aaa
ke malon kaneis den kserei oti i bmw prin 3 xronia nomizo kerdize agones (isos ke to protathlima) me diesel auto, ke oi ipollipoi tin kinigane me ta OTTO auto (benzinokinita)
:rotflmao:
oreo thema se moto forum
![]()
aaa
ke malon kaneis den kserei oti i bmw prin 3 xronia nomizo kerdize agones (isos ke to protathlima) me diesel auto, ke oi ipollipoi tin kinigane me ta OTTO auto (benzinokinita)
:rotflmao:
oreo thema se moto forum
![]()
κυριοι,
επειδη στην υπεροχη χωρα που ζούμε το να "καθαρίσεις" τους ελεγκτικους μηχανισμους ειναι αδύνατο, οι διαφοροι σοφοι σκαρφιζονται πατεντες για να ελεγχουν το παραεμποριο. Μια τετοια πατεντα ηταν η καταργηση της πετρελαιοκινησης στις πολεις με τις περισσοτερες ταξινομήσεις αυτοκινητων. Η ρυπανση ΗΤΑΝ μια καλη δικαιολογία. Αν δεν βρεθει καινούρια πατεντα για να καταργηθει η θερμανση-κινηση (καινούρια πατεντα = φυσικο αεριο) δεν πρόκειται να δουμε πετρελαιοκινηση διοτι το κρατος θα χανει φορολογήσιμα λεφτα απο τους γνωστους "κουβαδιαριδες" βενζιναδες - οδηγους βυτιοφόρων - μεταπωλητές.
Απ΄τους δυο μας ποταμούς
θα γευτεί μια νύχτα η έρημος καρπούς.
Πολύ φοβάμαι ότι μάλλον οι υπόλοιποι τα έχετε μπερδέψει(φιλικά).Αρχικά δημιουργήθηκε από sub_zero
Νομίζω φίλε SCBR1000RR οτι τα έχεις μπερδέψει λιγο...![]()
Αν μή τι αλλο οι πετρελαιοκινητήρες είναι γνωστό ότι έιναι "σχετικά" πιό απλοί στην κατασκευή τους (οσον αφορά την αρχή λειτουργείας τους... μην μου αρχίσετε τις θεωρίες) οπότε και η συντήρησή τους κατ' επέκταση είναι πιό απλή...
Τώρα όσον αφορά το κόστος που λές σχετικάμε την αντλία έχεις δίκιο... αλλα δεν μας λές σε πόσα χιλιόμετρα "απαιτέιται" η αλλαγή της...
Να σε βοηθήσω λοιπόν...
Σε Mercedes 250 (ΤΑΧΙ μοντέλο 1990) η πρώτη αλλαγή (μαζί με ανακατασκευή-επισκευή μοτέρ) έγινε στα 850.000 χιλιόμετρα (το νούμερο είναι σωστό)... και η δεύτερη στα 1.250.000 χιλιόμετρα...
Σε Peugeot 605 έγινε αλλαγή στα 550.000 χιλιόμετρα... και ακόμα συνεχίζει (έχει 780.000 χιλ.)
Αντιλαμβάνεσε λοιπόν για τί αξιοπιστία μιλάμε...
Αλλωστε αν είναι όπως τα λες... δεν αναρωτιέσαι γιατί όλα τα επαγγελματικά οχήματα έχουν ντηζελοκινητήρες? και μην μου πείς ότι έιναι λόγοι οικονομίας... γιατί περισσότερο θα στίχοιζε π.χ. σε μία νταλίκα 2 μέρες ακινησίας το μήνα λόγο βλαβών(αν ίσχυε αυτό που λές περί αξιοπιστίας) από το "κέρδος" που θα είχε λόγο διαφοράς τιμής καυσίμου...
Τώρα σχετικά με το πετρέλαιο θέρμανσης και κίνησης.. η διαφορά τους είναι η χρωστική ουσία που προστίθεται στο πρώτο προκειμένου να γίνεται αντιληπτή η παράνομη χρήση του από τα καυσαέρια...
Η λειτουργία της μηχανής δεν επηρέαζεται καθόλου, είναι καθαρά φορολογικό το θέμα...
Απόδειξη αποτελεί το γεγονός τις χρήσης πετρελαίου θέρμανσης σε αρδευτικό μηχάνημα-αντλία (και δεν μιλώ για κανένα τις πλάκας, είναι επώνυμο και μεγάλης ισχύος) εδώ και 4 χρόνια και δεν έχει πάθει το παραμικρό...
εκτός από το γκουχχ... γκουχ... κόκκινο ντουμανάκι.. έιναι μιά χαρα...
Αυτά για να μήν μας παραμυθιάζουν... δεν ειναι M@L@KES οι ξένοι που και την χρησιμοποιούν αλλά και επενδύουν πάνω της...
Αυτά... (φιλικά πάντα έτσι?...)
![]()
![]()
![]()
Τα 2 ντιζελοκίνητα που αναφέρεις ανήκουν τεχνολογικά στην παλαιολιθική εποχή (κινητήρες έμεσου ψεκασμού και ότι αυτό συνεπάγεται).
Τα σύγχρονα ντήζελ, έχουν αυξημένη ΤΥΠΙΚΗ συντήρηση και εξηγούμαι. Τυπική συντήρηση ενός κινητήρα πια δεν είναι τίποτα παραπάνω από την αλλαγή λαδιών-φίλτρου. Εκεί που οι κατασκευαστές έχουν φτάσει να προτείνουν διαστήματα των 30000 χλμ για τα βενζινοκίνητα, για τα ντήζελ δίνουν 15 με 20000 χλμ (αυξημένοι λόγοι συμπίεσης κ.τ.λ.). Στην πράξη μάλλον δεν υπάρχει διαφορά γιατί σχεδόν κανένας δεν αφήνει τα ίδια λάδια στο τουτού του για πάνω από 15000 χλμ. Εδώ να προστεθεί και το φίλτρο αέρα το οποίο λόγω υπερτοφοδότησης και περιβαλλοντολογικών συνθηκών (ειδικά στην Αθήνα Θεσσαλονίκη) μετά από 10000 χλμ είναι συνήθως κατάμαυρο (αυτά τα περί φυσήματος είναι αστειότητες).
Όσον αφορά το κόστος των αντλιών υψηλής πίεσης τις 800-900000 δρχ. έφταναν οι παλιές -κατά βάση μηχανικές- αντλίες των κινητήρων έμμεσου ψεκασμού οι οποίες και αυξημένες ανάγκες συντήρησης - ρύθμισης είχαν (ΕΠΑΝΑΛΑΜΒΑΝΩ οι νέες δεν χρονίζονται) και πιο επίφοβες ήταν.
Το κόστος των νέων αντλιών είναι συνήθως γύρω στα 1000? ή και λιγότερο (πιθανόν να εξαιρούνται οι Ιαπωνικές μάρκες αυτοκινήτων που γενικότερα έχουν ακριβότερα ανταλλακτικά - άντε αυτών να κοστίζουν 1500?).
![]()
Για τις διαφορές θέρμανσης - κίνησης δεν επιμένω. Πέρα από αυτό γενικότερα η ποιότητα πάσχει και η νοθεία πάει σύννεφο και φέρει την κύρια ευθύνη για πιθανές βλάβες. Επίσης και η κατάσταση των αντλιών πολλών βενζινάδικων - είναι συχνό φαινόμενο η ύπαρξη ρινισμάτων στο κουτί του φίλτρου πετρελαίου τα οποία προέρχονται από τα γρνάζια των παραπάνω.
![]()
You BETA believe...
________________________________
You should be exhausted.....
________________________________
Hit me, crush me....
Έχω δουλεψει σε 3 διαφορετικές μάρκες, το χρονικό διαστημα μεταξύ των σερβις είναι παρα πολύ πιο σύντομο απο τις βενζίνες, οι πετρελαιοκινητήρες όπως ξαναέγραψα παραπάνω είναι γεμάτοι βαλβίδες-φιλτρακια για ότι μαλακια μπορείς να φανταστείς και συχνα πυκνά χαλάνε-βουλώνουν, πρεπει να είσαι σχολαστικός με την συντηρηση τους(καθαρισμός μπεκ-μπροστινα συστηματα κ.α)Αρχικά δημιουργήθηκε από extreme13
Μάλον δεν θα τα έμαθες καλά!
Η τρομπα πετρελαιου δεν έχει ημ.λήξεως, αλλά εάν βάλει κάποιος κουκουρουκου πετρελαιο δεν ειναι καθόλου δύσκολο να πληρώνει κάργα λέμε μετά.
Πρίν 3 χρόνια που δούλευα στην ΤΟΥΟΤΑ ήταν μια περιοδο που στην Αθηνα και επαιζε πολύ νοθευμένο καυσιμο, τρελές δουλειες τότε.
Τέλος να επισημάνω και κάτι άλλο, έχω δουλεψει σε 3 ιαπωνικες εταιρίες αυτοκινήτων και 2 ευρωπαικές και έχω παρατηρήσει κάτι,
γιατί αφου οι πετρελαιοκινητήρες είναι τόσο γαμάω όπως γράφετε αρκετοί απο εδω ερχονται για σερβις και αλλάζουμε και ένα καπάκι έτσι για να γουστάρουμε εεεεεεεεεεεε, τα ξέρετε ή δεν τα ξέρετε, μην παραμυθιάζεστε ρε με τις μαλακίες που ακούτε και άμα τα επιτρέψουν και στην Ελλάδα να πάρετε, αργά ή γρήγορα πέλατες μου θα γίνεται![]()
Τέλος να σας ενημερώσω και κάτι άλλο να μαθαινετε, όλα τα πετρέλαια έχουν μεγάλο βάρος μπροστά κατα συνέπεια είναι και ευαίσθητα στα μπροστινα τους συστήματα και κλανουν ψαλίδια, ακρόμπαρα κτλ κτλ.
Παρόλα αυτα θα μου πεις οι ταρίφες είναι ηλίθιοι που τα έχουν και θα σας πώ, όχι γιατί σε κάθε βάρδια κάνουν 250-300km ημερησίως δηλαδή ένα ταξί κάνει 500-600km κάθε μέρα και την μαλακια την καλύπτουν απο την διαφορα στο καυσιμο τους.
Και όποιος έχει αντίρρηση ας ρωτήσει κανέναν που είναι ταριφας να σας πεί.
Τα παραπάνω που γράφω δεν είναι απόλυτα για όλες τις μάρκες αλλά καταγράφω εμπειρίες απο τις μάρκες που έχω δουλέψει εγώ.
Αρχικά δημιουργήθηκε από SCBR1000RR
Έχω δουλεψει σε 3 διαφορετικές μάρκες, το χρονικό διαστημα μεταξύ των σερβις είναι παρα πολύ πιο σύντομο απο τις βενζίνες, οι πετρελαιοκινητήρες όπως ξαναέγραψα παραπάνω είναι γεμάτοι βαλβίδες-φιλτρακια για ότι μαλακια μπορείς να φανταστείς και συχνα πυκνά χαλάνε-βουλώνουν, πρεπει να είσαι σχολαστικός με την συντηρηση τους(καθαρισμός μπεκ-μπροστινα συστηματα κ.α)
Η τρομπα πετρελαιου δεν έχει ημ.λήξεως, αλλά εάν βάλει κάποιος κουκουρουκου πετρελαιο δεν ειναι καθόλου δύσκολο να πληρώνει κάργα λέμε μετά.
Πρίν 3 χρόνια που δούλευα στην ΤΟΥΟΤΑ ήταν μια περιοδο που στην Αθηνα και επαιζε πολύ νοθευμένο καυσιμο, τρελές δουλειες τότε.
Τέλος να επισημάνω και κάτι άλλο, έχω δουλεψει σε 3 ιαπωνικες εταιρίες αυτοκινήτων και 2 ευρωπαικές και έχω παρατηρήσει κάτι,
γιατί αφου οι πετρελαιοκινητήρες είναι τόσο γαμάω όπως γράφετε αρκετοί απο εδω ερχονται για σερβις και αλλάζουμε και ένα καπάκι έτσι για να γουστάρουμε εεεεεεεεεεεε, τα ξέρετε ή δεν τα ξέρετε, μην παραμυθιάζεστε ρε με τις μαλακίες που ακούτε και άμα τα επιτρέψουν και στην Ελλάδα να πάρετε, αργά ή γρήγορα πέλατες μου θα γίνεται![]()
Τέλος να σας ενημερώσω και κάτι άλλο να μαθαινετε, όλα τα πετρέλαια έχουν μεγάλο βάρος μπροστά κατα συνέπεια είναι και ευαίσθητα στα μπροστινα τους συστήματα και κλανουν ψαλίδια, ακρόμπαρα κτλ κτλ.
