Σελίδα 2 από 4 ΠρώτοΠρώτο 1234 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 16 έως 30 από 51

Θέμα: πετρελαιοκίνηση

  1. #16
    Αρχικά δημιουργήθηκε από sniper
    Γράψε ένα άκυρο εδώ.... στο μόνο που διαφέρουν είναι στο χρώμα που βάζουν για να ΞΕΧΩΡΙΖΕΙ απο αυτό της κίνησης - ο διαχωρισμός ειναι ΜΟΝΟ φορολογικός...

    Ψάχτο λιγάκι
    Αν δεν κάνω λάθος , το πετρέλαιο θέρμανσης έχει πολύ μεγαλύτερη περιεκτικότητα θείου. Πάντως σίγουρα δεν είναι ίδιο με το κίνησης.

    Σχετικά με τους μοντέρνους κινητήρες άμεσου ψεκασμού, αυτοί παράγουν λιγότερους ρύπους από τους αντίστοιχους βενζινοκινητήρες εκτός από την αιθάλη (ή σωματίδια άνθρακα - η γνωστή μαυρίλα). Αρκετές εταιρίες όμως (η πρώτη εδώ και 5 χρόνια) εφοδιάζουν τα αυτοκίνητα με ένα φίλτρο κατκράτησης σωματιδίων, γεγονός που τα καθιστά απολύτως πιο καθαρά από τα βενζινοκίνητα.

    Το πρόβλημα ήταν και παραμένει η ποιότητα του καυσίμου. Επειδή οι κινητήρες diesel άμεσου ψεκασμού επιτυγχάνουν τα παραπάνω χαρακτηριστικά (μαζί με την αυξημένη απόδοση και τον περιορισμένο θόρυβο λειτουργίας) χρησιμοποιώντας υψηλή πίεση ψεκασμού (ποτ φτάνει τα 1500-1900 bars με 2 ή παραπάνω ψεκασμούς ανά κύκλο)) η λίπανση της αντλίας γίνεται από το ίδιο το καύσιμο.
    Συνεπώς, αν αυτό έχει αυξημένη περιεκτικότητα σε θείο, η αντλία φθείρεται γρηγορότερα, τα μπεκ κολλάνε (και σε μερικές περιπτώσεις δεν είναι ηλεκτρομαγνητικά αλλά πιεζοηλεκτρικά), και γενικότερα όλο το σύστημα τροφοδοσίας(π.χ. βαλβίδες EGR) αλλά και εξαγωγής γεμίζει επικαθήσεις.

    Συνεπώς το πρόβλημα είναι ότι κάποιοι δεν θέλουν να επενδύσουν λεφτά τόσο για την βελτίωση του καυσίμου όσο και για την αύξηση της παραγωγής του.

    Τα υπόλοιπα είναι .... π@#$#$ μπλε.

    ΣΗΜ: η αντλία πετρελαίου σε έναν diesel άμεσου ψεκασμού ΔΕΝ ΡΥΘΜΙΖΕΤΑΙ. Συνήθως παίρνει κίνηση από τον ιμάντα εκκεντροφόρου και με την βοήθεια κάποιων αισθητήρων και (ηλεκτρονικών) ρυθμιστών ο εγκέφαλος ψεκασμού 'αποφασίζει' για τη σωστή πίεση ψεκασμού.
    ΣΗΜ2: η περιεκτικότητα του καυσίμου σε biodiesel καθορίζεται-επιβάλλεται(?) από την Ευρωπαική νομοθεσία και είναι αργά αλλά στθερά αυξητική.

    You BETA believe...
    ________________________________
    You should be exhausted.....
    ________________________________
    Hit me, crush me....

  2. #17
    Εγώ ένα δεν καταλαβαίνω.
    Στη δυτική Ευρώπη που το μεγαλύτερο ποσοστό αυτοκινήτων είναι πετρελαιοκίνητα, είναι ηλίθιοι και μόνο εμείς οι Έλληνες έχουμε βγάλει τους κινητήρες αυτούς ότι μολύνουν!
    Οι σύγχρονοι πετρελαιοκινητήρες δεν έχουν καμία απολύτως σχέση με του παρλθόντος. Σε επίπεδα εκπομπής ρύπων είναι πολύ κοντά στους βενζινοκινητήρες χωρίς να υπολογίζουμε την σαφέστατη μικρότερη κατανάλωση! Είναι πιο αξιόπιστοι και με μεγαλύτερη διάρκεια ζωής λόγω της πολύ πιο στιβαρής κατασκευής τους (υψηλή συμπέση γαρ).
    Το μόνο πρόβλημα είναι η ευαισθησία των μπεκ ψεκασμού σε κακής ποιότητας πετρέλαιο.
    the lights came on fast
    lost in motorcrash
    gone in a flash unreal...

    PcBox.GR

  3. #18
    το 2002 αγωρασα ενα φορτιγο βαν 4τονο ιβεκο. ειναι τουρπο ντιζελ με ιντερκουλερ. αυτο που παρατηρισα ειναι οτι η εξατμιση σταματα κατω απο το οχημα στο κεντρο δεν βγενει πουθενα απο το πλαι. οταν ειπα στον πολητη ενωπιον του αρχημηχανικου της ιβεκο οτι << εκει που ειναι η εξατμηση με τον καιρο δεν θα μου μαυρισει το αμαξι? χωρια οτι οταν ειμαι σταματιμενος θα μου μπενει το ντουμανι στην καμπινα αν εχω ανικτα παραθυρα...>>. η απαντηση του αρχημιχανικου ηταν.
    << αν δεις να βγαζη μαυριλα η εξατμηση, η αν σου μηρησει το καυσαεριο του εστω και αν σκηψεις διπλα στο αμαξι. να μας το φερεις να σου το αντικαταστησουμε με καινουριο. και αυτο στο δινουμε και ενγραφως αμα θελεις και με σφραγιδα της ιβεκο ιταλιας οχι μονο δικια μας. το αμαξι αυτο καλιπτη της ισχειουσες διαταξεις αλλα και θα καληπτη και της επομενες που θα βγουν. τουλαχιστον για μια 10ετια δεν υπαρχει περιπτοση να βγαλει ριπους και δεν θελει τιποτα περισοτερο απο τα σερβις του. αν οποιαδιποτε αιτια (οπως σκαρτο πετρελαιο) εντοπιστη απο τον υπολογιστη του βγαζει σφαλμα στο καντραν και απομονομη το προβλημα για να μην περασει στον κηνητηρα και παθει ζιμια αυτος η ο καταλητης του>>.
    αρκη να σας πω οτι μετα απο 4 χρωνια το αμαξι δουλευει σαν καινουριο.
    οταν εβαλα στην επαρχεια εξω απο την επιδαυρο πετρελαιο που ηταν αναμεμιγμενο με θερμανσης μου ειχε αναψει η ενδηξη του φιλτρου πετρελαιου και εκοβε ισχη το αμαξι. εκανα καθε τοσο στην ακρη και το εσβηνα στο παρκινκ. μετα απο ενα λεπτο που γυρνουσα το κληδι για να το βαλω μπροστα επρεπε να περιμενω λιγο να κανει διαγνωση να απομονοσει της βρομιες και οταν μετα απο αρκετες φορες το φιλτρο δεν ειχε μπουκοσει απο βρωμιες εκανε αυτοματα καθαρισμο πετωντας απο ενα σωλινακι την γλητσα εξω. δεν ειχα προβλεψει οτι θα εκανε κατι τετοιο γιατι δεν το ηξερα για να βαλω κατι κατω να το μαζεψω. ευτηχως που ημουν σε παρκινκ με χωμα κατω. μεχρη να ερθω αθηνα αγανακτησα αλλα το συστημα δουλεψε τελεια και την αλλη μερα που πηγα στην ιβεκο και αλαξα το φιλτρο πετρελαιου το βαλαμε στο διαγνωστικο και εδηχνε 100% σωστη λειτουργια. μαλιστα εδιξε ποσες φορες μου εκοψε το καυσιμο για να μην περασει στην αντλια και στα μπεκ και κατα ποσο της % ηταν μπουκομενο το φιλτρο εως και τον αυτοματο καθαρισμο του εδηξε το τι ωρα τον εκανε.
    τα σημερινα αυτοκηνητα και μαλιστα τα επαγκελματικα ντιζελ ειναι τεχνολογικα πολυ μπροστα μονο κατι σαν τον σουφλια που εχουν παρωπιδες (η προσοπικα οικονομικα συμφεροντα ) δεν τα βλεπουν για τους δικους τους λογους πιστευω. αλλα τι περιμενεις απο ενας <<ανθρωπο???>> που οταν σκοτοθηκαν τα παιδια στον μαλιακο βγηκε στα καναλια και ειπε οτι .
    << δεν ειναι δινατον να μπει διαχοριστηκο στον δρομο αυτον ουτε και προσορινο εστο γιατι ειναι πολυ στενος και θα διμιουργιτε προβλημα στην κυκλοφορια με μποτιλιαρισματα>>
    δηλαδη καλυτερα να σκοτονετε κοσμος καθε μερα (αυτο δεν το γραφουν ουτε στα ψιλα γραματα των εφημεριδων γιατι ειναι σημηθησμενο φενομενο και δεν εχει πολιτικο κοστος) και καμια φορα να γινετε και κανενα πολυνεκρο. (αυτο κρατει καμια 10ρια μερες και μετα ξεχνιετε, μικρο πολιτικο κοστος). παρα να ειναι ο δρομος μποτιλιαρισμενος και να βρηζουν την κηβερνιση καθε μερα και να το διχνουν τα καναλια καθε μερα.(μεγαλο πολιτικο κοστος)
    και δεν ειμαι με κανενα χρωμα και κανενα κομα ρε παιδια .για ολλους τους πολυτικαντηδες εμεις ειμαστε μοναδες. αναλοσιμοι ειμαστε που απλα εχουμε μια τσεπι και βαζουν το χερι μεσα να μας τα περνουν με τον ενα η τον αλλο τροπο. και αν καποιος απο εμας ληψει... δεν γα#ιετε λενε θα γενηθει αλλος....

  4. #19
    Lamp chops Master
    Εγγραφή
    05/02/2006
    Μηνύματα
    15
    Αρχικά δημιουργήθηκε από SCBR1000RR
    τα πλήν μόνο είναι ότι τα πετρελαιοκίνητα αυτοκίνητα είναι πιο ακριβά για αγορά και βέβαια πιο ακριβά στην συντήρηση και πιο επίφοβα για μεγάλες ζημιές απο ότι οι βενζινοκινητήρες.
    .
    Το μόνο που είναι πιο ακριβό είναι το κόστος κατασκευής - κτήσης. Η συντήρηση ενός diesel είναι πολύ πιο απλή και ας με συγχωρήσουν οι μηχανικοί του φόρουμ, αυτά είναι π@π@ριές που λένε κάποιες μηχανικάτζες που έχουν την τύφλα τους απο μηχανολογία.

    Ο κινητήρας diesel έχει πολύ λιγότερα κινούμενα μέρη οπότε αυτοδικαίως είναι πιο αξιόπιστος. Όπως έγραψε και κάποιο άλλο παιδί μπορεί να "κάψει" διάφορους τύπους καυσίμων αρκεί η συμπίεση του να είναι η κατάλληλη.

    Αρχικά δημιουργήθηκε από dirtbird Αν δεν κάνω λάθος , το πετρέλαιο θέρμανσης έχει πολύ μεγαλύτερη περιεκτικότητα θείου. Πάντως σίγουρα δεν είναι ίδιο με το κίνησης.
    Φίλτατε κάνεις μέγα λάθος. Φορομπηχτικό είναι το κόλπο. Απλά προσθέτουν μία κόκκινη χρωστική. Αυτό που δεν ξέρω είναι κατά πόσο αυτή η χρωστική επηρεάζει την λειτουργεία των φίλτρων του diesel. Αν την επηρεάζει πάντων σκέφτομαι την λειτουργεία των δικών μου φίλτρων {ρινικό σύστημα - αναπνευστική οδό - πνέυμονες}.

    Αρχικά δημιουργήθηκε από stako
    Αν θυμάμαι καλά βάζουν κάτι για να ΜΗΝ μπορεί να λειτουργήσει σωστά ο κινητήρας. Αλλιώς γιατί οι ταξιτζήδες να μην έβαζαν θέρμανσης και να έκαναν οικονομία?
    Γιατί αν τους πιάσουν τους κόβουν τ' @ρχιδι@. Και αυτούς και τους βενζινάδες. Και αν θέλουν τους πιάνουν και έχουν πιάσει αρκετούς. Πίστεψέ με. Το πρόβλημα είναι ότι μερικοί μάγκες βενζινάδες αποχρωματίζουν το πετρέλαιο θέρμανσης και έτσι κάνουν τρελή μπάζα. Από την άλλη ο βενζινάς δεν έχει συμφέρον να πουλάει diesel θέρμανσης γιατί μειώνεται το ποσοστό κέρδους.
    .......Τίς φωτιές να σβήσω δέν μπορῶ,
    γιατί πίνω μπάφους και παίζω pro......

  5. #20
    Αρχικά δημιουργήθηκε από capo998


    Ο κινητήρας diesel έχει πολύ λιγότερα κινούμενα μέρη οπότε αυτοδικαίως είναι πιο αξιόπιστος.
    Έχεις μπερδέψει τον diesel με τους δίχρονους....

    You BETA believe...
    ________________________________
    You should be exhausted.....
    ________________________________
    Hit me, crush me....

  6. #21
    Λαβωμένο μέλος Το avatar του/της Tigas
    Εγγραφή
    15/12/2004
    Μηνύματα
    4.814
    Αρχικά δημιουργήθηκε από capo998
    Το μόνο που είναι πιο ακριβό είναι το κόστος κατασκευής - κτήσης. Η συντήρηση ενός diesel είναι πολύ πιο απλή και ας με συγχωρήσουν οι μηχανικοί του φόρουμ, αυτά είναι π@π@ριές που λένε κάποιες μηχανικάτζες που έχουν την τύφλα τους απο μηχανολογία.

    Επέτρεψε μου να σου πώ και εγώ λοιπόν ότι μια και δουλευω εδώ και αρκετά χρόνια στο χώρο του αυτοκινήτου, τα σέρβις στα πετρέλαια είναι πολυ πιο συχνά χρονικά, είναι τίγκα στις βαλβίδες που συχνά πυκνά κάποια όλο και κάτι παθαίνει, εάν σου βάλουν καυσιμο κουκουρούκου απλά την γάμησες γιατί οι αντλίες πετρελαίου ξεκινάνε απο 800.000-900.000 δρχ και πάμε και γενικώς είναι πιο ακριβό σπορ.
    Βενζίνη for ever .

  7. #22
    Λαβωμένο μέλος Το avatar του/της Tigas
    Εγγραφή
    15/12/2004
    Μηνύματα
    4.814
    Αρχικά δημιουργήθηκε από sniper
    Γράψε ένα άκυρο εδώ.... στο μόνο που διαφέρουν είναι στο χρώμα που βάζουν για να ΞΕΧΩΡΙΖΕΙ απο αυτό της κίνησης - ο διαχωρισμός ειναι ΜΟΝΟ φορολογικός...

    Ψάχτο λιγάκι
    Και γιατί όταν βάζουν πετρελαιο θέρμανσης βγλαζουν πατσαβούρες πίσω, προφανώς κάποια διαφορά θα έχει με το κίνησης Νικόλαε

  8. #23
    Αρχικά δημιουργήθηκε από SCBR1000RR
    Επέτρεψε μου να σου πώ και εγώ λοιπόν ότι μια και δουλευω εδώ και αρκετά χρόνια στο χώρο του αυτοκινήτου, τα σέρβις στα πετρέλαια είναι πολυ πιο συχνά χρονικά, είναι τίγκα στις βαλβίδες που συχνά πυκνά κάποια όλο και κάτι παθαίνει, εάν σου βάλουν καυσιμο κουκουρούκου απλά την γάμησες γιατί οι αντλίες πετρελαίου ξεκινάνε απο 800.000-900.000 δρχ και πάμε και γενικώς είναι πιο ακριβό σπορ.
    Βενζίνη for ever .

    Νομίζω φίλε SCBR1000RR οτι τα έχεις μπερδέψει λιγο...

    Αν μή τι αλλο οι πετρελαιοκινητήρες είναι γνωστό ότι έιναι "σχετικά" πιό απλοί στην κατασκευή τους (οσον αφορά την αρχή λειτουργείας τους... μην μου αρχίσετε τις θεωρίες) οπότε και η συντήρησή τους κατ' επέκταση είναι πιό απλή...

    Τώρα όσον αφορά το κόστος που λές σχετικάμε την αντλία έχεις δίκιο... αλλα δεν μας λές σε πόσα χιλιόμετρα "απαιτέιται" η αλλαγή της...

    Να σε βοηθήσω λοιπόν...

    Σε Mercedes 250 (ΤΑΧΙ μοντέλο 1990) η πρώτη αλλαγή (μαζί με ανακατασκευή-επισκευή μοτέρ) έγινε στα 850.000 χιλιόμετρα (το νούμερο είναι σωστό)... και η δεύτερη στα 1.250.000 χιλιόμετρα...

    Σε Peugeot 605 έγινε αλλαγή στα 550.000 χιλιόμετρα... και ακόμα συνεχίζει (έχει 780.000 χιλ.)

    Αντιλαμβάνεσε λοιπόν για τί αξιοπιστία μιλάμε...

    Αλλωστε αν είναι όπως τα λες... δεν αναρωτιέσαι γιατί όλα τα επαγγελματικά οχήματα έχουν ντηζελοκινητήρες? και μην μου πείς ότι έιναι λόγοι οικονομίας... γιατί περισσότερο θα στίχοιζε π.χ. σε μία νταλίκα 2 μέρες ακινησίας το μήνα λόγο βλαβών(αν ίσχυε αυτό που λές περί αξιοπιστίας) από το "κέρδος" που θα είχε λόγο διαφοράς τιμής καυσίμου...

    Τώρα σχετικά με το πετρέλαιο θέρμανσης και κίνησης.. η διαφορά τους είναι η χρωστική ουσία που προστίθεται στο πρώτο προκειμένου να γίνεται αντιληπτή η παράνομη χρήση του από τα καυσαέρια...

    Η λειτουργία της μηχανής δεν επηρέαζεται καθόλου, είναι καθαρά φορολογικό το θέμα...

    Απόδειξη αποτελεί το γεγονός τις χρήσης πετρελαίου θέρμανσης σε αρδευτικό μηχάνημα-αντλία (και δεν μιλώ για κανένα τις πλάκας, είναι επώνυμο και μεγάλης ισχύος) εδώ και 4 χρόνια και δεν έχει πάθει το παραμικρό...

    εκτός από το γκουχχ... γκουχ... κόκκινο ντουμανάκι.. έιναι μιά χαρα...


    Αυτά για να μήν μας παραμυθιάζουν... δεν ειναι M@L@KES οι ξένοι που και την χρησιμοποιούν αλλά και επενδύουν πάνω της...

    Αυτά... (φιλικά πάντα έτσι?...)

    "It is better to die on your feet than to live on your knees!"--Emiliano Zapata

  9. #24

  10. #25
    Αρχικά δημιουργήθηκε από SCBR1000RR
    είναι πιο ακριβά για αγορά και βέβαια πιο ακριβά στην συντήρηση και πιο επίφοβα για μεγάλες ζημιές απο ότι οι βενζινοκινητήρες.
    Βέβαια στην tv τα παρουσιάζουν εντελώς διαφορετικά απο ότι είναι και απορώ κιόλας
    Θα συμφωνίσω μόνο στο ότι είναι πιο ακριβά.
    Σε τίποτε άλλο.
    Το δικό μου πετρελαιοκίνητο εχει 310.000 km και τα μόνα χρήματα που έδωσα για την συντήρηση ήταν τα λάδια.
    20-25 ευρω για το λάδι σε κάθε αλλαγή. Όταν άλλαζα και φίλτρο εφτανε τα 40 ευρω.
    Πόσα πληρώνεις εσύ για κάθε service?
    Αυτή τη στιγμή το μοτερ είναι σαν καινούριο. Δεν καίει σταγόνα λάδι και δεν βγάζει την παραμικρή μαυρίλα.
    Άνετα μεχρι τις 500.000km!

  11. #26
    Νέο μέλος
    Εγγραφή
    13/03/2006
    Μηνύματα
    11
    οι κινητήρες diesel είναι πιό αξιόπιστοι και με πολύ μεγαλύτερη διάρκεια ζωής απο τους βενζινομινητήρες για τον απλούστατο λόγο ότι δουλέυουν σε χαμηλότερες στροφές και φθείρονται πολύ λιγότερο στοω ίδιο χρόνο λειτουργίας. Οποιος έχει οδηγήσει diesel το ξέρει, σπάνια ξεπερνάει τις 3000σαλ.

  12. #27
    Αρχικά δημιουργήθηκε από SCBR1000RR
    Επέτρεψε μου να σου πώ και εγώ λοιπόν ότι μια και δουλευω εδώ και αρκετά χρόνια στο χώρο του αυτοκινήτου, τα σέρβις στα πετρέλαια είναι πολυ πιο συχνά χρονικά, είναι τίγκα στις βαλβίδες που συχνά πυκνά κάποια όλο και κάτι παθαίνει, εάν σου βάλουν καυσιμο κουκουρούκου απλά την γάμησες γιατί οι αντλίες πετρελαίου ξεκινάνε απο 800.000-900.000 δρχ και πάμε και γενικώς είναι πιο ακριβό σπορ.
    Βενζίνη for ever .

    Μάλον δεν θα τα έμαθες καλά!

  13. #28
    σπάνια ξεπερνάει τις 3000σαλ. [/B]


    Βάλε κάτι ακόμη!

  14. #29
    M.A.E.Θ.Ρ.Α.Τ. Το avatar του/της sniper
    Εγγραφή
    11/11/2002
    Μηνύματα
    15.787
    Αρχικά δημιουργήθηκε από SCBR1000RR
    Και γιατί όταν βάζουν πετρελαιο θέρμανσης βγλαζουν πατσαβούρες πίσω, προφανώς κάποια διαφορά θα έχει με το κίνησης Νικόλαε
    Χρωστικές, νοθεία και κακή συντήρηση κινητήρα...

    Να υποθέσω ότι στο εξωτερικό που δεν υπάρχει η διαφορά μεταξύ κίνησης/θέρμανσης είναι διαφορετικό diesel?
    Αλίμονο σ’ αυτούς που δεν ξέρουν ότι δεν ξέρουν αυτά που δεν ξέρουν.

  15. #30
    Αρχικά δημιουργήθηκε από sniper
    Χρωστικές, νοθεία και κακή συντήρηση κινητήρα...

    Να υποθέσω ότι στο εξωτερικό που δεν υπάρχει η διαφορά μεταξύ κίνησης/θέρμανσης είναι διαφορετικό diesel?

    Το καύσιμο είναι εντελος ίδιο.
    Μόνο χρωστική έχει προστεθεί!

Σελίδα 2 από 4 ΠρώτοΠρώτο 1234 ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. Απαντήσεις: 60
    Τελευταίο μήνυμα: 08/12/2011, 09:21
  2. Απαντήσεις: 31
    Τελευταίο μήνυμα: 05/04/2008, 14:08
  3. On-Off και πετρελαιοκινηση
    από tifoefs στο forum Όλα τα μοντέλα χωρίς δική τους κατηγορία...
    Απαντήσεις: 16
    Τελευταίο μήνυμα: 14/12/2006, 23:44
  4. Supersport και πετρελαιοκινηση
    από tifoefs στο forum Όλα τα μοντέλα χωρίς δική τους κατηγορία...
    Απαντήσεις: 19
    Τελευταίο μήνυμα: 28/11/2005, 18:00

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF