Το klx 650 τι λεει??
Σε σχεση με τα xr, tt-r κτλ ειναι
καλυτερο??
Το klx 650 τι λεει??
Σε σχεση με τα xr, tt-r κτλ ειναι
καλυτερο??
xxxristos
Ναι !! Ειδικα με την σχεδιαση του ( ιδιο εχει μεινει το ατιμο 17 χρονια τωρα ) θα τους πικρανεις πολυ !!!Ας μη συνεχίσω και πικράνω τους Ευρω-παίους!!!![]()
Δεν ξερω.. Συνεχιζουν ακομη να δινουν + 1 κεφαλη δωρο στον καθε νεο ιδιοκτητη η το βελτιωσαν ??
![]()
![]()
![]()
Μιλάμε για το 650, που έχει τα γρανάζια των εκκεντροφόρων από αριστερά, όπου ΔΕΝ υπάρχουν προβλήματα με κεφαλές-εκκεντροφόρους.Αρχικά δημιουργήθηκε από STOYBI
xxxristos
Ναι !! Ειδικα με την σχεδιαση του ( ιδιο εχει μεινει το ατιμο 17 χρονια τωρα ) θα τους πικρανεις πολυ !!!![]()
Δεν ξερω.. Συνεχιζουν ακομη να δινουν + 1 κεφαλη δωρο στον καθε νεο ιδιοκτητη η το βελτιωσαν ??
![]()
![]()
![]()
Σκέψου πως ήδη πριν 14 χρόνια (και όχι 17) η KAWA έβγαζε ΟΛΗ τη σειρά των KLX με ΔΥΟ εκκεντροφόρους και καπελώτα με δισκάκια για να μπορούμε μέχρι σήμερα να παίζουμε με overlap και μεταβλητά γρανάζια, τη στιγμή που άλλοι παλεύουν ακόμα με έναν εκκεντροφόρο και ΚΟΚΟΡΑΚΙΑ!!!!!
Α! Kαι όλοι ξέρουμε πιστεύω ποιά μοντέλα χαλάνε ρουλεμάν εκκεντροφόρου (και ΔΕΝ ειναι Kawa)![]()
Είπες τίποτα για +1 κεφαλή δώρο???
![]()
![]()
![]()
![]()
NO BOOTS,
NO JACKETS,
NO HELMETS,
JUST BALLS.
Απο βελτιωσεις το εχω με πιστονι wossner σφιριλατο καπου στα 730cc με αμερικανικο χιτονιο, εξατμιση χειροποιητη απο μπροστα ,fcr 42,5 και εχω φτιαξει και εισαγωγες εξαγωγες!Αυτο που ψαχνω τωρα ειναι εκκεντροφορους!Σου ειχα στειλει πμ μηπως εχεις κατι υποψιν μεχρι και ποστ ανοιξα αλλα τιποτα δεν ξερω τι εγινε!Τωρα απο αλογα δεν ξερω!
Χμμμμμ τι εννοείς αμερικάνικο χιτώνιο? Το νικασίλ πήγε περίπατο? Για να βγαίνεις 730 πρέπει να φοράς πιστόνι 106mm, έπεσε ρεκτιφιέ?Αρχικά δημιουργήθηκε από arisklx
Απο βελτιωσεις το εχω με πιστονι wossner σφιριλατο καπου στα 730cc με αμερικανικο χιτονιο, εξατμιση χειροποιητη απο μπροστα ,fcr 42,5 και εχω φτιαξει και εισαγωγες εξαγωγες!Αυτο που ψαχνω τωρα ειναι εκκεντροφορους!Σου ειχα στειλει πμ μηπως εχεις κατι υποψιν μεχρι και ποστ ανοιξα αλλα τιποτα δεν ξερω τι εγινε!Τωρα απο αλογα δεν ξερω!
Εγώ έχω μετατοπίσει τον πιρο της μπιέλας στον στρόφαλο στην Αγγλία και πήρα διαδρομή 86mm και πιστόνι 108mm με αλουμινένιο χιτώνιο και ξανα μανα νικασίλ στην Αγγλία και βγαίνω στα...... πολλά cc (ρώτα τον BILLWANTED!!!)
42,5 FCR δεν υπάρχει, 42,5 βλακωδώς λένε το 41ΜΧ με το hot start και το TPS που ΔΕΝ χωράει στο KLX λόγω σοβαρών χωροταξιακών προβλημάτων. Εγώ φοράω το 41 το απλό (μόνο τσόκ και αντλία έχει) και για να χωρέσει έφαγα μέρος από το ντεπόζιτο από κάτω και έκανα μπάλωμα με ρυτίνη και πανί που χρησιμοποιούν στον πολυεστέρα. Η άκρη της αντλίας του από το προστατευτικό της εξάτμησης απέχει 0,0001mm!!! Το πιατάκι που βιδώνουν οι ρεγουλατόροι για τις ντίζες φτιάχτηκε από την αρχή στον τόρνο γιατί αλλιώς έβρισκαν οι ντίζες στο καπάκι της κεφαλής. Εσύ πώς το χώρεσες????
Εξάτμηση απλά πράγματα: Μπροστά μαμά λαιμός, πίσω Racetech. Εσύ πού έφτιαξες την χειροποίητη? Πόσο πήγε? Ποιότητα κατασκευής- φινιρίσματος???
Ροϊκή εξέλιξη πού έκανες? Πόσο πήγε? Εγώ Αγγλία 250 ευρώ μαζί με μεταφορικά (έχω καλή άκρη εκεί). Ρωτάω γιατί στην Ελλάδα όπου ρώτησα το κάνουν εμπειρικά με το χέρι, ενώ ΚΑΝΕΝΑΣ δεν έχει flow bench και ζητάνε τρελά λεφτά!!!
Εκκεντροφόρους: Δεν έμεινα αυχαριστημένος απο τους White Βrothers, ειδικά μετά την αύξηση του κυβισμού, αν και ήταν τελευταίο στάδιο. Τροποποίησα τους μαμά στην Αγγλία, για να κοπούν και να λειανθούν με lazer, ώστε να αποκτήσουν και extra σκληρότητα τα αμύγδαλα (στην Ελλάδα το κάνουν σε τόρνο αντιφραφής... bye bye σκλήρυνση...). Ρυθμιζόμενα billet γρανάζια εκκεντροφόρων, με ρύθμιση (κατόπιν πολλών δοκιμών) στο -3 και +1 για εισαγωγή και εξαγωγή αντίστοιχα. 300 μοίρες διάρκεια εισαγωγής ΑΝ θυμάμαι καλά (έχουν περάσει και 2 χρόνια) και 295 εξαγωγής και +1.5mm βύθισμα. Μου έσπασε ένα ελατήριο βαλβίδας μετά από 100 (!!!) km και μπήκαν επι τη ευκαιρία μεγαλύτερες βαλβίδες και ελατήρια και retainers τιτανίου όλα από τη Ferrea σε τιμή.... ας πούμε πολύ ειδική!!!
ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ προσοχή δόθηκε στον χρονισμό του αυτόματου αποσυμπιεστή που βρίσκεται πάνω στον εκκεντροφόρο εξαγωγής. Έστω και μια μοίρα αν χάνει, το μηχανάκι παίρνει μπρός ΜΟΝΟ με σπρώξιμο, όπου λόγω πολλων στροφών κλείνει ο αποσυμπιεστής. Ελλείψει μίζας, είσαι καταδικασμένος να χοροπιδάς πάνω στη μανιβέλα μέχρι να τη σπάσεις....
Αυτά.......
NO BOOTS,
NO JACKETS,
NO HELMETS,
JUST BALLS.
Oσο αφορα τον κυβισμο το nicasil καταργηθηκε και μπηκε χιτονιο αμερικανικο δεν θημαμαι να σου πω απο πια εταιρια το οποιο αν δεν κανω λαθος ειναι απο ενα πολυ σκληρο χαληβα για μεγαλη συμπιεση!Τουλαχιστον ετσι μου είπε το ρεκτιφιε-δρακος που το εφτιαξε!Απο χιλιοστα καπου εκει παντος ειναι στα 103-106 δεν θυμαμαι και καλα!Αυτα κανα 500 ευρωπουλα μαζι και με το πιστονι!Ροικη εξελιξη δυστηχως ειναι στο ¨χερι¨αλλα δουλευει αψογα!Κανα 50 ευρωπουλα!Τωρα για το fcr το μηχανακι το πηρα με αυτο επανω και δεν ειναι για ktm το οποιο οντως βρισκει ,ειναι για xr 650 και μπαινει κουτα!Παντος 42,5 το ονομασανε!Αρχικά δημιουργήθηκε από xxxristos
Χμμμμμ τι εννοείς αμερικάνικο χιτώνιο? Το νικασίλ πήγε περίπατο? Για να βγαίνεις 730 πρέπει να φοράς πιστόνι 106mm, έπεσε ρεκτιφιέ?
Εγώ έχω μετατοπίσει τον πιρο της μπιέλας στον στρόφαλο στην Αγγλία και πήρα διαδρομή 86mm και πιστόνι 108mm με αλουμινένιο χιτώνιο και ξανα μανα νικασίλ στην Αγγλία και βγαίνω στα...... πολλά cc (ρώτα τον BILLWANTED!!!)
42,5 FCR δεν υπάρχει, 42,5 βλακωδώς λένε το 41ΜΧ με το hot start και το TPS που ΔΕΝ χωράει στο KLX λόγω σοβαρών χωροταξιακών προβλημάτων. Εγώ φοράω το 41 το απλό (μόνο τσόκ και αντλία έχει) και για να χωρέσει έφαγα μέρος από το ντεπόζιτο από κάτω και έκανα μπάλωμα με ρυτίνη και πανί που χρησιμοποιούν στον πολυεστέρα. Η άκρη της αντλίας του από το προστατευτικό της εξάτμησης απέχει 0,0001mm!!! Το πιατάκι που βιδώνουν οι ρεγουλατόροι για τις ντίζες φτιάχτηκε από την αρχή στον τόρνο γιατί αλλιώς έβρισκαν οι ντίζες στο καπάκι της κεφαλής. Εσύ πώς το χώρεσες????
Εξάτμηση απλά πράγματα: Μπροστά μαμά λαιμός, πίσω Racetech. Εσύ πού έφτιαξες την χειροποίητη? Πόσο πήγε? Ποιότητα κατασκευής- φινιρίσματος???
Ροϊκή εξέλιξη πού έκανες? Πόσο πήγε? Εγώ Αγγλία 250 ευρώ μαζί με μεταφορικά (έχω καλή άκρη εκεί). Ρωτάω γιατί στην Ελλάδα όπου ρώτησα το κάνουν εμπειρικά με το χέρι, ενώ ΚΑΝΕΝΑΣ δεν έχει flow bench και ζητάνε τρελά λεφτά!!!
Εκκεντροφόρους: Δεν έμεινα αυχαριστημένος απο τους White Βrothers, ειδικά μετά την αύξηση του κυβισμού, αν και ήταν τελευταίο στάδιο. Τροποποίησα τους μαμά στην Αγγλία, για να κοπούν και να λειανθούν με lazer, ώστε να αποκτήσουν και extra σκληρότητα τα αμύγδαλα (στην Ελλάδα το κάνουν σε τόρνο αντιφραφής... bye bye σκλήρυνση...). Ρυθμιζόμενα billet γρανάζια εκκεντροφόρων, με ρύθμιση (κατόπιν πολλών δοκιμών) στο -3 και +1 για εισαγωγή και εξαγωγή αντίστοιχα. 300 μοίρες διάρκεια εισαγωγής ΑΝ θυμάμαι καλά (έχουν περάσει και 2 χρόνια) και 295 εξαγωγής και +1.5mm βύθισμα. Μου έσπασε ένα ελατήριο βαλβίδας μετά από 100 (!!!) km και μπήκαν επι τη ευκαιρία μεγαλύτερες βαλβίδες και ελατήρια και retainers τιτανίου όλα από τη Ferrea σε τιμή.... ας πούμε πολύ ειδική!!!
ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ προσοχή δόθηκε στον χρονισμό του αυτόματου αποσυμπιεστή που βρίσκεται πάνω στον εκκεντροφόρο εξαγωγής. Έστω και μια μοίρα αν χάνει, το μηχανάκι παίρνει μπρός ΜΟΝΟ με σπρώξιμο, όπου λόγω πολλων στροφών κλείνει ο αποσυμπιεστής. Ελλείψει μίζας, είσαι καταδικασμένος να χοροπιδάς πάνω στη μανιβέλα μέχρι να τη σπάσεις....
Αυτά.......Η εξατμιση ειναι κατι σαν τυπου Racetech τις φτιαχνει εδω πατρα ενα παιδι ο οποιος κανει αντιγραφη απο acrapovic και τετοια!Κομπλε απο μπροστα καπου στα 250 ευρωπουλα!Τωρα για εκκεντροφορους εχω προβλημα και δεν μπορω να βρω κατι!Ισως αν μπορουσες να με βοηθησεις εδω!Τους παλιους σου τους εχεις?
Αρχικά δημιουργήθηκε από xxxristos
...![]()
![]()
![]()
Ρε Χρήστοοοοοοο...
Έλεος !!!
Αυτό το "πράγμα", εξακολουθείς να το λες KLX ???
Όμορφα παιδιά, η περιπέτεια πέθανε...
ΔΕΝ θα βρεις κάτι καλό. Πρέπει να ασχοληθείς μόνος σου. Δεν ξέρω γιατί δεν έγινα σαφής, ξαναλέω οτι χρησιμοποιώ τους παλιούς reprofiled. Έχω και White Bros στην άκρη αλλά είναι μούφα (όπως και τα περισσότερα Αμερικάνικα προϊόντα τελικά)...Αρχικά δημιουργήθηκε από arisklx
Τωρα για εκκεντροφορους εχω προβλημα και δεν μπορω να βρω κατι!Ισως αν μπορουσες να με βοηθησεις εδω!Τους παλιους σου τους εχεις?
Πάντως ένα καλό reprofile (σχετικά εύκολο, αφού τα αμύγδαλα είναι συμμετρικά), σε συνδιασμό με καλορυθμισμένα γρανάζια εκκεντροφόρων κάνουν ΤΗΝ διαφορά. ΠΡΟΣΟΧΗ λέω πάλι στον αποσυμπιεστή!!! Πρέπει να τον φας με ΠΟΛΥ προσοχή με ψιλή πέτρα και Dremel στο χέρι, με τη μέθοδο "τρώμε λίγο, τον μοντάρουμε, μετράμε μοίρες, και επαναλαμβάνουμε μέχρι να τον φέρουμε ΑΚΡΙΒΩΣ εκεί που ήταν παλιά...". Μικροχειρουργική ενχείριση δηλαδή....
NO BOOTS,
NO JACKETS,
NO HELMETS,
JUST BALLS.
Γιατί όχι???Αρχικά δημιουργήθηκε από OldMan
![]()
![]()
![]()
Ρε Χρήστοοοοοοο...
Έλεος !!!
Αυτό το "πράγμα", εξακολουθείς να το λες KLX ???
Παραμένει ένα μηχανάκι καθημερινής βόλτας, έχει κάνει αρκετά απροβλημάτιστα χιλιόμετρα και ΔΕΝ θυσίασα καθόλου αξιοπιστία!!!
Εκτεταμένες μετατροπές θεωρούνται τούρμπα, νίτρα, αφαίρεση του balancer για ν' ανεβάζει στροφές σαν καθαρό, διπλά πηνία ανάφλεξης (κατάργηση φώτων), ψεκασμός, κτλ κτλ κτλ.....
NO BOOTS,
NO JACKETS,
NO HELMETS,
JUST BALLS.
Για το χώμα? ΟΧΙ!!!Αρχικά δημιουργήθηκε από Loudovikos
Το klx 650 τι λεει??
Σε σχεση με τα xr, tt-r κτλ ειναι
καλυτερο??
Είναι το χειρότερο! Πολύ βαρύ και άσχημη κλιμάκωση στα σασμάν για χώμα!
NO BOOTS,
NO JACKETS,
NO HELMETS,
JUST BALLS.
Kai ta tria poy anafereis einai arketa variaΑρχικά δημιουργήθηκε από Loudovikos
Το klx 650 τι λεει??
Σε σχεση με τα xr, tt-r κτλ ειναι
καλυτερο??
ean ta theleis gia kathimerini kinisi kai gia voltes sto xoma (VOLTES) opoio kai na epilekseis einai to idio
apla to TT600R einai kapos poio zimiariko
To XR600R einai palio alla ahtraysto me kales sxetika epidoseis sto xoma
To KLX..... sta eipe o xristos parapano
Tora ean milas gia to XR650R (to neotero ton 650)... tha to proteimousa me klista matia
pera apo ta parapano OOOOOLES oi parapano motosykletes exoun kapoia diskolia sthn ekinisi logo apousias mizas (ektos apo kapoia periorismena montela h' to olokenourgio xr650r)
Episeis OOOOOLA ta paprapano montela exoune metries anartiseis (eos mapa se orismenes xronies kai meta apo orismena xiliometra) kai megalo varos gia poio skliro Enduro
Το επαναλαμβάνω και εδώ και προσπαθήστε να το εμπεδώσετε:
αν κάποιος δεν μπορεί να βάλει μπροστά XR600, τότε δεν μπορεί να βάλει ούτε παπί 12volto με καμμένη βαλβίδα εξαγωγής.![]()
Χρήστο, θυμάσαι το project που είχε ξεκινήσει το Performance Bikes πριν 3 χρόνια περίπου με βάση ένα μοτέρ KLX ? (νομίζω ότι το άφησαν στη μέση ή έχασα κάποιο τεύχος)
You BETA believe...
________________________________
You should be exhausted.....
________________________________
Hit me, crush me....
Όχι δεν έπεσε στην αντίληψή μου!Αρχικά δημιουργήθηκε από dirtbird
Το επαναλαμβάνω και εδώ και προσπαθήστε να το εμπεδώσετε:
αν κάποιος δεν μπορεί να βάλει μπροστά XR600, τότε δεν μπορεί να βάλει ούτε παπί 12volto με καμμένη βαλβίδα εξαγωγής.![]()
Χρήστο, θυμάσαι το project που είχε ξεκινήσει το Performance Bikes πριν 3 χρόνια περίπου με βάση ένα μοτέρ KLX ? (νομίζω ότι το άφησαν στη μέση ή έχασα κάποιο τεύχος)
Δέν διάβαζα ξένα περιοδικά πριν 3 χρόνια...
Έχασα τίποτα καλο???
NO BOOTS,
NO JACKETS,
NO HELMETS,
JUST BALLS.
Αν προλάβω, θα ψάξω το ΠΣΚ τα παλιά PB που έχω και θα στο σκανάρω. Δεν θυμάμαι καλά, νομίζω ότι το project ήταν για SOS series (sound of the singles) και είχαν βασιστεί σε μοτέρ KLX.
You BETA believe...
________________________________
You should be exhausted.....
________________________________
Hit me, crush me....
Ρε παιδιά,
Από κατασκευής, το KLX έχει διάμετρο x διαδρομή 100 x 83.
Ο ένας έβαλε έμβολο 106 mm, ο άλλος έβαλε 108 mm και μετατόπισε και το κομβίο της μπιέλας... και αυτά είναι ΒΟΛΤΑΔΙΚΑ μηχανάκια; και δεν έχει θυσιαστεί ΚΑΘΟΛΟΥ η αξιοπιστία;
Και πού χωρέσατε τα +6 και +8mm της διαμέτρου; Το καινούργιο χιτώνιο το βάλατε στον στοκ κύλινδρο, ή αλλάχθηκε κι αυτός; Διότι, +8 mm στη διάμετρο σημαίνει +4 mm στην ακτίνα και αναρωτιέμαι, το μαμά χιτώνιο τί πάχος είχε;
Δε λέω, όλα γίνονται, ακόμα και του σπανού τα γένια, αλλά μου ακούγονται κάπως υπερβολικά όλα τα παραπάνω.
Α, και 108 x 86 κάνει 788 κυβικά (το γράφω διότι αν δεν υπολόγιζα μόνος μου πόσο κάνει, δεν θα το πίστευα...)
Πάντως, αν κάνω λάθος (και μακάρι να κάνω) παρακαλώ διορθώστε με και πείτε παραπάνω τεχνικές λεπτομέρειες. Αν μπορείτε βάλτε μια λίστα με όλες τις μετατροπές. Και οι βελτιώσεις μου αρέσουν, και τα μεγάλα μονοκύλινδρα και τα KLX και όλα.
Εκείνο το άρθρο (Performance Bikes) θα το ποστάρετε;
Μ.