Σελίδα 8 από 21 ΠρώτοΠρώτο ... 34567891011121318 ... ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 106 έως 120 από 311

Θέμα: Σύγκρουση Ελληνικού και Τουρκικού F16

  1. #106
    μια σκιά μ' ακολουθάει Το avatar του/της cityfly
    Εγγραφή
    07/05/2003
    Μηνύματα
    3.614
    Αρχικά δημιουργήθηκε από srx6
    Cityfly & Draken

    ΔΕΝ εννοούσα αυτό που καταλάβατε....
    αν εννοούσες ότι με τα λεφτά των εξοπλισμών (ή τουλάχιστον μέρος αυτών) θα μπορούσαν να αντιμετωπιστούν άμεσα κοινωνικά προβλήματα το ίδιο καταλάβαμε

    απλά εγώ το πήγα λίγο πιο πέρα

  2. #107
    Αρχικά δημιουργήθηκε από cityfly
    αν εννοούσες ότι με τα λεφτά των εξοπλισμών (ή τουλάχιστον μέρος αυτών) θα μπορούσαν να αντιμετωπιστούν άμεσα κοινωνικά προβλήματα το ίδιο καταλάβαμε

    απλά εγώ το πήγα λίγο πιο πέρα
    +1 στο post του Cityfly...

  3. #108
    CSS Lv.2 DONE/PSN ID:OST9 Το avatar του/της ktm640lc4
    Εγγραφή
    29/03/2005
    Μηνύματα
    970
    Δεν ειπα κανεναν πολεμοχαρη. Ποτε δεν θα το ελεγα ρε παλικαρια, αλλα λεω οτι, δεν ειναι ευκολο και καθολου καλο να μιλας για πολεμο στις εποχες που ζουμε.

    Αλλο τοτε αλλο τωρα. Αλλωστε ο τριτος παγκοσμιος ειναι κοντα.
    Μην αγχωνεστε.

    Οσο για τα πυρηνικα, γενικα το ειπα, η τουρκια δεν εχει πυρηνικα αλλα εχω την εντυπωση (διορθωστε με αν κανω λαθος) οτι στην ανατολικη πλευρα της τουρκιας ουτε το νατο δεν ξερει τι οπλα εχει. Ουτε ποσα εχει.

  4. #109
    Solomostrongos Το avatar του/της byron
    Εγγραφή
    20/10/2005
    Μηνύματα
    13.723
    Αρχικά δημιουργήθηκε από cityfly
    αν εννοούσες ότι με τα λεφτά των εξοπλισμών (ή τουλάχιστον μέρος αυτών) θα μπορούσαν να αντιμετωπιστούν άμεσα κοινωνικά προβλήματα το ίδιο καταλάβαμε

    απλά εγώ το πήγα λίγο πιο πέρα
    Οχι φιλοι μου, δεν εννοούσα τίποτα απο αυτά που λέτε.
    Ο αφορισμός των εξοπλισμών, αποτελεί μια λαϊκή δοξασία....
    Αν δεν έχεις ασφάλεια στην χώρα σου, και δεν έχεις τα μέσα να κρατήσεις την πατρίδα σου ακέραιη, τα νοσοκομεία θα σου είναι χρήσιμα μόνο για τους πρόσφυγες σου, αν γίνομαι κατανοητός....

    Η οικονομική ¨επέλαση¨ και ¨κυριαρχία ¨σε ενα κράτος, έχει νόημα, μόνο αν ξέρεις να το χρησιμοποιήσεις.
    Καραμπινάτο παράδειγμα, τα Σκόπια, που ελέγχουμε ολοκληρωτικά την ενέργεια τους (ΕΛΠΕ) τις τηλεπικοινωνίες τους (COSMOTE) και το τραπεζικό τους σύστημα (ΕΘΝΙΚΗ - EUROBANK κλπ) δηλαδή όλο το κράτος, αλλά παρόλα αυτά δεν μπορούμε να λύσουμε κανένα από τα διμερή μας θέματα.
    Επομένως..............
    SRX6 & Tuono Rulezzz
    Επί αμφιβολίας άνοιξε τέρμα το γκάζι. Μπορεί να μη δώσει λύση στο πρόβλημα αλλά θα δώσει τέλος στην αγωνία..

  5. #110
    μια σκιά μ' ακολουθάει Το avatar του/της cityfly
    Εγγραφή
    07/05/2003
    Μηνύματα
    3.614
    Αρχικά δημιουργήθηκε από srx6


    Η οικονομική ¨επέλαση¨ και ¨κυριαρχία ¨σε ενα κράτος, έχει νόημα, μόνο αν ξέρεις να το χρησιμοποιήσεις.
    Καραμπινάτο παράδειγμα, τα Σκόπια, που ελέγχουμε ολοκληρωτικά την ενέργεια τους (ΕΛΠΕ) τις τηλεπικοινωνίες τους (COSMOTE) και το τραπεζικό τους σύστημα (ΕΘΝΙΚΗ - EUROBANK κλπ) δηλαδή όλο το κράτος, αλλά παρόλα αυτά δεν μπορούμε να λύσουμε κανένα από τα διμερή μας θέματα.
    Επομένως..............
    επομένως κάτι δεν κάνουμε σωστά εμείς, το μέσο δεν είναι λανθασμένο

  6. #111
    Solomostrongos Το avatar του/της byron
    Εγγραφή
    20/10/2005
    Μηνύματα
    13.723
    Αρχικά δημιουργήθηκε από cityfly
    επομένως κάτι δεν κάνουμε σωστά εμείς, το μέσο δεν είναι λανθασμένο
    Ακριβώς, δεν κάνουμε τίποτα σωστά. Το μέσο φυσικά δεν είναι λανθασμένο.
    Απλά αν έχεις τόσα πλεονεκτήματα, και αδυνατείς να τα εκμεταλλευτείς, υπάρχει σοβαρό πρόβλημα στρατηγικής.
    Αλήθεια, αν δεν έχεις στρατό, ναυτικό, αεροπορία κλπ με τι αντιμετωπίζεις έναν επεκτατικό γείτονα; Με αγιασμούς;

    Ελπίζω να μην διαφωνεί κάποιος με το αν οι Τούρκοι ακολουθούν επεκτατική πολιτική.
    SRX6 & Tuono Rulezzz
    Επί αμφιβολίας άνοιξε τέρμα το γκάζι. Μπορεί να μη δώσει λύση στο πρόβλημα αλλά θα δώσει τέλος στην αγωνία..

  7. #112
    SV 1000S K3 Το avatar του/της div400
    Εγγραφή
    29/04/2003
    Μηνύματα
    1.712
    Αρχικά δημιουργήθηκε από srx6
    Σωστοςςςςς...
    Πώς το έλεγαν το σύνθημα;;;;
    1 F16 = 2 Νοσοκομεία

    Τι μαλάκες που είμαστε, που μας σέρνουν οι έμποροι από την μύτη, ρε γαμωτ...
    .


    χμμμ και ποσα νοσοκομεια θα χτιζαμε με τις σπαταλες του δημοσιου?
    ποσα σχολεια με τα χρεει των δημοσιων επιχειρησεων?
    και για να γινω πιο συγκεκριμενος ποσες πιστες με τις δαπανες των πολιτικων κομματων (που χρηματοδοτουνται κατα πολυ απο τον προυπολογισμο)????
    ποσα χλμ δρομων θα μπορουσαν να ασφαλτοστροθουν με τις υπερογκες και συνεχως αυξανομενες αποδοχες των βουλευτων μας?

    κατα αλλα τα f16 μας φταινε......

  8. #113
    Αρχικά δημιουργήθηκε από srx6
    Οχι φιλοι μου, δεν εννοούσα τίποτα απο αυτά που λέτε.
    Ο αφορισμός των εξοπλισμών, αποτελεί μια λαϊκή δοξασία....
    Αν δεν έχεις ασφάλεια στην χώρα σου, και δεν έχεις τα μέσα να κρατήσεις την πατρίδα σου ακέραιη, τα νοσοκομεία θα σου είναι χρήσιμα μόνο για τους πρόσφυγες σου, αν γίνομαι κατανοητός....
    ..
    Σαφέστατα!

    ΠΑΝ ΜΕΤΡΟΝ ΑΡΙΣΤΟΝ. Μέχρι και Ελβετία έχει έναν μικρό στρατό και μία αξιόλογη αεροπορία.

  9. #114
    Αθήνα
    Τελευταία ενημέρωση 17:10 Στείλε το άρθρο με emailΤύπωσε το άρθρο
    Ελληνικό μαχητικό αεροσκάφος F-16 συγκρούστηκε με τουρκικό F-16 στο Αιγαίο, νοτιοανατολικά της Καρπάθου, κατά τη διάρκεια της διαδικασίας αναχαίτισης του τουρκικού αεροσκάφους. Συνεχίζονται έρευνες για τον εντοπισμό του Έλληνα πιλότου.

    Το τουρκικό μαχητικό είχε πραγματοποιήσει παραβίαση του ελληνικού εναέριου χώρου, το ελληνικό μαχητικό «είχε πάρει την ουρά του», όπως λέγεται στη γλώσσα των πιλότων, τα δύο αεροσκάφη ήρθαν πολύ κοντά και η σύγκρουση ήταν αναπόφευκτη.

    Το πρωτοφανές συμβάν έγινε γνωστό, έπειτα από την πληροφορία που έδωσε ο πιλότος αεροσκάφους των αιγυπτιακών αερογραμμών και της πτήσης 797 από Κάιρο για Βιέννη. Όπως είπε στο Κέντρο Ελέγχου Περιοχής Αθηνών, ενώ πετούσε στα 34.000 πόδια, είδε μια λάμψη, κατά την εκτίμησή του 2.000 πόδια κάτω από αυτόν.

    Στην περιοχή έσπευσαν σωστικά συνεργεία για τον εντοπισμό των δύο πιλότων, για τους οποίους οι πληροφορίες ανέφεραν ότι πρόλαβαν να χρησιμοποιήσουν τους μηχανισμούς αυτόματης εκτίναξης. Στις έρευνες μετείχαν και τρία τουρκικά Super Puma.

    Πληροφορίες από το τουρκικό τηλεοπτικό δίκτυο NTV και το ειδησεογραφικό πρακτορείο Reuters ανέφεραν ότι εμπορικό πλοίο με σημαία Παναμά περισυνέλεξε τον Τούρκο πιλότο, Χαλίλ Ιμπραχίμ Οζντεμίρ, σε απόσταση περίπου 100 μιλίων από τις τουρκικές ακτές.

    Η είδηση επιβεβαιώθηκε τόσο από το τουρκικό Γενικό Επιτελείο Ενόπλων Δυνάμεων όσο και από το ελληνικό υπουργείο Εθνικής Αμυνας. Το Πεντάγωνο ανέφερε ότι ο Τούρκος πιλότος περισυνελέγη από το παναμέζικο εμπορικό πλοίο «Gas Century» της εταιρείας Γιαναμάρου, ιαπωνικών συμφερόντων.

    Ο Τούρκος πιλότος ωστόσο αρνήθηκε να ανέβει στο ελληνικό Super Puma, που έσπευσε για να τον μεταφέρει σε ελληνικό νοσοκομείο. Στη συνέχεια επιβιβάστηκε σε τουρκικό ελικόπτερο, που έφτασε στο σημείο. Σε συνεχή επαφή βρίσκονται τα Γενικά Επιτελεία Ελλάδας και Τουρκίας.

    «Ο Τούρκος υπουργός Εξωτερικών Αμπντουλάχ Γκιουλ επικοινώνησε τηλεφωνικά με την υπουργό Εξωτερικών Ντόρα Μπακογιάννη. Οι δύο υπουργοί Εξωτερικών εξέφρασαν τη λύπη τους για το συμβάν και έμειναν σύμφωνοι ότι το συμβάν δεν θα πρέπει να επηρεάσει την επιδίωξη και των δύο χωρών για βελτίωση των σχέσεών τους» αναφέρεται σε ανακοίνωση του ελληνικού υπουργείου Εξωτερικών.

    «Το επεισόδιο έγινε στο διεθνή εναέριο χώρο» ανέφερε αργότερα ο Tούρκος υπουργός Εξωτερικών στους δημοσιογράφους. «Τηλεφωνική συνομιλία είχαν και οι δύο αρχηγοί ΓΕΕΘΑ» είπε, προσθέτοντας: «Προσπαθούμε να αυξήσουμε τα Μέτρα Οικοδόμησης Εμπιστοσύνης, για να εμποδίζονται ακριβώς τέτοια πράγματα».

    Το Mega μετέδωσε ότι η σύγκρουση έγινε 15 ναυτικά μίλια νοτιοανατολικά της Καρπάθου και σε διεθνή ύδατα. Σε ανακοίνωση του του τουρκικού Γενικού Επιτελείου Ενόπλων Δυνάμεων αναφέρεται ότι η σύγκρουση των δύο αεροσκαφών έγινε 35 μίλια νοτίως της Ρόδου.

    Τόσο από τα τουρκικά μέσα ενημέρωσης όσο και σε ανακοίνωση του τουρκικού Γενικού Επιτελείου επιβεβαιώνεται ότι το τουρκικό μαχητικό είναι F-16, που απογειώθηκε από την 9η κύρια βάση στο Μπαλικεσίρ και το αεροσκάφος ανήκε στην 192 Μοίρα. Ελληνικά μέσα ενημέρωσης μετέδωσαν αρχικά ότι το τουρκικό αεροσκάφος ήταν φωτογραφικό, τύπου RF-4.

    Στην ανακοίνωση του τουρκικού Γενικού Επιτελείου Ενόπλων Δυνάμεων αναφέρεται ακόμη ότι ελληνικά πολεμικά αεροσκάφη παρεμπόδισαν στις 12:48 τουρκικά αεροσκάφη «που εκτελούσαν εκπαιδευτική πτήση στο διεθνή εναέριο χώρο του Αιγαίου και της Μεσογείου».

    Ο αναπληρωτής κυβερνητικός εκπρόσωπος Ευάγγελος Αντώναρος, τηρώντας, όπως διευκρίνισε, σαφείς επιφυλάξεις για την ακρίβεια των πληροφοριών που μετέφερε (καθώς το γεγονός είχε συμβεί λίγα λεπτά νωρίτερα), ανακοίνωσε στην ενημέρωση των πολιτικών συντακτών τη σύγκρουση ενός ελληνικού και ενός τουρκικού αεροσκάφους στην περιοχή νότια της Καρπάθου.

    «Ελληνικά μέσα διάσωσης, ένα ελικόπτερο Super Puma και πλωτά μέσα, προσεγγίζουν το σημείο όπου συνέβη η σύγκρουση» είπε ο κ. Αντώναρος, σημειώνοντας ότι «προφανώς έγινε μια προσπάθεια αναχαίτισης τουρκικού μαχητικού αεροσκάφους».

    «Πρόκειται για ένα ιδιαίτερα δυσάρεστο γεγονός» συμπλήρωσε, τονίζοντας ότι ο πρωθυπουργός Κώστας Καραμανλής, που βρίσκεται στο Παρίσι, ενημερώθηκε άμεσα, και ότι δεν υπάρχει κάποια σκέψη άμεσης επιστροφής του από τη γαλλική πρωτεύουσα. Τροποποιήθηκε ωστόσο το πρόγραμμά του, προκειμένου να ενημερώνεται διαρκώς για τις εξελίξεις.

    «Δεν έχω ακόμα πλήρη εικόνα του γεγονότος» δήλωσε από το Ελσίνκι η υπουργός Εξωτερικών Ντόρα Μπακογιάννη, η οποία επρόκειτο να μεταβεί στο Παρίσι, αλλά τελικά επιστρέφει εσπευσμένα στην Αθήνα.

    Η είδηση έκανε αμέσως το γύρο του κόσμου και μεταδόθηκε από τα διεθνή μέσα ενημέρωσης.

    news.in.gr


    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	708539_b.jpg 
Προβολές:	175 
Μέγεθος:	3,0 KB 
ID:	49072

  10. #115
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της TATAR
    Εγγραφή
    30/03/2006
    Μηνύματα
    149
    Αρχικά δημιουργήθηκε από kapeos
    Σας βλέπαμε 20 χρόνια και εσάς
    ΓΙΑΟΥΡΤΙΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΚΑΡΕΚΛΑΤΟΥΣ ΠΟΛΙΤΙΚΟΥΣ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΚΑΙ ΑΠΟΨΗ ΜΕΣΑ ΑΠ ΤΟΥΣ ΚΛΙΜΑΤΙΖΟΜΕΝΟΥΣ ΚΟΜΠΡΕΣΟΡΕΣ.
    ΣΤΟ ΝΥΧΑΚΙ ΔΕΝ ΦΤΑΝΟΥΝ ΤΟΥΣ ΙΠΤΑΜΕΝΟΥΣ, ΕΙΤΕ ΤΟΥΡΚΟΙ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟΙ ΕΙΤΕ ΕΛΛΗΝΕΣ. ΝΤΡΟΠΗ !
    Η ΠΑΤΡΙΔΑ ΕΥΓΝΩΜΟΝΟΥΣΑ....
    ΔΕΝ ΛΕΣ ΑΡΧΗΓΕ ΟΤΙ ΦΥΣΗΞΕ ΑΕΡΑΚΙ, ΟΤΙ ΤΗΝ ΠΗΡΕ ΤΟ ΚΥΜΑ....
    TATAR

  11. #116
    I had a dream ... Το avatar του/της WWW
    Εγγραφή
    23/08/2004
    Μηνύματα
    447
    Αρχικά δημιουργήθηκε από Cpt. Haddock
    Προσέξτε απλά τις διαμετρικά αντίθετες αντιλήψεις για τον τρόπο χειρισμού τέτοιων θεμάτων που έχουν οι δύο χώρες... διαχρονικά...

    Για την Τουρκία, είναι παρενόχληση, ήταν νομιμη πτήση (και είναι "νομικά" τουλάχιστον) κλπ κλπ

    Η Ελλάδα, το θεωρεί "δυσάρεστο γεγονός" και "κρατάει χαμηλούς τόνους"

    Μια ζωή τα ίδια..

    Υπάρχουν μερικοί άγραφοι νόμοι, natur abhorat vacuum, "η φύση απεχθάνεται το κενό", αν κάνεις πίσω σε κάτι ΚΑΠΟΙΟΣ θα έρθει να καλύψει το κενό


    Μην είσαι και τόσο σίγουρος γι αυτό που λές. Τα νεότερα χρόνια μπορεί. Για θυμήσου ΣΙΣΜΙΚ 1986 και Ανδρέα Παπανδρέου με εκείνοι το περιβόητο "Αν περάσει τα Ελληνικά χωρικά ύδατα θα το βουλιάξουμε" και στο ίδιο διάγγελμα "Μετά την έναρξη της σύρραξης αμέσως θα κλείσουν οι Αμερικανικές Βάσεις"

    Μην ξεχνάμε πως στο παρελθόν κάποιοι είχαν παπάρια ...
    I had a dream ...

  12. #117
    Δηλαδη τωρα σοβαρευτηκα.? Το avatar του/της rsp
    Εγγραφή
    07/06/2004
    Μηνύματα
    1.363
    Βαρεθηκα να λενε οτι ειμαστε Εθνικιστες, πολεμοχαρεις, οτι δεν ξερουμε τι σημαινει πολεμος, οταν απλα λεμε οτι δεν ειναι δυνατον να συνεχιστει αυτη η ιστορια. Κανεις δεν θελει πολεμο, μα εχουμε περηφανια και δεν αντεχουμε αλλο τα τουρκικα σκυλια...

    Τα υπολοιπα απλα στην υπογραφη μου...
    Με σύμβολο και οδηγό την ευχή και κατάρα των αλησμόνητων νεκρών μας, δίδομε όρκο και υπόσχεση τούτη τη στιγμή πως δεν θα λησμονήσουμε ποτέ ότι γεννηθήκαμε Έλληνες για την Ελλάδα και μόνο γι αυτήν...(Δ.Πανουργιάς)

    www.elnak-seaside.blogspot.com

  13. #118
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της THEOD
    Εγγραφή
    12/04/2003
    Μηνύματα
    2.219
    Επειδή πολλοί ακούνε για την παραβίαση του εναέριου χώρου ΧΩΡΙΣ να ξέρουν τι αυτό είναι και κυρίως ΓΙΑΤΙ γίνεται, σας παραθέτω ένα άρθρο που είχα γράψει παλιότερα με αφορμή ένα παρόμοιο γεγονός....

    Πιστεύω ότι θα βοηθήσει αρκετά στην κατανόηση των πραγμάτων.....Όπως βλέπετε το θέμα είναι διαχρονικό....Κάλλιστα θα μπορούσε να είχε γραφτεί σήμερα....και φυσικά θα καταλάβετε ΓΙΑΤΙ οι λέξεις "παράβαση", "παραβίαση", "εναέριος χώρος" κλπ, παρ' όλο που χρησιμοποιούνται κατά κόρον ως δεδομένες ΔΕΝ έχουν την ίδια έννοια και γεωγραφικό προσδιορισμό και από τις 2 χώρες....

    -----------------------------------------------------------------------------------


    Kύριοι,
    Το θέμα των Τουρκικών αεροπορικών παραβάσεων-παραβιάσεων (ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΙΔΙΟ ΠΡΑΓΜΑ), είναι πολύ πιο δύσκολο και σύνθετο από ότι φαίνεται σε πρώτη φάση.


    Κατ’ αρχήν να ξεχωρίσουμε τα 2 πράγματα.
    Παράβαση εννοούμε την μη τήρηση των διεθνών κανόνων αεροναυτιλίας με την μη κατάθεση σχεδίων πτήσης για κάθε αεροσκάφος που εισέρχεται στο F.I.R. Αθηνών.
    Και το F.I.R. Αθηνών (που σε γενικές γραμμές συμπίπτει με τα σύνορα της χώρας) είναι ο χώρος στον οποίο η Ελλάδα βάσει των διεθνών διατάξεων ασκεί ΕΠΙΤΗΡΗΣΗ και ΕΛΕΓΧΟ της εναέριας κυκλοφορίας και έχει την ΕΥΘΥΝΗ για την διευθέτηση της κυκλοφορίας και την τυχόν επιχείρηση έρευνας και διάσωσης.
    Τα μαχητικά αεροσκάφη σύμφωνα με τους διεθνείς κανονισμούς ΟΦΕΙΛΟΥΝ να ενημερώνουν τον εκάστοτε υπεύθυνο φορέα (στην προκειμένη περίπτωση την Υπηρεσία Πολιτικής Αεροπορίας της Αθήνας) για την κίνησή τους μέσα στον επιτηρούμενο χώρο ευθύνης της, προκειμένου να λαμβάνονται τα αναγκαία μέτρα για την ασφάλεια της εναέριας κυκλοφορίας.
    Αυτό είναι λίγο σχετικό σε περιπτώσεις που τα στρατιωτικά αεροσκάφη κινούνται σε ύψη και διαδρομές στις οποίες δεν υπάρχουν αεροδιάδρομοι και ως εκ τούτου δεν προβλέπεται να συναντήσουν πολιτική κυκλοφορία, ή αν έχει ήδη δεσμευτεί κάποιος χώρος διεξαγωγής στρατιωτικής άσκησης.
    Οι Τούρκοι έχουν από καιρό διευκρινίσει ότι ενώ αποδέχονται τα όρια του F.I.R. Αθηνών (δεν μπορούν να κάνουν κι αλλιώς), δεν είναι υποχρεωμένοι να καταθέτουν σχέδια πτήσης των στρατιωτικών τους αεροσκαφών για λόγους «εθνικής τους ασφάλειας» . Η Ελλάδα δεν μπορεί να κάνει κάτι άλλο παρά να καταγράφει αυτές τις παραβάσεις και να προβαίνει σε χλιαρές διαμαρτυρίες στον I.C.A.O. (τον διεθνή οργανισμό ελέγχου εναέριας κυκλοφορίας).

    Οι παραβιάσεις του Εθνικού εναέριου χώρου είναι άλλη (πονεμένη) ιστορία.
    Στον εναέριο χώρο της η Ελλάδα ασκεί ΚΥΡΙΑΡΧΙΑ και έχει κάθε δικαίωμα ακόμα και να καταρρίψει κάθε άγνωστο αεροσκάφος που εισέρχεται σε αυτόν χωρίς άδεια.
    Κατά 99,9% κάθε παραβίασης του εναέριου χώρου προηγείται η παράβαση του F.I.R., ενώ το αντίθετο δεν είναι απαραίτητο.
    Το πρόβλημα είναι ότι ενώ εμείς αναγνωρίζουμε σαν εθνικό εναέριο χώρο μας τα 10 μίλια από τις ακτές και σαν εθνικά χωρικά ύδατα τα 6 μίλια, οι Τούρκοι αναγνωρίζουν σαν εθνικό μας εναέριο χώρο μόνον αυτόν που υπάρχει πάνω από τα χωρικά ύδατα δηλ. τα 6 μίλια.
    Και οι περισσότερες παραβιάσεις γίνονται σε αυτά ακριβώς τα αμφισβητούμενα 4 μίλια, κυρίως ως έμπρακτη αμφισβήτησή τους.
    Το πρόβλημα ουσιαστικά ξεκινά από το 1974 και μετά, κατά το εκ νέου άνοιγμα του εναέριου χώρου του Αιγαίου στην διεθνή πολιτική κυκλοφορία (και ο οποίος παρέμενε κλειστός για αρκετούς μήνες μετά την εισβολή στην Κύπρο).
    Η Ελλάδα ατυχώς διατήρησε από τότε ένα στάτους παγκόσμια πρωτοτυπίας ανακηρύσσοντας ως εθνικό εναέριο χρόνο 4 μίλια πέρα από τα διεθνή ύδατα, γιατί (ορθά ?) θεωρήθηκε ότι τα 6 μίλια εναέριου χώρου είναι πολύ λίγα και δεν προσφέρουν στην Ελληνική αεράμυνα επαρκή χρόνο αντίδρασης σε περίπτωση επιθετικής Τουρκικής ενέργειας, πράγμα που η Τουρκία όμως ποτέ δεν έκανε αποδεκτό (και εδώ που τα λέμε κανένας δεν το αναγνωρίζει, άσχετα αν κανείς άλλος δεν ενδιαφέρεται να το αμφισβητήσει...).
    Το πρόβλημα αυτόματα θα λύνονταν αν η Ελλάδα επέκτεινε ΚΑΙ τα χωρικά της ύδατα ΚΑΙ τον εναέριο χώρο της στα 12 μίλια όπως έχει το αναφαίρετο δικαίωμα, η Τουρκία όμως είχε ήδη δηλώσει ότι κάτι τέτοιο θεωρείται αιτία πολέμου (casus belli), και η διαλυμένη λόγω χούντας και εισβολής στην Κύπρο Ελληνική κυβέρνηση δεν είχε το θάρρος να προχωρήσει τότε σε αυτήν την ενέργεια…

    Αυτό πληρώνουμε σήμερα.
    Από την μια υπάρχει εκ μέρους μας ένα ψιλοπαράλογο καθεστώς που από όσο ξέρω δεν συναντάται πουθενά στον κόσμο (δηλ. μια χώρα να ανακηρύσσει εθνικό εναέριο χώρο πάνω από διεθνή ύδατα), από την άλλη ένας γείτονας (Τουρκία) που δεν αναγνωρίζει την παραπάνω ενέργεια θεωρώντας την αυθαίρετη και μη νόμιμη, και μια λύση (η επέκταση και των υδάτων μας στα 12 μίλια) που ενώ είναι νόμιμη και κοινή (η Τουρκία στα νότια παράλιά της διατηρεί ύδατα και εναέριο χώρο στα 12 μίλια), δεν γίνεται αποδεκτή από την Τουρκία και θεωρείται αιτία πολέμου, με το σκεπτικό ότι αν η Ελλάδα προχωρήσει σε αυτήν την ενέργεια τότε το Αιγαίο ουσιαστικά παραμένει κλειστό στρατιωτικά για τους Τούρκους.
    To πρόβλημα λοιπόν (και τα γράφω αυτά γιατί δυστυχώς οι περισσότεροι Έλληνες δεν γνωρίζουν τι ακριβώς συμβαίνει), δεν είναι ότι οι Τούρκοι παραβιάζουν τον εναέριο χώρο μας, είναι ότι ΔΕΝ ΑΝΑΓΝΩΡΙΖΟΥΝ τον εναέριο χώρο μας.
    Και αυτό είναι ίσως πιο επικίνδυνο μιας και είναι η αρχή αμφισβήτησης διαφόρων μορφών εθνικής μας κυριαρχίας (βλέπε Ίμια και γενικότερα βραχονησίδες)

  14. #119
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της TATAR
    Εγγραφή
    30/03/2006
    Μηνύματα
    149
    ΩΡΑ 18.30.ΨΑΧΝΩ ΣΤΑ ΚΑΝΑΛΙΑ ΓΙΑ ΝΕΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ. ΣΤΟΝ ΑΛΦΑ ΒΡΙΖΟΝΤΑΙ 2, ΕΝΑΣ ΛΑΪΒ ΚΑΙ Ο ΑΛΛΟΣ ΤΗΛΕΦΩΝΙΚΑ ΓΙΑ ΤΑ ΜΑΤΙΑ ΤΗΣ ΣΤΕΛΛΑΣ, ΜΙΑΣ ΜΕΤΑΧΕΙΡΩ ΒΟΥΤΗΓΜΕΝΗ ΣΤΗΝ ΜΠΟΓΙΑ. Ο ΑΝΔΡΕΑΣ (ΜΙΚΡΟΥΤΣΙΚΟΣ) ΤΟΥΣ ΑΚΟΥΕΙ ΚΑΙ ΧΑΜΟΓΕΛΑ. ΑΥΤΗ ΠΑΙΔΙΑ ΕΙΝΑΙ Η ΕΛΛΑΔΑΣ ΜΑΣ. ΤΙ ΕΘΝΙΚΗ ΥΠΕΡΗΦΑΝΙΑ ΚΑΙ ΣΥΝΕΙΔΗΣΗ ΜΟΥ ΛΕΤΕ ΕΣΕΙΣ!!
    Η ΠΑΤΡΙΔΑ ΕΥΓΝΩΜΟΝΟΥΣΑ....
    ΔΕΝ ΛΕΣ ΑΡΧΗΓΕ ΟΤΙ ΦΥΣΗΞΕ ΑΕΡΑΚΙ, ΟΤΙ ΤΗΝ ΠΗΡΕ ΤΟ ΚΥΜΑ....
    TATAR

  15. #120
    Αρχικά δημιουργήθηκε από Cpt. Haddock
    quote
    Για την Τουρκία, είναι παρενόχληση, ήταν νομιμη πτήση (και είναι "νομικά" τουλάχιστον)
    unquote

    Και για να το διευκρινίσω...

    Η Ελλάδα μόνη (εξ όσων γνωρίζω) έχει το παράδοξο του θαλάσσιου χώρου των 6 μιλίων και του εναερίου των 10.

    Ακόμα και αν το τελευταίο το καλύπτουν παλιές συνθήκες (δεκαετίας 30), είναι τόσο νομικά παράδοξο που είναι ευάλωτο σε αμφσβήτηση.

    Οταν η διεθνής πρακτική (δεδικασμένο) είναι θαλάσσιος=εναέριος χώρος (6 'η 12 μίλια)

    Μια και η Τουρκία αμφσβητεί τα 10 μίλια (ελληνική μοναδικότητα δυστυχώς) είναι επόμενο να θεωρεί τις πτήσεις της νομικά έγκυρες..

    Αυτα

    Ναι αλλά πως φτάσαμε σε αυτό το παράδοξο;

    Πριν 15-20 χρόνια περίπου έγινε μία παγκόσμια συμφωνία με την συναίνεση ΟΛΩΝ των κρατών του κόσμου, που ανέφερε ότι η υφαλοκρηπίδα (άρα χωρικά ύδατα, άρα εναέριος χώρος) της κάθε χώρας ανά την υφήλιο, αυξάνεται από τα 6 μίλια που ίσχυαν μέχρι τότε, στα 12. ΓΙΑ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΧΩΡΕΣ ΑΝΕΞΑΙΡΕΤΩΣ !!!

    Το μόνο που έπρεπε να πράξει το κάθε παραθαλάσσιο κράτος απο 'κει και πέρα, ήταν απλούστατα να το εφαρμόσει, εξαγγέλοντας παράλληλα μία τυπική ανακοίνωση.

    Το Ελλαδιστάν, αν και συνυπέγραψε την εν λόγω συμφωνία, παραμένει η μοναδική χώρα παγκοσμίως που δεν την έχει εφαρμόσει.
    Μπορούμε κάλλιστα αύριο το πρωΐ με μία απλή ανακοίνωση στον ΟΗΕ, να πουμε ότι από σήμερα η υφαλοκρηπίδα-εναέριος χώρος γύρω από τα νησιά μας είναι 12 μίλια και κανείς δεν μπορεί να βγάλει κουβέντα γιατί απλούστατα έχουν ενυπόγραφα ήδη συμφωνήσει όλοι !

    ΣΤΗΝ ΠΡΑΞΗ ΑΥΤΟ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΤΟ ΕΞΗΣ:
    Προφανώς ο χώρος μεταξύ νήσων Αν. Αιγαίου και τουρκικών παραλίων χωρίζεται στην μέση. Στο Αιγαίο όμως.....
    ενώ τώρα με το καθεστώς των 6 μιλίων υπάρχουν "διάδρομοι " ανάμεσα στα νησιά που επιτρέπουν στον Τούρκο να φτάσει νόμιμα έξω από την Εύβοια, αν ασκήσουμε το νόμιμο δικαίωμα των 12 μιλίων, όλοι οι διάδρομοι κλείνουν, περιορίζοντας τον Τούρκο σε μία λωρίδα κατά μήκος των τουρκικών παραλίων.

    ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΤΟ ΕΦΑΡΜΟΖΟΥΜΕ; :
    Casus Belli...
    Όποιος θεωρεί το Casus Belli ικανή συνθήκη για την μή εφαρμογή ενός νόμου με παγκόσμια ισχύ, ας σκεφτει ότι τοποθετεί την φοβία και την υποτιθέμενη δημοκρατική διαλλακτικότητά του πάνω από τους νόμους.



    Είναι σαν λέμε ότι δίδεται βάσει νόμου αύξηση σε όλους τους υπαλλήλους και ο εργοδότης λέει :
    "Αν απαιτήσεις την αύξηση σε απολύω"
    και ο υπάλληλος απαντά :
    "Να το συζητήσουμε.." :wacko:

Σελίδα 8 από 21 ΠρώτοΠρώτο ... 34567891011121318 ... ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. Απαντήσεις: 0
    Τελευταίο μήνυμα: 02/06/2009, 20:31
  2. Απαντήσεις: 13
    Τελευταίο μήνυμα: 26/04/2007, 17:47
  3. Και κάτι ακόμα
    από bikersonly στο forum Αντιπαραθέσεις
    Απαντήσεις: 9
    Τελευταίο μήνυμα: 05/11/2003, 15:41
  4. Γεια και χαρα
    από sonus στο forum Off topic
    Απαντήσεις: 5
    Τελευταίο μήνυμα: 31/10/2003, 11:47
  5. Προς admins, moderatores και όποιος άλλος...
    από TManiac στο forum Αντιπαραθέσεις
    Απαντήσεις: 8
    Τελευταίο μήνυμα: 31/10/2003, 08:29

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF