Σελίδα 2 από 2 ΠρώτοΠρώτο 12
Προβολή αποτελεσμάτων 16 έως 25 από 25

Θέμα: Γραναζι-δισκοφρενο=?

  1. #16
    Αρχικά δημιουργήθηκε από stefanos
    Επαναλαμβάνω μπας και..............
    Αναρτώμενη μάζα είναι αυτή που κρέμεται στην ακρη του ελατηρίου στα βιβλία της φυσικής.
    Αναρτώμενη μάζα είναι και ένα αυτοκίνητο (μείον ρόδες δίσκοι βραχίονες κλπ "μη αναρτώμενη μάζα" )που στηρίζεται σε 4 ελατήρια.
    Αναρτώμενη μάζα είναι και οι ρόδες δίσκοι βραχίονες κλπ όταν βάλουμε το αυτοκίνητο στο γρύλο και το σηκώσουμε.
    Εξαρτάται λοιπόν απο το σύστημα αναφοράς.

    Οταν μιλάμε για οδική συμπεριφορά της μοτο που στην περίπτωση αυτή είναι αναρτώμενη μάζα, για να αναφερθούμε στην μάζα των τροχών που διαχωρίζονται απο τα ελατήρια την χαρακτηρίζουμε "μη αναρτώμενη" κατά παραδοχή και αναγκαστικά, και για να δείξουμε την αλληλοεπίδραση των μαζών που ταλαντώνονται, μεταξύ τους (σαν έκφραση είναι λάθος).

    Σε όλες τις υπόλοιπες περιπτώσεις όπως στην σύγκριση μπότας συμβατικής και USD μπορούμε να μιλάμε για αναρτώμενη μάζα προσομοιώνοντας το ακίνητο καλάμι και την μπότα να εκτελεί ταλάντωση που είναι και πιό σωστό.
    ΟΧΙ επαναλαμβανεις , ΔΙΟΡΘΩΝΕΙΣ και αστα ψόφια με παραπομπές σε βιβλία του Ελληνικού δημοσίου. Άντε πρωινιάτικα πρέπει να διαβάζω πάλι π@#%ιλες...

    Doken, πήγαινε μία βολτούλα στο χώμα, κάνε τα χέρια σου πέτρα πάνω στο τιμόνι και μετά μπλόκαρε εσκεμμένα το μπροστινό.

    Μόνο μην το κάνεις τώρα με τις τσουκνίδες και τα γαιδουράγκαθα, κάντο το φθινόπωρο που έχει ραδίκια...

    Τα ρέστα μετά ζήτα τα από το Pardaltzatziki , που έχει πρακτικές γνώσεις.

    You BETA believe...
    ________________________________
    You should be exhausted.....
    ________________________________
    Hit me, crush me....

  2. #17
    KΑΙ ΕΠΕΙΔΗ Η ΕΠΑΝΑΛΗΨΗ ΕΙΝΑΙ Η ΜΗΤΗΡ ΤΗΣ ΜΑΘΗΣΕΩΣ


    Το δισκόφρενο και το γρανάζι είναι μη αναρτώμενη μάζα (άντε βάρος).
    Στην πραγματικότητα ο υπολογισμός της μη αναρτώμενης μάζας αρχίζει από τα σημεία στήριξης της ανάρτησης, δηλαδή στο μπροστινό σύστημα από το πηρούνι και κάτω, στο πίσω από το αμορτισέρ και κάτω. Πρακτικά (γιατί για πλήρη ακριβή θεωρητική ανάλυση ο υπολογισμός γίνεται πολύ δύσκολος ιδιαίτερα σε αναρτήσεις αυτοκινήτων πολλαπλών συνδέσμων με πολλά σημεία στήτιξης) η ΜΗ αναρτώμενη μάζα σε μία μοτό υπολογίζεται ως εξής:
    -για το εμπρόσθιο σύστημα ισούται με τη μισή μάζα του πηρουνιού, συν την μάζα του τροχού, φρένων κ.τ.λ.
    -για πίσω με την μισή μάζα του αμορτισέρ, συν το μοχλικό, συν το μεγαλύτερο μέρος της μάζας του ψαλιδιού (μην ξεχνάτε ότι αναρτάται στο πλαίσιο - που να μπλέκεις σε υπολογισμούς - βάλτο όλο να τελειώνουμε-, συν τροχούς, φρένα κ.τ.λ.


    You BETA believe...
    ________________________________
    You should be exhausted.....
    ________________________________
    Hit me, crush me....

  3. #18
    Pardalotzatziki


    NOMIZΩ ΟΤΙ ΕΙΣΑΙ ΕΚΤΟΣ ΤΟΠΟΥ..............
    ΠΑΛΙΟ ΧΤ ΧΩΡΙΣ ΓΕΦΥΡΑ ΣΤΑ ΚΑΛΑΜΙΑ ΚΤΛ......Κ ΕΛΑ ΜΕΤΑ Κ ΠΕΣ ΜΟΥ

  4. #19
    It seems to me that Το avatar του/της OldMan
    Moderator
    Εγγραφή
    24/11/2004
    Μηνύματα
    17.696
    Αρχικά δημιουργήθηκε από dirtbird
    Kούκλα μου δεν τα θυμάσαι καλά.
    Γιατί καλή μου δεν διαβάζεις ΟΛΑ όσα γράφει κάποιος πριν αρχίσεις τα κατεβατά με τις βιβλιογραφίες ???


    Αρχικά δημιουργήθηκε από OldMan
    Αναρτώμενη μάζα (βάρος) θεωρείται (κατά σύμβαση) το σύνολο των εξαρτημάτων που ΚΙΝΟΥΝΤΑΙ σε σχέση με τον "σκελετό" του οχήματος !!!
    Αυτό το "κατά σύμβαση" είναι που χρησιμοποιείται στους υπολογισμούς !!!
    (και είναι λογικό, γιατί τα εμπλεκόμενα μεγέθη είναι μικρότερα και λιγότερο πολύπλοκα....).



    Υ.Γ.
    Με γειά το πουλημένο XR !!

    Όμορφα παιδιά, η περιπέτεια πέθανε...

  5. #20
    Αρχικά δημιουργήθηκε από OldMan
    Γιατί καλή μου δεν διαβάζεις ΟΛΑ όσα γράφει κάποιος πριν αρχίσεις τα κατεβατά με τις βιβλιογραφίες ???




    Αυτό το "κατά σύμβαση" είναι που χρησιμοποιείται στους υπολογισμούς !!!
    (και είναι λογικό, γιατί τα εμπλεκόμενα μεγέθη είναι μικρότερα και λιγότερο πολύπλοκα....).



    Υ.Γ.
    Με γειά το πουλημένο XR !!


    Οκ, αλλά αυτό εννοούσα (το κατά σύμβαση ) γράφοντας :

    Πρακτικά (γιατί για πλήρη ακριβή θεωρητική ανάλυση ο υπολογισμός γίνεται πολύ δύσκολος ιδιαίτερα σε αναρτήσεις αυτοκινήτων πολλαπλών συνδέσμων με πολλά σημε ...........κτλ,κτλ,.

    Τέλος πάντων, άλλος είναι που πετάει την κλ...ά του και μετά φωνάζει γιατί βρωμάει

    Να δεις πόσο θα πληρώσει την ολοκαίνουργια μαμά εξάτμιση του XR τώρα:rotflmao: :rotflmao: :rotflmao:

    ΣΗΜ: από βιβλιογραφία έβαλα τα απολύτως απαραίτητα από το appendix (παίζει και Milliken) απλά και μόνο για να υποδείξω ότι δεν τα βγάζω από το μυαλό μου.

    You BETA believe...
    ________________________________
    You should be exhausted.....
    ________________________________
    Hit me, crush me....

  6. #21
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της stefanos
    Εγγραφή
    16/06/2002
    Μηνύματα
    6.057
    Αρχικά δημιουργήθηκε από dirtbird
    KΑΙ ΕΠΕΙΔΗ Η ΕΠΑΝΑΛΗΨΗ ΕΙΝΑΙ Η ΜΗΤΗΡ ΤΗΣ ΜΑΘΗΣΕΩΣ


    Το δισκόφρενο και το γρανάζι είναι μη αναρτώμενη μάζα (άντε βάρος).
    Στην πραγματικότητα ο υπολογισμός της μη αναρτώμενης μάζας αρχίζει από τα σημεία στήριξης της ανάρτησης, δηλαδή στο μπροστινό σύστημα από το πηρούνι και κάτω, στο πίσω από το αμορτισέρ και κάτω. Πρακτικά (γιατί για πλήρη ακριβή θεωρητική ανάλυση ο υπολογισμός γίνεται πολύ δύσκολος ιδιαίτερα σε αναρτήσεις αυτοκινήτων πολλαπλών συνδέσμων με πολλά σημεία στήτιξης) η ΜΗ αναρτώμενη μάζα σε μία μοτό υπολογίζεται ως εξής:
    -για το εμπρόσθιο σύστημα ισούται με τη μισή μάζα του πηρουνιού, συν την μάζα του τροχού, φρένων κ.τ.λ.
    -για πίσω με την μισή μάζα του αμορτισέρ, συν το μοχλικό, συν το μεγαλύτερο μέρος της μάζας του ψαλιδιού (μην ξεχνάτε ότι αναρτάται στο πλαίσιο - που να μπλέκεις σε υπολογισμούς - βάλτο όλο να τελειώνουμε-, συν τροχούς, φρένα κ.τ.λ.

    Θα ήθελα να ήξερα τι θα υπολογίσεις σε μια μάζα μη αναρτώμενη άρα ακίνητη.
    Μόνο το βάρος αφού για να υπολογίσεις κάτι άλλο πρέπει να θεωρήσεις οτι εκτελεί ταλάντωση άρα οτι είναι ΑΝΑΡΤΗΜΕΝΗ.

  7. #22
    Αρχικά δημιουργήθηκε από stefanos
    Θα ήθελα να ήξερα τι θα υπολογίσεις σε μια μάζα μη αναρτώμενη άρα ακίνητη.
    Μόνο το βάρος αφού για να υπολογίσεις κάτι άλλο πρέπει να θεωρήσεις οτι εκτελεί ταλάντωση άρα οτι είναι ΑΝΑΡΤΗΜΕΝΗ.
    Εσύ δεν τρώγεσαι με τίποτα.

    Ε ρε o ακατανόμαστος που σου χρειάζεται....πρέπει να είναι κοντά στην ορκομωσία , που θα πάει.

    :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao:

    You BETA believe...
    ________________________________
    You should be exhausted.....
    ________________________________
    Hit me, crush me....

  8. #23
    It seems to me that Το avatar του/της OldMan
    Moderator
    Εγγραφή
    24/11/2004
    Μηνύματα
    17.696


    Πάνω που ετοιμάστηκα για μεγαλειώδη "σφαγή", ήρθε αυτό !!! να μου θυμίσει το πόσο αχάριστος μπορεί να γίνει ο άνθρωπος (ματαιότης ματαιοτήτων...).

    Όμορφα παιδιά, η περιπέτεια πέθανε...

  9. #24
    H alithei einai oti psilomperdeutika diavazontas to thread alla den exei simasia...


    Oso anafora to granazi tora...
    Ap'oti ksero ta afam kai ta renthal bgazoun alouminenia granazia,opote elafritera (1/3 tou barous opos diafimizoun) otan irthe i ora na na allakso granaia sto gixxer eipa kai ego san "eksipnos" na balo ta elafritera...
    Alla...
    Sto idio to magazi pou fernei ta renthal mou eipe oti ean den to thelo gia agonistiki xrisi na min to dialekso,mou eipan episeis oti ean den kano kales allages ( ) tha fagothei kai tha thelei allagi sto Tsak-mpam.



  10. #25
    Αρχικά δημιουργήθηκε από OldMan


    Πάνω που ετοιμάστηκα για μεγαλειώδη "σφαγή", ήρθε αυτό !!! να μου θυμίσει το πόσο αχάριστος μπορεί να γίνει ο άνθρωπος (ματαιότης ματαιοτήτων...).

    Δεν θα κάνω ποτέ ξανά την παραμικρή αναφορά , ούτε για αστείο.
    Δεν θα κάνω ποτέ ξανά την παραμικρή αναφορά , ούτε για αστείο.
    Δεν θα κάνω ποτέ ξανά την παραμικρή αναφορά , ούτε για αστείο.
    Δεν θα κάνω ποτέ ξανά την παραμικρή αναφορά , ούτε για αστείο.
    Δεν θα κάνω ποτέ ξανά την παραμικρή αναφορά , ούτε για αστείο.
    Δεν θα κάνω ποτέ ξανά την παραμικρή αναφορά , ούτε για αστείο.
    Δεν θα κάνω ποτέ ξανά την παραμικρή αναφορά , ούτε για αστείο.
    Δεν θα κάνω ποτέ ξανά την παραμικρή αναφορά , ούτε για αστείο.
    Δεν θα κάνω ποτέ ξανά την παραμικρή αναφορά , ούτε για αστείο.
    Δεν θα κάνω ποτέ ξανά την παραμικρή αναφορά , ούτε για αστείο.

    Τώρα που είναι και φανταράκι και έχει δις το ακαταλόγιστο, δεν μπορείς να του πεις και τιποτις
    :a47: :a47: :a47:

    You BETA believe...
    ________________________________
    You should be exhausted.....
    ________________________________
    Hit me, crush me....

Σελίδα 2 από 2 ΠρώτοΠρώτο 12

Παρόμοια θέματα

  1. ΓΡΑΝΑΖΙ(ΣΧΕΣΗ ΜΕΤΑΔΟΣΗΣ)
    από cbf600sa στο forum Kawasaki Z series
    Απαντήσεις: 20
    Τελευταίο μήνυμα: 16/02/2006, 00:11
  2. Οταν βρίσκουν τα τακάκια στο δισκόφρενό....
    από free rider στο forum Τεχνικά θέματα: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 5
    Τελευταίο μήνυμα: 28/08/2005, 15:45
  3. Στραβωμένο δισκόφρενο στο CBF-250
    από oulas στο forum Honda CBF's
    Απαντήσεις: 23
    Τελευταίο μήνυμα: 24/08/2005, 14:34
  4. ''κουρεμένο'' γρανάζι εκκεντροφόρου
    από -tedy- στο forum Τεχνικά θέματα: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 57
    Τελευταίο μήνυμα: 05/07/2005, 23:30
  5. Γραναζι Ζ1000
    από c502437 στο forum Kawasaki Z series
    Απαντήσεις: 3
    Τελευταίο μήνυμα: 22/04/2005, 23:59

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF