Χαλαρωστε δεν τιθεται θεμα αντοχης υλικων.
Ο κατασκευαστης δεν ειναι βλακας να τσιγγουνευτει μεταλλο εκει που ξερει οτι χρειαζεται.
Τωρα αν το μηχανακι δουλεψει κατω απο ακραιες συνθηκες και παλι υπαρχει προβλεψη, αλλα μεχρι ενος σημειου.
Χαλαρωστε δεν τιθεται θεμα αντοχης υλικων.
Ο κατασκευαστης δεν ειναι βλακας να τσιγγουνευτει μεταλλο εκει που ξερει οτι χρειαζεται.
Τωρα αν το μηχανακι δουλεψει κατω απο ακραιες συνθηκες και παλι υπαρχει προβλεψη, αλλα μεχρι ενος σημειου.
-Have you any famous last words?
-..Not Yet!
-"Not yet"!? Is that famous?
Oι μηχανές {όπως και όλα τα οχήματα} έχουν τα όριά τους στο τι μπορουν να κάνουν και τι δεν μπορούν.
Επίσης, υπάρχει και όριο στα κιλά που μπορούν να κουβαλήσουν...
ΔΕΝ έχουν φτιαχθεί για να κουβαλάνε πράγματα και μάλιστα βαριά.....
Αν τώρα κάποιος φορτώσει ένα διαφορικό απο DAF στο μηχανάκι και ζυγίζει και αυτός 100+ ε τότε τι να σου κάνει το κακόμοιρο το μοτοσακό.... θα λυγίσει - κι επειδή το αλουμίνιο δεν λυγίζει... Θα σπάσει....
![]()
Αλίμονο σ’ αυτούς που δεν ξέρουν ότι δεν ξέρουν αυτά που δεν ξέρουν.
Ιδου το απολογητικό post του κατόχου σε γειτωνικό forum Το μηχανάκι αυτή τη στιγμή έχει πάει για κόλλημα καθώς με διαβεβαιώσανε ότι θα κολληθεί και θα είναι 100% αξιόπιστο και καλύτερα ενισχυμένο σε εκείνο το σημείο!!! Το σημαντικό είναι γιατί και πως έγινε….???!!! Όταν το λύσαμε το μηχανάκι είδαμε ότι στην δεύτερη στήριξη του υποπλαισιου (ακριβώς από κάτω από αυτήν που βλέπετε σπασμένη στην Φώτο) οι δυο βίδες είναι πολύ λάσκα με αποτέλεσμα (υπόθεση δική μου έτσι??) να κρεμάει το μηχανάκι και όλο το ζόρι να το τραβάει η πάνω στήριξη και μετά …….. έρχεται ένα απλό κρακ σε μια απλή καθημερινή λακκούβα!!!! ΕΕΕ λοιπόν αυτό το κρακ δεν είναι καθόλου απλό γιατί κατάφερε να μου προκαλέσει 1362,5 εγκεφαλικά και 3563,2 κρίσεις πανικού μέσα σε λίγες μόνο ώρες!!!! Γι’αυτο παιδάκια πάρτε κλειδάκια ανά χείρας και κάντε ντου (πάντα με τη συμβουλή ενός ειδικού έτσι?)!!
Αυτά για τώρα ….. I’ll be back!!!
""
THE MORE WE SEE THE MORE WE KNOW...