Παρόλα αυτα θα μου πεις οι ταρίφες είναι ηλίθιοι που τα έχουν και θα σας πώ, όχι γιατί σε κάθε βάρδια κάνουν 250-300km ημερησίως δηλαδή ένα ταξί κάνει 500-600km κάθε μέρα και την μαλακια την καλύπτουν απο την διαφορα στο καυσιμο τους.
Και όποιος έχει αντίρρηση ας ρωτήσει κανέναν που είναι ταριφας να σας πεί.
Τα παραπάνω που γράφω δεν είναι απόλυτα για όλες τις μάρκες αλλά καταγράφω εμπειρίες απο τις μάρκες που έχω δουλέψει εγώ.
Μάλον έχουμε διαφορετηκες απόψης πάνω στο θέμα.
Λοιπόν! Διάλεξε κάποιο αυτοκίνητο(βενζίνη), με 0km! Εγώ θα πάρω το δικό μου(diesel) με 300,000km και θα πάμε για τεστ αντοχης!
Κάθε φορά που θα αλλάζεις κινητήρα, εγώ θα αλλάζω λάδια στο δικό μου!![]()
Δέν μας είπες τι τουτου έχειςΑρχικά δημιουργήθηκε από extreme13
Μάλον έχουμε διαφορετηκες απόψης πάνω στο θέμα.
Λοιπόν! Διάλεξε κάποιο αυτοκίνητο(βενζίνη), με 0km! Εγώ θα πάρω το δικό μου(diesel) με 300,000km και θα πάμε για τεστ αντοχης!
Κάθε φορά που θα αλλάζεις κινητήρα, εγώ θα αλλάζω λάδια στο δικό μου!![]()
Αρχικά δημιουργήθηκε από SCBR1000RR
Δέν μας είπες τι τουτου έχεις
Toyota hi-lux 4WD 2.4
Ρε φίλε δεν μας παρατάς λέμεΑρχικά δημιουργήθηκε από extreme13
Toyota hi-lux 4WD 2.4![]()
Με αγροτικό θα κυκλοφορουμε στην Αθήνα:rotflmao:
YN110 έχεις ??, αυτα το μόνο πρόβλημα που έβγαζε είναι ότι χάλαγε σθχνά το χερούλι της κωλόπορτας κατα τα αλλα τίποτα, τα αυτοκίνητα της TOYOTA όμως δεν είναι έτσι για αυτο δικαίος έχεις αυτή την άποψη, για ρώτα κανέναν με Avensis ή Carina turbo να σου πεί![]()
Τι σε χαλάει?Με αγροτικό θα κυκλοφορουμε στην Αθήνα![]()
Ότι δεν έχω κτήματα στην Αττική να το ευχαριστηθώΑρχικά δημιουργήθηκε από extreme13
Τι σε χαλάει?![]()
![]()
Αγαπητέ dirtbird...Αρχικά δημιουργήθηκε από dirtbird
Πολύ φοβάμαι ότι μάλλον οι υπόλοιποι τα έχετε μπερδέψει(φιλικά).
Τα 2 ντιζελοκίνητα που αναφέρεις ανήκουν τεχνολογικά στην παλαιολιθική εποχή (κινητήρες έμεσου ψεκασμού και ότι αυτό συνεπάγεται).
Τα σύγχρονα ντήζελ, έχουν αυξημένη ΤΥΠΙΚΗ συντήρηση και εξηγούμαι. Τυπική συντήρηση ενός κινητήρα πια δεν είναι τίποτα παραπάνω από την αλλαγή λαδιών-φίλτρου. Εκεί που οι κατασκευαστές έχουν φτάσει να προτείνουν διαστήματα των 30000 χλμ για τα βενζινοκίνητα, για τα ντήζελ δίνουν 15 με 20000 χλμ (αυξημένοι λόγοι συμπίεσης κ.τ.λ.). Στην πράξη μάλλον δεν υπάρχει διαφορά γιατί σχεδόν κανένας δεν αφήνει τα ίδια λάδια στο τουτού του για πάνω από 15000 χλμ. Εδώ να προστεθεί και το φίλτρο αέρα το οποίο λόγω υπερτοφοδότησης και περιβαλλοντολογικών συνθηκών (ειδικά στην Αθήνα Θεσσαλονίκη) μετά από 10000 χλμ είναι συνήθως κατάμαυρο (αυτά τα περί φυσήματος είναι αστειότητες).
Όσον αφορά το κόστος των αντλιών υψηλής πίεσης τις 800-900000 δρχ. έφταναν οι παλιές -κατά βάση μηχανικές- αντλίες των κινητήρων έμμεσου ψεκασμού οι οποίες και αυξημένες ανάγκες συντήρησης - ρύθμισης είχαν (ΕΠΑΝΑΛΑΜΒΑΝΩ οι νέες δεν χρονίζονται) και πιο επίφοβες ήταν.
Το κόστος των νέων αντλιών είναι συνήθως γύρω στα 1000? ή και λιγότερο (πιθανόν να εξαιρούνται οι Ιαπωνικές μάρκες αυτοκινήτων που γενικότερα έχουν ακριβότερα ανταλλακτικά - άντε αυτών να κοστίζουν 1500?).
![]()
Για τις διαφορές θέρμανσης - κίνησης δεν επιμένω. Πέρα από αυτό γενικότερα η ποιότητα πάσχει και η νοθεία πάει σύννεφο και φέρει την κύρια ευθύνη για πιθανές βλάβες. Επίσης και η κατάσταση των αντλιών πολλών βενζινάδικων - είναι συχνό φαινόμενο η ύπαρξη ρινισμάτων στο κουτί του φίλτρου πετρελαίου τα οποία προέρχονται από τα γρνάζια των παραπάνω.
![]()
Δεν καταλαβαίνω σε ποιό σημείο διαφωνείς με τα γραφόμενά μου... μιας και από ότι καταλαβαίνω επιβεβαιώνεις αυτό που θέλω να πώ...
Οσον αφορά αυτό πού λές ότι είναι παλαιολιθικής εποχής είναι λάθος (κατά 50%) διότι όντος το Mercedes είχε παλαιού αντλία (μηχανική) αλλά το Peugeot είναι τεχνολογίας Common Rail με ηλεκτρική αντλία και ηλεκτροκίνητες βαλβίδες (καυσίμου).
Το κόστος της αντλίας είναι όντως χαμηλό (600 Ευρώ) για την αντλία αλλα η κάθε βαλβίδα ψεκασμού έχει περίπου 300 => 1200 Ευρώ... Αρα σύνολο 1800 Ευρώ = 600.000 δρχ.
Αντιλαμβάνεσαι λοιπόν ότι οι διαφορές δεν είναι ιδιαίτερα μεγάλες σε σχέση με τα 800.000 που ανέφερα...
Τωρα στο κομάτι της ΤΥΠΙΚΗΣ συντήρησης (όπως ακριβώς γράφεις) σε έχασα... sorry...
Hava a nice day...
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
"It is better to die on your feet than to live on your knees!"--Emiliano Zapata
Τα σύγχρονα ντήζελ, έχουν αυξημένη ΤΥΠΙΚΗ συντήρηση και εξηγούμαι. Τυπική συντήρηση ενός κινητήρα πια δεν είναι τίποτα παραπάνω από την αλλαγή λαδιών-φίλτρου. Εκεί που οι κατασκευαστές έχουν φτάσει να προτείνουν διαστήματα των 30000 χλμ για τα βενζινοκίνητα, για τα ντήζελ δίνουν 15 με 20000 χλμ (αυξημένοι λόγοι συμπίεσης κ.τ.λ.). Στην πράξη μάλλον δεν υπάρχει διαφορά γιατί σχεδόν κανένας δεν αφήνει τα ίδια λάδια στο τουτού του για πάνω από 15000 χλμ. Εδώ να προστεθεί και το φίλτρο αέρα το οποίο λόγω υπερτοφοδότησης και περιβαλλοντολογικών συνθηκών (ειδικά στην Αθήνα Θεσσαλονίκη) μετά από 10000 χλμ είναι συνήθως κατάμαυρο (αυτά τα περί φυσήματος είναι αστειότητες).
------------------------------------------------------------------------------------
το ιβεκο μου θελει τα εξεις τρομερα σερβης.
στα 30000 θελει αλαγη λαδιων φιλτρου πετρελαιου και φιλτρο αερα οπτικος ελεγχος στα φρενα νερα τσιμουχες κλπ.
κοστος με εργασια 80 ευρωπουλα...
στης 60000 θελει αλαγη λαδιων φιλτρου πετρελαιου και φιλτρο αερα οπτικος ελεγχος στα φρενα νερα τσιμουχες κλπ. καθως και ελεγχος με το διαγνωστικο.
κοστος με εργασια 100 ευρωπουλα...
στα 90000 θελει αλαγη λαδιων φιλτρου πετρελαιου και φιλτρο αερα οπτικος ελεγχος στα φρενα νερα τσιμουχες κλπ.
κοστος με εργασια 80 ευρωπουλα...
στης 1200000 θελει αλαγη λαδιων φιλτρου πετρελαιου και φιλτρο αερα οπτικος ελεγχος στα φρενα νερα τσιμουχες κλπ. καθως και ελεγχος με το διαγνωστικο.
κοστος με εργασια 100 ευρωπουλα...
στα 150000 θελει αλαγη λαδιων φιλτρου πετρελαιου και φιλτρο αερα οπτικος ελεγχος στα φρενα νερα τσιμουχες κλπ.
κοστος με εργασια 80 ευρωπουλα...
στα 180000....
στα 210000..
κλπ.
τρομερα κοστολογια εεεε?
στα 4 χρωνια που το εχω δεν χρηαστηκε τιποτα εκτως απο τα σερβις και τα αναλοσιμα. ζιμιες 0.
κοστος συντηρισης.....αστειο νομιζω......
Αυτό ακριβώς ήθελα να πω....Αρχικά δημιουργήθηκε από ΓΙΑΓΙΑ ΑΡΚΟΥΔΑ
Τα σύγχρονα ντήζελ, έχουν αυξημένη ΤΥΠΙΚΗ συντήρηση και εξηγούμαι. Τυπική συντήρηση ενός κινητήρα.......
... τρομερα κοστολογια εεεε?
στα 4 χρωνια που το εχω δεν χρηαστηκε τιποτα εκτως απο τα σερβις και τα αναλοσιμα. ζιμιες 0.
κοστος συντηρισης.....αστειο νομιζω......![]()
"It is better to die on your feet than to live on your knees!"--Emiliano Zapata
Μία ερώτηση μόνο έχω να κάνω σε σένα και τον φίλτατο sub zero.Αρχικά δημιουργήθηκε από ΓΙΑΓΙΑ ΑΡΚΟΥΔΑ
Τα σύγχρονα ντήζελ, έχουν αυξημένη ΤΥΠΙΚΗ συντήρηση και εξηγούμαι. Τυπική συντήρηση ενός κινητήρα πια δεν είναι τίποτα παραπάνω από την αλλαγή λαδιών-φίλτρου. Εκεί που οι κατασκευαστές έχουν φτάσει να προτείνουν διαστήματα των 30000 χλμ για τα βενζινοκίνητα, για τα ντήζελ δίνουν 15 με 20000 χλμ (αυξημένοι λόγοι συμπίεσης κ.τ.λ.). Στην πράξη μάλλον δεν υπάρχει διαφορά γιατί σχεδόν κανένας δεν αφήνει τα ίδια λάδια στο τουτού του για πάνω από 15000 χλμ. Εδώ να προστεθεί και το φίλτρο αέρα το οποίο λόγω υπερτοφοδότησης και περιβαλλοντολογικών συνθηκών (ειδικά στην Αθήνα Θεσσαλονίκη) μετά από 10000 χλμ είναι συνήθως κατάμαυρο (αυτά τα περί φυσήματος είναι αστειότητες).
------------------------------------------------------------------------------------
το ιβεκο μου θελει τα εξεις τρομερα σερβης.
στα 30000 θελει αλαγη λαδιων φιλτρου πετρελαιου και φιλτρο αερα οπτικος ελεγχος στα φρενα νερα τσιμουχες κλπ.
κοστος με εργασια 80 ευρωπουλα...
στης 60000 θελει αλαγη λαδιων φιλτρου πετρελαιου και φιλτρο αερα οπτικος ελεγχος στα φρενα νερα τσιμουχες κλπ. καθως και ελεγχος με το διαγνωστικο.
κοστος με εργασια 100 ευρωπουλα...
στα 90000 θελει αλαγη λαδιων φιλτρου πετρελαιου και φιλτρο αερα οπτικος ελεγχος στα φρενα νερα τσιμουχες κλπ.
κοστος με εργασια 80 ευρωπουλα...
στης 1200000 θελει αλαγη λαδιων φιλτρου πετρελαιου και φιλτρο αερα οπτικος ελεγχος στα φρενα νερα τσιμουχες κλπ. καθως και ελεγχος με το διαγνωστικο.
κοστος με εργασια 100 ευρωπουλα...
στα 150000 θελει αλαγη λαδιων φιλτρου πετρελαιου και φιλτρο αερα οπτικος ελεγχος στα φρενα νερα τσιμουχες κλπ.
κοστος με εργασια 80 ευρωπουλα...
στα 180000....
στα 210000..
κλπ.
τρομερα κοστολογια εεεε?
στα 4 χρωνια που το εχω δεν χρηαστηκε τιποτα εκτως απο τα σερβις και τα αναλοσιμα. ζιμιες 0.
κοστος συντηρισης.....αστειο νομιζω......
Τα posts του καθενός τα διαβάζετε ολόκληρα ή μόνο τις πρώτες γραμμές?
Εγώ έχω την εντύπωση ότι συμβαίνει το δεύτερο....![]()
You BETA believe...
________________________________
You should be exhausted.....
________________________________
Hit me, crush me....
Αναφέρεις Peugeot 605. E λοιπόν 605 πετρέλαιο άμεσου ψεκασμού ΔΕΝ υπάρχει. Τώρα αν εννοούσες 406 ή αν κατά κάποιον περίεργο τρόπο έχεις βάλει μηχανικά-ηλεκτρονικά από 406 (το θεωρώ από ασύμφορο έως αδύνατο αλλά ποτέ δεν ξέρεις) δεν μπορώ να το γνωρίζω. Βαλβίδα ψεκασμού.... προφανώς εννοείς τους ψεκαστήρες (μπεκ-injectors) αλλά εδώ μπαίνουν και άλλοι παράμετροι (εγγύησης, μπεκ έχουν και τα προηγούμενα έμμεσου ψεκασμού, κ.τ.λ)Αρχικά δημιουργήθηκε από sub_zero
Αγαπητέ dirtbird...
Δεν καταλαβαίνω σε ποιό σημείο διαφωνείς με τα γραφόμενά μου... μιας και από ότι καταλαβαίνω επιβεβαιώνεις αυτό που θέλω να πώ...
Οσον αφορά αυτό πού λές ότι είναι παλαιολιθικής εποχής είναι λάθος (κατά 50%) διότι όντος το Mercedes είχε παλαιού αντλία (μηχανική) αλλά το Peugeot είναι τεχνολογίας Common Rail με ηλεκτρική αντλία και ηλεκτροκίνητες βαλβίδες (καυσίμου).
Το κόστος της αντλίας είναι όντως χαμηλό (600 Ευρώ) για την αντλία αλλα η κάθε βαλβίδα ψεκασμού έχει περίπου 300 => 1200 Ευρώ... Αρα σύνολο 1800 Ευρώ = 600.000 δρχ.
Αντιλαμβάνεσαι λοιπόν ότι οι διαφορές δεν είναι ιδιαίτερα μεγάλες σε σχέση με τα 800.000 που ανέφερα...
Τωρα στο κομάτι της ΤΥΠΙΚΗΣ συντήρησης (όπως ακριβώς γράφεις) σε έχασα... sorry...
Hava a nice day...
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Τυπική συντήρηση= οι απλές αλλαγές λαδιών και φίλτρων όπως περίπου τα περιγράφει ο ΓΙΑΓΙΑΣ bear, δηλαδή τα απολύτως απαραίτητα. Το πετρέλαιο θέλει πιο συχνή αλλαγή λαδιών από το ίδιο μοντέλο με κινητήρα βενζίνης, απλό δεν είναι?
You BETA believe...
________________________________
You should be exhausted.....
________________________________
Hit me, crush me....