τσεκάρω 100% σε κανονική βόλτα, φυσικά θα ενημερώσω....
ΠΡΙΝ ΔΙΑΒΑΣΕ ΠΡΟΣΕΚΤΙΚΑ ΑΥΤΟ !!!!!
By John Weldon (johnofchar)
Something I put together with a little help from Ohlins.
Rebound Damping
Start by adjusting the rebound damping to the OEM setting: Turn the adjuster screw all the way in clockwise. Then turn it back out about 7/8 of a turn. Take a test ride, find a nice bumpy street for testing purposes. The V-Strom shock rebound damper adjust has a range of about 2 1/4 turns. Full hard is fully clockwise & full soft is fully counter-clockwise
If the motorcycle feels unstable. Loose and rather bouncy, then the rebound damping should be increased. Begin by turning the adjustment screw 1/4 turn clockwise. Continue to test ride & increase in 1/4 turn increments until you feel it getting hard & bumpy. At this point adjust 1/8 turn back and test again.
If the motorcycle is hard & bumpy, especially over a series of bumps, then the rebound damping should be reduced. Adjust in 1/4 turn increments counter-clockwise and test as above until the bumpiness is gone.
There is a happy medium in there somewhere.
Spring Preload
Preload on the spring/springs is very important because it affects the height of the motorcycle and the fork angle. Consequently, handling characteristics can be changed, even negatively. Proceed as follows, it will be much easier if done by two people.
A. Place the motorcycle on a stand.
B. Left up the rear end to the fully extended position.
C. Measure the distance from a point (can be marked on a piece of tape) immediately above the rear axle to the center of the rear axle. This a R1.
D. Make a similar measurement on the front axle with the fork fully extended. This is F1.
E. Allow the motorcycle (without rider) to apply a load and repeat the measurements. R2 & F2.
F. Then take the same measurements with the rider (in full riding gear) and equipment on the motorcycle. It is important that the rider have the correct riding posture so that the weight is balanced on the front and rear wheels in the same way as when riding. R3 & F3.
Your measurements should be within the following ranges.
Without Rider:
Rear 5-10 mm (R1-R2)
Front 25-30 mm (F1-F2)
With Rider:
Rear 30-40 mm (R1-R3)
Front 35-48 mm (F1-F3)
If these ranges are not meet, adjust preload accordingly and do it again.
Once single up adjustments are correct, Perform step F above to determine camping or SO load adjustments. Mostly the rear preload should be effected enough to warrant adjustment.
These are sport touring settings. If you do a lot of twisties, the “With Rider” adjustments should be about 10 mm less.
![]()
![]()
Συμφωνώ με τον παραπάνω φίλο και προσοχή παιδιά με τις αναρτήσεις.Δεν είναι παιχνίδι και αν είναι είναι πολύ επικύνδινο.Δεν σφίγγουμε απλά και όλα είναι οκ.Χρειάζεται συνδυασμός μπροστά και πίσω δηλαδή το περίφημο SAG.
Παραθέτω στα ελληνικά τις κανονικές ρυθμίσεις.
Πίσω ανάρτηση χωρίς αναβάτη 5 έως 10 εκατοστά
Μπροστά χωρίς αναβάτη 25 έως 30 εκατοστά
Πίσω ΜΕ αναβάτη 30 έως 40 εκατοστά
Μπροστά ΜΕ αναβάτη 35 έως 48 εκατοστά
Η μέτρηση πίσω γίνεται από σταθερό σημείο στο ψαλίδι με σταθερό σημείο στην ουρά και μπροστά από τη βάση του καλαμιού με σταθερό σημείο στο τιμόνι.
Αυτές είναι οι κανονικές ρυθμίσεις οι οποίες μπορούν να αλλάξουν σε συνθήκες πίστας με ανάλογα αποτελέσματα στο τιμόνι ή στην υπερστροφή.Τότε γίνεται αλλαγή στις πιέσεις των ελαστικών αλλά αυτό είναι ένα άλλο θέμα. Καήμέρα και καλές βόλτες.![]()
Αρχικά δημιουργήθηκε από BIG BLACK
Συμφωνώ με τον παραπάνω φίλο και προσοχή παιδιά με τις αναρτήσεις.Δεν είναι παιχνίδι και αν είναι είναι πολύ επικύνδινο.Δεν σφίγγουμε απλά και όλα είναι οκ.Χρειάζεται συνδυασμός μπροστά και πίσω δηλαδή το περίφημο SAG.
Παραθέτω στα ελληνικά τις κανονικές ρυθμίσεις.
Πίσω ανάρτηση χωρίς αναβάτη 5 έως 10 εκατοστά
Μπροστά χωρίς αναβάτη 25 έως 30 εκατοστά
Πίσω ΜΕ αναβάτη 30 έως 40 εκατοστά
Μπροστά ΜΕ αναβάτη 35 έως 48 εκατοστά
Η μέτρηση πίσω γίνεται από σταθερό σημείο στο ψαλίδι με σταθερό σημείο στην ουρά και μπροστά από τη βάση του καλαμιού με σταθερό σημείο στο τιμόνι.
Αυτές είναι οι κανονικές ρυθμίσεις οι οποίες μπορούν να αλλάξουν σε συνθήκες πίστας με ανάλογα αποτελέσματα στο τιμόνι ή στην υπερστροφή.Τότε γίνεται αλλαγή στις πιέσεις των ελαστικών αλλά αυτό είναι ένα άλλο θέμα. Καήμέρα και καλές βόλτες.![]()
Προφανώς δεν εννοείς εκατοστά.....
SORRY SORRY SORRY![]()
Σίγουρα είναι χιλιοστά.
Μάλλον χρειάζομαι και άλλο καφέ..........
Ευχαριστώ για τη διόρθωση.Καλημέρα και πάλι.![]()
Δες τη σελ.2-19....αυτό λέω. Ρύθμισα τα πάνω δεξιά και αριστερά του διακόπτη με ένα κατσαβίδι σε ένα λεπτό...μαμακία έκανα;Αρχικά δημιουργήθηκε από dvavoul
athandim μιά ερώτηση:
Έίπες ότι την διαδικασία την έχει και το ελληνικό εγχειρίδιο χρήσης. Εγώ έχω το αγγλικό αλλά δέν είδα να αναφέρει την διαδικασία που παράθεσα από το manual, απλά έχει την διαδικασία ρύθμισης από πάνω, δεξιά και αριστερά του διακόπτη. Η ρύθμιση γίνεται αν πρόσεξες καλά, απο κάτω στο σταυρό δεξιά και αριστερά από τα καλάμια.
Εσύ τί ρύθμισες τα πάνω ή τα κάτω;;;;
Το βιβλιαράκι λέει οτι είναι στο τρία και μπορεί να διαλέξει ο αναβάτης όποια ρύθμιση του αρέσει...τα κάτω από το καλάμι ούτε με ενόχλησαν ούτε τα ενόχλησα..
Στάκα....τώρα μεταφράζω το κείμενο του DPF. Νομίζω πως με βρίζει...![]()
![]()
'Ενα Jameson με πάγο...
Sorry μάγκες αλλά αυτό το πόστ...το πήρε και το σήκωσε....
Άλλα γράφει ο ένας, άλλα καταλαβαίνει ο άλλος, άλλο προσπαθείτε να μεταφράσετε, και γενικά δεν βγαίνει άκρη.....
Ξεκίνησε από κάποιον θόρυβο στο μπροστινό που παρουσιάζουν κάποια μηχανάκια. Πέρασε στα ρουλεμάν, στην απόσβεση επαναφοράς, στην προφόρτιση και τελικά κάποιος θα χαμηλώσει τιμονόπλακες......
Είναι διαφορετικό πράγμα να ψάχνεις την αιτία και την λύση μιας βλάβης και άλλο πράγμα να πειραματίζεσαι με ρυθμίσεις προκειμένου να βελτιώσεις μια συμπεριφορά....
Τώρα δεν έχω χρόνο....αργότερα ίσως γράψω 2-3 πραγματάκια που μπορεί να βοηθήσουν να ξεκαθαρίσουν τα πράγματα....
Σώσε μας ρε Θεοδ!!!
Γράψε ένα απο κείνα τα θαυματουργά δοκίμιά σου...
Πες τους theod οτι το μονο που θα καταφερουν ειναι να φθαρθουν πιο γρηγορα τα ελατηρια και τιποτα αλλο!Αρχικά δημιουργήθηκε από THEOD
Sorry μάγκες αλλά αυτό το πόστ...το πήρε και το σήκωσε....
Άλλα γράφει ο ένας, άλλα καταλαβαίνει ο άλλος, άλλο προσπαθείτε να μεταφράσετε, και γενικά δεν βγαίνει άκρη.....
Ξεκίνησε από κάποιον θόρυβο στο μπροστινό που παρουσιάζουν κάποια μηχανάκια. Πέρασε στα ρουλεμάν, στην απόσβεση επαναφοράς, στην προφόρτιση και τελικά κάποιος θα χαμηλώσει τιμονόπλακες......
Είναι διαφορετικό πράγμα να ψάχνεις την αιτία και την λύση μιας βλάβης και άλλο πράγμα να πειραματίζεσαι με ρυθμίσεις προκειμένου να βελτιώσεις μια συμπεριφορά....
Τώρα δεν έχω χρόνο....αργότερα ίσως γράψω 2-3 πραγματάκια που μπορεί να βοηθήσουν να ξεκαθαρίσουν τα πράγματα....
Αρχικά δημιουργήθηκε από costas81
Πες τους theod οτι το μονο που θα καταφερουν ειναι να φθαρθουν πιο γρηγορα τα ελατηρια και τιποτα αλλο!
Από πότε "φθείρονται" τα ελατήρια ???![]()
![]()
![]()
Αρχικά δημιουργήθηκε από THEOD
Από πότε "φθείρονται" τα ελατήρια ???![]()
![]()
![]()
Θα πεσουν εννοω!
Οταν ενα ελατηριο το εχεις μαζεμενο στο τερμα του και το δουλευεις εκει θα πεσει η αποδοση του πιο γρηγορα!
Αρχικά δημιουργήθηκε από costas81
Θα πεσουν εννοω!
Οταν ενα ελατηριο το εχεις μαζεμενο στο τερμα του και το δουλευεις εκει θα πεσει η αποδοση του πιο γρηγορα!
Η διαφορά 1-2 εκατοστών στην προφόρτιση είναι αστεία συγκριτικά με το το συνολικό μήκος του ελατηρίου.....Δεν πρόκειται να αλλάξει τίποτα όσο αφορά την διάρκεια ζωής του....
Αν το ελατήριο "πέσει", σίγουρα δεν θα είναι γιατί κάποιος αύξησε 1-3 εκατοστά την προφόρτισή του....Θα πέσει γιατί είναι φτιαγμένο από φτηνιάρικο υλικό....