θα σου στείλω το βράδυ άρθρο με βοήθεια για στρίψιμο (και μπόλικο counter steering για γαρνίρισμα), αρκεί να διαβάζεις αγγλικά, στείλε μου σε ΠΜ ένα email address.Αρχικά δημιουργήθηκε από one
χάθηκα προσπαθώντας να καταλάβω της τελευτέες σελίδες
θα σου στείλω το βράδυ άρθρο με βοήθεια για στρίψιμο (και μπόλικο counter steering για γαρνίρισμα), αρκεί να διαβάζεις αγγλικά, στείλε μου σε ΠΜ ένα email address.Αρχικά δημιουργήθηκε από one
χάθηκα προσπαθώντας να καταλάβω της τελευτέες σελίδες
Αρχικά δημιουργήθηκε από gdevelek
θα σου στείλω το βράδυ άρθρο με βοήθεια για στρίψιμο (και μπόλικο counter steering για γαρνίρισμα), αρκεί να διαβάζεις αγγλικά, στείλε μου σε ΠΜ ένα email address.
Αν πάθει κάτι ο μικρός με αυτά που κάθεσαι και του λες... κοιτα μόνος σου τον εαυτό σου στον καθρέφτη...
Φίλε One.. Περίμενε λίγο να βγάλεις κανονικά δίπλωμα και αφου σου αρέσει να στρίβεις κάνε ένα απο τα μαθήματα σε πίστα.
![]()
Αλίμονο σ’ αυτούς που δεν ξέρουν ότι δεν ξέρουν αυτά που δεν ξέρουν.
Ανεφικτο....Αρχικά δημιουργήθηκε από sniper
Φίλε One.. Περίμενε λίγο να βγάλεις κανονικά δίπλωμα και αφου σου αρέσει να στρίβεις κάνε ένα απο τα μαθήματα σε πίστα.
![]()
και ποιος απο μας ξεκινησε ετσι;(εγω ακομα δεν εχω κανει μαθηματα)...
Καλυτερα βγαλε διπλωμα, κοιτα να επιβιωσεις αν μπορεσεις, και αν νομιζεις οτι αξιζει τον κοπο να συνεχισεις να οδηγας μοτο, τοτε τα ξαναλεμε.![]()
-Have you any famous last words?
-..Not Yet!
-"Not yet"!? Is that famous?
έγραψα πως ό,τι θα του στείλω ΜΙΛΑΕΙ για counter steering, ΑΚΡΙΒΩΣ για να αποφύγω καρφιά από ελεύθερους σκοπευτές, αλλά μάταια, προφανώς...Αρχικά δημιουργήθηκε από sniper
Αν πάθει κάτι ο μικρός με αυτά που κάθεσαι και του λες... κοιτα μόνος σου τον εαυτό σου στον καθρέφτη...
Φίλε One.. Περίμενε λίγο να βγάλεις κανονικά δίπλωμα και αφου σου αρέσει να στρίβεις κάνε ένα απο τα μαθήματα σε πίστα.
![]()
Συγνώμη κιόλας αλλά με τον καθένα να μου λέει τα δικά του, προτιμό να βγω στον δρόμο και να δω στην πράξη πως στρίβω.
Κάτσε και διάβασε..... άκου.... και ΜΑΘΕ...Αρχικά δημιουργήθηκε από one
Συγνώμη κιόλας αλλά με τον καθένα να μου λέει τα δικά του, προτιμό να βγω στον δρόμο και να δω στην πράξη πως στρίβω.
Ο δρόμος είναι σκληρός....![]()
![]()
Αλίμονο σ’ αυτούς που δεν ξέρουν ότι δεν ξέρουν αυτά που δεν ξέρουν.
Αρχικά δημιουργήθηκε από one
Συγνώμη κιόλας αλλά με τον καθένα να μου λέει τα δικά του, προτιμό να βγω στον δρόμο και να δω στην πράξη πως στρίβω.![]()
δεν υπάρχει καμία ουσιαστική διαφωνία εδώ, αν διαβάσεις και εφαρμόσεις σωστά το counter steering, κερδισμένος θα βγειςΑρχικά δημιουργήθηκε από one
Συγνώμη κιόλας αλλά με τον καθένα να μου λέει τα δικά του, προτιμό να βγω στον δρόμο και να δω στην πράξη πως στρίβω.
μόνο βρες κάποιον να στο εξηγήσει σωστά, εδώ στο φόρουμ πολλοί αρκούνται να πούν "στρίψε δεξιά για να πας αριστερά" χωρίς καμία άλλη διευκρίνιση και ο νέος αναβάτης κάθεται και το διαβάζει σα χάνος.
The easy and the hard way
Μαθαίνει αυτός που έχει ανοιχτό μυαλό.
Οι υπόλοιποι... μένουν εκεί που ήταν...
Αλίμονο σ’ αυτούς που δεν ξέρουν ότι δεν ξέρουν αυτά που δεν ξέρουν.
ε, βέβαια, είπαμε, "δεν είναι όλα για όλους..."
:rotflmao:
Το γυροσκοπικό λειτουργεί και από τις δύο κατευθύνσεις. Δηλαδή:
1. Αν την ώρα που κυλάει η μηχανή στρίψουμε το τιμόνι προς τα δεξιά, τότε η μηχανή θα πλαγιάσει αριστερά και το ανάποδο.
2. Αντίστροφα, αν την ώρα που κυλάει η μηχανή πλαγιάσει αριστερά, τότε το τιμόνι θα δεχτεί μία δύναμη που θα το στρίψει προς τα δεξιά και το ανάποδο.
Ακόμα και χωρίς χέρια η μηχανή στρίβει γυροσκοπικά, αλλά με πολύ μικρή τροχιά. Το ίδιο το γυροσκοπικό δεν επιτρέπει στη μηχανή να στρίψει περισσότερο χωρίς χέρια γιατί:
Αν την ώρα που δεν έχουμε τα χέρια επάνω γύρουμε το σώμα μας π.χ. προς τα αριστερά, θα αναγκάσουμε τη μηχανή να πάρει κλίση προς τα αριστερά. Το τιμόνι λοιπόν έτσι όπως είναι ελεύθερο, θα γυρίσει σε πρώτη φάση προς τα αριστερά για να ακολουθήσει την κυκλική τροχιά που προκαλούμε με το σώμα μας.
Μόλις όμως η μηχανή αρχίσει να πλαγιάζει, θα γυρίσει λόγω γυροσκοπικού το τιμόνι ξανά προς τα δεξιά ανακόπτοντας την κίνηση που προκαλούμε! Η μηχανή θα εξακολουθήσει να στρίβει προς τα αριστερά με την πολύ μικρή κλίση που είχε προλάβει να πάρει μέχρι εκείνη τη στιγμή.
Αν θέλουμε να στρίψουμε κι άλλο τη μηχανή, θα πρέπει να ξανακάνουμε την παραπάνω διαδικασία δίνοντας ακόμα λίγη κλίση. Πάντα όμως η ίδια η μηχανή θα σταματάει λόγω γυροσκοπικού τη στροφή μας. Διαφορετικά θα πέφταμε και όχι μόνο προσπαθώντας να στρίψουμε, αλλά θα πέφταμε όποτε αφήναμε τα χέρια από το τιμόνι. Όμως δεν πέφτουμε γιατί το γυροσκοπικό κάνει συνεχείς μικροδιορθώσεις κρατώντας τη μηχανή κατακόρυφη!
Δεν έχει τύχει ν'αφήσετε τα χέρια από το τιμόνι και να περάσετε κάποια ανωμαλία του δρόμου που ταράζει το τιμόνι; Γιατί δεν διπλώνει αλλά επιστρέφει στην ευθεία; Εκτός και αν έχει μειωθεί πολύ η ταχύτητα φυσικά όπου εκεί δεν λειτουργεί...
Αυτά έχω να πω και οποιαδήποτε αντίθετη γνώμη να τη συζητήσουμε γιατί έχω τις καλές μου!![]()
Θάνος..
Επειδή κι εγώ έχω μαύρα μεσάνυχτα ας μιλήσει κάποιος που ξέρει
Αλίμονο σ’ αυτούς που δεν ξέρουν ότι δεν ξέρουν αυτά που δεν ξέρουν.
Αρχικά δημιουργήθηκε από sniper
Επειδή κι εγώ έχω μαύρα μεσάνυχτα ας μιλήσει κάποιος που ξέρει
Εγώ πάντως ελπίζω ότι κάποιος θα φιλοτημηθεί να τα ανεβάσει μεταφρασμένα για να τα διαβάσουμε και κάποιοι που είμαστε λιγότερο αγγλομαθείς.![]()
Πήρα τη strada κι έρχομαι...
τι λέτε να συνεχίσουμε εκεί που σταματήσαμε; ήρθε και το χαλλλλαρό ΣΚ, καλά θα περάσουμε στρίβοντας, μάλιστα αύριο το απόγευμα θα την κάνω για Πεντέλη για μάθημα στον εαυτό μου!![]()
ξεκινώντας ξανατονίζω πως δεν αμφισβητώ την ορθότητα ή την χρησιμότητα του counter steering, απλά δεν το θεωρώ απαραίτητο
εστιάζω λοιπόν στο σημείο όπου ο φίλος μας εδώ "αποδεικνύει" πως χωρίς counter steering, στροφή καπούτ.
γράφει λοιπόν ο σεβαστος δάσκαλος:
If you lean to the right, then your weight will shift to the right, putting weight on and therefore pushing away anything you are holding with your right hand.
This means that when you have been leaning the bike, you've actually been counter-steering it without even realising you've been doing it.
δηλαδή, αφού έχεις ρίξει σώμα προς το μέρος της στροφής, τότε αυτόματα έχεις κάνει counter steering χωρίς να το καταλάβεις, γιατί ρίχνοντας σώμα προς π.χ. τα δεξιά, αυτόματα σπρώχνεις το τιμόνι από δεξιά, δηλαδή στρίβεις προς τα αριστερά, ενώ θές να στρίψεις δεξιά
να με συμπαθάτε αλλά αυτό είναι μια μπούρδα
το ότι ρίχνω σώμα προς τη μια κατεύθυνση σε καμία περίπτωση δεν σημαίνει πως σώνει και καλά έχω σπρώξει το τιμόνι από δεξιά, στο χέρι μου είναι να το γυρίσω προς όποια κατεύθυνση θέλω
στο κάτω-κάτω, οι αγωνιζόμενοι αναβάτες αφού κάνουν το counter steering τους στην είσοδο της στροφής μετά συνεχίζουν μέσα στην στροφή με κρεμασμένο το σώμα προς τη μεριά της στροφής, και βέβαια σε όλη αυτή την περίοδο μέχρι την έξοδο της στροφής το τιμόνι βλέπει προς τα μέσα, όχι προς τα έξω!!
άρα το κρεμασμένο σώμα προς τα δεξιά μπορεί κάλιστα να γίνει έχοντας ταυτόχρονα το τιμόνι κι αυτό προς τα δεξιά
για να σας ακούσω!
Εισαι άσχετος!!!!Αρχικά δημιουργήθηκε από gdevelek
τι λέτε να συνεχίσουμε εκεί που σταματήσαμε; ήρθε και το χαλλλλαρό ΣΚ, καλά θα περάσουμε στρίβοντας, μάλιστα αύριο το απόγευμα θα την κάνω για Πεντέλη για μάθημα στον εαυτό μου!![]()
ξεκινώντας ξανατονίζω πως δεν αμφισβητώ την ορθότητα ή την χρησιμότητα του counter steering, απλά δεν το θεωρώ απαραίτητο
εστιάζω λοιπόν στο σημείο όπου ο φίλος μας εδώ "αποδεικνύει" πως χωρίς counter steering, στροφή καπούτ.
γράφει λοιπόν ο σεβαστος δάσκαλος:
If you lean to the right, then your weight will shift to the right, putting weight on and therefore pushing away anything you are holding with your right hand.
This means that when you have been leaning the bike, you've actually been counter-steering it without even realising you've been doing it.
δηλαδή, αφού έχεις ρίξει σώμα προς το μέρος της στροφής, τότε αυτόματα έχεις κάνει counter steering χωρίς να το καταλάβεις, γιατί ρίχνοντας σώμα προς π.χ. τα δεξιά, αυτόματα σπρώχνεις το τιμόνι από δεξιά, δηλαδή στρίβεις προς τα αριστερά, ενώ θές να στρίψεις δεξιά
να με συμπαθάτε αλλά αυτό είναι μια μπούρδα
το ότι ρίχνω σώμα προς τη μια κατεύθυνση σε καμία περίπτωση δεν σημαίνει πως σώνει και καλά έχω σπρώξει το τιμόνι από δεξιά, στο χέρι μου είναι να το γυρίσω προς όποια κατεύθυνση θέλω
στο κάτω-κάτω, οι αγωνιζόμενοι αναβάτες αφού κάνουν το counter steering τους στην είσοδο της στροφής μετά συνεχίζουν μέσα στην στροφή με κρεμασμένο το σώμα προς τη μεριά της στροφής, και βέβαια σε όλη αυτή την περίοδο μέχρι την έξοδο της στροφής το τιμόνι βλέπει προς τα μέσα, όχι προς τα έξω!!
άρα το κρεμασμένο σώμα προς τα δεξιά μπορεί κάλιστα να γίνει έχοντας ταυτόχρονα το τιμόνι κι αυτό προς τα δεξιά
για να σας ακούσω!
Σου λείπουν ακόμα τα βασικά!!!! ξεχνας πως ξεκινάει το κείμενο (5 σημεια στήριξης πάνω στην μηχανή- τα 2 κινουνται: τα χέρια) και καταλήγεις σε αυθαίρετα συμπεράσματα.....
Εισαι Ανόητος και εγκληματικά χαζός! Θα σκοτώσεις ανθρώπους και δεν σου χρωστάνε τίποτα να πληρώσουν την δική σου κενότητα και εγωισμό!
Συνεχίζεις το παραλλήρημα ασυναρτησίας.... Εσύ είσαι ικανός να βγάλεις αμαθείς τους γνώστες....
Εισαι είρωνας σε κάποιον που το αντικείμενο το ζει κάθε μέρα και ειναι το επαγγελμά του. Μόνο από αυτό μπορεί κάποιος να καταλάβει πόσο ανόητος μπορεις να γίνεις για να υπερασπισεις τις άναρχα ανακατεμένες ιδέες που έχεις στο κεφάλι σου.
Στο εξήγησε ο Θάνος πανέμορφα και όσο πιο απλά το έχω ακουσει ποτέ και εσυ λες για τον cheif Instructor του Australian Css:
Μην με πλησιάζεις έξω στο δρόμο... Είσαι κινητή απειλή. Παράτα το μηχανάκι και πάρε κάτι άλλο....να με συμπαθάτε αλλά αυτό είναι μια μπούρδα
Αλίμονο σ’ αυτούς που δεν ξέρουν ότι δεν ξέρουν αυτά που δεν ξέρουν.