Σελίδα 9 από 21 ΠρώτοΠρώτο ... 456789101112131419 ... ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 121 έως 135 από 311

Θέμα: Σύγκρουση Ελληνικού και Τουρκικού F16

  1. #121
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της THEOD
    Εγγραφή
    12/04/2003
    Μηνύματα
    2.219
    Αρχικά δημιουργήθηκε από χωμάτινος
    Ναι αλλά πως φτάσαμε σε αυτό το παράδοξο;
    .
    .
    .
    .
    .
    "Να το συζητήσουμε.." :wacko:

    Αν και στην ουσία ΔΕΝ ΕΧΕΙΣ ΑΔΙΚΟ, η συνθήκη που αναφέρεσαι έχει πολλά παράθυρα (όπως και ΟΛΕΣ οι διεθνείς συνθήκες) βάσει των οποίων μπορεί να μην ισχύει....
    Είναι όροι όπως "κλειστή θάλασσα", 'ωκεάνιες ακτές", αλλά και η δυσκολία ορισμού ορίων και σαφούς διάκρισης μεταξύ νησιών (που έχουν υφαλοκρηπίδα) και βραχονησίδων (που δεν έχουν) κλπ που τελικά είναι θέμα ΕΡΜΗΝΕΙΑΣ και όχι κατά γράμμα τήρησης κάποιων κανόνων....
    Το διεθνές δίκαιο είναι γεμάτο από τέτοιες "εύκολα παρερμηνευόμενες" έννοιες και εδώ χρειάζεται η ικανότητα "επηρεασμού" μιας χώρας, η διπλωματία και η πολιτική....
    Αν όλα ήταν ξεκάθαρα και διασαφηνισμένα δεν θα υπήρχαν πουθενά στον κόσμο εντάσεις....

  2. #122
    Αρχικά δημιουργήθηκε από THEOD
    Αν και στην ουσία ΔΕΝ ΕΧΕΙΣ ΑΔΙΚΟ, η συνθήκη που αναφέρεσαι έχει πολλά παράθυρα
    .
    .
    Αν όλα ήταν ξεκάθαρα και διασαφηνισμένα δεν θα υπήρχαν πουθενά στον κόσμο εντάσεις....

    Προφανώς αναφέρεσαι στην αιτίαση των Τούρκων ότι τα νησιά δεν έχουν υφαλοκρηπίδα. Γιατί τα νησιά άλλων κρατών όμως έχουν;

  3. #123
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της THEOD
    Εγγραφή
    12/04/2003
    Μηνύματα
    2.219
    Αρχικά δημιουργήθηκε από χωμάτινος
    Προφανώς αναφέρεσαι στην αιτίαση των Τούρκων ότι τα νησιά δεν έχουν υφαλοκρηπίδα. Γιατί τα νησιά άλλων κρατών όμως έχουν;

    Αναφέρομαι ότι υπάρχει κενό στον νομικό ορισμό του νησιού και στην διαφοροποιήσή του από την βραχονησίδα....και το θέμα δεν είναι μόνο μεγέθους...Μπαίνουν παράγοντες μόνιμης κατοικησιμότητας, εγγύτητας, στρατηγικής σημασίας κλπ....
    Γι αυτό θεωρητικά υπάρχει το διεθνές Δικαστήριο της Χάγης που θα έδινε ερμηνεία, αλλά δεν βλέπω ποτέ να φτάνουμε εκεί και η εκκρεμότητα θα παραμένει.

    Πάντως μέσα από αυτά που γράφω απλώς προσπαθώ να επισημάνω ότι αυτά τα προβλήματα είναι ΠΟΛΥΣΥΝΘΕΤΑ, αρκετά ΥΠΟΚΕΙΜΕΝΙΚΑ, έχουν σχέση και με την ΔΙΕΘΝΗ ΘΕΣΗ της χώρας (φαντάζομαι ότι αν είμασταν η Αμερική η Τουρκία δεν θα τολμούσε να αμφισβητήσει τίποτα από αυτά...), και ΣΙΓΟΥΡΑ δεν προσφέρονται για παλληκαρισμούς και λεονταρισμούς στα δημόσια φόρουμ με αφορμή και κάτω από την φόρτιση ενός θλιβερού περιστατικού...

  4. #124
    Αρχικά δημιουργήθηκε από THEOD
    Αναφέρομαι ότι υπάρχει κενό στον νομικό ορισμό του νησιού και στην διαφοροποιήσή του από την βραχονησίδα....και το θέμα δεν είναι μόνο μεγέθους...Μπαίνουν παράγοντες μόνιμης κατοικησιμότητας, εγγύτητας, στρατηγικής σημασίας κλπ....
    Γι αυτό θεωρητικά υπάρχει το διεθνές Δικαστήριο της Χάγης που θα έδινε ερμηνεία, αλλά δεν βλέπω ποτέ να φτάνουμε εκεί και η εκκρεμότητα θα παραμένει.
    .
    Το δικαστήριο της Χάγης, δίδει τελεσίδικη απόφαση. Αν καταδικάσει εμάς μετά από πιέσεις κάποιων, την π@υτσίσαμε. Δεν είναι τα αποτελέσματα του όλα δίκαια, αμερόληπτα και υπεράνω συμφερόντων.

  5. #125
    μια σκιά μ' ακολουθάει Το avatar του/της cityfly
    Εγγραφή
    07/05/2003
    Μηνύματα
    3.614
    Αρχικά δημιουργήθηκε από THEOD
    να προσθέσω μερικά στοιχεία

    Κατ’ αρχήν να ξεχωρίσουμε τα 2 πράγματα.
    Παράβαση εννοούμε την μη τήρηση των διεθνών κανόνων αεροναυτιλίας με την μη κατάθεση σχεδίων πτήσης για κάθε αεροσκάφος που εισέρχεται στο F.I.R. Αθηνών.
    επίσης παράβαση είναι η υπέρπτηση έξω από τους αεροδιαδρόμους όταν η πτήση γίνεται με όργανα (δηλαδή μεταξύ 7000 - 40000 ποδιών) από κει και πάνω και από κει και κάτω πετάς όπους θέλεις, επίσης από κει και πάνω είσαι σε διεθνή εναέριο χώρο


    Τα μαχητικά αεροσκάφη σύμφωνα με τους διεθνείς κανονισμούς ΟΦΕΙΛΟΥΝ να ενημερώνουν τον εκάστοτε υπεύθυνο φορέα (στην προκειμένη περίπτωση την Υπηρεσία Πολιτικής Αεροπορίας της Αθήνας) για την κίνησή τους μέσα στον επιτηρούμενο χώρο ευθύνης της, προκειμένου να λαμβάνονται τα αναγκαία μέτρα για την ασφάλεια της εναέριας κυκλοφορίας.

    και προηγουμένως πρέπει να έχουν εξασφαλίσει άδεια από το ΑΤΑ εφόσον σκοπεύουν να υπερυπταθούν ή να προσγιωθούν σε κάποιο αεροδρόμιο και οφείλουν να δηλώσουν την άδεια στο σχέδιο πτήσης και να την αναφέρουν στον ελεγκτή της περιοχής που εισέρχονται

  6. #126
    SV 1000S K3 Το avatar του/της div400
    Εγγραφή
    29/04/2003
    Μηνύματα
    1.712
    το θεμα ειναι οτι οι τουρκοι θεωρουν τα νησια του αιγιου σαν συνεχεια της ηπειροτικης τους χωρας (γεωλογικα αλλα και πολιτικα/πολιτιστικα) οπποτε σου λεει δεν ισχυει ο νομος περι υφαλικρυπιδας

    επιπλεον

    οι δημερεις μας διαφορες ειναι γνωστο οτι δεν ΄''στεκουν'' νομικα/πολιτικα κτλ αλλα ειναι ουσιαστικα προφασεις για να καλυψουν την πραγματικη αιτια της εντασης η οποια δεν ειναι αλλη απο την μακροχρονια (αποτην εποχη του Κεμαλ Αττατουρκ) προσπαθεια/επιθυμια των τουρκων για κυριαρχια (πολιτικα/οικονομικα/στρατιωτικα και πολιτιστικα) στην ανατολικη μεσογειο. δηλ την αναδειξη της τουρκιας σε περιφεριακη υπερδυναμη η οποια θα εχει την πρωτο και τελευταιο λογο στα δρομενα της περιοχης. αυτο ειναι δεδομενο και δεν αμφισβιτειτε, αλλωστε ειναι δεδηλωμενος στοχος των τουρκων!
    τωρα οσων αφορα τους αμερικανοαγγλους και λοιπους δυτικους εταιρους ειναι απλα τα πραγματα: εκεινοι θελουν(και ηθελαν παντα) ενα σταθερο και δυνατο (και δυναμικο) συμμαχο στην περιοχη, αδιαφοροντας για το ποιος θα ειναι αυτος. απλα η τουρκια ηταν (και ειναι) ο καλλιτερος υποψηφιος οποτε θα κανουν και τα στραβα ματια σε μερικες παρασπονδιες της.

    φανταστειτε (για γινουν κατανοητα τα παραπανω) οτι ψαχνετε ενα εμπορικο αντιπροσωπο για την επαρχια ποιον θα διαλεγατε μεταξη των εξης δυο?
    ο πρωτος ειναι ησηχος και πραος χαρακτηρας, λιγο ανασφαλεις με πολλα προσωπικα/οικογενιακα προβληματα και παντα μα παντα επιζητα (αυτο κανουμε χωρις πλακα) την αναγνωρηση και ισως και την καθοδηγηση ενος ισχυροτερο εταιρου
    ο δευτερος ειναι μια ισχυρη (τουλχ. προς τα εξω) προσωπικοτητα με δυναμικο χαρακτηρα, ξερει να διεκδικει, δεν φοβατε να παρει προτωβουλιες ωστε να πετυχει τους στοχους του και εφαρμοζει επιθετικη εμπορικη πολτικη.
    ποιος θα ηταν καταληλος για εσας? μαλλον ο δευτερος ετσι δεν ειναι? γιατι λοιπον για την αμερικη να μην ειναι η τουρκια ρε παιδια?
    το ερωτημα ειναι εμεις τι κανουμε τοσον καιρο που δεχομαστε τις προκλησεις της τουρκιας? εχουμε αντιδρασει ποτε λιγο πιο εντονα η εστω και δυμανικα? τους εχουμε δειξει οτι δεν θα δεχθουμε μαλακιες?

  7. #127
    Αρχικά δημιουργήθηκε από THEOD
    Αναφέρομαι ότι υπάρχει κενό στον νομικό ορισμό του νησιού και στην διαφοροποιήσή του από την βραχονησίδα..
    Μα τους "διαδρόμους" δεν τους κλείνουν οι βραχονησίδες, τους κλείνουν νησιά με αρκετές χιλιάδες μονίμων κατοίκων.

    Αρχικά δημιουργήθηκε από THEOD
    .. και ΣΙΓΟΥΡΑ δεν προσφέρονται για παλληκαρισμούς και λεονταρισμούς στα δημόσια φόρουμ με αφορμή και κάτω από την φόρτιση ενός θλιβερού περιστατικού...
    Το συγκεκριμένο θλιβερό συμβάν δεν μου ξύπνησε κάποια κοιμισμένα συναισθήματα. Με αυτά κοιμάμαι, με αυτά ξυπνάω. Η δικαιοσύνη με βάζει γιά ύπνο και η ελευθερία με ξυπνάει.

    Αρχικά δημιουργήθηκε από tai
    Το δικαστήριο της Χάγης, δίδει τελεσίδικη απόφαση. Αν καταδικάσει εμάς μετά από πιέσεις κάποιων, την π@υτσίσαμε. Δεν είναι τα αποτελέσματα του όλα δίκαια, αμερόληπτα και υπεράνω συμφερόντων.
    ΣΩΣΤΑ. Αυτό κι αν είναι παγίδα.

  8. #128
    Αφροτζιξ Το avatar του/της afrotwin
    Εγγραφή
    08/12/2003
    Μηνύματα
    3.260
    gia malakies skotononte palikaria......
    Αφροτζιξ.kata tin nona druna

  9. #129
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της THEOD
    Εγγραφή
    12/04/2003
    Μηνύματα
    2.219
    Αρχικά δημιουργήθηκε από tai
    Το δικαστήριο της Χάγης, δίδει τελεσίδικη απόφαση. Αν καταδικάσει εμάς μετά από πιέσεις κάποιων, την π@υτσίσαμε. Δεν είναι τα αποτελέσματα του όλα δίκαια, αμερόληπτα και υπεράνω συμφερόντων.
    Σωστά, γιαυτό και ανέφερα ότι σε αυτά τα πράγματα παίζει ρόλο η ισχυρή ή όχι θέση της χώρας στην Διεθνή σκακιέρα, καθώς και ότι δεν βλέπω το θέμα να καταλήγει εκεί...

  10. #130
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της THEOD
    Εγγραφή
    12/04/2003
    Μηνύματα
    2.219
    Αρχικά δημιουργήθηκε από cityfly
    επίσης παράβαση είναι η υπέρπτηση έξω από τους αεροδιαδρόμους όταν η πτήση γίνεται με όργανα (δηλαδή μεταξύ 7000 - 40000 ποδιών) από κει και πάνω και από κει και κάτω πετάς όπους θέλεις, επίσης από κει και πάνω είσαι σε διεθνή εναέριο χώρο



    και προηγουμένως πρέπει να έχουν εξασφαλίσει άδεια από το ΑΤΑ εφόσον σκοπεύουν να υπερυπταθούν ή να προσγιωθούν σε κάποιο αεροδρόμιο και οφείλουν να δηλώσουν την άδεια στο σχέδιο πτήσης και να την αναφέρουν στον ελεγκτή της περιοχής που εισέρχονται [/B]
    Σωστά, μόνο που για τα στρατιωτικά αεροσκάφη που πετούν ΕΞ' ΟΨΕΩΣ (και άντε να αποδείξεις ότι δεν είναι έτσι) και σε πολύ χαμηλά ύψη μακριά από πολιτικούς αεροδιαδρόμους, ουσιαστικά και στην πράξη δεν είναι υποχρεωτικό να καταθέτουν σχέδια πτήσης...



    Θέμα προσγείωσης ή υπέρπτησης αεροδρομίου δεν τίθεται στην συγκεκριμένη περίπτωση...

  11. #131
    Θα το ξαναπώ. Μερικές φορές πρέπει να βάζουμε στην άκρη την λογική και την πιθανή απώλεια ζωής, προκειμένου να υπερασπιστούμε την ηθική Ακρόπολη που έχει μέσα του ο καθ' ένας.

    Δεν λέω ότι αυτή η στιγμή είναι τώρα, αλλά ας βάλουμε αυτήν την σκέψη στην άκρη του μυαλού μας.

  12. #132
    SV 1000S K3 Το avatar του/της div400
    Εγγραφή
    29/04/2003
    Μηνύματα
    1.712
    Αρχικά δημιουργήθηκε από χωμάτινος
    Θα το ξαναπώ. Μερικές φορές πρέπει να βάζουμε στην άκρη την λογική και την πιθανή απώλεια ζωής, προκειμένου να υπερασπιστούμε την ηθική Ακρόπολη που έχει μέσα του ο καθ' ένας.

    Δεν λέω ότι αυτή η στιγμή είναι τώρα, αλλά ας βάλουμε αυτήν την σκέψη στην άκρη του μυαλού μας.
    +1
    δεν μπορω παρα να συμφωνησω

  13. #133
    μια σκιά μ' ακολουθάει Το avatar του/της cityfly
    Εγγραφή
    07/05/2003
    Μηνύματα
    3.614
    Αρχικά δημιουργήθηκε από THEOD
    Σωστά, μόνο που για τα στρατιωτικά αεροσκάφη που πετούν ΕΞ' ΟΨΕΩΣ (και άντε να αποδείξεις ότι δεν είναι έτσι) και σε πολύ χαμηλά ύψη μακριά από πολιτικούς αεροδιαδρόμους, ουσιαστικά και στην πράξη δεν είναι υποχρεωτικό να καταθέτουν σχέδια πτήσης...



    Θέμα προσγείωσης ή υπέρπτησης αεροδρομίου δεν τίθεται στην συγκεκριμένη περίπτωση...
    όχι κάνεις λάθος

    οτιδήποτε πετάει (σε οποιοδήποτε fir) είναι υποχρεωμένο να καταθέτει σχέδιο πτήσης
    άλλο τι γίνεται

    αυτό που ισχύει με τα στρατιωτικά είναι ότι σε περιπτώσεις ασκήσεων μπορεί να μη χρειάζεται να κατατεθεί επιπλέον αναλυτικό σχέδιο το notam όμως πρέπει να προβλέπει ότι
    πχ στον τάδε χώρο θα γίνονται πτήσεις ελικοπτέρων

    αυτά είναι ψιλά γράμματα βέβαια

  14. #134
    daytona 675 : SS master Το avatar του/της jbear
    Εγγραφή
    17/11/2005
    Μηνύματα
    445
    μολις ακουσα στις ειδησεις του Α απο τουρλο πιλοτο οτι αυτες ειναι πτησεις ρουτινας και οτι το κανουν για να μας δειξουν οτι το αιγαιο δεν ειναι μονο ελληνικο!!! Μας προκαλουν καθημερινα ενω εμεις τους υποστηριζουμε για την ενταξη τους στην Ε.Ε. ... τι να πει κανεις... :a24: :a31: :a24: :a31:
    Θελω ενα Ducati 1098 S ΤΩΡΑAAAA!!! :a07:

    ------------------------------------------------------------------------------------------------------------

    "Η Δημοκρατία μας αυτοκαταστρέφεται διότι κατεχράσθη το δικαίωμα της ελευθερίας και της ισότητας, διότι έμαθε τους πολίτες να θεωρούν την αυθάδεια ως δικαίωμα, την παρανομία ως ελευθερία, την αναίδεια του λόγου ως ισότητα και την αναρχία ως ευδαιμονία" - Σωκρατης

  15. #135
    Αρχικά δημιουργήθηκε από jbear
    Μας προκαλουν καθημερινα ενω εμεις τους υποστηριζουμε για την ενταξη τους στην Ε.Ε..τι να πει κανεις... :a24: :a31: :a24: :a31:

    Όχι εμείς, αυτοί (οι πολιτικοί μας).
    Αν η Τουρκία μπει στην Ευρώπη, κανείς δεν τους απαγορεύει να στείλουν μέσα στα επόμενα 10 χρόνια π.χ. 40.000 Τούρκους στην Χίο και να είναι πλέον πληοψηφία σε ελληνικό έδαφος..




    Στις δεκαετίες 1970-80, το τουρκικό κράτος μετέφερε σταδιακά περ. 15.000.000 πολίτες από την Ανατολία στα παράλια. Το έχουν ξανακάνει.

Σελίδα 9 από 21 ΠρώτοΠρώτο ... 456789101112131419 ... ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. Απαντήσεις: 0
    Τελευταίο μήνυμα: 02/06/2009, 20:31
  2. Απαντήσεις: 13
    Τελευταίο μήνυμα: 26/04/2007, 17:47
  3. Και κάτι ακόμα
    από bikersonly στο forum Αντιπαραθέσεις
    Απαντήσεις: 9
    Τελευταίο μήνυμα: 05/11/2003, 15:41
  4. Γεια και χαρα
    από sonus στο forum Off topic
    Απαντήσεις: 5
    Τελευταίο μήνυμα: 31/10/2003, 11:47
  5. Προς admins, moderatores και όποιος άλλος...
    από TManiac στο forum Αντιπαραθέσεις
    Απαντήσεις: 8
    Τελευταίο μήνυμα: 31/10/2003, 08:29

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF