Σελίδα 8 από 18 ΠρώτοΠρώτο ... 345678910111213 ... ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 106 έως 120 από 263

Θέμα: Θόρυβος από το μπροστινό του v-strom 650 (5 threads in one)

  1. #106
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της THEOD
    Εγγραφή
    12/04/2003
    Μηνύματα
    2.219
    Ας κάνω μια προσπάθεια να ξεκαθαρίσω μερικά πράγματα….

    Λοιπόν…κάποια Στρομ 650 παρουσιάζουν έναν θόρυβο στις λακκούβες που ακόμα δεν έχει διευκρινιστεί με σιγουριά που οφείλεται….Ευτυχώς ή δυστυχώς (όπως το πάρετε…) το δικό μου χιλιάρι δεν παρουσίασε ποτέ κάτι τέτοιο, οπότε δεν μπήκα στην διαδικασία να το ψάξω, οπότε σόρρυ που θα σας απογοητεύσω αλλά δεν έχω την λύση….

    Ακούγεται ότι μια πιθανή αιτία είναι τα ρουλεμάν του λαιμού….Πιθανόν….Τα τελευταία χρόνια πολλά μηχανάκια εξ ανατολών παρουσιάζουν αδυναμία στο συγκεκριμένο σημείο για 2 κυρίως αιτίες….Η μια είναι η τσιγκουνιά στην παραγωγή που σπρώχνει να χρησιμοποιούνται όλο και μικρότερα και φθηνής ποιότητας ρουλεμάν, και η άλλη είναι η τάση για πιο "ελαφριά" τιμόνια που είναι πιο "συμπαθητικά" στον μέσο αναβάτη….
    Στο πρόβλημα αυτό η λύση είναι η αντικατάσταση των ρουλεμάν με άλλα ίδιας διάστασης αλλά καλύτερης ποιότητας….
    Σε μερικά μηχανάκια όπως το Τράνσαλπ650 η πατούρα είναι κατασκευασμένη για να μπορεί να δέχεται μεγαλύτερα ρουλεμάν άσχετα αν για λόγους κόστους φορέθηκαν τελικά μικρότερα. Σε αυτήν την περίπτωση η αλλαγή των μαμίσιων με άλλα μεγαλύτερου πλάτους είναι η ενδεδειγμένη λύση κι ας βαρύνει ελάχιστα το τιμόνι….
    Σε κάποιες περιπτώσεις είναι δυνατόν στην ίδια πατούρα να μπορούν να φορεθούν κωνικά ρουλεμάν που σαφώς προσφέρουν καλύτερη-συμμετρικότερη στήριξη και σχεδόν απεριόριστη διάρκεια ζωής αφού στην περίπτωση «χαλαρώματός» τους μπορούν να επανέλθουν με ένα απλό σφίξιμο….Αν στο Στρόμ μπαίνουν τέτοια μην διστάσετε να τα βάλετε…..Έχουν διπλή (και) τιμή από τα απλά, αλλά θα ξενοιάσετε μια και καλή και ταυτόχρονα θα αποκτήσετε ένα πιο στιβαρό μπροστινό….

    Πάμε τώρα στο πηρούνι….Και πριν ξεκινήσω να ξεκαθαρίσουμε ότι το πηρούνι του Στρόμ είναι ΜΗ ΡΥΘΜΙΖΟΜΕΝΟ ως προς την απόσβεση και η ΜΟΝΗ ρύθμιση που μπορεί να δεχτεί είναι η ΠΡΟΦΟΡΤΙΣΗ του ελατηρίου του.

    Κάποιος φίλος έγραψε ότι η αιτία για το χτύπημα στις λακκούβες είναι η απότομη επαναφορά του καλαμιού στην μπότα υπό την επίδραση του ελατηρίου και το κοπάνημα στο στόπ που αυτή διαθέτει…. ΔΕΝ ΞΕΡΩ αν όντως είναι αυτή η αιτία (λίγο τραβηγμένο μου ακούγεται...), αλλά ΑΝ είναι αυτή, τότε αυτό είναι σύμπτωμα ανεπαρκούς ΑΠΌΣΒΕΣΗΣ ΕΠΑΝΑΦΟΡΑΣ.
    Την στιγμή που το πηρούνι ΔΕΝ διαθέτει ρυθμιζόμενη απόσβεση, ο μόνος τρόπος να επέμβουμε εκεί, είναι η αλλαγή των λαδιών του πηρουνιού με άλλα που διαθέτουν μεγαλύτερο ιξώδες (πιο «παχιά» ) ώστε ταυτόχρονα να αυξήσουμε τόσο την απόσβεση επαναφοράς όσο και την απόσβεση συμπίεσης. Αν δηλαδή το μηχανάκι φοράει SAE10W, προφανής επιλογή είναι τα SAE15W….Δεν αποκλείεται με την αύξηση της απόσβεσης το πηρούνι να γίνει επίσης και πιο καλό στην γρήγορη οδήγηση αλλά αυτό είναι κάτι που προσωπικά εγώ δεν μπορώ να το προεξοφλήσω….Θέλει πείραμα και δοκιμή…..

    Η προφόρτιση δρα διαφορετικά….Ουσιαστικά ρυθμίζει το πόσο κάθεται η ανάρτηση με την επίδραση του βάρους της μοτοσικλέτας και του αναβάτη (στατικό και δυναμικό sag), και έχει μεγάλη σημασία να είναι σωστά ρυθμισμένη για να επιτρέπει στο πηρούνι να έχει την ευαισθησία που χρειάζεται ώστε να ακολουθεί τις ανωμαλίες του δρόμου ανάλογα το φορτίο της μηχανής….
    Στα πηρούνια (που δεν σηκώνουν τον κύριο όγκο της μεταβολής του βάρους) δεν είναι σημαντικό να ρυθμίζεται συνέχεια, ενώ στην πίσω ανάρτηση είναι κεφαλαιώδους σημασίας μιας και εκεί οι διαφορές μεταξύ ελαφρύ αναβάτη και βαριού δικάβαλλου είναι τεράστιες (γιαυτό και πίσω υπάρχει η δυνατότητα υδραυλικής-γρήγορης ρύθμισής της….).

    Σαν γενικός κανόνας η μπροστά ανάρτηση σε αυτά τα μηχανάκια και για χρήση δρόμου θα πρέπει να βυθίζεται περίπου 3-5 εκατοστά με τον αναβάτη πάνω σε σχέση με την τελείως εκτεταμένη θέση της (μπροστινή ρόδα στον αέρα). Αυτό το επιτυγχάνουμε με τις βίδες προφόρτισης. Στο 1000 που είχα, δοκίμασα διάφορες θέσεις και κατέληξα στο ότι η καλύτερη ρύθμιση ήταν μια γραμμή πιο σκληρή από την μαμά ρύθμιση….Φαντάζομαι ότι περίπου το ίδιο θα είναι και στο 650….

    Δεν υπάρχει μίνιμουμ και μάξιμουμ "απόδοση" της ανάρτησης ανάλογα με τις γραμμές ρύθμισης της προφόρτισης…..είναι απλά θέσεις ρύθμισης όπου ανάμεσα σε αυτές τις ακραίες θέσεις πρέπει να βρούμε ποια μας κάθεται καλύτερα στο στυλ που οδηγούμε και στις συνθήκες που κινούμαστε….

    Το ξεβίδωμα των πλαϊνών της τιμονόπλακας δεν χρειάζεται για την ρύθμιση της προφόρτισης και μπορεί να χρησιμεύσει μόνο κατά το λύσιμο του πηρουνιού ή όταν κάποιος πειραματιστεί με το να χαμηλώσει κατά 1-2 εκατοστά τις τιμονόπλακες επεμβαίνοντας με αυτόν τον τρόπο στην γεωμετρία της μοτοσυκλέτας (ΑΛΛΟ και ΜΕΓΑΛΟ κεφάλαιο αυτό….).

    Ελπίζω να βοήθησα να ξεκαθαριστούν κάποια πράγματα….

  2. #107
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της BIG BLACK
    Εγγραφή
    01/03/2006
    Μηνύματα
    168
    Χαιρετώ την όρεξή σου και την υπόμονή σου να κάτσεις να τα γράψεις τόσο απλά και συγκεντρωτικά......

  3. #108
    Αγαπητέ φίλε THEOD ανακεφαλαιώνοντας συμφωνούμε στα κάτωθι:
    1. Υπάρχει στα 650 ενοχλητικός θόρυβος στον τερματισμό της μπροστινής ανάρτησης.
    2. Δέν ευθύνονται τα ρουλεμάν, διότι η αναφορά που έδωσαν αυτοί που τα άλαξαν είναι αρνητική.
    3. Συμφωνούμε ότι η ρύθμιση της μαμάς είναι χαλαρή.
    4. Συμφωνούμε ότι η ρύθμιση στο 4 είναι ιδανική για τους Ελληνικούς autostrada.

    athandim η ρύθμιση που έκανες είναι σωστή, άμα ξανακούσεις γκάπ θά ΄ναι ή από πέσιμο ή από χέσ...μο.

  4. #109
    Υιοθετημένο... ...μέλος Το avatar του/της athandim
    Εγγραφή
    21/04/2003
    Μηνύματα
    489
    Αρχικά δημιουργήθηκε από dvavoul
    athandim η ρύθμιση που έκανες είναι σωστή, άμα ξανακούσεις γκάπ θά ΄ναι ή από πέσιμο ή από χέσ...μο.
    :rotflmao: :rotflmao:


    Σημ: Έλα να βλέπω προθυμία και για την απόσβεση....

    το χουμε..το χουμε... :rotflmao:
    'Ενα Jameson με πάγο...

  5. #110
    Υιοθετημένο... ...μέλος Το avatar του/της athandim
    Εγγραφή
    21/04/2003
    Μηνύματα
    489
    Α....ξεχάστηκα.Theod : :a51:
    'Ενα Jameson με πάγο...

  6. #111
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της THEOD
    Εγγραφή
    12/04/2003
    Μηνύματα
    2.219
    Αρχικά δημιουργήθηκε από dvavoul
    Αγαπητέ φίλε THEOD ανακεφαλαιώνοντας συμφωνούμε στα κάτωθι:
    1. Υπάρχει στα 650 ενοχλητικός θόρυβος στον τερματισμό της μπροστινής ανάρτησης.

    Το ότι υπάρχει πρόβλημα, υπάρχει. Άσχετα αν εμένα δεν το έκανε ποτέ, δεν είναι δυνατόν τόσοι συμφορουμίτες να διαμαρτύρονται χωρίς λόγο !
    Το αν είναι στο τερμάτισμα της ανάρτησης ή σε άλλη φάση λειτουργίας της όμως δεν το γνωρίζω.....

    2. Δέν ευθύνονται τα ρουλεμάν, διότι η αναφορά που έδωσαν αυτοί που τα άλαξαν είναι αρνητική.

    Κι όμως....υπάρχουν και αναφορές ότι με σφίξιμο-αλλαγή των ρουλεμάν το πρόβημα έστω και προσωρινά μειώθηκε-εξαφανίστηκε....

    3. Συμφωνούμε ότι η ρύθμιση της μαμάς είναι χαλαρή.

    Ναι είναι χαλαρή.....αλλά ας μην ξεχνάμε τον χαρακτήρα της μηχανής.....Δεν είναι κανένα σουπερσπόρ "στημένο" για πίστα....Συγκριτικά δεν πιστεύω ότι είναι χαλαρότερη από τα ανταγωνιστικά μηχανάκια της κατηγορίας....Μην ξεχνάς ότι το μηχανάκι έχει δυνατότητα κίνησης εκτός ασφάλτου...

    4. Συμφωνούμε ότι η ρύθμιση στο 4 είναι ιδανική για τους Ελληνικούς autostrada.

    Κόιτα δεν έχω ακόμη το μηχανάκι για να θυμάμαι νούμερα....Θυμάμαι όμως ότι μετά από κάποιες δοκιμές το άφησα στο μια γραμμή πιο σκληρό (μια γραμμή λιγότερη να φαίνεται δηλαδή) από ότι ήτανε μαμά.


    Κρατάω μια πισινή για το πόσο όλα αυτά είναι ακριβώς ίδια για το 650 γιατί εγώ είχα το 1000άρι και δεν ξέρω αν φοράει ίδιας σκληρότητας ελατήρια... Δεν αποκλείεται λόγω αυξημένου βάρους και δυνατότητας κίνησης με περισσότερα χιλιόμετρα, το 1000άρι να φοράει πιο σκληρά ελατήρια από το 650, άσχετα αν εξωτερικά-οπτικά τα πηρούνια φαίνονται ίδια....
    Πάντως μέχρι στιγμής από ότι διαβάζω, δεν έχω ακούσει χιλιάρι που να υποφέρει από χτυπήματα στο μπροστινό, οπότε δεν αποκλείεται το πρόβλημα να αφορά τελικά μόνο το 650 και κάποια πράγματα είτε είναι ρουλεμάν είτε ελατήρια, είτε πιο σφιχτή απόσβεση, να διαφοροποιούνται συγκριτικά με το πρώην δικό μου.....


  7. #112
    To infinity...and beyond! Το avatar του/της argy_kap
    Εγγραφή
    11/08/2005
    Μηνύματα
    864
    Και για να μπούμε στο κλίμα λίγο να ρωτήσουμε τον προδότη πότε επιτέλους θα έρθει το μηχανάκι που συνέχεια εεεεεέρχεται?

    Αμάν ποιά! Εμείς γίναμε 70+ και αυτό ακόμα!?!?!



    Δεν έχει να κεράσω και κανά σκόρδο να μην το ματιάξω επιτέλους!

  8. #113
    kalispera se olous !!!

    Ego pali me afto to thorivo den boro na bgalo akri me tipota .

    O enas einai o thorivos apo to brostino sistima pou exoume oloi kai an oxi olloi oi perisoteroi kai o allos o pio EKNEVRISTIKOS einai kati san na kouniontai plastika i san na kouniete kati mesa apo to fanari .

    Einai arketa eknevristikos kai kourastikos alla to provlima einai oti den boro na to prosdioriso

    Esfixa tis vides pou einai ton plastikon giro apo to timoni kai to brostino sistima alla tipota.

    Akougete les kai kouniontai oi lambes i kati tetio telos panton.

    Kapios filos eixe grapsi gia sfiximo tis vasis tou fanariou alla den katafera na vro pou einai .

    Oso gia ton allo ixo pou einai kapos pio metallikos as poume sto sinergio pou piga mou eipan na matho na zo me afton

    Odigisa simera ena xiliari me WP elatiria kai den akougotan kati apo to brostino sistima .

    Ro diko mou otan peftei se lakouva nomizeis oti tha figoun ta plastika kai me eknevrizi afantasta !!!!

    Den xero an i antoiprosopia protinei kati gia tin lisi tou opiodipote thorivou alla an oxi einai ntropi megali se ena mixanaki me toses polles poliseis !!!

    Please an exei kanis kapia lisi perimeno !!!

    episis an xerei kaneis pou einai i basi tou fanariou me tis vides tou
    www.satfreaks.gr

  9. #114
    deminio11 φοράς κάγκελα και αν ναι πια;

    ψάξτο λίγο το θέμα πριν αρχίσεις να τα χώνεις για το μηχανάκι...
    "Γιατί ο δρόμος είναι αλήθεια, χίλια κι ένα παραμύθια
    είναι το σπίτι μας, δεν έχει τέλος"


    iMix

  10. #115
    oxi file mou den forao kagela kai opos egrapsa o thorivos aftos epikentronetai kirios kapou anamesa se fanari kai giro plastika !!!
    www.satfreaks.gr

  11. #116
    Φίλε argy_kap δέν ξέρω άν αναφέρεσε σε μένα, αλλά άν ναί, μάλλον δέν επισκέπτεσαι συχνά το forum.
    Προδότης γιατί ρε φίλε;;;

  12. #117
    Stockholmare Το avatar του/της Vstrommer71
    Εγγραφή
    29/01/2006
    Μηνύματα
    4.304
    Απορια ενος κατοχου με 28000χλμ...
    Κι αμα κανει γκαπ το πηρουνι τι εγινε?Χ@στηκε η φοραδα στ'αλωνι!
    Το συνηθιζεις και δεν σε ξαναενοχλει!
    Μηπως με αναρτηση με 150mm διαδρομη περιμενετε στις λακουβες να περναει αερα??
    Ημαρτον(που λεει κι ο Γεωργιου...)
    Sju sjösjuka sjömän sköttes av sjuttiosju sköna sjuksköterskor på det sjunkande skeppet Shanghai

  13. #118
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της THEOD
    Εγγραφή
    12/04/2003
    Μηνύματα
    2.219
    Αρχικά δημιουργήθηκε από argy_kap
    Και για να μπούμε στο κλίμα λίγο να ρωτήσουμε τον προδότη πότε επιτέλους θα έρθει το μηχανάκι που συνέχεια εεεεεέρχεται?

    Αμάν ποιά! Εμείς γίναμε 70+ και αυτό ακόμα!?!?!



    Δεν έχει να κεράσω και κανά σκόρδο να μην το ματιάξω επιτέλους!

    τον φάγαμε τον γάιδαρο...η ουρά έμεινε....


    @dvavoul Δεν είναι για σένα ρε το "προδότης" .....
    Για άλλον χτυπά η καμπάνα...:a13: :a13: :a13:

  14. #119
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της advblack
    Εγγραφή
    13/05/2005
    Μηνύματα
    147

    Theod...

    ....ξερεις τι μηχανακι θα περνα αν ειχα τα φραγκα τωρα; Ενα μπλε Fazer FZ1. Mηπως, λεω μηπως, το γνωριζεις αυτο το μηχανακι;

  15. #120

    Re: Theod...

    Αρχικά δημιουργήθηκε από advblack
    ....ξερεις τι μηχανακι θα περνα αν ειχα τα φραγκα τωρα; Ενα μπλε Fazer FZ1. Mηπως, λεω μηπως, το γνωριζεις αυτο το μηχανακι;
    Fazer FZ1?
    Αυτο δεν παει βημα!Τι να το κανεις? :wacko:

Σελίδα 8 από 18 ΠρώτοΠρώτο ... 345678910111213 ... ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. ΤΡΙΞΙΜΟ ΑΠΟ ΤΟ ΤΑΜΠΛΟ ΣΕ V-strom 650 κ7.
    από snatch στο forum Suzuki V-Strom series
    Απαντήσεις: 23
    Τελευταίο μήνυμα: 01/02/2008, 12:13
  2. γνώμες για το ABS του V-Strom 650
    από Skakinen στο forum Suzuki V-Strom series
    Απαντήσεις: 19
    Τελευταίο μήνυμα: 08/11/2007, 11:43
  3. Απαντήσεις: 19
    Τελευταίο μήνυμα: 17/09/2006, 01:24
  4. Honda Innova θορυβος απο το φαναρι
    από ioannou_b στο forum Τεχνικά θέματα: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 19
    Τελευταίο μήνυμα: 19/06/2006, 20:03
  5. Επιστροφή από το χωριό του Λεωνίδα
    από afrotwin στο forum Συναντήσεις & βόλτες
    Απαντήσεις: 4
    Τελευταίο μήνυμα: 24/05/2004, 12:51

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF