Σελίδα 4 από 5 ΠρώτοΠρώτο 12345 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 46 έως 60 από 75

Θέμα: Δυαδικοτητα

  1. #46
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της zzr2005
    Εγγραφή
    23/05/2005
    Μηνύματα
    450
    Αρχικά δημιουργήθηκε από χωμάτινος
    Άρα δεν αρκεί μόνο να δώσουμε δύναμη στον λαό, πρέπει παράλληλα να μεριμνήσουμε ώστε οι πολίτες να έχουν το κατάλληλο "εργαλείο" μέσω του οποίου θα επιλέγουν σωστά και το μοναδικό εργαλείο γιά αυτόν τον σκοπό είναι η Παιδεία/Γνώση.
    πολύ σωστό...
    αλλά η Παιδεία είναι εχθρός του καπιταλισμού....
    "δυο πραγματα είναι άπειρα: το Σύμπαν και η ανθρώπινη βλακεία και για το πρώτο δεν είμαι απόλυτα σίγουρος"....
    ....Αλμπερτ Αϊνστάιν

  2. #47
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της zzr2005
    Εγγραφή
    23/05/2005
    Μηνύματα
    450
    Αρχικά δημιουργήθηκε από χωμάτινος
    . Δεν φαντάζομαι να υπάρχει κανείς που να θεωρεί ότι ο Hitler, o Stalin ή οποιοσδήποτε τύρρανος στην ιστορία λειτουργούσε για το ευρύτερο καλό.
    ειμαι ο τελευταίος που θα υπερασπιστεί το σταλινικό πρότυπο εφαρμογής του κομμουνισμού αλλά με ενοχλεί πολύ η εξομοίση του Στάλιν με τον Χίτλερ...
    η Γερμανία επί Χίτλερ δεν πέτυχε τίποτα αντίθετα κατάφερε να οδηγήσει στην καταστροφή την τότε Γερμανία...
    η ΕΣΣΔ επί ηγεσίας Στάλιν και των συνεχιστών του κατάφερε να ανεβάσει δραματικά το μέσο όρο διαβίωσης των πολιτών της ΕΣΣΔ...μάλιστα για δύο δεκαετίες οι ρυθμοί ανάπτυξης της ΕΣΣΔ ήταν κατά πολύ μεγαλύτεροι από τους ρυθμούς ανάπτυξης των πιο προηγμένων καπιταλιστικών χωρών
    αυτή η ισορροπία άλλαξε όταν η ΕΣΣΔ άρχισε να αναλώνει τους εργατικούς πόρους της για την ανάπτυξη άχρηστων οπλοστασίων στο πλαίσο του ψυχρού πολέμου...αυτό είχε επιβαρυντικό αποτέλεσμα για την ανάπτυξη της οικονομίας...αντίθετα η ανάπτυξη της πολεμικής βιομηχανία αποτέλεσε τροφή για την ανάπτυξη της οικονομίας στις ΗΠΑ ....
    "δυο πραγματα είναι άπειρα: το Σύμπαν και η ανθρώπινη βλακεία και για το πρώτο δεν είμαι απόλυτα σίγουρος"....
    ....Αλμπερτ Αϊνστάιν

  3. #48
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της zzr2005
    Εγγραφή
    23/05/2005
    Μηνύματα
    450
    Αρχικά δημιουργήθηκε από EKEINOS
    Ειχαν δυο κοινα στοιχεια, το πρωτο ειναι καπιταλιστικη, ελευθερη και με εμφαση στην τεχνολογια οικονομια πολυ δυνατη,το δευτερο ειχαν υψηλου επιπεδου πολιτες με ομαδικο πνευμα καλιεργημενο απο δεκαετιες.Δεν ριχνω μομφες και τους μουσουλμανους τους αναφερω για την διαφορετικη κουλτουρα τους.Γι'αυτες τις χωρες δυσκολα θα ακουσετε σκανδαλα και κυρίως ο πολιτης βρισκει το δικιο του,τα πραγματα γενικα δουλευουν δημοκρατικα. Δυστυχως δεν εχω διαβασει τους κλασικους και ετσι η αποψη μου αναφερετε στο σημερα
    μάλλον θα έπρεπε να επιμείνεις στο δεύτερο στοιχείο...το υψηλό επίπεδο κοινωνικής συνδείδησης των πολιτών μάλλον είναι το στοιχείο της επιτυχίας...όχι η ελεύθερη οικονομία
    σου θυμίζω ότι πολές οικονομίες εφαρμόζωντας τα πρότυπα του ΔΝΤ για πλήρη φιλελευθεροποίηση της οικονομίας χωρίς περιορισμούς απέτυχαν παταγωδώς (βλέπε ΑΡΓΕΝΤΙΝΗ)...οι ΗΠΑ άκρως ελεύθερη καπιταλιστική οικονομία με έμφαση στην τεχνολογία έχει 10% ποσοστό πληθυσμού που ζουν κάτω από τα όρια της φτώχιας (οι άστεγοι είναι αρκετά εκατομμύρια) ενώ ο αναλφαβητισμός!!!!!!! κινείται σε ποσοστό πάνω από 10% ....!!!!(στην Κούβα είναι 0%).
    οι οικονομίες που ανέφερες στηρίζονται στο σοσιαλκαπιταλιστικό πρότυπο διακυβέρνησης με έμφαση στη δημοσιονομική πολιτική(αυξημένο κοινωνικό κράτος, υψηλοί φόροι κτλ κτλ) ....το οποίο παρότι αντέχει ακόμα, στα πλαίσια της παγκοσμιοποιημένης οικονομίας έχει είδη αρχίσει να περνάει κρίση...
    στην Σουηδία ήδη έχουν αρχίσει να καταργούνται πολλά από τα προνόμια που παρείχε το κράτος προς τους πολίτες....μείωση των επιδομάτων κτλ...
    "δυο πραγματα είναι άπειρα: το Σύμπαν και η ανθρώπινη βλακεία και για το πρώτο δεν είμαι απόλυτα σίγουρος"....
    ....Αλμπερτ Αϊνστάιν

  4. #49
    1. ta megalitera eglimata ta ekanan osoi pistepsan oti to diko tous swsto kai dikaio einai to mono swsto kai dikaio...

    2. oi ditikes koinonies sinolika vriskonte se kampsi... genika o planitis einai se krisimi kampi...

  5. #50
    Έχετε σκεφτεί την περίπτωση ότι ενδεχομένως μας "παίζουν" όλους σας γιο-γιο προκειμένου να "κάνουν την δουλειά τους"

  6. #51
    κοιμώμενος άγρυπνα Το avatar του/της Gandalf dr685sm
    Εγγραφή
    25/04/2004
    Μηνύματα
    1.755
    έχεις δίκιο όταν λές οτι η γνώση και η επιμόρφωση , ουσιαστικά προφυλάσσει τον πολίτη απο τις χειραγωγήσεις και τις δικολαβίες..

    όμως η προσφορά γνώσης ΣΕ ΟΛΟΥΣ, είναι κάτι που ποτέ δεν πρόκειται να γίνει αποδεκτό. Απο τις αρχαιότατες εποχές , η γνώση - γραφή - ανάγνωση κτλ. ήταν προνόμιο των ιερέων αρχικά και σε μεταγενέστερους χρόνους, των έχοντων και κατέχοντων.

    Η παιδεία όπως έχει διαμορφωθεί σήμερα , ναι μεν είναι δωρεάν , αλλά και πάλι , μονοδιάστατη και τυπικά οριοθετημένη , για να μην δημιουργεί τρόπους σκέψης και προσωπικότητες , παρά μόνο αν περάσεις σε ανώτατα κλιμάκια μόρφωσης ή πολύ απλά , πέρα απο τα καθημερινά σχολικά-φοιτητικά , μπορέσεις και ενημερωθείς , ΣΦΑΙΡΙΚΑ, για πολλά πράγματα... επίπονη και πολύ δύσκολη προσπάθεια, που καταναλώνει ΠΑΡΑ ΠΟΛΎ ΧΡΟΝΟ.

    Για την διαδικασία που μπήκαμε όσον αφορά τον καπιταλισμό και την σχέση του με την παιδεία , όσον αφορά την εφαρμογή της, να θυμίσω οτι ακόμα και αν περάσει κάποιος τα στάδια , που έχουν διαμορφώσει για την παιδεία, που παρέχει ένα σύστημα μόρφωσης (δημοτικό-γυμνάσιο/λύκειο-ΤΕΙ/ΑΕΙ-Πανεπιστήμια κοκ) δεν σημαίνει οτι είναι΄ικανός να ξεχωρίσει τι είναι εκείνο που προσπαθεί να τον κατευθύνει ή του φράσσει τα όρια σκέψης και έκφρασης... Το καλύτερο πλύσιμο εγκεφάλου , γίνεται στην διαδικασία επιμόρφωσης , όπου τα μηνύματα είναι πολλά και βρίσκουν χώρο "παρθένο".

    Η σφαιρiκή μόρφωση και γνώση είναι το κλειδί , αλλά εκεί πλέον τα εμπόδια είναι τόσο δυσθεώρητα όσον αφορά τις ανθρώπινες αντοχές που πραγματικά αποτελούν τον κέρβερο της γνώσης.

    Το μόνο ενθαρρυντικό απέναντι σε αυτό , είναι πλέον ο βομβαρδισμός πληροφοριών , μέσω του μόνου ελεύθερου , αντικειμενικά μέσου , προς το παρόν , που είναι το διαδίκτυο.

    Για αυτό και υπάρχει πλέον εντονότατη προσπάθεια , ελέγχου και χειραγώγησης του.



    Gandalf
    Στην Ελλάδα θέλουμε να λειτουργούν τα πάντα υπέρ του ατόμου , έστω και εις βάρος του συνόλου.

  7. #52
    αχ...και να χα μοτόρι! Το avatar του/της Tropeas
    Εγγραφή
    06/05/2005
    Μηνύματα
    4.983
    Γουστάρω κουβέντα...

    πότε είπαμε???

  8. #53
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της zzr2005
    Εγγραφή
    23/05/2005
    Μηνύματα
    450
    Αρχικά δημιουργήθηκε από Gandalf dr685sm


    Για την διαδικασία που μπήκαμε όσον αφορά τον καπιταλισμό και την σχέση του με την παιδεία , όσον αφορά την εφαρμογή της, να θυμίσω οτι ακόμα και αν περάσει κάποιος τα στάδια , που έχουν διαμορφώσει για την παιδεία, που παρέχει ένα σύστημα μόρφωσης (δημοτικό-γυμνάσιο/λύκειο-ΤΕΙ/ΑΕΙ-Πανεπιστήμια κοκ) δεν σημαίνει οτι είναι΄ικανός να ξεχωρίσει τι είναι εκείνο που προσπαθεί να τον κατευθύνει ή του φράσσει τα όρια σκέψης και έκφρασης... Το καλύτερο πλύσιμο εγκεφάλου , γίνεται στην διαδικασία επιμόρφωσης , όπου τα μηνύματα είναι πολλά και βρίσκουν χώρο "παρθένο".

    Η σφαιρiκή μόρφωση και γνώση είναι το κλειδί , αλλά εκεί πλέον τα εμπόδια είναι τόσο δυσθεώρητα όσον αφορά τις ανθρώπινες αντοχές που πραγματικά αποτελούν τον κέρβερο της γνώσης.

    Το μόνο ενθαρρυντικό απέναντι σε αυτό , είναι πλέον ο βομβαρδισμός πληροφοριών , μέσω του μόνου ελεύθερου , αντικειμενικά μέσου , προς το παρόν , που είναι το διαδίκτυο.

    Για αυτό και υπάρχει πλέον εντονότατη προσπάθεια , ελέγχου και χειραγώγησης του.

    Gandalf
    συμφωνά απόλυτα με τα λεγόμενα σου....τελειώνοντας το Πανεπιστήμιο κατάλαβα ότι δεν μου είχε προσφέρει ουσιαστικά καμία μόρφωση και εκπαίδευση....δεν υπάρχει κανένα Πανεπιστήμιο που να σε μάθει να σκέφτεσαι πια...όλα τα τελευταία νομοσχέδια για την Παιδεία έχουν ως άμεσο στόχο να συνδέσουν την εκπαίδευση με την παραγωγική διαδικασία προσφέροντας μαζικά άβουλους φθηνούς εργάτες στο κεφάλαιο....
    Έν τούτοις, υπήρξαν καθηγητές μεμονωμένοι που λειτουργούσαν πέραν των ορίων που έθετε το Πανεπσιτήμιο και οι οποίοι σου έδιναν τη δυνατότητα να αναπτύξεις τη σκέψη σου και να αναπτύξεις κριτήριο για αυτά που συμβαίνουν γύρω σου....
    "δυο πραγματα είναι άπειρα: το Σύμπαν και η ανθρώπινη βλακεία και για το πρώτο δεν είμαι απόλυτα σίγουρος"....
    ....Αλμπερτ Αϊνστάιν

  9. #54
    Αρχικά δημιουργήθηκε από zzr2005
    συμφωνά απόλυτα με τα λεγόμενα σου....τελειώνοντας το Πανεπιστήμιο κατάλαβα ότι δεν μου είχε προσφέρει ουσιαστικά καμία μόρφωση και εκπαίδευση....δεν υπάρχει κανένα Πανεπιστήμιο που να σε μάθει να σκέφτεσαι πια...όλα τα τελευταία νομοσχέδια για την Παιδεία έχουν ως άμεσο στόχο να συνδέσουν την εκπαίδευση με την παραγωγική διαδικασία προσφέροντας μαζικά άβουλους φθηνούς εργάτες στο κεφάλαιο....
    Ο Sir Arthur Conan Doyle διά στόματος του χαρακτήρα του Sherlock Holmes είχε πεί το εξής " Εάν σε ένα δεδομένο πρόβλημα αποκλείσεις το αδυνατον, τότε αυτό που μένει, όσο απίθανο κι αν φαίνεται, πρέπει να είναι η αλήθεια!", δηλαδή η "εις άτοπον απαγωγή".

    Τι έχουμε λοιπόν; Έχουμε ένα δουλικό-αναποτελεσματικό εκπαιδευτικό σύστημα όπως το περιέγραψες. Γιατί όμως είναι έτσι; Ας εξετάσουμε όλες τις πιθανές περιπτώσεις γιά να δούμε ποιά ευσταθεί..

    1. Τυχαια (ανέκδοτο)

    2. Λόγω ελλείψεως "υλικού" ( μάλλον όχι. ο τόπος μας βρίθει πνευματικών ανθρώπων που παραγκονίζονται)

    3. Κανείς δεν ενδιαφέρεται ( Ξανά όχι. Υπάρχουν πάμπολλες πρωτοβουλείες που δεν βρίσκουν γόνιμο έδαφος).

    4. Σημείο των καιρών ( Μα οι πωλήσεις βιβλίων με έργα αρχαίων Ελλήνων συγγραφέων έχουν εκτιναχθεί στα ύψη!)

    5. Είναι ΣΚΟΠΙΜΟ


    Εάν μου διαφεύγει κάποια περίπτωση, παρακαλώ συμπληρώστε με.

  10. #55
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της zzr2005
    Εγγραφή
    23/05/2005
    Μηνύματα
    450
    Αρχικά δημιουργήθηκε από χωμάτινος


    5. Είναι ΣΚΟΠΙΜΟ


    Εάν μου έχει διαφεύγει κάποια περίπτωση, παρακαλώ συμπληρώστε με.
    οτ ότι είναι σκόπιμο είναι σίγουρο....αλλά ποιός είναι ο σκόπός που εξυπηρετεί?
    κατά την άποψη μου εξυπηρετεί τα οικονομικά συμφέροντα..την απρόσκοπτη ανάπτυξη του οικονομικού συστήματος υπέρ των λίγων...την υπερσυγκέντρωση πλούτου σε λίγους....
    αν διαφωνεί κανείς το συζητάμε...
    "δυο πραγματα είναι άπειρα: το Σύμπαν και η ανθρώπινη βλακεία και για το πρώτο δεν είμαι απόλυτα σίγουρος"....
    ....Αλμπερτ Αϊνστάιν

  11. #56
    Αρχικά δημιουργήθηκε από zzr2005
    οτ ότι είναι σκόπιμο είναι σίγουρο....αλλά ποιός είναι ο σκόπός που εξυπηρετεί?
    κατά την άποψη μου εξυπηρετεί τα οικονομικά συμφέροντα..την απρόσκοπτη ανάπτυξη του οικονομικού συστήματος υπέρ των λίγων...την υπερσυγκέντρωση πλούτου σε λίγους....
    αν διαφωνεί κανείς το συζητάμε...

    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	smiley69[1].gif 
Προβολές:	33 
Μέγεθος:	14,9 KB 
ID:	44835

  12. #57
    Τι να συζητήσουμε; Τα αυτονόητα;

    Το θέμα είναι ότι από την μία πλευρά είμαστε εμείς με τις απόψεις μας..

    και από την άλλη είναι οι εξής: MEGΑ, ΕΛΕΥΘΕΡΟΤΥΠΙΑ, ANTENNA, ΤΑ ΝΕΑ, ET1, ALTER, ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ, ALPHA, ΕΘΝΟΣ, NET, STAR, ΤΟ ΒΗΜΑ κλπ.

    και όποιος-οι κρύβονται πίσω τους

    Άιντε να δούμε ποιός θα νικήσει...

  13. #58
    - ΕΜΒΟΛΙΜΟ -

    Όταν πρωτομπήκα στο moto.gr, δεν φανταζόμουν ποτέ οτι θα έβρισκα συντροφιά γιά να κάνω τέτοιους διαλόγους.

    Κανείς δεν διακόπτει τον άλλον, όλοι ολοκληρώνουν την άποψή τους και υπάρχει ένας σεβασμός στην λογική συνέχεια.

    ΝΑ 'ΣΤΕ ΚΑΛΑ ΡΕ ΠΑΙΔΙΑ


    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	smiley40[1].gif 
Προβολές:	26 
Μέγεθος:	6,0 KB 
ID:	44846

  14. #59
    κοιμώμενος άγρυπνα Το avatar του/της Gandalf dr685sm
    Εγγραφή
    25/04/2004
    Μηνύματα
    1.755
    Καλά το να σε διακόψουν εδώ είναι σχετικό , καθώς είναι γραπτός λόγος... οπότε δεν μπορεί κάποιος να διακόψει το μήνυμα σου και να βάλει κάτι άλλο...

    (μην το δεί κανάς μόδιστρος αυτό!!)

    Απο εκεί και πέρα, ας μην γινόμαστε ισοπεδωτικοί... Το απόφθεγμα οτι , όλα γίνονται για την συγκέντρωση του πλούτου, συγνώμη αλλα μου κάνει σαν κάτι απο το ΚΚΕ του 70...

    Ναι συνδέεται η διαχείριση της παιδείας με την σειρά παραγωγής , αλλά οχι για την διόγκωση του καπιταλισμού και των αποτελεσμάτων του στις τσέπες κάποιων , αλλά επειδή πραγματικά , πλέον , σε κάθε εργασία , θέλει τέτοια εξιδείκευση που κανένας τομέας δεν μπορεί να πλατιάσει και να καλύψει όλους τους τομείς στην διάρκεια μια 12ετους εκπαίδευσης...όσο και αν φαίνεται μακρύ το διάστημα..

    Είναι σαν να λέμε οτι σπουδάζω για Νομική αλλά θα σουδάσω και πληροφορική , και Ιατρική και ..και.. και...

    όπως καταλαβαίνετε δεν είναι εφικτό αυτό... Για αυτό και η έννοια , της σφαιρικής άποψης, είναι κάτι που πρέπει να κατακτηθεί ατομικά...
    Αν τώρα δεχτείς και βοήθεια απο καθηγητές , φίλους, κτλ.. Εκτός αυτής της εξιδείκευσης, είναι κέρδος δικό σου.

    Το θέμα , όμως όπως είπα εκεί , είναι οτι πρέπει να ξεπεράσεις εαυτόν και να κάνεις κάποιες θυσίες σε χρόνο και κόπο για να το κάνεις...
    Και εκεί είναι το εμπόδιο, που συνήθως συναντά ο σημερινός άνθρωπος της άνεσης και της ευκολίας, οπότε και λέει ... ΔΕΝ ΒΑΡΙΕΣΑΙ...
    προτιμώ να πάω βόλτα, καφέ, με το πιπίνι...

    Παρά να δώσω βάση σε οπτικό ή έστω και ακουστικό ερέθισμα για να αποκτήσω άποψη... έστω και μερική επί του όποιου θέματος...

    Οπότε επαγωγικά, τελματώνει και ο εγκέφαλος , μουδιάζει και κάθε ερέθισμα , το δέχεται όπως του το σερβίρουν...

    Παράδειγμα , το τι συμβαίνει με τις μηχανές μας και την κάτάσταση γύρω μας, όπου όλοι περιμένουμε απο κάποιους άλλους, για να ακολουθήσουμε το έτοιμο και σερβιρισμένο...γιατί είναι εύκολο και άνετο...



    Gandalf
    Στην Ελλάδα θέλουμε να λειτουργούν τα πάντα υπέρ του ατόμου , έστω και εις βάρος του συνόλου.

  15. #60
    Εάν δεχτούμε όμως ότι δεν υπάρχει δόλος πίσω από όλα αυτά, τότε γιατί σταμάτησαν το μάθημα των αρχαίων ελληνικών από τα σχολεία; Κατα λάθος;

    Όταν μάλιστα τα αρχαία ελληνικά έχουν την "μαγική" ιδιότητα να διευρύνουν τον πνευματικό ορίζοντα..

Σελίδα 4 από 5 ΠρώτοΠρώτο 12345 ΤελευταίοΤελευταίο

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF