filarako esi den exis katalavi oti ise se post tou choperatou ton opio den gnorizoΑρχικά δημιουργήθηκε από darkCount
Ayto katalabes esy file mou apo ta grafomena? Den se dagkwse kanenas epeidh egrapses. Aplos sou eipa oti afou milate gia proswpika sas pragmata...peite ta se pm.
AN bebaia kapoios parekshgouse ayta pou grapsame...ISWS katalhgame na brizomastan.Den exei an kanei toso me kapoion apo sas...oso me to tamperamento tou Ellhna kai tou forum aytou.Den yphrxe skopos na prosblh8ei kanenas file mou![]()
An kai apo oti fainetai....thn petakses th glwsoula sou aprepws ligaki xwris logo kai aformh se kapoion pou den ksereis![]()
![]()
ke vazis xeri ke kanis ke propaganda peri i8ikon aksion
iparxi kati pou se 8igi prosopika se aftin tin sizitisi metaksi tou xrv ke tou choperatou?
se kalese kanis na pis tin gnomi sou se ena post pou ksekinise o choperatos?
nomizis oti zis se ena omorfo kosmo agkelika plasmeno opos sou ipe i mama sou?
lipon kita pos ginete gia na min mperdevese ftiaxnis esi ena post me ena 8ema an mpi kapios ke arxisi apo to pou8ena na milai asxima i ne leei asxeta me to post sou exis dikeoma na tou valis xeri ke na zitisis na diagrafoun afta pou egrapse
an omos mpis esi se kapio post asxeton me esena pou les kiolas oti den se kseri ke vgazi glosa.esi ton kseris pou ir8es edo na parastisis ton dimosio kriti? den mporis na epivalis ton diko sou tropo sizitisis giati opos exis esi dikeoma na ise pedi tou katixitikou etsi exoun dikeoma ke afti na ine viastes as poume ke fisika ipef8ini ton prakseon tous ke na exoun ton diko tous tropo epikinonias pou epenalamvano an den sou aresi pas gia xorta
apo oti fenete o xrv ke o choperatos gnorizonte ke milane dikia tous glosa katalaves tora oti ise telios out ke esi ke opios dipote alos dialalitis ton i8ikon aksion ke tou ka8osprepismou...!!!!
ego an imoun stin 8esi tou choperatou 8a zitousa na diagrafoun afta pou grafis
ke afta pou grafis 8a dimiourgisoun diamaxi
ke vres tipota alo na gemisis ta kena tis aniaris zois sou
lampro tekno tis mamas sou
:rotflmao::rotflmao: