Σελίδα 2 από 3 ΠρώτοΠρώτο 123 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 16 έως 30 από 33

Θέμα: ΑΠΟ ΠΟΥ ΣΒΗΝΕΙ?

  1. #16
    το kill ειναι μονο για περιπτωση αναγκης που δεν ειναι ευκολο να φτασουμε στο διακοπτη δεν ειναι για ανα ανοιγουμε και να κλεινουμε την μηχανη!
    Ο μηχανικος που ειπε στον φιλο μας οτι ειναι το ιδιο ειναι ασχετος!
    Το kill βραχυκυκλωνει τα ηλεκτρικα και σβηνει η μηχανη ενω απο τον διακοπτη κλεινουν τα ηλεκτρικα δηλ ανοιγει το κυκλωμα!


    Το σωστο αρα ειναι απο το κλειδακι
    Τωρα ο καθενας κανει οτι νομιζει

  2. #17
    Νέο μέλος Το avatar του/της skyman
    Εγγραφή
    01/09/2005
    Μηνύματα
    20
    Αρχικά δημιουργήθηκε από costas81
    το kill ειναι μονο για περιπτωση αναγκης που δεν ειναι ευκολο να φτασουμε στο διακοπτη δεν ειναι για ανα ανοιγουμε και να κλεινουμε την μηχανη!
    Ο μηχανικος που ειπε στον φιλο μας οτι ειναι το ιδιο ειναι ασχετος!
    Το kill βραχυκυκλωνει τα ηλεκτρικα και σβηνει η μηχανη ενω απο τον διακοπτη κλεινουν τα ηλεκτρικα δηλ ανοιγει το κυκλωμα!


    Το σωστο αρα ειναι απο το κλειδακι
    Τωρα ο καθενας κανει οτι νομιζει
    Φίλε costas81

    Μάλλον κάνεις κάποιο λάθος γιατί το killswitch δεν κάνει γείωση με το σασί είναι σε σειρά με το side-stand relay kai to starter button τα οποία βρίσκονται σε σειρά με τον κεντρικό διακόπτη οπότε απο όπου και να το κλεισεις το ίδιο πράγμα είναι


    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	kill-swirtch.jpg 
Προβολές:	269 
Μέγεθος:	64,9 KB 
ID:	51295

  3. #18
    YEC Το avatar του/της alexk
    Εγγραφή
    06/08/2005
    Μηνύματα
    367
    Αρχικά δημιουργήθηκε από skyman
    Φίλε costas81

    Μάλλον κάνεις κάποιο λάθος γιατί το killswitch δεν κάνει γείωση με το σασί είναι σε σειρά με το side-stand relay kai to starter button τα οποία βρίσκονται σε σειρά με τον κεντρικό διακόπτη οπότε απο όπου και να το κλεισεις το ίδιο πράγμα είναι
    +1000

    Τώρα, παρ'όλο που σβήστηκαν τα posts, νομίζω ότι καταρίψαμε αυτό το μύθο... Τί να κάνουμε εμείς οι κακομοίρηδες που δεν ξέρουμε.

    Oldman, περαστικά αγαπητέ.
    www.clubcsl.com

  4. #19
    Los Toumpaneiros Το avatar του/της GIXXERAKIAS
    Εγγραφή
    02/05/2006
    Μηνύματα
    3.217
    Που ειναι το ποστ μου ΟΕΟ ?Δεν νομιζω να ηταν προσβλητικο το υφος μου και να προσβληθηκε καποιος?παρακαλω εξηγηστε μου καποιος (που εσβησε το ποστ)με πμ.ευχαριστω.

  5. #20
    Πως το σβηνω?

    Τραβαω τις πιπες απο τα μπουζι με μανια!!!


    :rotflmao:

    Αν υπηρχε κινδυνος καψιματος, θα το εγραφε το FUCKING MANUAL

  6. #21
    Δεν ειναι ακριβως το ιδιο!!!
    Το kill σβηνει τρομπα βενζινης και αναφλεξη ενω στην μηχανη συνεχιζουν τα ηλεκτρικα να δουλευουν!
    ΤΟ κλειδακι κλεινει τα ηλεκτρικα ολα!!

  7. #22
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της gcrook
    Εγγραφή
    22/03/2003
    Μηνύματα
    6.231
    Αρχικά δημιουργήθηκε από GIXXERAKIAS
    Που ειναι το ποστ μου ΟΕΟ ?Δεν νομιζω να ηταν προσβλητικο το υφος μου και να προσβληθηκε καποιος?παρακαλω εξηγηστε μου καποιος (που εσβησε το ποστ)με πμ.ευχαριστω.
    Δεν χρειαζεται να στο πω με πμ gixxerakia.
    Εφυγαν καμια δεκαρια ποστ κολλητα και το δικο σου ηταν καπου στην μεση και το μονο που ειχε να αντιπαραθεσει ηταν 10 emoticons.
    Και το πηρε η μπορα και αυτο.....
    -Have you any famous last words?
    -..Not Yet!
    -"Not yet"!? Is that famous?

  8. #23
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    05/04/2006
    Μηνύματα
    364
    ΤΡΙΑΝΤΑΠΕΝΤΕ ΧΡΟΝΙΑ......

    Όλο τό κλειδί γυρίζω..........καί δέν έπαθα τίποτε....!!!!!!!!!!!!
    Λέτε να είμαι τόσο ΚΩ.....ΦΑΡΔΟΣ....!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  9. #24
    palia eixa ena ax 1. panta to ekleina apo to kill switch,ospou mia mera den ksanapire.an kai gnosto to problima tis ilektronikis sat ax ,akoma kai apo to kill switch tin ekapse,opote einai mi sou tin katsei. tora pou exo ena manibelato xt tou 91 naiii tou 91 einai pada apo kill switch,akoma eytyxos tipota,mi to kademiaso kiolas,ftou toyy,. telika omos apo tosa pou grapsate ,telika apo pou sbinei????oeo???

  10. #25
    Αρχικά δημιουργήθηκε από mourgakos
    telika omos apo tosa pou grapsate ,telika apo pou sbinei????oeo???
    Απ'ότι κατάλαβα κι εγώ, την ίδια δουλειά θα κάνεις αν το σβήσεις είτε από τον κεντρικό, είτε από το kill switch..

    Έχω ακούσει αυτές τις μέρες και τις δύο πλευρές σε ισάριθμες απόψεις οι οποίες είναι σταθερές και δεν αλλάζουν με τίποτα. Και δεν μιλάω για απόψεις μόνο των φίλων απ'το φόρουμ, αλλά και από φίλους, μηχανικούς, και οποιονδήποτε άλλο μοτοσακόβιο ρώτησα !

    -Όσοι έσβηναν χρόνια τώρα από τον κεντρικό, θα συνεχίσουν να σβήνουν από τον ίδιο αφού τόσα χρόνια δεν είχαν ποτέ πρόβλημα.

    -Όσοι έσβηναν από το kill switch θα συνεχίσουν να κάνουν το ίδιο αφού δεν είχαν ποτέ κανένα πρόβλημα !

    Αφού όσοι έσβηναν από το kill switch γύριζαν αμέσως και τον κεντρικό διακόπτη στο OFF, θα μπορούσε άραγε να δημιουργηθεί κάποιο πρόβλημα μ'αυτό τον τρόπο ;

    Έχω μπερδευτεί.

    Τόσο απλά, η τόσο πολύπλοκα είναι άραγε τα πράγματα ;


  11. #26
    It seems to me that Το avatar του/της OldMan
    Moderator
    Εγγραφή
    24/11/2004
    Μηνύματα
    17.707
    Αρχικά δημιουργήθηκε από alexk
    Oldman, περαστικά αγαπητέ.
    Ευχαριστώ καλέ μου άνθρωπε, αλλά ΔΕΝ ξέρετε τι σας γίνεται ...

    (Το διακοπτάκι που σημειώθηκε στο παραπάνω διάγραμμα ΔΕΝ είναι το Kill-switch).


    Για να τελειώνουμε μια και καλή με το "πονεμένο" ζήτημα:

    Ο κεντρικός διακόπτης, καθώς και οποιοσδήποτε άλλος διακόπτης (stand, κιβωτίου ταχυτήτων, συμπλέκτη κ.λ.π.) ΔΙΑΚΟΠΤΕΙ την παροχή ρεύματος !!!

    Το Kill-switch ΒΡΑΧΥΚΥΚΛΩΝΕΙ το κύκλωμα ανάφλεξης !!!

    Είστε ελεύθεροι να πιστεύετε οτιδήποτε διαφορετικό ( στα @ρχίδια μου, στο φινάλε...), αλλά θα ήταν πιο εύκολο να μετρήσετε με ένα πολύμετρο την "έξοδο" του kill-switc με το "σασσί" της μηχανής !!!



    Υ.Γ.
    Δεν διεκδικώ κανενός είδους "αλάθητο", οπότε νομίζω ότι η "χαιρεκακία" μάλλον είναι περιττή ...

    Όμορφα παιδιά, η περιπέτεια πέθανε...

  12. #27
    Αρχικά δημιουργήθηκε από OldMan
    Είστε ελεύθεροι να πιστεύετε οτιδήποτε διαφορετικό ( στα @ρχίδια μου, στο φινάλε...), αλλά θα ήταν πιο εύκολο να μετρήσετε με ένα πολύμετρο την "έξοδο" του kill-switc με το "σασσί" της μηχανής !!!
    Αγαπητέ Όλντμαν !

    Συμφωνώ με όσα λες και ο τρόπος που τα εξηγείς ακούγεται σε μένα τουλάχιστον απόλυτα λογικός.

    Λύσε μου όμως σε παρακαλώ την απορία (μη με γράψεις στ'αρχίδια σου, βόηθα τον γκάου! )

    Θεωρητικά όσοι σβήνουν το μοτέρ από το kill switch, την αμέσως επόμενη στιγμή κλείνουν και τον κεντρικό διακόπτη άρα και όλα τα κυκλώματα, ρεύματος και ανάφλεξης. Είναι λάθος αυτό; Υπάρχει περίπτωση να δημιουργηθεί κάποιο πρόβλημα σβήνοντας πρώτα από το kill switch η απλά είναι ο "λάθος τρόπος" ;;

    Ειλικρινά θά'θελα να ξέρω τι παίζεται εκεί αφού τόσα χρόνια πάταγα πρώτα το κόκκινο κουμπάκι παρόλο που τώρα έχω ήδη αλλάξει τον τρόπο σβήνοντας με το κλειδί.


  13. #28
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    05/04/2006
    Μηνύματα
    364
    ΔΕΙΤΕ ΤΟ.......

    Πιό άπλά ρέ παιδιά...
    Οίκονομία δυνάμεων...΄
    Τό ένα θέλει ΔΥΟ ΚΙΝΗΣΕΙΣ........ΤΟ ΑΛΛΟ ΜΙΑ....!!!!!!!
    Πιό είναι πιό εύκολο?????
    Άσε πού τώρα μέ τά καινούρια σού μένει καί τό φώς άνοικτό....
    άν ξεχάσεις...!!!!!!!

  14. #29
    Αρχικά δημιουργήθηκε από makis206
    Αγαπητέ Όλντμαν !

    Συμφωνώ με όσα λες και ο τρόπος που τα εξηγείς ακούγεται σε μένα τουλάχιστον απόλυτα λογικός.

    Λύσε μου όμως σε παρακαλώ την απορία (μη με γράψεις στ'αρχίδια σου, βόηθα τον γκάου! )

    Θεωρητικά όσοι σβήνουν το μοτέρ από το kill switch, την αμέσως επόμενη στιγμή κλείνουν και τον κεντρικό διακόπτη άρα και όλα τα κυκλώματα, ρεύματος και ανάφλεξης. Είναι λάθος αυτό; Υπάρχει περίπτωση να δημιουργηθεί κάποιο πρόβλημα σβήνοντας πρώτα από το kill switch η απλά είναι ο "λάθος τρόπος" ;;

    Ειλικρινά θά'θελα να ξέρω τι παίζεται εκεί αφού τόσα χρόνια πάταγα πρώτα το κόκκινο κουμπάκι παρόλο που τώρα έχω ήδη αλλάξει τον τρόπο σβήνοντας με το κλειδί.



    Ρε Μακη τι κουφο ειναι αυτο που ειπες?Πρεπει να σε παω απ ευθειας στα ανεκδοτα!!!

    Το ερωτημα ειναι πως σβηνει κ οχι αν περνουμε το κλειδι η αν το αφηνουμε πανω στην μηχανη!!!!!




    Υπαρχει περιπτωση να σβησεις την μηχανη απο το killswitch και μετα να μην γυρισεις το κλειδι να το βγάλεις αλλα να το αφησεις πανω?


    Το ερωτημα εχει απαντηθει!Ο καθενας εχει την δυνατοτητα να συγκρινει αυτα που ειπώθηκαν και να κανει ότι τον βολευει!
    Θα πρεπε ομως να σας προβληματιζει το οτι το kill switch ειναι κοκκινο το οποιο σημαινει οτι ειναι για εκτακτη αναγκη η για ειδικη περιπτωση και οχι για καθημερινη χρηση!
    Το ενα σβηνει και το αλλο βραχυκυκλωνει το συστημα αναφλεξης και την τρομπα βενζινης!

  15. #30
    YEC Το avatar του/της alexk
    Εγγραφή
    06/08/2005
    Μηνύματα
    367
    Αρχικά δημιουργήθηκε από OldMan

    Το Kill-switch ΒΡΑΧΥΚΥΚΛΩΝΕΙ το κύκλωμα ανάφλεξης !!!
    Στο δικό μου μηχανάκι, για την "ανάφλεξη" έχει 4 ωραίους πολλαπλασιαστές επάνω από τα μπουζί, οπότε όταν δεν θέλει ο εγκέφαλος (όχι δεν έχει ηλεκτρονική) να μην τα ανάψει, απλά δεν δίνει σήμα 12V για να ανάψουν.


    Αρχικά δημιουργήθηκε από OldMan


    Υ.Γ.
    Δεν διεκδικώ κανενός είδους "αλάθητο", οπότε νομίζω ότι η "χαιρεκακία" μάλλον είναι περιττή ...

    Άν δεν κάνω λάθος, άλλος μίλησε προσβλητικά για εμένα και με χαρακτηρισμούς. Αλλά ξέχασα... τα ποστ σβήστηκαν.
    www.clubcsl.com

Σελίδα 2 από 3 ΠρώτοΠρώτο 123 ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. Απο πού να το αγοράσω...
    από lhasa2015 στο forum Yamaha Fazer
    Απαντήσεις: 24
    Τελευταίο μήνυμα: 06/06/2007, 10:43
  2. Από που να πάω????
    από Wizard13 στο forum Συναντήσεις & βόλτες
    Απαντήσεις: 16
    Τελευταίο μήνυμα: 07/04/2004, 00:36

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF