Σελίδα 2 από 2 ΠρώτοΠρώτο 12
Προβολή αποτελεσμάτων 16 έως 22 από 22

Θέμα: Problima? Synergiamos

  1. #16
    Καυλαντης ! Το avatar του/της R-1nas
    Εγγραφή
    03/04/2006
    Μηνύματα
    457
    Nea apo to metopo....

    Pali stin kosmara tou o synergiamos.
    Prepei na to trantakso kala to mixanaki gia na baresei. Ean to sikoso kai to tsouliso tpt...Auta me sxedon adeio ntepozito.

    Edo tora gelane!
    Gemizo to ntepozito, pao spiti oplizo ton sinergiamo, pao na tin akoumpiso baraei Leo, mpa etyxe. Ksana pao na tin kouniso alla pali den prolabeno exei arxisei eidi kai baraei....

    Ti egine re paidia? Psixologika? Diladi ean den exei benzini krataei moutra ?

  2. #17
    Apopsi mou....:logika o esthitiras einai kradasmikos (kai oxi esthitiras klisis) opote me to sikoma den xtipaei!
    Tora me to thema tou gematou ntepozitou to mono pou mporo na skeuto einai oti otan exei benzini kai to sikoneis ginete metatopisi tou ugrou kai tarakouniete,kai etsi xtipaei!Mou fenete i moni logiki eksigisi!

  3. #18
    Φιλε μου γνωμη μου οπως ειπε και ο φιλος μαλλον κατι τετοιο συμβαινει. Απ'οτι ξερω συνηθως εχουν αισθ.κλισεως και πρεπει η μηχανη να παρει καποιες μοιρες κλιση για να χτυπησει.εαν εχει και κραδασμικο πιθανον να ρυθμιζεται η ευαισθησια. τωρα οσο για το ρεζερβουαρ μηπως δοκιμαζες σε διαφορετικο σημειο σταθμευσης τη μηχανη με αλλη γωνια κλισης? οχι βεβαι οτι και ο αισθητηρας κλισης (βασικα ειναι υδραργιρικος διακοπτης) μπορει να χτυπησει εαν υπαρχει μια μικρη κλιση και χτυπησουμε τη μηχανη...
    κανε μερικα πειραματα και αν ξανακολλησεις πηγαινε σε καποιον που τοποθετει συναγερμους.
    Πληροφοριακα παντως κατι συναγερμοι τυπου με χειρηστηρια με οθονες ακουσα απο πολλους που περνανε συναγερμους οτι ειναι λιγο μουφα και απο ποιοτητα κατασκευης ασε δε και αν χαλασει κανενα χειρηστηριο που εννοειτε χαλαει πιο ευκολα μιας κι εχει οθονη... την εβαψες (λεω και παλι οτι το εχω ακουσει απο τεχνικους) δεν το λεω εγω...
    εγω παντος εχω της gemel απο οτι θυμμαι δεν ειμαι σγουρος αυτη τη στιγμη δεν εχω παραπονο και νερα πρνει και δεν καταλαβαινει τιποτα (στην εκθεση τον εχουν μεσα σε ενυδρειο σε λειτουργια βεβαια)...

  4. #19
    Καυλαντης ! Το avatar του/της R-1nas
    Εγγραφή
    03/04/2006
    Μηνύματα
    457
    Vasika kai ego to skeftika me tin benzini oti kanei tank slapping (auto den einai?) alla den to eipa gia na min me parete me tis ntomates

    Tora ego forao ton authentiko tis yamaha ym600. DEN exei dystixos ydragiriko diakopti i mlkia.... Oles tis dokimes tis kano sto gkaraz tou spitiou mou.

    To show synexizetai.....

  5. #20
    Δεν βλέπω να έχεις πρόβλημα με τον συναγερμό. Ορθώς παρατηρήθηκε πως οι κινήσεις με γεμάτο ντεπόζιτο προκαλούν ενεργοποίηση λόγω της κίνησης της βενζίνης. Ο πρώτος κραδασμός (ο δικός σου) για την μονάδα σημαίνει "τυχαίο χτύπημα" και οι υπόλοιποι (από την κίνηση της βενζίνης) "tamper" (=πείραγμα/μαστόρεμα).

    Ο συναγερμός έχει συνολικά 8 επίπεδα ευαισθησίας για τους κραδασμούς. Υπόψη πως όλα αυτά τα επίπεδα είναι σχετικά ανεξάρτητα με την τεχνολογία anti false-alarms (κατά των λαθεμένων συναγερμών) για την οποία μια μικρή ρύθμιση γίνεται μόνο μέσω των βασικών κατηγοριών.

    Δηλαδή τα επίπεδα ευαισθησίας χωρίζονται σε βασικές 2 κατηγορίες:

    HIGH sensitivity : για μηχανές (δηλαδή βαριά μηχανάκια) που δύσκολα κινούνται από τυχαία+εξωτερικά φαινόμενα πχ αέρα, περαστικά αυτοκίνητα κλπ. και

    LOW sensitivity : για scooters, παπιά κλπ

    Για κάθε group υπάρχουν 4 επίπεδα ευαισθησίας και έτσι φτάνουμε στα 8 συνολικά.

    Η ρύθμιση γίνεται ως εξής:

    1. Ξεκινάμε με τον συναγερμό απενεργοποιημένο και Ignition = ON
    2. Γυρνάμε Ignition = OFF και περιμένουμε 15 sec. ώσπου να ανάψει το LED του συναγερμού για περίπου 2 sec.
    3. Τη στιγμή που ανάβει το LED πατάμε το δεξί κουμπί στο τηλεχειριστήριο (αυτό που είναι μέσα) και το LED αρχίζει να αναβοσβήνει γρήγορα.
    4. Γυρίζουμε το κλειδί στο Ignition = ON και το LED σβήνει αμέσως.
    5. Τώρα πιέζουμε το αριστερό κουμπί του συναγερμού για να επιλέξουμε το HIGH sensitivity, ή το δεξί για την LOW. Ο συναγερμός θα κάνει 1 beep αν η προηγούμενη ρύθμιση ήταν LOW ή 3 beeps αν η προηγούμενη ρύθμιση ήταν HIGH (έτσι ξέρουμε και τι είχαμε πριν)
    6. Σε αυτό το σημείο το LED θα αρχίσει να κάνει κύκλους με 4 διαφορετικές συχνότητες φλασαρίσματος. Όσο πιο γρήγορο είναι το φλασάρισμα τόσο πιο μεγάλη η ευαισθησία.
    7. Στην ευαισθησία που θέλουμε, βάζουμε Ignition = OFF και αναβοσβήνουν τα φλας έτσι ώστε να καταλάβουμε πως το σύστημα ρυθμίστηκε.

    (μετά το βήμα 3, θα πρέπει να γυρίσεις το κλειδί στο Ignition = ON πολύ γρήγορα!)


    ...ουφ ξεθεώθηκα στο γράψιμο... και στο ψάξιμο για να σου βρω τη διαδικασία!!
    μεγάλε... θέλω μπύρες!!!!

  6. #21
    Καυλαντης ! Το avatar του/της R-1nas
    Εγγραφή
    03/04/2006
    Μηνύματα
    457

    Talking

    Αρχικά δημιουργήθηκε από morpheus
    Δεν βλέπω να έχεις πρόβλημα με τον συναγερμό. Ορθώς παρατηρήθηκε πως οι κινήσεις με γεμάτο ντεπόζιτο προκαλούν ενεργοποίηση λόγω της κίνησης της βενζίνης. Ο πρώτος κραδασμός (ο δικός σου) για την μονάδα σημαίνει "τυχαίο χτύπημα" και οι υπόλοιποι (από την κίνηση της βενζίνης) "tamper" (=πείραγμα/μαστόρεμα).

    Ο συναγερμός έχει συνολικά 8 επίπεδα ευαισθησίας για τους κραδασμούς. Υπόψη πως όλα αυτά τα επίπεδα είναι σχετικά ανεξάρτητα με την τεχνολογία anti false-alarms (κατά των λαθεμένων συναγερμών) για την οποία μια μικρή ρύθμιση γίνεται μόνο μέσω των βασικών κατηγοριών.

    Δηλαδή τα επίπεδα ευαισθησίας χωρίζονται σε βασικές 2 κατηγορίες:

    HIGH sensitivity : για μηχανές (δηλαδή βαριά μηχανάκια) που δύσκολα κινούνται από τυχαία+εξωτερικά φαινόμενα πχ αέρα, περαστικά αυτοκίνητα κλπ. και

    LOW sensitivity : για scooters, παπιά κλπ

    Για κάθε group υπάρχουν 4 επίπεδα ευαισθησίας και έτσι φτάνουμε στα 8 συνολικά.

    Η ρύθμιση γίνεται ως εξής:

    1. Ξεκινάμε με τον συναγερμό απενεργοποιημένο και Ignition = ON
    2. Γυρνάμε Ignition = OFF και περιμένουμε 15 sec. ώσπου να ανάψει το LED του συναγερμού για περίπου 2 sec.
    3. Τη στιγμή που ανάβει το LED πατάμε το δεξί κουμπί στο τηλεχειριστήριο (αυτό που είναι μέσα) και το LED αρχίζει να αναβοσβήνει γρήγορα.
    4. Γυρίζουμε το κλειδί στο Ignition = ON και το LED σβήνει αμέσως.
    5. Τώρα πιέζουμε το αριστερό κουμπί του συναγερμού για να επιλέξουμε το HIGH sensitivity, ή το δεξί για την LOW. Ο συναγερμός θα κάνει 1 beep αν η προηγούμενη ρύθμιση ήταν LOW ή 3 beeps αν η προηγούμενη ρύθμιση ήταν HIGH (έτσι ξέρουμε και τι είχαμε πριν)
    6. Σε αυτό το σημείο το LED θα αρχίσει να κάνει κύκλους με 4 διαφορετικές συχνότητες φλασαρίσματος. Όσο πιο γρήγορο είναι το φλασάρισμα τόσο πιο μεγάλη η ευαισθησία.
    7. Στην ευαισθησία που θέλουμε, βάζουμε Ignition = OFF και αναβοσβήνουν τα φλας έτσι ώστε να καταλάβουμε πως το σύστημα ρυθμίστηκε.

    (μετά το βήμα 3, θα πρέπει να γυρίσεις το κλειδί στο Ignition = ON πολύ γρήγορα!)


    ...ουφ ξεθεώθηκα στο γράψιμο... και στο ψάξιμο για να σου βρω τη διαδικασία!!
    μεγάλε... θέλω μπύρες!!!!

    O Sotiras mou
    Den apantisa paidia toso kairo giati eleipa gia to pasxa! Etsi opos ta les einai. O ym600 nomize oti itan pano se... papaki kai giauto itan stin kosmara tou!

    Oso gia tis mpires, opote theleis, dialekse meros klp kai figame!

    Euxaristo poly paidia

  7. #22

Σελίδα 2 από 2 ΠρώτοΠρώτο 12

Παρόμοια θέματα

  1. Tps Problima?
    από maragelis στο forum Yamaha Fazer
    Απαντήσεις: 30
    Τελευταίο μήνυμα: 06/11/2005, 22:48
  2. Problima me ton aera sta karmpirater
    από pikachukaki στο forum Τεχνικά θέματα: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 0
    Τελευταίο μήνυμα: 04/09/2005, 20:32
  3. Yamaha Zeal kai problima!
    από pikachukaki στο forum Τεχνικά θέματα: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 3
    Τελευταίο μήνυμα: 09/08/2005, 15:13
  4. problima
    από marilaki στο forum Off topic
    Απαντήσεις: 1
    Τελευταίο μήνυμα: 07/08/2005, 21:24
  5. PROBLIMA ME KONDER africa twin
    από tsikpit στο forum Τεχνικά θέματα: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 12
    Τελευταίο μήνυμα: 11/06/2004, 06:45

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF