ΟΧΙ επαναλαμβανεις , ΔΙΟΡΘΩΝΕΙΣ και αστα ψόφια με παραπομπές σε βιβλία του Ελληνικού δημοσίου. Άντε πρωινιάτικα πρέπει να διαβάζω πάλι π@#%ιλες...Αρχικά δημιουργήθηκε από stefanos
Επαναλαμβάνω μπας και..............
Αναρτώμενη μάζα είναι αυτή που κρέμεται στην ακρη του ελατηρίου στα βιβλία της φυσικής.
Αναρτώμενη μάζα είναι και ένα αυτοκίνητο (μείον ρόδες δίσκοι βραχίονες κλπ "μη αναρτώμενη μάζα" )που στηρίζεται σε 4 ελατήρια.
Αναρτώμενη μάζα είναι και οι ρόδες δίσκοι βραχίονες κλπ όταν βάλουμε το αυτοκίνητο στο γρύλο και το σηκώσουμε.
Εξαρτάται λοιπόν απο το σύστημα αναφοράς.
Οταν μιλάμε για οδική συμπεριφορά της μοτο που στην περίπτωση αυτή είναι αναρτώμενη μάζα, για να αναφερθούμε στην μάζα των τροχών που διαχωρίζονται απο τα ελατήρια την χαρακτηρίζουμε "μη αναρτώμενη" κατά παραδοχή και αναγκαστικά, και για να δείξουμε την αλληλοεπίδραση των μαζών που ταλαντώνονται, μεταξύ τους (σαν έκφραση είναι λάθος).
Σε όλες τις υπόλοιπες περιπτώσεις όπως στην σύγκριση μπότας συμβατικής και USD μπορούμε να μιλάμε για αναρτώμενη μάζα προσομοιώνοντας το ακίνητο καλάμι και την μπότα να εκτελεί ταλάντωση που είναι και πιό σωστό.
Doken, πήγαινε μία βολτούλα στο χώμα, κάνε τα χέρια σου πέτρα πάνω στο τιμόνι και μετά μπλόκαρε εσκεμμένα το μπροστινό.
Μόνο μην το κάνεις τώρα με τις τσουκνίδες και τα γαιδουράγκαθα, κάντο το φθινόπωρο που έχει ραδίκια...
Τα ρέστα μετά ζήτα τα από το Pardaltzatziki , που έχει πρακτικές γνώσεις.![]()