ηθελα απλα να ρωτησω για το κιτ στα καλμπυρατερ.τι προσφερει απο αποψη υποδυναμης,καθως και ποσο θα κοστιζε μια τετοια επεμβαση.
ηθελα απλα να ρωτησω για το κιτ στα καλμπυρατερ.τι προσφερει απο αποψη υποδυναμης,καθως και ποσο θα κοστιζε μια τετοια επεμβαση.
Τι είναι το "κιτ στα καλμπυρατέρ" ???
![]()
![]()
![]()
Όμορφα παιδιά, η περιπέτεια πέθανε...
To κιτ στα καλμπυρατέρ είναι ένα σετάκι από ζιγκλέρ και βελόνες με διαφορετική μύτη και θέσης για την ασφάλεια όπου μπορείς να πειραματιστείς για τη καλύτερη απόδοση της μοτό σου. Τα ζιγκλέρ λίγο πολύ ξέρουμε σε τι βοηθάει ψηλά ενώ για τις βελόνες και τις μύτες είναι σημαντικό να ξέρουμε αν θέλουμε προοδευτική δύναμη στις μεσαίες στροφές ή προς το τέλος του για τις ψηλές ένα καλό Boost. Θέλει να έχεις ώρα να τα ψάξεις και αν έχεις και τέσσερα καλμπυρατέρ τότε καλά χριστούγεννα να ευχηθώ από τώρα...![]()
Ρώτα εναν μηχανικο. . .
Εγω παντως ειμαι υπερ τις αποψεως να αλαξεις καλμπυρατερ
λιγο ακριβο αλλα εκει θα δεις ΔΙΑΦΟΡΑ!!!!!!
Προς oldman:Αρχικά δημιουργήθηκε από KLX
Ρώτα εναν μηχανικο. . .
Εγω παντως ειμαι υπερ τις αποψεως να αλαξεις καλμπυρατερ
λιγο ακριβο αλλα εκει θα δεις ΔΙΑΦΟΡΑ!!!!!!
Κατάλαβες τώλα?
You BETA believe...
________________________________
You should be exhausted.....
________________________________
Hit me, crush me....
Κάτι αλχίζω να καταλαβαίνω....Αρχικά δημιουργήθηκε από dirtbird
Προς oldman:
Κατάλαβες τώλα?
(Αλλά μάλλον έχω πολύ δλόμο ακόμη...)
![]()
![]()
![]()
Όμορφα παιδιά, η περιπέτεια πέθανε...
τωρα που μιλαμε για καρμπυρατερ&τα σχετικα,μπορει καποιος να μ πει ποια ειναι η αντιστοιχια στα νουμερα ζιγκλερ μεταξυ keihin & micuni?&εξηγουμαι:
η micuni μετραει διαφορετικα απο την keihin το ανοιγμα της οπης στα ζικλερ.&επειδη στην αγορα δεν εχω βρει ακομα ιμιτασιον ζιγκλερ για mic(τα γνησια ειναι ακριβα πολυ!)προσπαθω να βαλω απο ιμιτασιον keihin που τα βρισκεις μεχρι&στο πριπτερο που λεει ο λογος.
πχ ενα 100 mic σε ποιο κειηιν αντιστοιχει???
Τετοια κιτ βγαζει η Dynojet - τα jet kit οπως τα λεει. Υπαρχουν για πολλα μοντελα (μονοκυλινδρα και παλια street). Δες στο site τους: www.dynojet.com Εχει και οδηγιες για την τοποθετηση και συμβουλες για αυξημενη αποδοση.
Θελω ενα Ducati 1098 S ΤΩΡΑAAAA!!! :a07:
------------------------------------------------------------------------------------------------------------
"Η Δημοκρατία μας αυτοκαταστρέφεται διότι κατεχράσθη το δικαίωμα της ελευθερίας και της ισότητας, διότι έμαθε τους πολίτες να θεωρούν την αυθάδεια ως δικαίωμα, την παρανομία ως ελευθερία, την αναίδεια του λόγου ως ισότητα και την αναρχία ως ευδαιμονία" - Σωκρατης
Αρχικά δημιουργήθηκε από dirtbird
Προς oldman:
Κατάλαβες τώλα?![]()
![]()
![]()
to mi xiriston veltiston...
![]()
![]()
![]()
πλοχωλα λιγο ακομα, και αυλιο ισως καταλαβειςΑρχικά δημιουργήθηκε από OldMan
Κάτι αλχίζω να καταλαβαίνω....
(Αλλά μάλλον έχω πολύ δλόμο ακόμη...)
![]()
![]()
![]()
:rotflmao:
Αν εννοείς κιτάκι Dynojet με βελονίτσες και ελατηριάκια θα σου πάει καμμιά 500 ευρώ (200? το κιτ, 50? φίλτρο και από 150? εώς 200? η δουλειά του μάστορα και η δυναμομέτρηση). Εάν δε βάλεις και πιο ανοιχτή εξάτμιση (που θα βάλεις) το κόστος πάει στα 800? με 900?. Και όλα αυτά για να πάρεις 5 άλογα ακόμα στον τροχό.Αρχικά δημιουργήθηκε από transalpakias
ηθελα απλα να ρωτησω για το κιτ στα καλμπυρατερ.τι προσφερει απο αποψη υποδυναμης,καθως και ποσο θα κοστιζε μια τετοια επεμβαση.
Βέβαια αυτό που θα σε τσούξει περισσότερο είναι όταν συνειδητοποιήσεις ότι οι επισκέψεις σου στο βενζινάδικο έχουν γίνει συχνότερες.![]()
Αυτά τα πέντε άλογα είναι πολύ λαίμαργα ρε παιδί μου
:rotflmao:
![]()
Triple 1050![]()