Προβολή αποτελεσμάτων 1 έως 11 από 11

Θέμα: Τελικά είναι σωστές οι πιέσεις?

  1. #1
    Ποτέ δεν ξέρεις... ;-) Το avatar του/της startengine
    Εγγραφή
    08/09/2005
    Μηνύματα
    163

    Τελικά είναι σωστές οι πιέσεις?

    Όταν αγόρασα τη μηχανή μου (CBF600S), o φίλος πωλητής μου επεσήμανε να ελέγχω τακτικά τις πιέσεις των ελαστικών και μάλιστα μου είχε πει πως σ΄αυτό το μηχανάκι αν είναι χαμηλότερες από τις συνιστώμενες, το τιμόνι θα κουνάει (!!!)
    Οι πιέσεις από τον κατασκευαστή είναι 36 Ε 42 Π, με φορτίο ή χωρίς.
    Όταν πριν λίγο καιρό άλλαξα τα Brigestone BT57 που φορούσε με Pirelli Diablo (τα απλά), ο επίσης φίλος λαστιχάς μου πρότεινε 34 - 38 και άντε 35 - 40 δικάβαλο. Είπε πως κάθε λάστιχο έχει τη δική του συμπεριφορά στη δεδομένη πίεση και γι΄αυτά, αυτή είναι η συνιστώμενη.
    Ως ...υπάκουο πλάσμα , ακολούθησα και τη δεύτερη συμβουλή, παρότι γνωρίζω πως οι σωστές πιέσεις δίνονται από τον κατασκευαστή της μοτο. Το θέμα είναι πως τώρα με τα νέα ελαστικά, έχω και μετά το στρώσιμό τους συντονισμό στο τιμόνι (μασάζ στους καρπούς μετά τις 5.000στρ.), και η σταθερότητα στην ευθεία με λίγα σα να μου φαίνεται πως έχει μειωθεί.
    Ζητώ τη γνώση των μαστόρων του παρόντος δωματίου (oldman ...μήπως ...???).
    Να φέρω τις πιέσεις στις γνωστές παλιές ή διατρέχω κίνδυνο να φθείρω τα λαστιχάκια ή και να φάω καμιά σαβούρδα λόγω μειωμένης πρόσφυσης (κατά τον λαστιχά)???
    Ζήσε, μάθε και αγάπα όσο περισσότερο μπορείς!
    Μετανιώνεις πάντα για εκείνα που ΔΕΝ πρόλαβες να κάνεις.....

  2. #2
    πρωην μελος Το avatar του/της idi
    Εγγραφή
    13/08/2003
    Μηνύματα
    6.082
    Οι πιεσεις που σου ειπε ο λαστιχας σου ειναι πιο κοντα στο σωστο (ΓΙΑ ΜΕΝΑ)...

    εχω παιξει με τις πιέσεις στο μηχανάκι μου με δοκιμες σε ολες τισ συνθήκες και νομιζω οτι ποτε δεν μπορεσα να τα ζεστάνω ικανοποιητικά όταν χρησιμοποιούσα τις προτεινόμενες απο το εργοστάσιο πιεσεις (σαν και τις δικες σου 36-42)

    για τα diablo νομιζω 33 με 34 εμπρος και 36 με 38 πισω ειναι καλα

    η αστάθεια στις ευθειες μπορει να ειναι λογο "κορώνας" του νεου ελαστικού σου που ειναι πιο "σπορ"

  3. #3
    Ποτέ δεν ξέρεις... ;-) Το avatar του/της startengine
    Εγγραφή
    08/09/2005
    Μηνύματα
    163
    Thanks idi!
    Όντως η κορώνα αν και πολύ πιο ήπια από άλλες, είναι πιο τριγωνική από τα ...τετράγωνα ΒΤ57...
    Το τρέμουλο όμως? Δεν είναι κοσκίνισμα για να σκέφτομαι στραβό σκελετό και η ζυγοστάθμιση έγινε μπροστά μου και σχολαστικά. Βέβαια μπορεί με το πάτημα να άλλαξε κάτι... Ίδωμεν.
    Ζήσε, μάθε και αγάπα όσο περισσότερο μπορείς!
    Μετανιώνεις πάντα για εκείνα που ΔΕΝ πρόλαβες να κάνεις.....

  4. #4
    Αρχαία Ολυμπία Το avatar του/της marios8
    Εγγραφή
    02/04/2005
    Μηνύματα
    2.079
    Αν νομιζεις οτι ο μαστορακος της γειτονιας ξερει καλυτερα απο τον κατασκευαστη που εχει κανει μελετες επι μελετων τοτε κανε αυτο που σου λεει ο μαστορας.
    Τον κάθε λαό τον κυβερνάει αυτός που του αξίζει.

  5. #5
    Γυρολόγος Το avatar του/της m1ke
    Εγγραφή
    28/07/2003
    Μηνύματα
    389
    Ζυγοστάθμιση έκανε ο λαστιχάς;

    Το κούνημα εμφανίζεται μόνο στην ευθεία ή και όταν η μηχανή είναι υπό κλίση;

    Πάντως διαφορές στις πιέσεις της τάξης των 5 psi δεν προκαλούν αστάθεια ή ταλαντώσεις. Αλλού πρέπει να ψάξεις.

    Υπάρχει πάντα και η πιθανότητα το λάστιχο να έχει στραβή κορώνα και αυτό αν ισχύει θα το δείς από την ανομοιόμορφη φθορά του πέλματος.
    Triple 1050


  6. #6
    Ο κατασκευαστής της μοτο δίνει κάποιες πιέσεις.
    Ο κατασκευαστής του ελαστικού, δίνει κάποιες άλλες.
    Εσύ επιλέγεις τις μεγαλύτερες από τις δυο.
    (Από το σεμινάριο του "Ανέμου")

    Αυτό , έχει την εξής λογική:Αν το ίδιο ελαστικό χρησιμοποιηθεί σε ένα μηχανάκι 180 κιλών και σε ένα άλλο 230 κιλών, εύκολα αντιλαμβάνεσαι ότι στο βαρύ μηχανάκι πιέζεται και χάνει το "ποθητό σχήμα", εκτός κι αν έχει μεγαλύτερες πιέσεις.

    Παράδειγμα ζωντανό :

    Το ΜΤ03 της Yamaha και το CBF 1000 , φοράνε τις ίδιες διαστάσεις ελαστικών. Το πρώτο είναι 170 κιλά και το δεύτερο 225. Εσύ θα έβαζες τις ίδιες πιέσεις; Δεν θα έβαζες +4 psi στο CBF ; (όχι αυθαίρετα , φυσικά. Αν συμφωνεί και το manual)

  7. #7
    Αρχικά δημιουργήθηκε από idi


    η αστάθεια στις ευθειες μπορει να ειναι λογο "κορώνας" του νεου ελαστικού σου που ειναι πιο "σπορ"
    Παρατηρησα και εγω ασταθεια. Εχω 2 εβδομαδες που φοραω τα corsa.Πιεσεις εχω Π-40 Μ-34 με προτεινομενες τα 42-36.
    In Thrust We Trust

    Turn To Burn

  8. #8
    Ποτέ δεν ξέρεις... ;-) Το avatar του/της startengine
    Εγγραφή
    08/09/2005
    Μηνύματα
    163
    Mike δεν πρόκειται για κούνημα αλλά για συντονισμό (τρέμουλο), σαν μόνιμος κραδασμός πάνω από τις 4.000 στροφές περίπου. Και μια μικρή αστάθεια/τάση για ταλάντωση στα λίγα χιλιόμετρα.
    Ζυγοστάθμιση ηλεκτρονική έγινε κατά την τοποθέτηση των ελαστικών.
    B-bong δύο πράγματα μπορεί να συμβαίνουν:
    Ή στραβός είν΄ο γιαλός ή στραβά αρμενίζουμε. Και για να σοβαρευτώ, ή όντως η διαφορά στις πιέσεις που προτείνει ο κατασκευαστής δημιουργεί τη διαφορά αυτή στην αίσθηση (οπότε ανεβάζουμε πιέσεις και δοκιμάζουμε), ή η διαφορετική κορώνα μας ξενίζει και θα συνηθίσουμε.
    Το θέμα είναι πως ο λαστιχάς θεωρούσε απαράδεκτο για αυτά τα λάστιχα (που σε σένα είναι τα corsa και έχουν πιο τρίγωνη κορώνα απ΄τα δικά μου) το 36Ε-42Π. Θα είναι πολύ πιο απότομα απ΄ό,τι είπε και η φθορά τους θα είναι πολύ πολύ γρήγορη.

    Αλλά αφού οι γνώμες γενικά διχάζονται... μόνο η δοκιμή θα μας πείσει...
    Ζήσε, μάθε και αγάπα όσο περισσότερο μπορείς!
    Μετανιώνεις πάντα για εκείνα που ΔΕΝ πρόλαβες να κάνεις.....

  9. #9
    πότε φθειρονται γρηγοροτερα?
    οταν εχεις χαμηλοτερες πιεσεις απότι προτεινει ο κατασκευαστής??
    In Thrust We Trust

    Turn To Burn

  10. #10
    Los Toumpaneiros Το avatar του/της GIXXERAKIAS
    Εγγραφή
    02/05/2006
    Μηνύματα
    3.217
    Συνηθως οταν αλλαζουμε λαστιχακια στις κουκλες μας κανουμε την ζυγοσταθμιση πριν τα βαλουμε στην μηχανη,αφου κανουμε καποια χιλιομετρα συνηθως 500-1000 χιλ για να "πατησουν" σωστα και στρωσουν πανω στην ζαντα μας τα ξαναπαμε για μια εχτρα ζυγοσταθμιση και σιγουρα θα δουμε οτι θα θελουν καινουργια αντιβαρα σε αλλα σημεια της ζαντας,κλεινοντας πιστευω οτι ο συντονισμος που λες θα φυγει αν τους ξανακανεις μια ζυγοσταθμισουλα,ελπιζω να βοηθησα

  11. #11
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της DrIoannis
    Εγγραφή
    28/07/2005
    Μηνύματα
    1.794
    Τα λάστιχα φθείρονται περισσότερο όταν οι πιέσεις είναι μικρότερες.Οι πίεσεις των ελαστικών πιστεύω είναι μερικώς και θέμα γούστου(μέχρι ένα σημείο βέβαια).Δοκίμασε κάποιες πιέσεις,μέσα σε λογικά όρια,να δεις ποια ταιριάζει σε εσένα και στο στυλ οδηγήσεως που έχεις.

Παρόμοια θέματα

  1. Τελικα ειναι πολλοι οι λογοι γιατι να παρεις ΚΤΜ......
    από crfouras στο forum Γενικά περί μοτοσικλέτας
    Απαντήσεις: 62
    Τελευταίο μήνυμα: 20/06/2012, 21:07
  2. Ειναι πολλοι οι καραγκιοζηδες τελικα...
    από ktm640lc4 στο forum Στραβά κι ανάποδα
    Απαντήσεις: 22
    Τελευταίο μήνυμα: 01/05/2007, 16:30
  3. Τελικα ειναι καλα τα Linux?
    από stavrogin στο forum Ανέκδοτα & χιούμορ
    Απαντήσεις: 8
    Τελευταίο μήνυμα: 26/01/2006, 14:32
  4. «…πολλοί είναι εκείνοι οι οποίοι χλευάζουν την ποίηση.
    από nimbus στο forum Αναζητήσεις, σκέψεις & προβληματισμοί
    Απαντήσεις: 8
    Τελευταίο μήνυμα: 26/04/2005, 00:49
  5. Απαντήσεις: 16
    Τελευταίο μήνυμα: 04/04/2005, 18:37

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF