Σελίδα 5 από 5 ΠρώτοΠρώτο 12345
Προβολή αποτελεσμάτων 61 έως 68 από 68

Θέμα: Στρίψιμο στις κατηφορικές φουρκέτες

  1. #61
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της McGyver
    Εγγραφή
    23/06/2005
    Μηνύματα
    7.132
    Αρχικά δημιουργήθηκε από OldMan
    Γιατί είμαστε ακόμη από τα Πασχαλιάτικα τσίπουρα και λέμε ότι θέλουμε !!!
    Α, τότε καλά...

    Μην πάρουμε κανένα στο σβέρκο μας μόνο...




  2. #62
    Φανταστικό μέλος Το avatar του/της Nrgman
    Εγγραφή
    14/03/2006
    Μηνύματα
    263
    Αρχικά δημιουργήθηκε από b_bong12
    den nomizw na exei simasia.
    Αν μιλάμε μόνο για ss τότε έχεις δίκιο , άλλα αν είσαι με μια on-off ή μια costum πιστεύω οτι έχει.

  3. #63
    M.A.E.Θ.Ρ.Α.Τ. Το avatar του/της sniper
    Εγγραφή
    11/11/2002
    Μηνύματα
    15.787
    Αρχικά δημιουργήθηκε από b_bong12
    den nomizw na exei simasiaEeinai mia standard kinisi pou epiferei ena standard apotelesma

    Άμα ελαφρώσει ο μπροστινός θα τον χάσεις και τότε δεν θα πάρεις στροφή στην φουρκέτα αλλά οικόπεδο στην άκρη του δρόμου.....

    Το σώμα μας πρέπει να είναι έτσι ώστε το κέντρο βάρους του συστήματος μηχανή-αναβάτης να είναι στο εωτερικό της στροφής.

    Πίσω, ψηλά, όρθια, ξαπλωτά, μπρούμητα, ανάσκελα, κρόουλ και δεν ξέρω εγώ τι άλλο είναι λάθος.... μιλάμε για street οδηγηση...
    Αλίμονο σ’ αυτούς που δεν ξέρουν ότι δεν ξέρουν αυτά που δεν ξέρουν.

  4. #64
    eee-nai sta ss ginetai eukolotera.
    Alla kai me custom den paveis na kaneis tin idia kinisi estw kai an i moto den pernei toso megali klisi sti fourketa(megalytero tokso gia na perasei ti fourketa).

    Milaw kyriws gia fourketes pou tis pairneis me mikri taxytita.I katey8eian apo stasi (se fanari px wacko Den trexeis toso wste na yparxei kindynos na xaseis ton mprostino.:
    In Thrust We Trust

    Turn To Burn

  5. #65
    M.A.E.Θ.Ρ.Α.Τ. Το avatar του/της sniper
    Εγγραφή
    11/11/2002
    Μηνύματα
    15.787
    Αρχικά δημιουργήθηκε από b_bong12
    eee-nai sta ss ginetai eukolotera.
    Alla kai me custom den paveis na kaneis tin idia kinisi estw kai an i moto den pernei toso megali klisi sti fourketa(megalytero tokso gia na perasei ti fourketa).

    Milaw kyriws gia fourketes pou tis pairneis me mikri taxytita.I katey8eian apo stasi (se fanari px wacko Den trexeis toso wste na yparxei kindynos na xaseis ton mprostino.:
    τότε να προτίνω κι εγώ έναν τρόπο ακόμα πιο εύκολο.... κατεβένεις κάτω και την στρίβεις με τα χέρια περπατώντας....

    Ποιος ειναι ο ειδικός που προτίνει αυτόν τον τρόπο δεν μας είπες όμως....
    Αλίμονο σ’ αυτούς που δεν ξέρουν ότι δεν ξέρουν αυτά που δεν ξέρουν.

  6. #66
    μοναχικός καβαλλάρης Το avatar του/της kostisthegreek
    Εγγραφή
    23/05/2006
    Μηνύματα
    521
    Νομίζω ότι κάπου έχει μπερδευτεί η οδήγηση στην άσφαλτο με την οδήγηση στο χώμα.
    Οταν είσαι σε χωμάτινη κατηφόρα ή και στροφή δίνεις βάρος στον πίσω τροχό για να έχει περισσότερη πρόσφυση. Επίσης όταν κατεβαίνεις σκαλοπάτια είσαι όσο το δυνατόν πίσω στη μηχανή. Αυτά όμως ισχύουν για enduro οδήγηση.
    Πήρα τη strada κι έρχομαι...

  7. #67
    Νέο μέλος
    Εγγραφή
    22/03/2006
    Μηνύματα
    7
    Ρε παιδιά κάθε μηχανή δεν είναι ίδια όπως και κάθε στροφή. Τι πλαγιάσματα λέτε και γόνατα. Αν πρόκειται για στενό δρόμο και απότομη κατηφορική φουρκέτα, ακτίνας 3-4 μέτρων που πρέπει να την πάρεις με 20 χλμ τότε αν κάποιος κάνει τα παραπάνω το πιθανότερο είναι να πέσει από το ίδιο του το βάρος, χωρίς να έχουν γλυστρίσει τα λάστιχα. Σε βαριές μηχανές με ψηλό κέντρο βάρους το παρατηρείς πιο έντονα αυτό. Ο τρόπος λοιπόν που στρίβω εγώ σε τέτοια περίπτωση είναι να πλαγιάσω τη μηχανή προς το εσωτερικό της στροφής αλλά έχοντας το βάρος του σώματος μου προς την αντίθετη κατεύθυνση, προς το εξωτερικό δηλαδή.

  8. #68
    μοναχικός καβαλλάρης Το avatar του/της kostisthegreek
    Εγγραφή
    23/05/2006
    Μηνύματα
    521
    Αρχικά δημιουργήθηκε από ottipe
    Ρε παιδιά κάθε μηχανή δεν είναι ίδια όπως και κάθε στροφή. Τι πλαγιάσματα λέτε και γόνατα. Αν πρόκειται για στενό δρόμο και απότομη κατηφορική φουρκέτα, ακτίνας 3-4 μέτρων που πρέπει να την πάρεις με 20 χλμ τότε αν κάποιος κάνει τα παραπάνω το πιθανότερο είναι να πέσει από το ίδιο του το βάρος, χωρίς να έχουν γλυστρίσει τα λάστιχα. Σε βαριές μηχανές με ψηλό κέντρο βάρους το παρατηρείς πιο έντονα αυτό. Ο τρόπος λοιπόν που στρίβω εγώ σε τέτοια περίπτωση είναι να πλαγιάσω τη μηχανή προς το εσωτερικό της στροφής αλλά έχοντας το βάρος του σώματος μου προς την αντίθετη κατεύθυνση, προς το εξωτερικό δηλαδή.
    Μιλούσαμε για street οδήγηση επομένως έστω και λίγο εσωτερικά θα πάει το σώμα.
    Πήρα τη strada κι έρχομαι...

Σελίδα 5 από 5 ΠρώτοΠρώτο 12345

Παρόμοια θέματα

  1. Η ημερομηνια της εκδρομης εκλεισε στις 25/4....
    από hornet στο forum Συναντήσεις & βόλτες
    Απαντήσεις: 33
    Τελευταίο μήνυμα: 20/04/2004, 11:34
  2. Απαντήσεις: 21
    Τελευταίο μήνυμα: 31/03/2004, 10:17
  3. Απαντήσεις: 14
    Τελευταίο μήνυμα: 17/03/2004, 17:03
  4. Απαντήσεις: 58
    Τελευταίο μήνυμα: 05/03/2004, 17:08
  5. Απαντήσεις: 6
    Τελευταίο μήνυμα: 15/01/2004, 16:38

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF