Ο capo988 ισως χρειαζεται ανταλλακτικα / κομματια !
Πεταξε το και ασε τις χαζομαρες !
![]()
Ο capo988 ισως χρειαζεται ανταλλακτικα / κομματια !
Πεταξε το και ασε τις χαζομαρες !
![]()
Γιάννη, συμφωνώ με τον Νίκο!Αρχικά δημιουργήθηκε από tifoefs
Ο capo988 ισως χρειαζεται ανταλλακτικα / κομματια !
Πεταξε το και ασε τις χαζομαρες !
![]()
Να πάει για ανταλλακτικά!
Ποτέ δεν ξέρεις![]()
Το ταξίδι του Ηλία Βροχίδη μπορείτε να το διαβάζετε και στην ιστοσελίδα του Madnomad.gr, στο Facebook Madnomad
Μιλάς για μικροφθορές επισκευάσιμες και όχι για φθορές που επηρεάζουν την σταθερότητα κατασκευής..Αρχικά δημιουργήθηκε από xxxristos
Και για το νομικό μέρος:
ΟΛΕΣ οι επισκευές πλαισίων στην Ελλάδα είναι νόμιμες αν συνοδεύονται από γνωμάτευση Μηχανολόγου οτι έγιναν σωστά και έχουν ελενχθεί και είναι οκ.
Το μόνο που απαγορεύεται είναι το κόψε-ράψε δοκών (τροπέτα) και το ίσιωμα θόλων στα αμάξια.
Εγω γνωρίζω νομικά ότι αν το πλαίσιο έχει "πάρει" και δεν πέρνει μικροφτιάξιμο όπως το παραπάνω ,δεν μπορείς στην Ελλάδα να αλλάξεις μόνο το πλαίσιο...
Τώρα αν ένας μηχανολόγος (την ζορικη ζημιά που κανονικά δεν φτιάχνεται) με πατατιά την φτιάξει και το υπογράψει κιόλας, εύχομαι να μην γίνει τίποτα μετά...![]()
XXXristo καλά τα λες κολλάει και με MIG και με TIG αλλα θέλει έμπειρο μάστορα.
Πολλές φορές μια συκγόλληση αντέχει περισσότερο απο ατόφιο μέταλλο, αν σε αυτήν χρησιμοποιηθεί ως μέταλλο προσθήκης ανθεκτικότερο κράμα.
Το θέμα είναι αν θα κολληθεί σωστά......Αυτό είναι το ρίσκο
Παιδειά κυκλοφορούνε πάμπολα κολλημένα υποπλάισια στην Ελλάδα ,δεν τρέχει τίποτα.
και που βρίσκουμε μάστορα με MIG TIG ρε παιδιά????Αρχικά δημιουργήθηκε από FZR1000
XXXristo καλά τα λες κολλάει και με MIG και με TIG αλλα θέλει έμπειρο μάστορα.
Πολλές φορές μια συκγόλληση αντέχει περισσότερο απο ατόφιο μέταλλο, αν σε αυτήν χρησιμοποιηθεί ως μέταλλο προσθήκης ανθεκτικότερο κράμα.
Το θέμα είναι αν θα κολληθεί σωστά......Αυτό είναι το ρίσκο
THE MORE WE SEE THE MORE WE KNOW...
Παιδια...δεν ειανι κανα παπακι να παει να το δωσει για ανταλλακτικα! Μιλαμε για μηχανη μεγαλου κυβισμου...ακριβη και πρωπαντων...οχι πολυ παλια!
Το αλουμινιο κολλαει αλλα θελει καλο μαστορα που να καταλαβει τη σημαντικοτητα του προβληματος και να βαλει τεχνη και μερακι:rotflmao: που να γινει καλη δουλεια...οχι εμφανησιακα αλλα πρακτικα!
Και γω αυτό του λέω.ΞΕΡΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΤΕΤΟΙΟ ΜΑΣΤΟΡΑ???????????????????????Αρχικά δημιουργήθηκε από Zzz750
Παιδια...δεν ειανι κανα παπακι να παει να το δωσει για ανταλλακτικα! Μιλαμε για μηχανη μεγαλου κυβισμου...ακριβη και πρωπαντων...οχι πολυ παλια!
Το αλουμινιο κολλαει αλλα θελει καλο μαστορα που να καταλαβει τη σημαντικοτητα του προβληματος και να βαλει τεχνη και μερακι:rotflmao: που να γινει καλη δουλεια...οχι εμφανησιακα αλλα πρακτικα!
THE MORE WE SEE THE MORE WE KNOW...
Αρχικά δημιουργήθηκε από zeli
Και γω αυτό του λέω.ΞΕΡΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΤΕΤΟΙΟ ΜΑΣΤΟΡΑ???????????????????????
Πάρε τηλ τον bill![]()
Το ταξίδι του Ηλία Βροχίδη μπορείτε να το διαβάζετε και στην ιστοσελίδα του Madnomad.gr, στο Facebook Madnomad
Αυτό έγινε την ώρα του συμβάντως![]()
![]()
![]()
THE MORE WE SEE THE MORE WE KNOW...
Γιαννη αν δεν εχεις κατασταλαξει ακομα σε μαστορα υπαρχει επι της Θηβων αν θυμαμαι καλα ενας πολυ καλος (και ο μοναδικος απ'οτι μαθαινω), που κολλαει αλουμινια.
Και μαλιστα του φερνουν και σασμαν απο αυτοκινητα και οταν τα ειχα δει δεν πιστευα οτι επισκευαζοντουσαν.
Το κακο ειναι οτι ΔΕΝ λυνει μηχανακια οποτε αν του το παει καποιος θα πρεπει να βγαλει επιτοπου μπαταριες διακοπτη κτλ.
Ψαχνω να βρω καρτα του τωρα αλλα δυσκολο.
Αν θες θα ρωτησω αυριο τον μηχανικο μου που μαλλον τον ξερει (εγω πηγα μεσω τριτου καποτε για δικη μου δουλεια και εμεινα απολυτα ικανοποιημενος).
-Have you any famous last words?
-..Not Yet!
-"Not yet"!? Is that famous?
Εννοείται πως για να κοληθεί πρέπει να λυθεί ΟΛΟ!Αρχικά δημιουργήθηκε από gcrook
Το κακο ειναι οτι ΔΕΝ λυνει μηχανακια οποτε αν του το παει καποιος θα πρεπει να βγαλει επιτοπου μπαταριες διακοπτη κτλ.
Ότι πλαστικό / λάστιχο μείνει επάνω θα λιώσει.
Ότι ηλεκτρικό, θα καεί.
Εκτός αυτού, πρέπει το πλαίσιο να έρθει τούμπα για να κολήσει από όλες τις πλευρές, οπότε πρέπει να είναι εντελώς γυμνό.
NO BOOTS,
NO JACKETS,
NO HELMETS,
JUST BALLS.
Πριν κανενα χρονο ειχα δει παλι ενα ΚΑΠΟ ξεκολημενο στην περιοχη του λαιμου, στο συνεργειο που παω εδω και χρονια. Ο ιδιοκτητης τραβαγε τις κ@λ@τριχες του και ειχε αποφασισει να το σκοτωσει για ανταλακτικα. Μου ειπε οτι το εριξε με μερικα χλμ. Τοτε νομισα οτι ηταν τυχαιο γεγονος...Τωρα εχω αρχισει να προβληματιζομαι...για τα υλικα κατασκευης αυτου του ειδους των μοτο...
Για την ιστορία…
Το μηχανάκι λύθηκε και πάει για κόλληση.(Εκεί που λες Γιώργο-γκρούκι).
Η ζημιά προκλήθηκε διότι οι δυο κάτω βίδες που στηρίζουν το υποπλαίσιο πάνω στο πλαίσιο ήταν εντελώς χαλαρωμένες με αποτέλεσμα όλο το φορτίο να το φάνε οι δύο πάνω.
Τώρα περί αντοχής υλικών τι να πω…αν και συμφωνά με την εμπειρία του nasos75 θα πρέπει να προσέχουμε μην μας πέσει και απ το stand
THE MORE WE SEE THE MORE WE KNOW...