Φιλος V-STROMιστας με ειδε σημερα να την σβηνω απο τον κεντρικο διακοπτη και μου εβαλε τις φωνες, πρεπει λει να την σβηνουμε απο το killswitch αλλιως θα καψει την ηλεκτρονικη.
Ξερει καποιος κατι? δεν μου ειπαν κατι τετοιο απο την suzuki.
Φιλος V-STROMιστας με ειδε σημερα να την σβηνω απο τον κεντρικο διακοπτη και μου εβαλε τις φωνες, πρεπει λει να την σβηνουμε απο το killswitch αλλιως θα καψει την ηλεκτρονικη.
Ξερει καποιος κατι? δεν μου ειπαν κατι τετοιο απο την suzuki.
(sorry mods)
- So, what do you do for a living ?
- I'm into murders and executions.
- I'm sorry ?
- I said, I'm into mergers and acquisitions.
Patrick Bateman
-------------------------------------
Bikepics Photo Album
Ινδία: Δύο εβδομάδες στο Rajasthan
για να μην πλακωσουμε οοοοοοοοολοι τα ποπ κορνια (σαν τα ορνια περιμενοντας τον παλιανθρωπα) δεν κανεις ενα search εδω μεσα? μονολεκτικα εγω θα σου απαντησω: ΝΑΙ στον κεντρικο διακοπτη, ΟΧΙ στο kill switch (ισως στο kill bill!Αρχικά δημιουργήθηκε από smalto
Φιλος V-STROMιστας με ειδε σημερα να την σβηνω απο τον κεντρικο διακοπτη και μου εβαλε τις φωνες, πρεπει λει να την σβηνουμε απο το killswitch αλλιως θα καψει την ηλεκτρονικη.
Ξερει καποιος κατι? δεν μου ειπαν κατι τετοιο απο την suzuki.![]()
)
![]()
το killswitch είναι γι' αυτό που λέει το όνομά του...
![]()
για να δούμε..![]()
71°1′8″N 25°47′50″E
48°07'01.6"N 1°27'50.9"W
Le Servonais
kill switch και διακοπτης απο το ιδιο μαγαζι ψωνιζουν!!!
Τον τελευταιο καιρο..παλια ειναι μια αλλη ιστορια!!
Warning!! Motorsports can be Dangerous....
Το ιδιο μου ειπε και ο μηχανικος στο Motojapan οπου αγορασα το μηχανακι (οχι τοσο τραγικα βεβαια...)
Τωρα προσπαθω να το συνηθισω γιατι τοσα χρονια εσβηνα τα μηχανακια μου απο το διακοπτη
Το manual της δικής μου λέει
να την κλείνεις από το διακόπτη.-
και εγώ με το stand τη σβήνω![]()
Ξέρω από βέσπα!
και για να σωσω την κατασταση, παραθετω (εκτος απο ενα απο τα links, τα λογια του Oldman (ακα παλιανθρωπος, αλλα μονο στα λογια γιατι μονο παλιανθρωπΑς δεν ειναι {}) που εξηγει γιατι ΔΕΝ χρεισημοποιουμε το το kill switch:
-Το Kill-Switch δουλεύει ανάποδα !!!
Βραχυκυκλώνει το (δευτερεύον) κύκλωμα της ανάφλεξης (οπότε το ρεύμα διοχετεύεται στο σασσί και δεν πάει στο μπουζί...).
-ΔΕΝ διακόπτει το κύκλωμα.
Όταν ο "διακόπτης" (βραχυκυκλωτής, για την ακρίβεια...) μπει στο OFF, οδηγεί την παροχή του ρεύματος στο σασσί της μηχανής και "γονατίζει" το ρεύμα του Πολλαπλασιαστή !!!
Αυτό γίνεται, γιατί είναι ο ΜΟΝΟΣ ασφαλής τρόπος για να σβήσει ΣΙΓΟΥΡΑ ο κινητήρας !!! (Στην περίπτωση του "διακόπτη", το άνοιγμα του κυκλώματος σε κάποιο σημείο, ΔΕΝ εξασφαλίζει την διακοπή της παροχής επιδή υπάρχει η πιθανότητα "διαρροής" στο κύκλωμα...).
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Το Πρωτεύον βραχυκυκλώνει (το ρεύμα που ΠΑΕΙ από την Ηλεκτρονική στον Πολλαπλασιαστή...).Αρχικά δημιουργήθηκε από bartlal
-Το Kill-Switch δουλεύει ανάποδα !!!
Βραχυκυκλώνει το (δευτερεύον) κύκλωμα της ανάφλεξης
...........................................................
διακοπή της παροχής επιδή υπάρχει η πιθανότητα
(Αν βραχυκύκλωνε το δευτερεύον, ΜΟΝΟ ΕΣΥ δεν θα κινδύνευες από "κατσάρωμα" των μαλλιών..).
Και όταν αντιγράφουμε, μπαίνουμε στον κόπο να διορθώσουμε και κανένα ορθογραφικό λάθος (όπως αυτό το "επιδή).
![]()
![]()
![]()
Όμορφα παιδιά, η περιπέτεια πέθανε...
Μη μου πεις τώρα κι εσύ γιατί ΔΕΝ διόρθωσα το ορθογραφικό !Αρχικά δημιουργήθηκε από bartlal
που εξηγει γιατι ΔΕΝ χρεισημοποιουμε το το kill switch:![]()
Αφήστε τα ποΚ πορΝ και τις μπύρες και ας απαντήσει κάποιος σοβαρά και μονολεκτικά, γιατί πήρα καινούργιο καλάθι και δεν ξέρω πως να το κρεμάσω σωστά.
Έχω μπερδευτεί με τόσες απόψεις !![]()
Δηλαδή ρε παιδιά, το kill switch το έχουμε μόνιμα στο ON; και το μόνο που κάνουμε είναι το:
-Γυρίζω το κλειδί και πατάω το μιζο-κούμπι
κι όταν θέλω να σβήσω τη λειτουργία του μοτέρ
-Σβήνω με το κλειδί απ'τον κεντρικό διακόπτη ;
Αυτό είναι ;
Και το kill switch χρησιμοποιείται μόνο σε περίπτωση πτώσης χτύπα ξύλο ;
Καλά, τις μπύρες μην τις αφήσετε.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
NAI !Αρχικά δημιουργήθηκε από makis206
Δηλαδή ρε παιδιά, το kill switch το έχουμε μόνιμα στο ON; και το μόνο που κάνουμε είναι το:
-Γυρίζω το κλειδί και πατάω το μιζο-κούμπι
κι όταν θέλω να σβήσω τη λειτουργία του μοτέρ
-Σβήνω με το κλειδί απ'τον κεντρικό διακόπτη ;
Αυτό είναι ;
Και το kill switch χρησιμοποιείται μόνο σε περίπτωση πτώσης χτύπα ξύλο ;
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Υ.Γ. (spam) Καλορίζικο το μοτόρι Μάκη!![]()
71°1′8″N 25°47′50″E
48°07'01.6"N 1°27'50.9"W
Le Servonais
To kill switch παντα το εχω στο on και την σβηνω απο τον διακοπτη.βαση λογικης οταν ανοιγεις τον διακοπτη ανοιγουν και τα φωτα γιατην ασφαλεια μας σαν μοτοσυκλετιστες(τι ειπα παλι)οταν την σβηνουμε καλο ειναι για την μπαταρια μας να την σβηνουμε απο τον διακοπτη γιατι το kill switch "κοβει" τα ρευματα απο το μοτερ ενω αφηνει τα υπολοιπα πχ φωτα εν ενεργεια οποτε η μπαταρια κλασμεντεν σιγα σιγα!!τωρα το γιατι το εχουν βαλει το kill switch?γνωμη μου αν καπου,καποιος γκαντεμης του κολησει το γκαζι με πολλα χιλ και θελει να την σβησει δεν νομιζω να κανει την μ@λ@κι@ να απλωσει το χερακια του να την σβησει απο τον διακοπτη ε
![]()
![]()
![]()
![]()
Αρχικά δημιουργήθηκε από GIXXERAKIAS
τωρα το γιατι το εχουν βαλει το kill switch?γνωμη μου αν καπου,καποιος γκαντεμης του κολησει το γκαζι με πολλα χιλ και θελει να την σβησει δεν νομιζω να κανει την μ@λ@κι@ να απλωσει το χερακια του να την σβησει απο τον διακοπτη ε![]()
![]()
![]()
![]()
:rotflmao: :rotflmao:
![]()
Μια ερώτηση που μου ήρθε μόλις.
Δεν υπάρχει πρόβλημα στην ηλεκτρονική αν είναι πάντα στο ΟΝ με κλειστό τον κεντρικό διακόπτη, τη στιγμή που γυρίζουμε το κλειδί του κεντρικού για να βάλουμε το μοτέρ σε λειτουργία;
![]()
![]()
Απ οτι γνωριζω δεν πρεπει να υπαρχει προβλημα με την ηλεκτρονικη γιατι αν το σκεφτεις τα αυτοκινητα δεν εχουν kill switch αρα ειναι μονιμα σε "on" λειτουργια με τον διακοπτη κλειστο.αλλα τωρα που ρωτας το ιδιο ειναι καμια φορα που πλενω το μωρο και παταω το kill στο off κατα λαθος,καταλαβαινω οταν παω να την παρω μπροστα οτι κατι δεν παει καλα!αν εχεις παρατηρησει οταν ανοιγεις τον διακοπτη ακουγεται καποιος μικρος ηχος την ωρα που κανει το test η μηχανη,αυτο τον ηχο και το test δεν τον κανει αν εχεις πατησει κατα λαθος το kill και ανοιξεις τον διακοπτη!συμπερασμα, ειτε εχεις κλειστο ειτε ανοιχτο τον kill switch η ηλεκτρονικη σου δεν κινδυνευειΑρχικά δημιουργήθηκε από makis206
:rotflmao: :rotflmao:
![]()
Μια ερώτηση που μου ήρθε μόλις.
Δεν υπάρχει πρόβλημα στην ηλεκτρονική αν είναι πάντα στο ΟΝ με κλειστό τον κεντρικό διακόπτη, τη στιγμή που γυρίζουμε το κλειδί του κεντρικού για να βάλουμε το μοτέρ σε λειτουργία;
![]()
![]()
ps.αν βγαλει κανεις ακρη απο αυτα που εγραψα ας μου τα εξηγησει και μενα γιατι τωρα που τα τσεκαρα για λαθη δεν καταλαβα τπτ
![]()
:hypnotize :rotflmao: :rotflmao:
![]()
:hypnotizeΑρχικά δημιουργήθηκε από GIXXERAKIAS
ps.αν βγαλει κανεις ακρη απο αυτα που εγραψα ας μου τα εξηγησει και μενα γιατι τωρα που τα τσεκαρα για λαθη δεν καταλαβα τπτ![]()
:hypnotize :rotflmao:
:hypnotize
Κατάλαβα ένα ψιλο-γρίαλλά άμα προσπαθήσω να στο εξηγήσω θα τα κάνω μαντάρα.
![]()
![]()
Μέχρι τώρα πάντως στα 10 χρόνια που οδηγώ μηχανάκια δεν είχα ποτέ πρόβλημα με την ηλεκτρονική και έκανα την εξής διαδικασία.
-Άνοιγμα διακόπτη
-Άνοιγμα kill switch
-Μίζα
-Βόλτα![]()
![]()
-Κλείσιμο kill switch
-Κλείσιμο διακόπτη
Αφού επιμένετε δεν ξανα-ανοιγοκλείνω το kill switch, το αφήνω μόνιμα στο ΟΝ κι αν χαλάσει κάτι, ετοιμαστείτε να συνεισφέρετε στον έρανο !
:rotflmao::rotflmao: