Το αρθρακι το διαβασα μαν,αλλα δεν μου λεει κατι εχω σταματησει να τους πιστευω αυτους,ενας λεει ετσι ο αλλος γιουβετσι,πρεπει να πεζονται πολλα απο πισω..
Βαζω συν στο 749 περα απο αυτα που ειπες οτι εχει πολυ καλο στησιμο για στριφτερες μοτοβολτες και πιστα και εναν V2 δηλαδη γκαζι παντου και οχι μονο στα ψηλα...
Τωρα για πολη ειμαι σιγουρος οτι ειναι απαραδεκτο αλλα ποιος θελει ενα ss στη πολη??(περα απο τους καγκουρες της καφετεριας).Προσωπικα αν επαιρνα ποτε τετοια μηχανη θα εδεινα αλλα 800 εουρα για ενα μεταχειρισμενο παπι για να κανω τη δουλεια μου....
675++++++++++++++++++++
μην ξεχνάς ότι το 749 πάει από 13000 έως 16000€ Είναι 2000€ το λιγότερο πάνω από τα 600άρια.
Λίγο ?????? :rotflmao:Αρχικά δημιουργήθηκε από devil's animal
το daytona καλο αλλα λιγο...
τρικυλινδρο, με εμφανιση παρομοια του 636, μικρο σαν 125, και γενικα λιγο...
ασε που το "παντρευεσαι" αν το παρεις..
![]()
:rotflmao:
Τι λίγο ρε παλικάρι που το 636 το βλέπει με τηλεσκόπιο. Εδώ χιλιάρια ζορίζονται να το μαζέψουν σε ρεπρίζ. Μιλάτε εκ του ασφαλούς μου φαίνεται.Να πεις ότι δεν σου αρέσει μαζί σου, αλλά όχι και λίγο ... μην τρελαθούμε κιόλας.
![]()
Triple 1050![]()
Συμφωνώ.
καμία σχέση με "λίγο"
είναι το πιο "πολύ" απ τα υπόλοιπα σε ρεπριζ.
Σε τελική χάνει αλλά μην ξεχνάμε ότι είναι μηχανή καθαρά πίστας,και εκεί η τελική πάει σε 2η μοίρα.
Το 675 πάει κόφτη στην έκτη ακόμα και με λίγο κόντρα άνεμο, δηλαδή 250+ πραγματικά χλμ/ώρα. Επίσης τα 250 έρχονται πολυυυυύ γρήγορα. Το πίσω γρανάζι είναι καθαρά για πίστα. Για χρήση σε εθνική θέλει δύο δόντια μικρότερο και σου δίνει καμμιά δεκαριά ακόμα χλμ. πραγματική ταχύτητα.Αρχικά δημιουργήθηκε από Yannis37
Συμφωνώ.
καμία σχέση με "λίγο"
είναι το πιο "πολύ" απ τα υπόλοιπα σε ρεπριζ.
Σε τελική χάνει αλλά μην ξεχνάμε ότι είναι μηχανή καθαρά πίστας,και εκεί η τελική πάει σε 2η μοίρα.
Triple 1050![]()
Είναι μια κατηγορία που γίνεται τρελή σφαγή.... Το 675 πρέπει να είναι πολύ καλό.... Για πίστα λόγω μεγέθους, στησίματος κλπ και για δρόμο λόγω κλιμάκωσης σασμάν..(κοντό) οπότε ρεπρίζ σκίζει.. Είναι και τα 75 κυβικά επιπλέον που δίνουν αυτό το λίγο έξτρα γκαζι..
Το 636 το ninja όμως έχει πέσει στα 10500... και είναι πολύ ωραία μηχανή και επίσης λίγο πιο δυνατή απο τα υπόλοιπα 600αρια..
Και κάτι ακόμα...Το προηγούμενο R6 (2005) βγαίνει ακόμα καινούριο στα 10200... Είναι καλό??? Εμφανισιακά μου αρέσει αρκετά.. Το γεγονός ότι δεν έχει ανεστραμμένο πιρούνι τι ρόλο βαράει και που επηρεάζει??![]()
Αγαπητέ φίλε, το R6 '05 έχει ανεστραμμένο πιρούνι και ακτινικές δαγκάνες.Αρχικά δημιουργήθηκε από onireum
Το γεγονός ότι δεν έχει ανεστραμμένο πιρούνι τι ρόλο βαράει και που επηρεάζει??![]()
link του R6
www.clubcsl.com
Το ΜΟΤΟ εχει test ολα τα 600+ μηχανακια.
Μετα απο πολυ καιρο αυτο το αρθρο πραγματικα σε ταξιδευει μες την πιστα και ειναι τοσο αναλυτικο που για τον προβληματισμο σου ειναι η πιο καλη απαντηση.
Τσεκαρετο σοπωσδηποτε.
[QUOTE]Αρχικά δημιουργήθηκε από alexk
Αγαπητέ φίλε, το R6 '05 έχει ανεστραμμένο πιρούνι και ακτινικές δαγκάνες.
Έχεις δίκιο!!! Το μοντέλο R6 '05 έχει ανεστραμμένο πιρούνι! Το γουστάρω τρελά το R6.. Το καινούριο πιστεύω είναι πολύ space και δεν ξέρω αν θα αντέξει στο χρόνο... Αν και η εμφάνιση γενικά είναι θέμα γούστου..
Μετά από αρκετό ψάξιμο είμαι μεταξύ καινούριου R6 '05 και καινούριου 636...είδωμεν...
ακου και μια διαφορετική αποψη:
απο οτι εχει διάρρευσει, του χρονου η KAWA θα βγαλει καινούριο ΖΧ6 αλλα μονο στα 599cc και οχι και στα 636 που έβγαζε μεχρι τωρα *
και λογικα, γιατι ειναι kawasaki θα προσπαθήσει να το κανει πιο δυνατο απο τον ανταγωνισμό στα απολυτά νουμερα (αλλιως παιζει χαρακιρι στο AKASHI) αρα μπορει να χασει αυτο τον δυνατο στις "μεσαιες" κινητηρα
γνωμη μου: απραξε αυτο το 636 (ΣΕ ΜΑΥΡΟ), γιατι οσο πανε γίνονται και πιο "απόλυτα" τα 600ρια...
* (πραγμα που προσωπικά νομιζω οτι ειναι και η έμεση επιβεβαίωση οτι θα φτιάξει και αλλο ss αναμεσα στο 600 και στο 1000 δηλ 750 ή 800cc!!!)
μιας και φαίνεσαι kawasakias.... πες μου...
Έχει βγει τίποτα που να έρχεται Ελλάδα και να πετάει αυτά τα άχρηστα φλασάκια και πλαστικό απο τον κώλο....
και να ενσωματώνει στα κωλοφάναρα τα φλάς??????????? Θα δείξει τρελά το εργαλείο έτσι!!!!!!
φυσικα και παιζουν πολλα πραγματα....
και το καλυτερο ειναι το φαναρι led με ενσωματωμενα τα φλασακια stealth δουλεια![]()
θα τρως λασπες+νερα ομως αν βγαλεις το λασπωτηρα να το ξερεις... (σε ολα τα μηχανακια συμβαινει αυτο βεβαια)
θα κανονίσουμε κάποια στιγμή να τα πούμε απο κοντά!!! Έχει πέσει πολύ και η τιμή του 636... και ειδικά σε μαύρο με άσπρα/διάφανα φλασάκια είναι απίστευτο....