Σελίδα 2 από 2 ΠρώτοΠρώτο 12
Προβολή αποτελεσμάτων 16 έως 26 από 26

Θέμα: Συντήρηση Αλυσίδας

  1. #16
    Μονολυκος Το avatar του/της crs-k
    Εγγραφή
    02/06/2004
    Μηνύματα
    12.224

    Re: Kαι για να....

    Αρχικά δημιουργήθηκε από powerphot
    ....συνεχίσω λοιπόν τις απορίες μου λόγο ασχέτου ατόμου ..

    1ο Όταν η αλυσίδα χαραρώνει και την ρεγουλάρουμε, τι ακριβώς συμβαίνει;
    Ξεχειλώνει η αλυσίδα;
    μαζεύεται η ρόδα μπροστά η μικραίνει η μηχανή;

    2ο Πόσες φορές μπορούμε να το κάνουμε αυτό σε μια αλυσίδα αν υποθέσουμε ότι είναι καλή και δεν θέλει ακόμα αλλαγή;

    Οταν βαλεις καινουγια αλυσιδα, φερνεις τους ρεγουλατορους στο Μηδεν (0)!
    Με τον καιρο τσεκαρεις την αλυσιδα κι αν εχει περασει τα ορια ανοχης του κατασκευαστη, χαλαρωνεις τον αξονα του τροχου, κι αφου (δινοντας καποια κλικ στους ρεγουλατορους) την φερεις μεσα στα ορια ανοχης, ξανασφιγκεις τον αξονα.
    Το οριο για την δικη μου ειναι 4,5 ποντοι.
    Ολες οι μηχανες το γραφουν πανω στο ψαλιδι.
    Προσεξε ΜΗΝ την τεντωσεις την αλυσιδα εντελως, με την μηχανη στο διπλο!!!
    Πρεπει να μπορει να καθησει η Μηχανη με εσενα επανω και με δευτερο ατομο και να σκασει και σε μια λακουβα!
    ... να ευχεσαι να 'ναι μακρυς ο δρομος.

  2. #17
    Μέλος απο...τότε... Το avatar του/της powerphot
    Εγγραφή
    21/05/2004
    Μηνύματα
    2.332

    Re: Re: Kαι για να....

    Αρχικά δημιουργήθηκε από crs-k
    Οταν βαλεις καινουγια αλυσιδα, φερνεις τους ρεγουλατορους στο Μηδεν (0)!
    Με τον καιρο τσεκαρεις την αλυσιδα κι αν εχει περασει τα ορια ανοχης του κατασκευαστη, χαλαρωνεις τον αξονα του τροχου, κι αφου (δινοντας καποια κλικ στους ρεγουλατορους) την φερεις μεσα στα ορια ανοχης, ξανασφιγκεις τον αξονα.
    Το οριο για την δικη μου ειναι 4,5 ποντοι.
    Ολες οι μηχανες το γραφουν πανω στο ψαλιδι.
    Προσεξε ΜΗΝ την τεντωσεις την αλυσιδα εντελως, με την μηχανη στο διπλο!!!
    Πρεπει να μπορει να καθησει η Μηχανη με εσενα επανω και με δευτερο ατομο και να σκασει και σε μια λακουβα!

    Ναι αλλά δεν μου είπες, ξεχειλώνει η αλυσίδα; χαλάει το μέταλο δηλαδή στα σημεία των συνδέσεων;

    Αυτός είναι ο λόγος που τρωει φύσημα;
    Το ταξίδι του Ηλία Βροχίδη μπορείτε να το διαβάζετε και στην ιστοσελίδα του Madnomad.gr, στο Facebook Madnomad

  3. #18
    Αφροτζιξ Το avatar του/της afrotwin
    Εγγραφή
    08/12/2003
    Μηνύματα
    3.260

    Re: Re: Re: Re: Re: Συντήρηση Αλυσίδας

    Αρχικά δημιουργήθηκε από crs-k
    Τωρα οι καινουργιες και ακριβοτερες O-Ring αλυσιδες ΔΕΝ εχουν ΑΣΦΑΛΕΙΑ!
    Οταν μετρηθει και ειναι ετοιμη, τοτε βαζεις ενα κρικο, που αφου μπει το καπακι του και τα λαστιχακια του, με ενα ζουμπα τον πριτσινωνεις και φιξαρεται η αλυσιδα!
    Πολυ δυσκολα μαλιστα μπορεις να τον ξεχωρισεις απο τους υπολοιπους!
    e malon den kseroume ti leme forane i motosikletes paragogis O-ring alisides?
    ke an empasi periptosi forane tote milame gia alou idous texnologia ke alou idous sintirisi opou den tin plenoume pote idika me ton tropo pou anefera stin arxi ke apla tin sintiroume me lipantiko keri.
    an valis tin o-ring ston fourno xeretati:rotflmao:
    den to piasame kala ton amane:rotflmao:

    opios exi o-ring na sikosi to xeri tou

    osi exete o-ring mono lipantika 8a vazete ke 8a kitate na ine idika gia o-ring merika spray to anaferoun idiko gia o-ring

    ke ne i alisida ksexiloni
    Αφροτζιξ.kata tin nona druna

  4. #19
    Μονολυκος Το avatar του/της crs-k
    Εγγραφή
    02/06/2004
    Μηνύματα
    12.224

    Re: Re: Re: Kαι για να....

    Αρχικά δημιουργήθηκε από powerphot
    Ναι αλλά δεν μου είπες, ξεχειλώνει η αλυσίδα; χαλάει το μέταλο δηλαδή στα σημεία των συνδέσεων;

    Αυτός είναι ο λόγος που τρωει φύσημα;

    Ναι, ακριβως αυτος!
    Οσο πιο "χαμηλης" ποιοτητας ειναι μια αλυσιδα, τοσο πιο πολυ και πιο γρηγορα "ξεχειλωνει"!
    Η προηγουμενη, που μου ειχε βαλει ενας ακλαμας, ηταν για μεγαλο παπι και οχι για μηχανη. Σε ταξιδι Αθηνα - Λευκαδα - Αθηνα, 800 χλμ συν καποια μεσα στη Λευκαδα, την εσφιξα τρεις (3) φορες !!!
    Αυτη που εχω τωρα, την εβαλα περυσι το καλοκαιρι και της εχω παρει 2 κλικ, μια φορα μεχρι τωρα!
    ... να ευχεσαι να 'ναι μακρυς ο δρομος.

  5. #20
    Μονολυκος Το avatar του/της crs-k
    Εγγραφή
    02/06/2004
    Μηνύματα
    12.224

    Re: Re: Re: Re: Re: Re: Συντήρηση Αλυσίδας

    Αρχικά δημιουργήθηκε από afrotwin
    ..........
    opios exi o-ring na sikosi to xeri tou
    .........

    Κυριε, κυριε!


    Οντως ετσι ειναι!
    Οι O-Ring δεν καθαριζονται με βενζινες και πετραιλεα, που καινε τα λαστιχακια. Μονο λυπαινονται με ειδικα λυπαντικα!


    ... και επειδη ειδα οτι τελικα ΔΕΝ σου απαντησα ρε Power ...
    Απο την υπερθερμανση, ειδικα οταν εχει ξεραθει η αλυσιδα, μεγαλωνουν οι κρικοι της αλυσιδας. Δεν χαλαρωνουν οι συνδεσεις, απλα μεγαλωνουν οι πλακες των κρικων.
    Μια O-Ring αλυσιδα, κραταει λυπαντικο, ακομα και αναμενη και με μεγαλες ταχυτητες, ενω εκεινη η "παπισια" που προανεφερα, καθε 100χλμ σταματαγα και την "λαδωνα" και μετα απο αλλα 100 ηταν θεοστεγνη! Αποτελεσμα, απο μαυρη ειχε γινει κοκκινη! Μιλαμε για πολυ τητς πλακας αλυσιδα. Αφου δεν με 'κοψε στα δυο, παλι καλα ...
    ... να ευχεσαι να 'ναι μακρυς ο δρομος.

  6. #21

    α!! να ρωτήσω κάτι...

    Γεια,

    τώρα που διάβαζα όλα αυτά θυμήθηκα μια απορία μου:
    Εγω νόμιζα (γιατί έτσι είχα δει...) οτι το σπρέι με το λιπαντικό (ο.κ. ή με το κερί) το ψεκάζεις ανάμεσα στα κενά της αλισίδας δηλαδή κοιτώντας την μηχανή απο πίσω. Τα παιδια στην yamaha ψεκάσανε το tdm μου κοιτάζοντας την μηχανή απο τα πλάγια...

    κανένα σχόλιο???

    gracias
    Todos los Dias con Magia

  7. #22
    Μονολυκος Το avatar του/της crs-k
    Εγγραφή
    02/06/2004
    Μηνύματα
    12.224

    Re: α!! να ρωτήσω κάτι...

    Αρχικά δημιουργήθηκε από pk
    Γεια,

    τώρα που διάβαζα όλα αυτά θυμήθηκα μια απορία μου:
    Εγω νόμιζα (γιατί έτσι είχα δει...) οτι το σπρέι με το λιπαντικό (ο.κ. ή με το κερί) το ψεκάζεις ανάμεσα στα κενά της αλισίδας δηλαδή κοιτώντας την μηχανή απο πίσω. Τα παιδια στην yamaha ψεκάσανε το tdm μου κοιτάζοντας την μηχανή απο τα πλάγια...

    κανένα σχόλιο???

    gracias

    Το θεμα ειναι να λυπανθει η αλυσιδα. Δεν εχει σημασια απο που ψεκαζεις.
    Εγω την ψεκαχω και με τους δυο τροπους.
    ... να ευχεσαι να 'ναι μακρυς ο δρομος.

  8. #23
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της Θάνος
    Εγγραφή
    17/06/2003
    Μηνύματα
    1.079
    Απ'όσο ξέρω την ψεκάζεις από μέσα.. από την πλευρά δηλαδή που πατάει στα γρανάζια.
    Θάνος..

  9. #24
    Μονολυκος Το avatar του/της crs-k
    Εγγραφή
    02/06/2004
    Μηνύματα
    12.224
    Αρχικά δημιουργήθηκε από Thanos_
    Απ'όσο ξέρω την ψεκάζεις από μέσα.. από την πλευρά δηλαδή που πατάει στα γρανάζια.

    Οταν ψεκαζεις απο το πλαϊ, σιγουρα.
    Οταν ψεκαζεις απο πισω, ψεκαζεις πανω στο γραναζι, ουτως ωστε το υπολοιπο (που δεν παει στην αλυσιδα) να μενει στο γραναζι και στην επομενη στροφη να την λιπανει και απο μεσα.
    ... να ευχεσαι να 'ναι μακρυς ο δρομος.

  10. #25
    Γυρολόγος Το avatar του/της m1ke
    Εγγραφή
    28/07/2003
    Μηνύματα
    389

    Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Συντήρηση Αλυσίδας

    Αρχικά δημιουργήθηκε από crs-k
    Κυριε, κυριε!


    Οντως ετσι ειναι!
    Οι O-Ring δεν καθαριζονται με βενζινες και πετραιλεα, που καινε τα λαστιχακια. Μονο λυπαινονται με ειδικα λυπαντικα!


    ... και επειδη ειδα οτι τελικα ΔΕΝ σου απαντησα ρε Power ...
    Απο την υπερθερμανση, ειδικα οταν εχει ξεραθει η αλυσιδα, μεγαλωνουν οι κρικοι της αλυσιδας. Δεν χαλαρωνουν οι συνδεσεις, απλα μεγαλωνουν οι πλακες των κρικων.
    Μια O-Ring αλυσιδα, κραταει λυπαντικο, ακομα και αναμενη και με μεγαλες ταχυτητες, ενω εκεινη η "παπισια" που προανεφερα, καθε 100χλμ σταματαγα και την "λαδωνα" και μετα απο αλλα 100 ηταν θεοστεγνη! Αποτελεσμα, απο μαυρη ειχε γινει κοκκινη! Μιλαμε για πολυ τητς πλακας αλυσιδα. Αφου δεν με 'κοψε στα δυο, παλι καλα ...
    Ακριβώς το ίδιο φαινόμενο παρατήρησα στη μαμίσια της Honda. Μάλλον τελικά το σρπέυ δεν έφταιγε αλλά η αλυσίδα ήταν μάπα (είχε φανεί και στη δυναμομέτρηση ότι η αλυσίδα αλλού μάζευε και αλλού χαλάρωνε). Τώρα έβαλα μία O-Ring και ελπίζω να μην την ξαναλλάξω μέχρι να πουλήσω τη μηχανή

  11. #26
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της stefanos
    Εγγραφή
    16/06/2002
    Μηνύματα
    6.068
    Λοιπόν το πιο βασικό στην αλυσίδα είναι το σωστό τέντωμα.
    Πρέπει δικάβαλο με 2 χοντρούς να είναι ελαφρά χαλαρή.
    Σε αντίθετη περίπτωση χαλάει αστραπιαία.
    Το να χαλαρώνει είναι φυσιολογικό δεν έχει να κάνει με την ποιότητα είναι φυσιολογική φθορά.
    Οι O-ring είναι ευκολότερες και καλύτερες για τους τεμπέληδες.
    Το καλύτερο είναι οι απλές και βράσιμο σε γραφιτούχο γράσο κάθε 2 βδομάδες......
    Μερικές δεν βγαίνουν μιά και είναι πρεσαριστός ο κρίκος δεν χάνεις και την ασφάλεια ποτέ μια και δεν έχει αλλα για να βγεί θέλει ειδικό εξολκέα και μετά νέο κρίκο και ξαναπριτσίνομα.

Σελίδα 2 από 2 ΠρώτοΠρώτο 12

Παρόμοια θέματα

  1. Συντήρηση αλυσίδας
    από kxIII στο forum Ανταλλακτικά, βελτιώσεις & aftermarket
    Απαντήσεις: 7
    Τελευταίο μήνυμα: 15/02/2006, 08:38
  2. Ερώτηση σχετικά με φροντίδα αλυσίδας
    από xxxristos στο forum Τεχνικά θέματα: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 20
    Τελευταίο μήνυμα: 21/07/2005, 10:43
  3. Συντηρηση αλυσιδας με βαλβολινη ? ? ?
    από yiannis600 στο forum Τεχνικά θέματα: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 8
    Τελευταίο μήνυμα: 23/08/2004, 11:26
  4. Συντηρηση 6000Χλμ Για ΧΧ?
    από melsaltas στο forum Τεχνικά θέματα: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 0
    Τελευταίο μήνυμα: 03/06/2004, 14:26
  5. Περί Αλυσίδας …
    από niko13g στο forum Τεχνικά θέματα: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 11
    Τελευταίο μήνυμα: 23/12/2003, 14:38

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF