Σελίδα 2 από 14 ΠρώτοΠρώτο 123456712 ... ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 16 έως 30 από 207

Θέμα: MotoGP Italy Mugello

  1. #16
    CSS Lv.2 DONE/PSN ID:OST9 Το avatar του/της ktm640lc4
    Εγγραφή
    29/03/2005
    Μηνύματα
    970
    Θελω να τρεχω σε τρελλες πιστες με τρελλα λεφτα. Με γαμω τους χορηγους και κορυφαιους μηχανικους.

    Μονο ΡΟΣΙΔΗΣ (Ο ΡΟΣΙ στα Ελληνικα)

    Να τρεχω και να πυροβολαω με την σαμπανια οποια βρω μπροστα μου. Ελληνας και να γυρναγα μεσα στο MUGELLO με την Ελληνικη σημαια στην πλατη.

    Να δοκιμαζω οτι μηχανακι γουσταρω στις καλυτερες πιστες του κοσμου.






    Ενα ονειροοοοο τρελλλοοοοοοοοοοοοο ονειροοο απατυλοοοοοοοοοο..............(διαβαστε τραγουδωντας)

  2. #17
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της vassilis88
    Εγγραφή
    07/11/2004
    Μηνύματα
    1.703
    e oneiro einai opote opos eipes ellinas me tin elliniki simaia se elliniki pista!!mallon einai pio pithano na ginoume pagosmioi para na erthei to protathlima stin ellada...

  3. #18
    CSS Lv.2 DONE/PSN ID:OST9 Το avatar του/της ktm640lc4
    Εγγραφή
    29/03/2005
    Μηνύματα
    970
    Φαντασου, εμεις ειμαστε και πηζουμε στα γραφεια, στις οικοδομες, στις πιτσαριες, στα μπαρακια σερβιτοροι και λοιπα και αυτος κανει δοκιμες με το καλυτερο μηχανακι στο κοσμο και πληρωνεται κιολας.

    Τωρα που μιλαμε. Τωρα.

    Ατιμη κοινωνια.

  4. #19
    Να σας προσέχετε Το avatar του/της nktR
    Εγγραφή
    27/03/2004
    Μηνύματα
    1.895
    Παρε εργαλείο....

    και βάλε το Rossi δίπλα σου για συνοδεία...:rotflmao:


    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	ΤΟ machini.jpg 
Προβολές:	308 
Μέγεθος:	98,3 KB 
ID:	50382

  5. #20
    CSS Lv.2 DONE/PSN ID:OST9 Το avatar του/της ktm640lc4
    Εγγραφή
    29/03/2005
    Μηνύματα
    970
    800κυλινδρο V???????????/


    :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao:

    Ασε θα παρω το zundap 1100.

  6. #21
    Να σας προσέχετε Το avatar του/της nktR
    Εγγραφή
    27/03/2004
    Μηνύματα
    1.895
    zundappp και τα μυαλά στα κάγκελα !!!!!

    burn outs !!!!!!!!!!


    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	burn out re !!!!.jpg 
Προβολές:	300 
Μέγεθος:	95,9 KB 
ID:	50384

  7. #22

  8. #23
    Ερχομαι!!!! Το avatar του/της zephyr1
    Εγγραφή
    01/12/2005
    Μηνύματα
    2.985
    Παναγιωτη σ' ευχαριστουμε πολυ για τις πληροφοριες και τις φωτο.
    Να σε καλα και εμεις εδω αναμενουμε για περισσοτερα νεα γιατι αυτο το ΣΚ θα περασουμε πολυ καλα.


    For others:ρε παιδια χωρις παρεξηγηση σεβαστειτε τον τιτλο του thread,θα ειναι καλυτερο για ολους

  9. #24
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    03/05/2004
    Μηνύματα
    3.681
    NEW DESMOSEDICI RR MOTOGP REPLICA 200++ HP


    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	rr.jpg 
Προβολές:	270 
Μέγεθος:	94,7 KB 
ID:	50482

  10. #25
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    03/05/2004
    Μηνύματα
    3.681
    Thursday Jun 1 2006
    Desmosedici RR Unveiling



    The Ducati Desmosedici RR production prototype has been launched at Mugello on the eve of the Italian Grand Prix. Available from July 2007, this first true MotoGP replica motorcycle can already be reserved from the official Ducati dealer network.


    DUCATI DESMOSEDICI RR: THE ULTIMATE DUCATI EXPERIENCE


    Scarperia del Mugello (Italy), June 1st 2006 - Ducati has chosen the magical atmosphere of the Italian Grand Prix at Mugello to launch the Desmosedici RR production prototype.
    The dream of a true GP replica has finally come true and the Desmosedici RR will be the first-ever road-going motorcycle to offer such a stunning wealth of performance and technology that comes directly from Ducati's experience in MotoGP. The RR derives from the Ducati Corse Grand Prix racing Desmosedici GP6, the same bike with which Loris Capirossi and Sete Gibernau are competing with in the 2006 MotoGP World Championship.
    The Mugello launch is the perfect occasion to reveal the shape and the technical characteristics with which the bike will go to market, confirming the high technological features of this exclusive and esoteric machine.
    The body design and the aerodynamics faithfully reflect the Desmosedici GP6. The colour scheme, the fittings, the materials used in its construction as well as the technical features of the powerful four-cylinder desmodromic engine built by the Borgo Panigale factory engineers, leave no doubts whatsoever: the Desmosedici RR is the ultimate expression of the most extreme MotoGP racing machine today.
    The project is currently in the industrialization phase and, as previously announced, it will be a limited edition motorcycle, with approximately 400 bikes being produced a year. The RR is scheduled to arrive in the market in July 2007, while from June 2nd 2006 it will be possible to reserve the bike through the official Ducati dealer network, with Ducati 999R owners receiving priority.
    This is the new frontier of Ducati technological evolution, a dream come true, demonstrating once again the courage and the passion of Ducati, as well as the ability to transfer the experience of the racing world to a machine that is destined for road use.


    Federico Minoli - Chairman and Managing Director of Ducati Motor Holding - and Claudio Domenicali - Product Director of Ducati Motor and Managing Director of Ducati Corse - together with Ducati Corse riders Loris Capirossi, Sete Gibernau and Vittoriano Guareschi were at Mugello to unveil Ducati's latest jewel of technology.


    "This is an important moment for us, another dream come true. Producing the Desmosedici RR means offering the ultimate expression of Ducati technology, while remaining faithful to the tradition of every one of our road and racing bikes," declared Federico Minoli. "It is a challenge that we wanted to accept and although relatively few bikes will be made, the RR will be a true object of desire for all Ducatisti. It will be the ultimate Ducati experience, one that best exemplifies the passion and the ingenuity for which we are famous. Meanwhile the twin-cylinder remains and will continue to remain Ducati's traditional engine, having equipped all of our production models in the past and equipping them in the future."

    "The Desmosedici RR is a true Grand Prix replica," commented Claudio Domenicali. "The technological level of this bike is extraordinarily high and for the first time ever all the authentic performance and technology of the ultimate MotoGP racing machine have been transferred to a road-going motorcycle. Over 200 hp of power for a bike that features exclusive components and quality materials, destined to become the new point of reference for production motorcycles. There couldn't have been a better place than Mugello for the unveiling of this new bike and who better to take the wraps off it than Loris, Sete and Vittoriano, because this bike is also their bike and all of their experience has gone into developing this road-going motorcycle."


    Technical features at a glance
    Desmosedici engine features:
    � 200+ hp with racing exhaust kit (supplied with every bike)
    � 989cc L-Four cylinder, Twin Pulse configuration
    � Desmodromic, with 16 titanium valves (Desmosedici)
    � quadruple 12 hole �micro-jet' fuel injectors
    � Double overhead cams, gear driven
    � titanium connecting rods
    � cassette transmission
    � sand cast engine cases
    � magnesium covers
    � 4 into 2 into 1 vertical exit exhaust
    � dry �Slipper' clutch


    Desmosedici chassis features:
    � Hybrid Trellis frame
    � Carbon fibre seat support
    � �hlins nitrogen pressurized reservoir 43mm "FG353" PFF forks
    � �hlins four-way adjustable rear shock with GP6 linkage and geometry
    � Brembo radial "monoblock" front callipers
    � forged and machined Marchesini magnesium wheels
    � New lightweight Corse electronic multifunction dashboard
    � aluminium alloy tank
    � Full Carbon fibre body
    � Bridgestone tyres with special profile and structure
    The Desmosedici RR will be available with a special race kit that includes a 102 dB racing exhaust, a dedicated CPU, bike cover, track stand.
    For this exclusive Ducati model a new dedicated service plan has been devised thanks to which each Ducati Desmosedici RR owner can count upon a three-year warranty and a three-year maintenance period free of charge.
    Two versions of the RR will be available: the Desmosedici RR is painted in �Rosso GP', has a white number plate on the tail section and a white Ducati logo on the fairing, while the Desmosedici RR �Team Version' is painted in �Rosso GP', and as with the factory Corse bikes, has a broad white stripe on the fairing. A team sponsor decal kit will be provided with each bike.



    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	duc.jpg 
Προβολές:	263 
Μέγεθος:	96,6 KB 
ID:	50483

  11. #26
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    03/05/2004
    Μηνύματα
    3.681

    pre race

    Η Πέμπτη πριν από ένα Grand Prix είναι συνήθως μια κάπως
    ήρεμη υπόθεση, αλλά χτες το Mugello ήταν γεμάτο από τρανταχτες ειδήσεις...

    Η μεγάλη ιστορία της ημέρας ήταν φυσικά η επίσημη ανακοίνωση
    ότι ο Valentino Rossi θα μείνει στη Yamaha την επόμενη
    χρονια. Μετά από αρκετούς μήνες διαβουλεύσεων καθως και την δήλωση
    από τον Rossi την προηγούμενη εβδομάδα ότι δεν θα πήγαινε τελικά στη
    Φόρμουλα 1 - οι ειδήσεις ήταν καλοδεχούμενες από όλους τους αναβάτες.

    Ενώ η απόφαση να παραμείνει στην Yamaha αναμενόταν κατά ένα
    μεγάλο μέρος, ο Rossi αποκάλυψε επίσης πόσο σοβαρό ήταν
    μια αλλαγή στη Φόρμουλα 1 με την Ferrari - και γιατί
    αποφάσισε τελικά να την απορριψει.

    "Ήταν μια σημαντική απόφαση, και μου πήρε αρκετό χρόνο,"είπε ο Rossi. "Είχα την ευκαιρια να οδηγήσω το καλύτερο
    αγωνιστικο αυτοκίνητο στον κόσμο, την καλύτερη Φόρμουλα 1, και
    να καταλάβω τις δυνατότητες μου. Τα μηχανάκια είναι καλύτερα για μενα
    και είμαι ήδη στο ανώτερο επίπεδο. Υπάρχουν καλοί αναβάτες και
    καλες μηχανές.
    "Μετά από τη δοκιμές την Ι Νοεμβρίου πραγματικά σκεπτόμενου
    για τη μετάβαση.". "Είχα ένα φανταστικό τεστ στο
    Fiorano, και ο χρόνος μου ήταν ένα δευτερόλεπτο πάνω από το ρεκόρ γύρου,
    και αυτό έκανε την απόφαση μου ακόμα πιο δύσκολη. Κατόπιν πήγα στη
    Βαλένθια και οδήγησα παράλληλα με τους άλλους οδηγούς,
    δοκιμάζοντας την ατμόσφαιρα και την πίεση των media, και έπειτα
    πήρα την απόφαση μου.

    "Στο μέλλον είμαι βέβαιος ότι θα τρέξω σε αγώνες αυτοκινήτων
    αλλά όχι στη Φορμουλα 1. Σκέφτηκα ότι εάν
    επρόκειτο να κάνω την αλλαγή τώρα θα ήταν η κατάλληλη στιγμή,
    "πρόσθεσε ο ιταλός θρύλος, πρίν σχολιάσει τον αγώνα της πατρίδας
    του: "Πρέπει να κερδίσω, είναι ο υπ αριθμόν ένα αγώνας της χρονιάς
    και μια νικη εδώ είναι σαν να παίρνεις τους διπλούς βαθμούς.Πρέπει να κλείσω το χάσμα των 43 βαθμών.Μετά από το Le Mans το νέο πλαίσιο ήταν
    καλό και πολύ οδηγήσιμο. Τώρα είναι η σημαντικότερη στιγμή του πρωταθλήματος για μένα."

    Ο Rossi τώρα θα έχει την ευχαρίστηση της οδήγησης σε δύο
    ιταλικά grand prix το 2007, μετα την είδήση ότι στο
    Misano Adriatico θα γίνει αγώνας MotoGp την επόμενη χρονιά μετα απο έγκριση της FIM. Η συμφωνία μεταξύ της
    Dorna και του della Riviera Di Rimini Di
    San Marino Gran Premio θα είναι για μια πενταετία (2007-2011) και θα είναι μια
    μακροπρόθεσμη οικονομική επένδυση και από τα τρία συμβαλλόμενα μέρη που συμμετέχουν στην συμφωνία.

    Εν τω μεταξύ, το τοπικό εργοστάσιο Borgo Panigale
    Ducati επέλεξε χτές να παρουσιάσει το νέο πρωτότυπο
    παραγωγής τους. Το Desmosedici RR είναι ένα πρότυπο
    αντιγράφου του MotoGP του 2006 που μετασχηματίστηκε σε μοτοσυκλέτα δρόμου. Στους προσκεκλημένους φιλοξενούμενους παρουσιάστηκαν
    όλες οι λεπτομέρειες της μοτοσυκλέτας, που έχει προγραμματιστεί για
    πώληση τον Ιούνιο του προσεχές έτος. Θα παραχθεί σε
    περιορισμένη έκδοση 400 προτύπων.

    Όπως συνηθίζεται σε ένα αγώνα MotoGP, δόθηκε μια συνέντευξη
    τύπου από τους Valentino Rossi, Nicky Hayden,
    Marco Melandri, Dani Pedrosa και Loris
    Capirossi απαντώντας στις ερωτήσεις του Τύπου.
    "Είχα μια βρογχίτιδα στο LE Mans, αλλά μου πέρασε
    και από τώρα. καμία δικαιολογία δεν υπάρχει. Αισθάνομαι πολύ καλα και ο αγώνας αυτός είναι από τους καλύτερους της χρονιάς. Οι οπαδοί
    είναι πολύ φανατικοί και σε όλους μας αρέσει που είμαστε εδώ, "δήλωσε ο πρώτος στη βαθμολογία του
    πρωταθλήματος Nicky Hayden. "Είμαστε στο χώρο των
    ιταλών αναβατών, οι οποίοι έχουν κάνει πολλές δοκιμές
    εδώ και εξαρτάται από εμας αν θα τους χαλάσουμε τα σχέδια.. Ο καιρός είναι αμφίβολος αλλά δεν είναι κάτι που μπορούμε να το αλλάξουμε
    και ελπίσουμε να είναι στεγνά την Παρασκευή ώστε να μπορέσουμε να ρυθμίσουμε τις μοτοσυκλέτες μας. Είναι ακόμα νωρίς για να ξέρουμε τι θα κάνουμε, αλλά
    πρέπει να επιστρέψουμε και να απαντήσουμε στο καμπανάκι που χτύπησε μετα τα προβλήματα στο Le Mans."

    "Θα είναι ένα πολύ σκληρό Σαββατοκύριακο. Σκέφτομαι ότι είναι
    ένας αγώνας που πρέπει να κερδίσει ο Valentino, " είπε ο
    Melandri, νικητής στην Τουρκία και στο Le Mans. "Ο
    αγώνας πέρυσι ήταν ένας από τους καλύτερους της ζωής μου, ακόμα κι αν
    δεν κατόρθωσα να ανέβω στο βάθρο. Ο αγώνας ενάντιον στο
    Loris για την τρίτη θέση ήταν σθεναρός, και μια θέση στο βάθρο την Κυριακή θα με έκανε πολύ ευτυχισμένο. 45 λεπτά
    στο 100% θα είναι σκληρά εδώ για όλους τους αναβάτες."

    " Η Ducati είναι πάντα γρήγορη εδώ, αλλά αυτή τη χρονιά είναι
    λίγο διαφορετικό στο γεγονός ότι δεν εστιάζουμε στην κορυφαία
    ταχύτητά μας τόσο πολύ όσο στη συνολική απόδοση και την
    οδηγησιμότητα," δηλωσε ο Capirossi, που ισοβαθμεί με τον Melandri στην δε΄θτερη θέση του πρωταθλήματος. "Πέρυσι ήταν φανταστικά, όλο το βάθρο ήταν ιταλική υπόθεση. Αυτό το έτος να είναι διαφορετικό εν τούτοις,
    πρέπει να περιμένουμε και να δούμε πώς θα εξελιχθεί ο καιρός. Το Le Mans δεν ήταν καλός αγώνας για μας,
    αλλά εδώ είμαστε σίγουρα στο στοιχείο μας."

    "Σκέφτομαι ότι πρέπει να μάθω τα πάντα γρήγορα εδώ όπως σε κάθε
    αγώνα," είπε ο rookie star Dani Pedrosa. "Είναι βασικό να μάθω την πίστα με το rcv 211 και έπειτα να αρχίσω την δουλειά με τους χρόνους. Δεν είναι γενικά άσχημη η αρχή που έχω κάνει, έχω κάνει μερικά λάθη αλλά επειδή οι
    αναβάτες είναι τόσο ισχυροί εδώ πρέπει να παλέψω για όλα."

    Τα paddock στο Mugello Autodromo Internazionale είναι ήδη γεμάτα με τα
    φορτηγά των hospitality village και με motorhomes, σε ένα event
    που συγκεντρώνει πάντα θεαματικο αριθμό φανατικών θεατών του σπορ.

    Αλλά δυστυχώς ο ιταλικός καιρός αποδείκνύεται πέραν οποιονδήποτε
    προβλέψεων, και η ηλιοφάνεια της Τετάρτης έχει
    διακοπεί από τα βαριά μαύρα σύννεφα και τις συχνές βροχές, κατι που θα επαναληφθεί και αύριο...

  12. #27
    αχ...και να χα μοτόρι! Το avatar του/της Tropeas
    Εγγραφή
    06/05/2005
    Μηνύματα
    4.983
    Συμφωνα με βάσιμες και αξιόπιστες live πληροφορίες τα πλοία απο Πάτρα προς Ιταλία ήταν γεμάτα κλασσικά με νταλίκες και ανέλπιστα ΠΟΛΛΕΕΕΕΣ μηχανές !!!

    Πρέπει να έχουν φύγει πολλά άτομα για mugello και χθες βλέπαμε απο το λιμάνι και κατέφθαναν συνεχώς για αναχώρηση προς Ιταλία μηχανές...

  13. #28
    Recalibrate... Το avatar του/της stako
    Εγγραφή
    10/02/2003
    Μηνύματα
    1.591
    Αρχικά δημιουργήθηκε από panayiotis
    The RR is scheduled to arrive in the market in July 2007, while from June 2nd 2006 it will be possible to reserve the bike through the official Ducati dealer network, with Ducati 999R owners receiving priority.
    Δλδ σήμερα μπορώ να πάω να την παραγγείλω!!!

    Παιδιά νομίζω μιλάμε για μεγάλο βήμα από την Ducati και μπράβο της. Αν και το κόστος θα είναι μάλλον τεράστιο και η χρήση της μηχανής είτε συλλεκτική είτε για ΣΟΒΑΡΑ πρωταθλήματα, αξίζει ένα μπράβο στους Ιταλούς που έβγαλαν στην παραγωγή αυτή τη μοτό........

  14. #29
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    03/05/2004
    Μηνύματα
    3.681
    50000 EURO

  15. #30
    Χαστουκοψαριδης Το avatar του/της xastoukopsaro
    Εγγραφή
    01/06/2006
    Μηνύματα
    57
    ολο χαρα περιμεναμε αυτο το σαββατοκυριακο.... εγω και ο λουκα θα πηγαιναμε στο μουτζελλο με την μηχανη να δουμε τον αγωνα....ξαι να θαυμασουμε τον "Βάλε". Αλλα δεν μπορουσαμε να περιμενουμε οτι 2 ιουνη θα βρεχει και θα εχει 12 βαθμους εξω..... και ακουσα οτι στην ελλαδα πατε για μπανιο...
    τι να πει κανεις...

Σελίδα 2 από 14 ΠρώτοΠρώτο 123456712 ... ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. MotoGp 2010 Mugello
    από panayiotis στο forum Αγωνιστικά νέα
    Απαντήσεις: 95
    Τελευταίο μήνυμα: 10/06/2010, 17:55
  2. Ταξίδι στο Mugello, MotoGP 2009
    από gihal στο forum Off topic
    Απαντήσεις: 2
    Τελευταίο μήνυμα: 19/06/2009, 08:12
  3. MotoGP Mugello
    από pan_ski στο forum Αγωνιστικά νέα
    Απαντήσεις: 42
    Τελευταίο μήνυμα: 04/06/2009, 19:27
  4. ΠΑΜΕ Mugello ΝΑ ΔΟΥΜΕ Motogp
    από ΓΙΑΓΙΑ ΑΡΚΟΥΔΑ στο forum Συναντήσεις & βόλτες
    Απαντήσεις: 0
    Τελευταίο μήνυμα: 04/05/2006, 13:00
  5. Ανοιγει Η Λιστα Κρατησεων Για Το Mugello Motogp 2005
    από ΓΙΑΓΙΑ ΑΡΚΟΥΔΑ στο forum Συναντήσεις & βόλτες
    Απαντήσεις: 9
    Τελευταίο μήνυμα: 31/03/2005, 08:31

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF