Σελίδα 2 από 4 ΠρώτοΠρώτο 1234 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 16 έως 30 από 47

Θέμα: To Z kai o prwtarhs

  1. #16
    ειναι και πως βλεπεις την μοτο.........

    αν την δεις σαν ενα ψυχρο εργαλειο που θα κανεις τσαρκες (π.χ.αυτοκινητο για μενα) η...

    αν πραγματικα νοιωθεις οτι θα ειναι κατι ξεχωριστο στη ζωη σου και κομματι του εαυτου σου.........δλδ θελει και λιγη τρελλα, κακα τα ψεματα.........

    κι ας σε λενε ψωνιο .......

  2. #17
    αυτοκινητο εχω και δεν μπορω να πω οτι με ενθουσιαζει,χρησιμο ειναι ορισμενες φορες αλλα βαρετο και χωρις προσωπικοτητα. Μοτοσυκλετα ηθελα απο τα 13 μου πανω κατω και απο τοτε που βγηκε το Ζ πολυ συχνα με ονειρευομαι πανω του Ειμαι της αποψης οτι εφοσον εχει καλα φρενα και και αναρτησεις θα παρεχει ασφαλεια και η επιπλεον δυναμη παλι θεωρω οτι προσφερει ασφαλεια εφοσον μπορεις ευκολα να κανεις ενα προσπερασμα ας πουμε.Απο κει και περα ναι θελει συνεση αλλα με αγαπω παρα πολυ για να κανω κατι που μπορει να αποβει μοιραιο για μενα. Παντως παιδια ενταξει,δεν ειναι και κανα zx10r δεν ειναι τοσο extreme, μηπως υπερβαλετε και λιγο? (μην το παρετε στραβα αυτο,απλα να μωρε,ειναι οι τελευταιες ελπιδες μου να ακουσω κατι θετικο)
    You know that when I hate you, it is because I love you to a point of passion that unhinges my soul - Julie de Lespinasse

  3. #18
    Banned Το avatar του/της Zbandit750
    Εγγραφή
    23/01/2006
    Μηνύματα
    213
    Το ΖΧ10 ειναι για λιγους και μαλιστα λιγοτερους απο αυτους που το εχουν.

    Για αρχαριο και το Ζ extreme ειναι. Η δυναμη ακομα και του 750 ειναι μεγαλη και η ροπη του και στην κακη ελληνικη ασφαλτο κανει πιρουετες και οταν δεν το θες. Τα χλμ μαζευονται για πλακα και αν κανεις λαθος αντε να φρεναρεις αφου ο δρομος δεν εχει τριβη.
    Εγω ειχα 5 χρονια bandit 400 που βγαζει 60 αλογα , απο τα πιο δυνατα 400αρια και η γεωμετρια του ηταν χαλια και ηταν πολυ δυσκολο και αποτομο στην οδηγηση.
    Το Ζ οταν το οδηγησα μου φανηκε αρνακι , πολυ ομαλο , πολυ ελαφρυ , προοδευτικο , ολα σουπερ και ετσι ειναι. Αλλα το γκαζι ειναι πολυ και η γεωμετρια ειναι γρηγορη και αν δεν ξερεις και δεν το σεβαστεις δεν θα σε συγχωρεσει.

  4. #19
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    19/01/2003
    Μηνύματα
    113
    Εγώ πριν πάρω το Ζ750 είχα ενα bros400. Με το bros μετράω 5 μαλακισμένες πτώσεις με λιγότερο απο 20ΚΜ την ώρα στα πρώτα 15.000 χιλιόμετρα που μάθενα . Ζημειές μηδενικές. Αν προσέχεις δεν θα πέσεις με πολλά το πρόβλημά σου θα είναι τα λίγα. Όλες οι μηχανές πιάνουν 100 πολύ εύκολα και όλες είναι επικίνδίνες για αρχάριους. Οταν το πάρεις το μηχανάκι απλά πρεπει να μάθεις να σταματάς γρήγορα και με ασφάλεια. Μετά να μάθεις που σε πέρνει να το ανοίγεις και να κάνεις σίγουρες κινήσεις. Τα λίγα χιλιόμετρα να φοβάσαι όπου το βάρος της μηχανής φαίνεται. Με το Ζ μόνο μια φορά έχω φύγει έξω απο μια στροφή που με τρόμαξε αφού μπήκα με μερικά χιλιόμετρα παραπάνω. ευτυχώς που δεν είχε κανα βράχο ή κανα γκρεμό. Αν είχα περισότερη εμπειρία απλά θα πλάγιαζα παραπάνω. Αυτό που έκανα ήταν να την σηκώσω ορθια και να πατήσω φρένο όσο είχα ασφαλτο. Αυτό το έπαθα μετά απο 10.000 χιλιόμετρα και γιατι είχα υπερβολική εμπιστοσίνη σε αυτά που έκανα. Η ζημιές ήταν αμελητέες γιατί απλα έπεσα αφού είχα σταματίσει σε κάτι θάμνους. Μια άλλη φορά που μου την ρίξανε παρκαρισμένη πλήρωσα σε ζημιές 1400. Για αυτό πάρε καλύτερα μια μεταχειρισμένη με 1500 να μάθεις και μετά πέρνεις αυτό που θές. Εξάλλου μικρός είσαι ακόμα!

  5. #20
    ΟΧΙ Ζ750 για πρωτη μηχανη.ΕΛΕΟΣ

    Εκτος αν εισαι πλουσιος και αγοραζεις το Ζ με 2-3 μεροκαματα..

    Πρωτη μηχανη (αφου διαλεξεις το στυλ) το πολυ μεχρι 250cc
    Aλλα και παλι αυτη ειναι η γνωμη μου και οπως ξερουμε ολοι εχουν απο "εναν".:wacko:

  6. #21
    δεν ειναι οικονομικο το θεμα (θα μου το παρει η ΜΑΜΑ και θα κολλησω και αυτοκολλητακι "με τα λεφτα της μαμας" στην ουρα).Το να παρω ομως ενα φτηνιαρικο και να το αλλαξω μετα απο ενα χρονο μου φαινεται περιτη οικονομικη επιβαρυνση. Βασικα αποτι καταλαβα μαλλον δεν διαλεξα και την καλυτερη μοτοσυκλετα για αρχη....Αν και μαλλον δεν ειναι το καταλληλο μερος του φορουμ για να ρωτησω αλλα μια ducati s2r που ειναι πιο αδυναμη θα ηταν καλυτερη?
    You know that when I hate you, it is because I love you to a point of passion that unhinges my soul - Julie de Lespinasse

  7. #22
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    19/01/2003
    Μηνύματα
    113
    Αν είναι να στην πάρει η μαμά άστο καλύτερα... Αν δεν το πληρώσεις μόνος σου το μηχανάκι να το πονάς με κάθε ζημιά που του κάνεις δεν θα προσέχεις τόσο πολύ

  8. #23
    Αρχικά δημιουργήθηκε από jp79
    Αν είναι να στην πάρει η μαμά άστο καλύτερα... Αν δεν το πληρώσεις μόνος σου το μηχανάκι να το πονάς με κάθε ζημιά που του κάνεις δεν θα προσέχεις τόσο πολύ

    Τα μηχανακια ή τα πονας ή οχι Απο τα νοικιαρικα μεχρι το δικο σου!
    Warning!! Motorsports can be Dangerous....

  9. #24
    Στρογγυλοφάναρος Το avatar του/της sapila racing
    Moderator
    Εγγραφή
    26/07/2005
    Μηνύματα
    18.204
    Αρχικά δημιουργήθηκε από ^Deadly_Sin^
    δεν ειναι οικονομικο το θεμα (θα μου το παρει η ΜΑΜΑ και θα Αν και μαλλον δεν ειναι το καταλληλο μερος του φορουμ για να ρωτησω αλλα μια ducati s2r που ειναι πιο αδυναμη θα ηταν καλυτερη?
    Κι εγώ είμαι κατά του Ζ (750 η 1000) για πρώτη μηχανή.
    Κατ αρχήν δεν λές αν έχεις καθόλου εμπειρία, οπότ εθεωρώ ότι δεν έχεις, η έχεις με παπί ας πούμε.
    Πάρε ενα πιο ελαφρύ, μικρό, ήσυχο, μηχανάκι μεταχειρισμένο για κανα δυό χρόνια.
    Υπάρχουν πολλά αξιόλογα μηχανάκια που δεν θα σε τρομάξουν και θα σε μάθουν.
    Πχ Kawasaki ER5, Honda CB500, Suzuki GS500 κλπ.
    Το παίρενεις μεταχειρισμένο γύρω στα 3000 και το πουλάς χωρίς να χάσεις σχεδόν τίποτα.

    Το S2R το έχω καβαλήσει σε τεστ ride της Ducati στην πίστα των Σερρών.
    Πολύ καλό στήσιμο, φρένα, πηρούνι, ψαλίδι, σκελετός, αναρτήσεις, αλλα το μοτέρ είναι 'λίγο΄για το μηχανάκι και επίσης είναι ακριβό.
    Αν θές Ducati (για να ξεχωρίζεις) πάρε ένα μεταχειρισμένο Dark 620 και θα είσαι μια χαρά.
    Αυτό που πρέπει να ξέρεις, δυστυχώς, είναι ότι θα πέσεις. Το θέμα είναι να μην πέσεις άσχημα και χτυπήσεις και να μην πληρώνεις κερατιάτικα.
    Ο φίλος παραπάνω πλήρωσε 1500 για τούμπα από παρκάρισμα, καταλαβαίνεις.
    Επίσης στον προυπόλογισμό σου πρέπει να υπόλογίσεις, κράνος, μπυφάν, μπότες, γάντια. ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ αυτά. Αλλα 1000 ευρώ σχεδόν.
    Ελπίζω να κατάλαβες....
    sapila racing team

    bimota SB6 1995

    Hornet 900 2005
    Yamaha SR500 1981
    BMW R75/6 1975
    BMW R26 1957

  10. #25
    Αρχικά δημιουργήθηκε από emankov
    ΟΧΙ Ζ750 για πρωτη μηχανη.ΕΛΕΟΣ

    Εκτος αν εισαι πλουσιος και αγοραζεις το Ζ με 2-3 μεροκαματα..

    Πρωτη μηχανη (αφου διαλεξεις το στυλ) το πολυ μεχρι 250cc
    Aλλα και παλι αυτη ειναι η γνωμη μου και οπως ξερουμε ολοι εχουν απο "εναν".:wacko:
    Όπως λέει και μια παροιμία:

    "Δεν μπορείς να πας απο το γαϊδούρι κατευθείαν στο άλογο... Υπάρχει και το μουλάρι.."

    Με βρίσκει απόλυτα σύμφωνο...
    Be safe... Nomatter what...

  11. #26
    πρωην μελος Το avatar του/της idi
    Εγγραφή
    13/08/2003
    Μηνύματα
    6.082
    παρε ενα ER6N ειναι οτι πρεπει για 1ο μηχανακι....

    www.er-6n.com

  12. #27
    δεν μου κανει "κλικ" το 6. καλυτερα να δωσω το κατι παραπανω και να παρω το s2r που εχει καλυτερα περιφερειακα (αρα μεγαλυτερη ασφαλεια) και εφοσον ο κινητηρας εχει πανω κατω την ιδια ιπποδυναμη με αυτη που προτεινεις θα ειμαι ενταξει λογικα ε?

    Εμπειρια εχω μονο απο παπακια και σκουτερακια,εχω και ενα yamaha maxster 125 στην κατοχη μου
    You know that when I hate you, it is because I love you to a point of passion that unhinges my soul - Julie de Lespinasse

  13. #28
    πρωην μελος Το avatar του/της idi
    Εγγραφή
    13/08/2003
    Μηνύματα
    6.082
    υπ'όψιν οτι s2r που λες εχει 2πλασια και 3πλασια εξοδα συντήρησης οπως τα περισσότερα ducati....

    και πολυ ακριβα ανταλλακτικά (ειναι και λογικο μεχρι ενος σημείου αφου χρησιμοποιεί ακριβα περιφερειακά)

    αυτα τα λεω γιατι πχ ενα χαζο πέσιμο μπορει να σου στιχισει πχ 2-3000 ευρω ενω το αντίστοιχο με ενα γιαπωνέζικο τα μισα λεφτα

    πχ μια μανετα κανει 19 ευρω για το Ζ και για το ducati υπερ τριπλάσια....

    ρωτα!

  14. #29
    τελικα το αποφασισα.....θα παρω..............ZZR 1400!!!!!!!!!!
















    πλακα κανω φυσικα!! :rotflmao:

    το θεμα ειναι οτι δεν μπορω να βρω κατι ωραια σε κυβικα 400-500 αντε 600 και οπωσδηποτε του κουτιου,δεν θελω μεταχειρισμενο.
    You know that when I hate you, it is because I love you to a point of passion that unhinges my soul - Julie de Lespinasse

  15. #30
    Το Ζ ειναι πολυ δυνατο για καποιον που
    εχει μικρη εμπειρια.δεν ειναι μηχανη για
    να μαθεις.δεν ειναι ευκολο να
    στριψεις μια μηχανη 190 κιλων,ουτε να οδηγας
    με 200 +.τα παντα εχουν μια σταδιακη εξελιξη.
    ξεκινα απο κατι μικροτερο,και κατα προτιμηση
    μεταχειρισμενο.

Σελίδα 2 από 4 ΠρώτοΠρώτο 1234 ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. To koala kai n saura
    από tifoefs στο forum Ανέκδοτα & χιούμορ
    Απαντήσεις: 22
    Τελευταίο μήνυμα: 14/09/2007, 17:57
  2. To eida kai ayto...
    από Pitsakos στο forum Στραβά κι ανάποδα
    Απαντήσεις: 18
    Τελευταίο μήνυμα: 26/03/2007, 16:33
  3. To eidame kai auto!!!!!!
    από fallenheaven στο forum Suzuki GSXR's
    Απαντήσεις: 5
    Τελευταίο μήνυμα: 19/06/2006, 16:00
  4. to fisao kai den krionei
    από lygonis στο forum Υamaha R6, R7, R1, R...
    Απαντήσεις: 5
    Τελευταίο μήνυμα: 10/03/2006, 12:49
  5. Thymaste i to ksexasate kai eseis?
    από CyBeRseXX στο forum Αναζητήσεις, σκέψεις & προβληματισμοί
    Απαντήσεις: 14
    Τελευταίο μήνυμα: 19/04/2004, 23:00

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF